Ratu Birojs - Rati bebecar

Nevaru nepadalities ar sis dienas "jaukajiem mirkliem" veikala ratu birojs. Saksim ar to, ka iegadajos tur ratus, jo bebecar rati lv ir piējamī tikai taja veikala vai ari ss.lv... Skaisti balti rati utt :) sakuma vis labi, ratus lietojam 7menesu, kas pa lielam nav liels laiks, nemot vera, ka bebis mazins vel. Turklat rati tiek lietoti saudzigi, nav nekur jastiepj, nepartraukti jasaloka utt. Aiz vien izteiktak rati paliek skibi, netikai stumjot to var just bet ari vizuali redzams. Zvanu uz veikalu, stastu savu bedu - pardevaja laipna (Pa telefonu) - nekadu problemu atvediet ramiti (Lai gan ramis ir smagaks par 10kg - tas ir veikala pienakums savakt preci no manis, nevis man vest uz rigu no ventspisl) 15min un vis čik pik. Labi par cik ir citas darisanas riga aizvedam rami, atvedam majas, var jau redzet ka nekas nav mainijies, ejot staigaties tas pats, rati skibi un velk uz vienu pusi, turklat pec jau otras apskates rati ari cīkst. Tadas brauksanas uz rigu, atsajot ramiti, 15 min "serviss" mums jau bijusas 4tras reizes!!! Katra reize viens un tas pats, 15min un vis bus kartiba, pardeveja nekadu defektu nesaskata utt. Ratu ramins mainits netiek, kadu aizvedu tadu atdod. Vedot jau 5to reizi, esmu pirms karteja "remonta" versusies pta, kur tiek vis skaisti paskaidrots - iedod paraugu kas jāizpilda utt. Pirms tam esam sazinajusies ar bebecar.com, kur pec tam mums tiek pat atzvanits - par manu vestuli bebecar parstavis soka - par to attieksmi - un parsteigts par kadu servisu iet runa! Ja ramis ir skibs - kads serviss. Par cik saja 5taja reize visi dokumenti pta sagatavoti, peknis notiek maina un iedod citu rami priecigi braucam majas. Jo vizuali saliekot uz vietas ramis likas ok - lidz bridim kad izdomajat iziet pastaiga. Divi varianti - vai nu brauc gravi - vai ari lauz ratus, lai kaut cik taisni pastumtu! Tagad sakas vajprats, kur galvena loma ir veikala - ratu birojs vaditaja . Dienu pirms braucu uz rigu, sazvanu ratu biroju, ka ar so ratu rami pastaigaties nav iespejams. Laikam, nēsmu pirma, jau bija informeta ka rati velk uz vienu pusi (Labo) un atkal ar savu tekstu : atvediet 15min bus gatavi, tas nav defekts utt. Sarunajam ka rit 18:30 busu veikala. Sodien zvanu no rita, vai vis palieks speka - rati tiksot satisiti kad atbrauksim un vis ok. Zvanu vel 3 reizi, isi pirms braucu uz veikalu : ja, atvediet ramiti!!! Kadu ramiti atkal, jau 6sto reizi! Aizbraucot uz veikalu, mus "lapini" sagaidija vaditaja un vinas asistente. Ja cilvekam nav vis kartiba ar nervu sistemu, tad vajag meklet arsta palidzibu. Sak vnk pa visu veikalu aurot, parstresojusies, ka vina tos ratus netaisa, ka lai astaj rami - ejam prom, lai neboja gaisu veikala, ka visi rati skibi utt. Pusstundu gara saruna, kura vaditaja censas izblaut ka vina ratus netaisa - ka vina neko nevar izdarit. Ka meistars esot sastreguma utt. Lidz beigas sanemam rami :d sekoja pats labakais - beidzot ar 6sto brauciena reizi satiekam meistaru, kurs pilns ar humoru, pats pasaka ka nav nekads meistars, ka vins ratus nelabo, paskatas un vis esot kartiba - vinam ir extrasensu spejas :d beigas tomer vins atklaja savu noslepumu - ka vins "pataisnoja rami". Ratu ramis tiek noliks uz viena sana un ar celi "paliekts - palocits" uz ieksu. Tads ir ratu biroja servis ratiem. Turklat, pirms kartejas vizites vaditaja, kartigi iekarsusi "stasta' stasta ka nekur nav fiksets ka mes esam vedusi ratus... Nu labi tg pec karteja magaivera servis - piēju un saku lai tg registre - uz ko inese atkal iekarst un sak : ko jus gribat? Ko piefikset? Mes tacu nekur neko nefiksejam, nerakstam utt. Soks par tadu attieksmi pret klientiem, blauj abas, ardas, turklat rati nav jastumj bet javada. Servisa ir magaivera meistars - kurs ratus labo ar extrasensa spejam ;) katra zina ir japadoma pirms pirkt ratus. Turklat musu ieprieksejais ramis, tg ir pardosa tur pat veikala - cita kulba un bizness aiziet talak

I

Komentāri (3)

5 56789 19.06.2015

Cienījamie ratu pircēji, prms pirkt no tās "bodītes" ratus, vajadzēja te vai vispār internetā atsauksmes palasīt, pati esmu saskārusies ar minēto veikalu, jo ABC design rati vilka uz vienu pusi, ko, protams, man tā arī neviens neizlaboja vai nesamainīja, es tiešām vēl brīnos, ka ir vēl kāds, kurš tur iepērkas!

Z Zane25 06.10.2015

Man gan bija pilnīgi pretēja gan attieksme, gan pieredze. Pirms pusotra gada mazais pieteicās un pēc draudzenes ieteikuma devos uz Ratu Biroju. Apkalpošana super, kā arī ratiņi nokalpoja godam!
Viena neveiksmīga pieredze (kas izklausās sapušķota), nevar likt secināt par veikalu kopumā.

A Anonnn 20.04.2016

Es nespēju nepadalities ar savu pieredzi! NEKAD NEPĒRCIET RATUS RATU BIROJĀ!!!!!!!!+ un no inese viegliņas turieties pa gabalu....viņa tikai skaisti runā bet tiklīdz nauda kabatā attieksme mainās!!!!!es ieteiktu izvēlēties labāk ratiņus citur ja nevēlaties bojāt nervus...;) turklāt-prece tiek "iesmērēta" maigi sakot.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes