www.sudzibas.lv RD Electronics Garantijas serviss

Rd Electronics - Garantijas serviss

RD electronics internetveikalā iegādājos portatīvo datoru Lenovo. Pēc pāris lietošanas dienām tas atteicās strādāt. Nedarbojās klaviatūra. Aiznesu uz garantijas servisu.Tur to remontēja vairāk par mēnesi. Prasīju kamdēļ tik ilgi un atbilde bija, kā problēmas bija datora BIOS. Pēc vairāk kā mēneša datoru atguvu un atkal pēc pāris dienām tā pati problēma - nestrādāja klaviatūra, papildus, dators sāka ļoti lēni ieslēgties. Aiznesu datoru atkārtoti uz klientu servisu, kur manā klātbūtnē servisa darbinieks arī nevarēja dabūt datoru pie dzīvības. Pieprasījums no manas puses, lai samaina preci. Pēc 10 darba dienām saņēmu atbildi, kā datoram nav konstatēti defekti un preci nemainīšot. Fantastiski ! Tā kā prece ir jauna ar rūpniecisu defektu nācās sūdzību iesniegt PTAC. Papildus tam domāju uzrakstīt sūdzību Lenovo pārstāvniecībai par negatīvo attieksmi un nevēlēšanos risināt problēmas. Ja dators īsā laikā periodā lūzt divas reizes un arī servisa centrā to nevarēja ieslēgt manā klātbūtnē, bet klientu serviss informē, ka meistars servisa ieslēdza datoru bez problēmam un to pat nevajadzēja remontēt - piedodiet, tā ir pircēja krāpšana! Pie kam iegādājos pilnīgi jaunu tehniku, kurā pēc pirkuma veikšanas pārsvarā atrodas servisā!
Es vairs šajā veikalā neiepirkšos. Kā arī neiesaku iegādāties šajā tīklā papildus garantiju par summu 56,99Eur, jo tā vispār nedarbojās. Tāpat pirmajā reizē remontēja ilgāk par vienu mēnesi.

Komentāri (7)

K kreditorsPG 03.08.2016

Veikals, teorētiski, jau nav vainīgs, ja ražotājam tāds sūdains serviss. Un tas, ka remontēja ilgāk par mēnesi - nejau veikals pie sevis to turēja. Tad kad bija 30 diena, tev pašam bija jāraksta iesniegums un jāprasa preces nomaiņa. Ja tu to neprasīji, tad kur veikala vaina?
Kas attiecas uz datora problēmu, tad vajadzētu jautāt no servisa. Var būt ka servisā vienkārši nebija kaut ko saslēguši kā vajag,Un tad kad saņēma atpakaļ, savu vainu izlaboja, bet veikalu nolika muļķu lomā tāpat kā tevi. Atkal - veikals to nekādi nevar ietekmēt. Viņi paļaujas uz ražotāja servisa slēdzienu. Ir jāsaprot, ka ražotāja servisam ar pārdevēju principā nav nekāda sakara. Tu pats vari savu mantu nest pa taisno uz to servisu, un nekādas problēmas.
Kas attiecas uz "rakstīt ražotāja pārstāvniecībai" - aizmirsti, nav Latvijā tādas. Part pārdošanas pārstāvji viņiem, ja pareizi esmu infomēts, ir tikai Lietuvā.Vienīgais ko vari izdarīt, ir ierakstīt visu savu sāpi par ražotāja garantijas apkalpošanu viņu facebook lapā. Kas zin, varbūt ka arī noreaģē. Tikai raksti angliski, lai saprot, ja nu kāds ne latviski runājošs lasa.

J Jānis A 26.10.2016

Tirgotājam ir visas tiesības būt korektam attiecībā pret pircēju, arī, ja servisā strādā. Ja prece ir acīmredzams brāķis, naudu atpakaļ un viss. Tad lai veikals pats turpina cīnīties ar to servisu, kāpēc tas būtu jādara pircējam?

A Arnolds Valdis Kalnins 08.12.2016

Kreditor,tu esi auns.Lai tik tevi cērp. :)

J Janka 04.08.2016

Lenovo - hrenovo, kā es viņu saucu, neieteiktu nevienam iegādāties! Kvalitāte briesmīga, pēc kāda laika sāk uzrasties problēma pēc problēmas. Labāk piemest naudu un paņemt DELL ražojumu. Lenovo neieslēgšanās problēma ir diezgan izplatīta. To var atrisināt 10 min. laikā. Atskrūvē apakšējo vāku, izņem iekšējo backup bateriju - pēc 5min liec atpakaļ un darbini iekšā. Apdeito biosu un problēma atrisināta. Ja negribi mēnešiem turēt kompi servisos, palasi forumus un 80% pats vari atrisināt problēmu.

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 11.08.2016

Labdien!
Diemžēl SIA “MK TRADE” veikala „RD ELECTRONICS” pārdevējiem nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai. Lai noskaidrotu vai Precei pastāv ražošanas defekts un tā neatbilst līguma noteikumiem, SIA „MK TRADE” preces pieņem un nosūta uz preces ražotāja autorizēto servisa centru. Preces ražotāja autorizētā servisa centra veiktā apskate un izsniegtais slēdziens nosaka preces defekta cēloni.
SIA „MK TRADE” pamatojas uz preces ražotāja autorizētā servisa centra sniegto informāciju.
Ja preces ražotāja autorizētais servisa centrs precē konstatē ražošanas defektu, tad ražošanas defekts tiek novērsts garantijas apkalpošanas ietvaros vai prece tiek apmainīta, ja preces garantijas apkalpošanas remonts nav iespējams.
Diemžēl, ja preces ražotāja autorizētais servisa centrs diagnostikas rezultātā nekonstatē precē ražošanas defektu, SIA „MK TRADE” nav pamata veikt preces garantijas apkalpošanas remontu, jo prece ir darba kārtībā un nav pamata patērētājam veikt preces maiņu.
Ja Jūs uzskatat, ka precē tomēr pastāv ražošanas defekts Jums ir iespēja atkārtoti iesniegt preci uz servisa apkalpošanu- prece tiks pieņemta uz preces ražotāja autorizēto servisa centru uz atkārtotu diagnostiku.

Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]

X Xdxdxd 16.10.2016

Man arī ir slikta pieredze ar RD Elektroniku.Pagajusa gada nopirku DELL datoru.Pec 9 menešiem sakas problēmas ar cieto disku.It ka nomainija,bet pec ned.atkal tas pats.Uzrakstiju iesniegumu lai atgriez naudu.Lai vai ka,naudu(davanu kartes veida)atgrieza.Protams ar nolietojuma %.Panemu datoru Lenovo,ar piemaksu 98.00€ vertiba.Nu ir pagajusi gandriz 3men.un datoram atkal problemas ar cieto disku.Atkal atdots remonta.

Reno Reinis 07.11.2016

Jūs lasīt nemākat? - pirmais posts

Veikals, teorētiski, jau nav vainīgs, ja ražotājam tāds sūdains serviss. Un tas, ka remontēja ilgāk par mēnesi - nejau veikals pie sevis to turēja. Tad kad bija 30 diena, tev pašam bija jāraksta iesniegums un jāprasa preces nomaiņa. Ja tu to neprasīji, tad kur veikala vaina?
Kas attiecas uz datora problēmu, tad vajadzētu jautāt no servisa. Var būt ka servisā vienkārši nebija kaut ko saslēguši kā vajag,Un tad kad saņēma atpakaļ, savu vainu izlaboja, bet veikalu nolika muļķu lomā tāpat kā tevi. Atkal - veikals to nekādi nevar ietekmēt. Viņi paļaujas uz ražotāja servisa slēdzienu. Ir jāsaprot, ka ražotāja servisam ar pārdevēju principā nav nekāda sakara. Tu pats vari savu mantu nest pa taisno uz to servisu, un nekādas problēmas.
Kas attiecas uz "rakstīt ražotāja pārstāvniecībai" - aizmirsti, nav Latvijā tādas. Part pārdošanas pārstāvji viņiem, ja pareizi esmu infomēts, ir tikai Lietuvā.Vienīgais ko vari izdarīt, ir ierakstīt visu savu sāpi par ražotāja garantijas apkalpošanu viņu facebook lapā. Kas zin, varbūt ka arī noreaģē. Tikai raksti angliski, lai saprot, ja nu kāds ne latviski runājošs lasa.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes