www.sudzibas.lv RD Electronics Garantija/LG Optimus L 40

Rd Electronics - Garantija/LG Optimus L 40

7 augustā RD Elekrtronic internetveikalā, nopirku mobīlo telefonu LG Optimus L 40, pēc apmēram diviem mēnešiem šim telefonam parādījās defekts, telefons patvaļīgi izslēdzas un ieslēgt viņu var tikai pievienojot lādētāju.Aiznesu telefonu atpakaļ uz veikalu, kur man garantēja divu nedēļu laikā atgriezt naudu, ja neatradīs telefonā mehāniskus bojājumus.Pēc divām nedēļām man piezvanīja no klientu apkalpošanas centra un lūdza pagaidīt vēl kādu laiku, aizbildinoties ar to ka viņu autorizētajā servisā esot ļoti aizņemti.Es piekritu un gaidīju vēl nepilnas divas nedēļas un šodien 11.04 man piezvana no klientu apkalpošanas centra un paziņo ka telefonā atrasts mitrums, sakarā ar to nauda man netiks atgriezta bet par 40 eiro viņi esot ar mieru telefonu salabot.Palasīju komentāros par šo veikalu atsauksmes un sapratu, ka mani ir uzmetuši tāpat kā daudzus citus. Neiesaku iepirkties šajā veikalā, jo garantija viņiem reāli nestrādā, vainīgs vienmēr ir Pircējs. Ar cieņu Ainis no Jēkabpils.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 09.11.2015

Labdien!

Vēlamies Jūs informēt, ka „RD ELECTRONICS” veikala pārdevējiem nav attiecīgo iemaņu preces defekta rašanās noskaidrošanai. Bez preces apskates autorizētajā servisa centrā, SIA „MK TRADE” nav iespējas izvērtēt preces atbilstību līguma noteikumiem un piekrist Jūsu prasības izpildei. SIA „MK TRADE” ir nepieciešama speciālistu piesaiste, ko var nodrošināt Preces ražotāja autorizētais serviss. Autorizētā servisa veiktā apskate un izsniegtais slēdziens nosaka Preces defekta cēloni.
Vēlamies Jūs lūgt precizēt norādīto informāciju, lai varam Jums sniegt korektu atbildi.
Lūdzam izteikt savu viedokli sazinoties ar SIA “MK TRADE” klientu servisu, zvanot uz talr.: (+371)66165555 vai rakstot uz e-pastu: [email protected].

Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām.

Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]

Komentāri (2)

iDmore 06.11.2015

Pieņemu, ka neatkarīgs eksperts pateiktu to pašu, ko esošais serviss no kā tika saņemts konkrētais telefons..

A anducis11 12.07.2016

Es pieņemu, ka piesaistītie speciālisti ir tie paši MK Trade darbinieki, kuri jau iepriekš zina, kāds defekts ir vai nav jāatrod. un skaidrs, ka defekti netiek atrasi, jo MK Trade veic pasūtījumu un maksā par "piesaistītajiem speciālistiem".

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes