www.sudzibas.lv RD Electronics Pirku jaunu, samaksāju par lietotu!

Rd Electronics - Pirku jaunu, samaksāju par lietotu!

Aptuveni 6mēnešus atpakal šajā veikalā iegādājos portatīvo datoru asus, 2 mēnešus velāk datoru nebija iespējams ieslēgt, taisījos jau vest datoru atpakal uz veikalu bet pēc apm 20 minūtēm dators ieslēdzās taa nu arī toreiz neaizvedu vinu atpakal bet tagad nozēloju jo 3mēnešus velāk notika tas pats, tikai šoreiz dators nu nekādi negrib slēgties iekšā, nekas cits neatlika kaa pašu spēkiem vinu taisīt jo neatrados lv, attaisot datoru valaa biju loti šokēta par to ko ieraudzīju, peec taa kas tur bija vareja secināt ka dators ieprieks jau bijis lietots!, šistas iekšpusee bija saplēsts, bija redzami pirkstu nospiedumi, iepriekš jau vairākkārt taisīts valaa, principaa jau neko nevaru pierādīt bet varbūt kāds var ieteikt ko šādā situācijā darīt?

S

Komentāri (3)

iDmore 15.08.2015

Pirmā kļūda, ka pats taisi vaļā.. Ja neesi autorizēts serviss, tad nav ko līst kur nevajag un pēc tam čīkstēt..

A AnToNs sNoTnA 17.08.2015

tagad vairs nav ko ieteikt, visu jau oati sa'cakar'eji. vajadz'eja nest uz garantijas remontu, bet par cik nebiji LV tad uz sertific'etu asus remonta darbn'icu

klientuservissRD Pārstāvja atbilde 03.09.2015

Labdien!

Gribam informēt, ka SIA “MK TRADE” savu produkciju pārdošanai uztic lielākie zīmoli pasaulē, tādi kā Samsung, Apple, Sony, LG, Philips, Braun, Canon, Electrolux, AEG, Indesit, Asus, Dell, Nikon un daudzi citi. SIA “MK TRADE” tirgo tikai jaunas, kvalitatīvas preces no pārbaudītiem ražotājiem un piegādātājiem. Tāču arī pašam labākajam un uzticamākajam ražotājam var gadīties nekvalitatīva prece- brāķis.
Ja patērētājs uzskata, ka precē pastāv ražošanas defekts, ir jāgriežās pie pārdevēja un jānodod preci uz servisa apkalpošanu, lai preces ražotāja autorizētais servisa centrs konstatē iespējamā ražošanas defekta cēloni un novērš to servisa apkalpošanas ietvaros.
Ja patērētājs pats nesankcionēti iejaucas precē, veic pats remontu vai prece tiek labota ārpus preces ražotāja autorizētā servisa, šādos gadījumos tiek neievērota preces lietošanas instrukcija, prece tiek noņemta no servisa apkalpošanas.

Cieņā,
SIA “MK TRADE”
Klientu serviss
Talr.: (+371) 66165555
e-pasts: [email protected]

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes