www.sudzibas.lv RD Electronics Preču akcijas un remonts

Rd Electronics - Preču akcijas un remonts

Reklamē, ka pērkot plazmas TV dāvanā dod DVD. Neiedeva. Rakstiju uz RD, atbildē paprasīja kurā veikalā tas bija un tas arī viss.
Nodevu remontā MP3 plejeri, kuram neskanēja viens kanāls. Pēc remonta skan abi kanāli, bet MONO kvalitātē. Vienkārši savienojuši abus kanālus kopā.
Neticat ne akcijām ne servisam. Un griezieties patērētāju tiesību aizsardzības birojā.

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 03.04.2014

Labdien, Jāni.

Paldies, Jums, par detalizētu situācijas izklāstu par Jūsu nepatīkamo problēmu mūsu veikalā, Liepājā Klaipēdas ielā. Situācija, protams, ir nepatīkama gan Jums, gan mums.
Vēlamies Jums izteikt atvainošanos par sagādātajām neērtībām.
Tikai iegūstot klientu viedokli un informāciju par konkrēto situāciju, mums ir iespēja uzlabot sadarbību ar sadarbības partneriem, uzlabot situāciju veikalos un veicināt pozitīvu sadarbību ar klientiem.
Ja Jums rodas kādi jautājumi, neskaidrības vai neērtas situācijas, aicinām sazināties ar Klientu Servisu, lai varam risināt un novērst nākotnē šādu nepatīkamu situāciju rašanos.
Ar mums var sazināties pa telefonu, vai rakstot uz e-pastu.

Vēlreiz ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Ar cieņu,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]
SKYPE: RD.klientuserviss

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 28.04.2014

Labdien, Jāni!

Izsakām Jums atvainošanos mūsu kompānijas vārdā, par sagādātajām neērtībām.
Vēlamies Jums izteikt pateicību, ka esat RD Electronic klients un veicāt pirkumu pie mums.

Radīto neērto situāciju autorizētā servisa apkalpošanas termiņiem ņemsim vērā un strādāsim pie tā, lai uzlabotu servisu, veicinātu ātrāku informācijas un preces plūsmu.
Preces servisi ir preces ražotāja autorizēta firma, kas preces ražotāja vārdā veic, pēc nepieciešamības preces diagnostiku, remontu, defektēšanu un pilda citas funkcijas. Mums ir nepieciešams laiks, lai veiktu Jūsu preces nogādāšanu uz un no servisa. Preču nogādāšana uz un no servisa var nedaudz ieilgt sakarā ar loģistikas iespējām.
Atvainojamies par radušos nepatīkamo situāciju.
Vēlreiz paldies Jums par pirkumu. Mēs Jūs ļoti novērtējam kā klientu, tādēļ ceram arī turpmāk uz veiksmīgu sadarbību.

Ar cieņu,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]

Atbilde no klientuservissRD Pārstāvja atbilde 29.04.2014

Labdien, Jāni!

Vēlreiz ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Mums ir svarīgs katrs mūsu klients, mēs vienmēr individuāli izskatam katru iesniegumu un situāciju, līdz ar to, lūdzam Jūs atsūtīt mums uz epastu vai iesniegt rakstiskā veidā vēstuli/iesniegumu ( jebkurā Jums ērtā RD Electronics veikalā ) ar pilnu situācijas aprakstu, lai mēs varētu izskatīt un rast iespēju atrisināt radušos problēmu.

Paldies!

Ar cieņu,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]
SKYPE: RD.klientuserviss

S

Komentāri (11)

A Aleksandrs 12.11.2011

Nopirku portativo datoru, pec gada jau nestrada. Nodevu garantijas remontam un gaidu jau 3 nedelas, atbildes nekadas. Veikals atrodas Aizkraukle.

J Janis2014 03.04.2014

Labdien!Esmu saskārusies ar ļoti nepatīkamu gadījumu Jūsu veikalā Liepājā(Klaipēdas ielā62).Nopirkām mobilo telefonu, pēc 4 mēnešiem nācās nest uz veikalu-remontā.Veikalā pārdevēji laipni, paņēma pretī, piedāvājot uz laiku citu telefonu vietā.Apmēram mēneša laikā būšot atpakaļ.Paiet vairāk kā mēnesis, nekādu ziņu par telefonu.Seko zvans uz veikalu, tūlīt zvanīšot uz Rīgu, noskaidrošot.Pēc laika atzvanīja, telefons stāvot Rīgā remontdarbnīcā sataisīts, bet neesot nogādāts itkā uz RD Electronic bāzi.Tūlīt visu nokārtošot un tādā dienā būšot Liepājā.Braucam laimīgi pakaļ un atkal vilšanās, telefons nav atvests.Papīros uzrādās ka telefonam jābūt, bet viņš nav!Pagāja vēl pāris dienas un saņemam sms ka, telefons ir atvests uz veikalu.Viss kārtībā.Bet...nepaiet ilgs laiks, telefons atkal niķojas, vedam atpakaļ.Tāda sajūta ka nekas tur nebija darīts.Jo viņš pirmajā reizē pats bija atslēdzies, ieslēgt vairs nebija iespējams.Liekas darbnīcā to vien izdarīja, kā ieslēdza un nemaz nemeklēja vainu, kāpēc tā notika.Jo otrajā reizē telefons brīžam pats izslēdzās, lādēties negribēja.Nododam otro reizi telefonu remontā, bet šajā reizē nemaz nepiedāvā citu telefonu vietā uz remontu laiku.Pirmajā reizē neņēmu citu vietā, bet otrajā būtu ņēmusi, jo mans vecais telefons arī saplīsa.Pagājis mēnesis, bet telefons vēl nav atpakaļ no remonta.Gribētu redzēt kādu šajos laikos bez telefona mēneša garumā!Nododot telefonu otrajā reizē, pārdevējs vēl piebilda, preci nedrīkstot ilgāk kā mēnesi aizturēt.Tā kā tuvojās tai mēneša atzīmei, zvanījām uz veikalu, kur atbildēja-noskaidrošu.Bet kā gan var noskaidrot un atzvanīt, ja netika prasīts telefona modelis.Protams ka neviens arī neatzvanīja.Mēnesis aizritējis, bet telefons vēl nav.Katrā reizē tik piemin ka, dos vietā jaunu telefonu.Bet nav ne vecais ne jauns.Un kā gan es varu pierādīt ka mans telefons jau divas reizes remontā, ja man pat neizsniedz garantijas talonu.Laikam mocīšos ar viņu visu garantijas laiku, līdz tā beigsies, tad jau noteikti uzreiz tiktu sataisīts.Esam vīlušies šajā veikalā, domājams ka neko vairs tur nepirksim.

S SwCherry 03.04.2014

Vajag prasīt jaunu! Man arī bija tā, ka izdomāju nopirkt jaunu telefonu (par smuku summiņu), bet pēc mēneša mans jaunais telefons sāk čakarēties - parādās, ka nevar piezvanīt, jo neatpazīst, kas tā par telefona karti.. Karoč, telefons no kaut kurienes ievests, ne tā atbloķēts.. Es biju šokā, jo kā tā var būt, ka it kā normālā veikalā pārdod tādus telefonus.. Veikalā piekrita samainīt, atveda jaunu neattaisītā kastītē un telefons vēl šodien iet.. :)

J Janis2014 03.04.2014

Interesanta attieksme pret klientiem.Šodien apritēja tieši mēnesis, zvans atkal uz veikalu.Protams, tūlīt viss tiek noskaidrots, sazvanīta Rīga un man telefons rīt būšot veikalā.Redziet, ja zvanīsiet pirms tā mēneša, tad smuki Jūs atšūs un neliksies ne zinis, bet kad būs mēnesis pagājis, tūlīt visu nokārtos.Tikai jautājums, vai tad klientam vienmēr jāzvanās, bez tā preci nedabūt atpakaļ???
Nezinu vai varu jaunu pieprasīt, kādreiz deva jaunu preci vietā pēc 3 reižu remonta.Es pat nevaru pierādīt ka man viņš dzīvojas pa remontiem.Kopš iegādes ir 8 mēneši, bet no tiem 2, 5 mēneši remontā.Veikalā tik skandina ka šis modelis labs, nav bijis ka šie plīst.Beigās apgalvos ka es viņu tīši bojāju.Lai tad neieved visādus kreisos telefonus!!!

J Janis2014 25.04.2014

Manas nedienas ar telefonu turpinās.Kā jau iepriekš rakstīju, mans telefons vēl turpina ceļot.Jā, 4 aprīlī devāmies uz veikalu pēc telefona, prieks bija īss.Telefons nebija sataisīts, vnk mēnesi noturēts kaut kur.Mērs bija pilns, 8 aprīlī vedām atpakaļ.Telefonam problēmas ar uzlādi.Tā kā divas reizes bija remontā, tad pieprasījām jaunu vietā.Bet vietā jau neviens tā vienkārši neko nedod, jāraksta akts.Nokārtojām formalitātes, jāgaida būšot 10 dienas.Epastā būšot slēdziens.Pēc 10 dienām, nedomājat ka kāds kaut ko ātrāk sūtīs, atnāk slēdziens un pat zvans no Rīgas servisa.Itkā mūsu vaina neesot, remontu veikšot par garantiju.Telefonu jaunu nedošot, jo šis esot sataisāms.Piedodiet man, bet vai ātrāk viņš nebija sataisāms?Pēkšņi atrasti putekļi lādēšanas ligzdā.Jautājums, no kurienes viņi radās, no tā ka man stāv viņš plauktā vai no 4 mēnešu vazāšanas pa pasauli???????Kad zvans bija no servisa, jautājām, kad viņš būs veikalā, būšot pēc lieldienām, tas ir 23 aprīlī vai 25 aprīlī(vēlākais).Tā diena ir pienākusi, bet esmu joprojām bez telefona.VAI TIEŠĀM MAN BŪS JĀGAIDA ATKAL MĒNESIS?????Kāpēc jāmelo, uzreiz varēja teikt ka nezin kad būs veikalā.
Tā kā telefons man ir līzingā, tad es viņu turpinu maksāt, bet reāli neredzu par ko.Jūlijā būs gads kopš iegādes, bet viņu esmu redzējusi labi ja 5 mēnešus.Kāpēc man jāmaksā, ja man viņš nav!
Otra lieta kas man likās interesanta.Pēdējā reizē pieprasīju vietā telefonu uz remonta laiku, jo esmu palikusi bez telefona.Pamatīgi vīlos, iedeva viss prastāko telefonu.Tādu varbūt izmanto vecas omītes, ne jau jauni cilvēki.Tā man viņš stāv kastītē neizpakots, kauns ar tādu uz ielu iet.Vai tad tiešām nevar pielāgot maiņai telefonus?
Vadībai ieteiktu pasekot līdzi preču kvalitātei un servisa darbam.Veikalā pat izteicās, prece uz remontu nāk kaudzēm.

K kreditorsPG 28.04.2014

ja RD veikali nevelk iekšā kreisās preces, tad visi izpildes termiņi ir vienkārši viņu pašu neizdarība. Piemēram, Liepājā ir mobilo telefonu serviss pieejams. Kāpēc nedod remontēt servisam pa tiešo, bet sūta uz Rīgu?
Vajag domāt par klientu, nevis pašiem par savu kabatu tikai!

J Janis2014 29.04.2014

Vairs jau nekādas sadarbības nebūs.Nekad mūžā vairs tai veikalā neiešu un neko nepirkšu.Vakar telefonu dabūju, ar zvanīšanos.Tas nav nekāds attaisnojums nogādāšana uz un no servisa.Transports no Liepājas veikala uz Rīgu kursē cik man zināms 3x nedēļā.Ja es otrdien viņu aizvedu uz veikalu, tad trešdien viņš tika vests uz Rīgu.Un skaidri redzams ka tā ir bijis, jo lapelē ko šoreiz iedeva par remontu, ir rakstīts datums 10 aprīlis.Aizvedām 8 aprīlī.Tā kā nav ko taisnoties.Un nevajag tagad stāstīt ka putekļi ligzdā.Ja vazā pa pasauli gandrīz pusgadu, tad paši viņus ievazājuši un ne jau trešajā reizē atrod putekļus!
Un runājot par remontu Liepājā uz vietu, mūs pirmajā reizē sūtīja lai aizvedam paši Liepājā uz darbnīcu.Iedeva adresi un tūlīt paši vedām, domādami viss notiks ātrāk.Kad iedevām meistaram savu telefonu, viņš uzreiz pateica ka tas ir kreisais telefons un tādam nemaz klāt neķeras, lai prasām tūlīt jaunu.Nevilcinoties, devāmies uz veikalu un atstāstījām meistara teikto.Ko tas deva, viņi tak gudrāki, savāca telefonu un vedīšot uz Rīgu.Laikam tur visi uz vienu roku.Noturēja pusotru mēnesi un nesataisītu atgrieza.Fui, esam vīlušies.Ja šoreiz viņš nebūs pienācīgi sataisīts, vērsīsimies Bez tabu!

J Janis2014 29.04.2014

Šeit pat viss ir uzrakstits, pirmais mans raksts pievienots 3 aprīlī. Otro reizi to visu rakstīt negribas.Pārāk daudz sanāk un apnīk cilāt tās lietas, jo tiešām nav patīkami.Katrā ziņā telefons jau no 18 decembra klīst pa servisiem, bet līzings man jāmaksā par neko.No decembra man viņš rokās ir bijis uz pāris dienām.Veikalā uz mums jau skatās ar šķību aci, tā kā mēs tur vainīgi ka prece brāķis.Jau 8 reizes tur esam braukuši, drīz sanāktu otrs telefons par nobraukto degvielu, jo nedzīvojam Liepājā.

J Janis2014 30.04.2014

Paldies Rd electronic vadībai ka, sadzirdēja manu radušos situāciju ar telefonu.Viss tika izlasīts, izskatīts, izvērtēts un nolēma man piešķirt jaunu telefonu.PALDIES!

I Ilona40 13.12.2015

Labdien,

Neesmu lielā sajūsmā par RD, jo tagad jāmaksā dubultā, ko nebiju plānojusi.
Viss sākās ar 27.jūlijā pasūtīju saldētavu akcijā, plānojot ka maksāšu aptuveni 20 eiro mēnesī, bet
saldētavu atveda tikai novembra beigās un ar jaunu pasūtījuma numuru un jaunu maksu mēnesī,
kaut akcijā bija bez procentu līzings, tagad ar procentiem.
Un saldētavu man vajadzēja augustā.
Zvanot - jautā, kas, ko, kad? Ka nav bijusi nekāda akcija un neko palīdzēt nevar.
Protams saglabājusi e-pastus par akciju neesmu saglabājusi un tagad esmu sašutusi.
Ko ieteiksiet darīt?
atpakaļ sūtīt - sanāks maksāt un kas man to naudu atdos?

Paldies

S Spīdola12 18.01.2016

Labdien,

ļoti nepatīkama situācija sanāca Aizkraukles RD veikalā. decembra mēnesī ar vīru devāmies uz veikalu pasūtīt savam printerim tintes (turpat pirktajam). parādīju pārdevējam konkrēto printera modelu un teicu, ka man vajadzēs visas tintes tieši šim paredzētās. pārdevējs skatījās savos katalodziņos un aizgāja uz noliktavu, kur tās uz vietas nebija, tāpēc uz vietas pasūtīja. pēc laika atnāca pasūtījums, samaksāju par katru tinti aptuveni 13 eiro un devos tās uz mājam nomainīt. vienu tinti printeris nepieņēma, jo kods nesakrita. devos ar tinti un čeku atpakaļ uz veikalu, kur man tas pats pārdevējs diezgan nelaipni atbildēja, nebija vispār nekādas ieintresētības un viss ko pateica bija, ka neko nemainīs un naudu neatgriezīs, jo tinte ir attaisīta. es to saprotu, bet, ja jau šis pats pārdevējs man viņas piemeklēja, pasūtīja, tad es arī paļaujos kā uz profesionāli (vismaz jābūt), citādi varu to pašu izdarī internetā pati. bet, ja reiz veikalā ir konsultants, tad arī gaidu tādu attieksmi. viņš bija kļūdījies pasūtot tinti, jo, lūk, es neesmu parādījusi konkrētu printeri.. mēs abi ar vīru tad bijām un visu ļoti labi atceramies. pārdevējs negribēja atzīt savu vainu un pat atvainoties, kur nu vēl palīdzēt atrisināt situāciju. pirmo reizi dzirdēju, ka pārdevējs atļaujas pateikt, ļoti līdzīgiem vārdiem, ka "varu ar savām tintem iet staigāt". es tiešām esmu šokā. neesmu piekaselīgā kliente, taču, ziniet, ta tomēr ir nauda, kuru man netaisās atgriezt atpakaļ un jutos arī pazemota pēc tādiem tekstiem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes