Rd Electronics - nemaina preci

Situācijas apraksts:
- Tvaika katls nopirkts 13.08.2016
- Nodots pēc garantijas 17.09.2016 ( preču pieņemšanas akts RIM00005939), norādot atgriešanas veidu “ preces apmaiņa”.
Preču pieņemšanas aktā tika pieteikti 2 defekti:
1. Visu laiku pīkst
2. Poga Zivs nestrādā
No remonta prece tika atgriezta bez jebkādiem paskaidrojošiem dokumentiem , t.i. nav iedots secinājums par to, kāda problēma ir / nav atrisināta. No pārdēvēju puses bija piedāvāts vienkārši paņemt preci un parakstīt dokumentu, ka prece saņemta atpakaļ.
Pēc pieprasījuma 29.09.2016 uz e-mailu man bija pārsūtīts Remonta Kvīts T117556 bez pārstāvja paraksta, bez elektroniskā paraksta, no kura grūti secināt kas bija par problēmu. Tāpēc uzskatu ka šim dokumentam nav juridiskā spēka. Gribētos pievērst uzmanību, ka remonta kvītī bija pieteikts tikai viens no diviem defektiem. Tas arī nedod garantiju, ka viss ir pārbaudīts.
Secinājums:
- Ņemot vērā, ka preču pieņemšanas aktā atgriešanas veids ir preces apmaiņa,
- pēc remonta nav izsniegts akts, ka preces bojājumi ir saistīti ar nepareizu lietošanu

20.10.2016 Uz pretenziju saņemta atbilde- atteikums. Paskaidrojums ka tagad servisa centrs iedeva secinājumu, ka nepareiza lietošana. It kā pārplūde bija, Es zinu ka pārplūdes nebija, poga Zivs jau nestrādāja no pirmās dienas, droši vien nepareizi spiedu. Cik es saprotu ka visa dokumentācija uzrakstīta tā ( ar atpakaļ datumu) ka pierādīt es neko nevarēšu.
Žēl, esmu pastāvīgs klients, kurš daudz pērk šajā veikalā. Uzreiz atteicos no jaunas pasūtītas preces

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 20.10.2016

Labdien!

Diemžēl SIA “MK TRADE” veikala „RD ELECTRONICS” pārdevējiem nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai. Lai noskaidrotu, vai Precei pastāv ražošanas defekts un tā neatbilst līguma noteikumiem, SIA „MK TRADE” ir nepieciešama speciālistu piesaiste, ko var nodrošināt Preces ražotāja autorizētais serviss. Autorizētā servisa veiktā apskate un izsniegtais slēdziens nosaka Preces defekta cēloni.
Ja preces ražotāja autorizētais serviss precē konstatē ražošanas defektu, tad SIA "MK TRADE" nav iebildumu veikt preces maiņu vai naudas atgriešanu.
Gadījumā, ja precē netiek konstatēts ražošanas defekts, SIA "MK TRADE" nav pamata veikt preces maiņu vai naudas atgriešanu.
Ja preces bojājums radies patērētājam neievērojot preces lietošanas instrukciju (mehāniskas iedarbības bojājums ), tad precei tiek atteikta turpmākā garantijas servisa apkalpošana. Jūsu gadījumā ražotāja autorizētais servisa centrs, izrādot Jums pretimnākšanu, novērsa šo nepilnību garantijas servisa ietvaros.
Kā arī, Jums tika nosūtīta oficiāla atbilde uz Jūs iesniegumu, uz Jūsu norādīto pasta adresi.
Ja patērētājs nepiekrīt preces ražotāja autorizētā servisa centra slēdzienam, patērētājam ir tiesības vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.

Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
tālr: 66165555
e-pasts: [email protected]

Papildināts Наталья Королёва 20.10.2016

jūs neatbildējāt , kāpēc pirmajā dienā tad nestrādāja poga. arī nepareizās lietošanas dēļ? Atvainojiet , bet tā ir muļķība. Pārplūdes arī nebija, jums pamēģinātu kaut ko pagatavot, bet ne ar tīro ūdeni, bet zivi piemēram. TAd jūs saprastu mani.
UN dokumentāli nekas nebija pierādīts , kad prece tika saņemta no servisa.
KO jūs tagad tur uzrakstījāt, par to šaubas nav.

Žēl. Negodīga prakse. Lai jums veicās . Varat pārdot šo preci kādam citam, jo tā nav lietojamā. Zinot ka es ļoti uzmanīgi katru reizi pārbaudīju lai būtu starp min un max , saprotu ka tas atkārtosies jebkurā gadījumā. Bet es pati vairs neko nepirkšu jūsu veikalā.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes