www.sudzibas.lv RD Electronics Klientu apkalpošana

Rd Electronics - Klientu apkalpošana

Pirms gada šajā veikalā iegādājos portatīvo datoru, kuram klāt nāca arī garantija (2 gadi). Dators salūza un, protams, nesu to uz veikalu. Veikalā man apgalvoja, ka datora remonts, protams, ja tas vispār ir remontējams būs divas nedēļas un tad ar mani sazināsies. Bet ja dators nebūs remontējams, tad to pasūtīs jaunu un maksimālais laiks, kad datoram vajadzētu būt pie manis ir mēnesis. Pagāja divas nedeļas- nebija nekāda informācija. Pēc pāris dienām man zvana, kā izrādās no RD un saka, ka viņi neko nevarēja darīt, līdz nebija sazinājušies ar mani, jo vajadzēja manu piekrišanu...taču ar mani sazināties iepriekš bija mēģināts vienu reizi, kad pati biju darbā un atbildēt uz šo zvanu nevarēju (netiek padomāts par to, ka arī citi cilvēki varētu būt aizņemti un nevar atbildēt uz konkrēto zvanu, varbūt tāpēc vajadzētu mēģināt sazināties biežāk. Galu galā jūs esat liels uzņēmums, kurā nestrādā tikai viens operators.) Bet piekritu piedāvājumam un man atbildēja, ka pēc pāris dienām ar mani sazināsies. Tā nu es gaidīju, līdz jau nu ir pagājušas gandrīz vai vēl divas nedēļas, bet neviens ar mani nav sazinājies. Pēc pāris dienāma jau būs mēnesis, kad man datoram jau būtu jābūt pie manis, pie tam nejau remontētajam, bet gan tad ja tas būtu pasūtīs no jauna. Bet cik noprotu, tad dators ir remontā, bet divas remontam paredzētās nedēļas sen jau ir pagājušas. Nemaz nepieminot to, ka par remontu būs jāmaksā, kaut gan datoram operētājsistēma to iegādājoties jau bija iekšā, bet kā izrādās, tad tas neietilpst garantijā..Šodien arī zvanīju uz klienu apkalpošanas cetntru un pieprasīju, lai sazinās ar servisu par to, kas tad tiek darīt ar datoru..atzvanīja un paziņoja, ka informācija no servisa saņemta nav un sazināsies, kārtējo reizi, tuvākajā laikā kā saņems informāciju no servisa.

S

Komentāri (3)

Likumsargs 31.08.2015

Palasiet garantijas līgumu. Daudzām ierīcēm operētājsistēma neietilpst garantijā. Ar to ir jārēķinās!

S Sanitina 31.08.2015

Līgumu esmu izlasījusi. Un šeit jau kā rakstīju nemaz to nepieminot... Vairāk bija vērsts tieši uz attieksmi pret klientiem.

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 03.09.2015

Labdien!

Gribam informēt, ka servisa apkalpošana var ilgt līdz 30 kalendārām dienām vai, ja remontam tiek pasūtītas nepieciešamas detaļas, šis termiņš var pagarināties.
Jūsu gadījumā, Preces ražotāja autorizētais servisa centrs preces apskates rezultātā konstatēja, ka ir bojāts programmnodrošinājums. Servisa apkalpošana netiek attiecināta uz preces elektroķīmiskajiem strāvas avotiem, preces izejmateriāliem un preces piederumiem, kā arī programmnodrošinājumu (programmatūru).
Ja Jums rodas jautājumi vai neskaidrības, Jūs varat sazināties ar SIA “MK TRADE” klientu servisu, zvanot uz talr.: (+371)66165555 vai rakstot uz e-pastu: [email protected] .

Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes