Pluss punkts kiosks - apkalpošana

Gribēju padalīties savā negatīvajā pieredzē Plus Punkts kioskā, kas atrodas Ziepniekkalnā tieši trolejbusa gala punktā.
Iegriezos tur kādu rītu, lai iegādātos maizīti un kafiju. Veicu savu pirkumu un gaidīju, kad pagatavos maizīti. Pārdevēja paralēli pļāpāja ar kādu savu draudzeni. Tas jau vēl nebūtu nekas- viņai vienai tur jāstāv visu dienu un gribas ar kādu papļāpāt. Tā nu es skatos žurnālus un gaidu. Pagājušas jau kādas 10 min, kad prasu pārdevējai, vai tā mana maize vēl nav gatava? Viņa pēkšņi atceras, ka vispār tur gatavojas maize, bet izrādās, ka tā jau piedegusi!
Tā vietā, lai atvainotos un piedāvātu jaunu maizi, viņa man pārmet kādēļ viņai neatgādināju (par viņas darba pienākumie, jo viņa taču pļāpāja ar draudzeni) un šausminājās, ka nu man būs jāatdod nauda (laikam ķēpīga procedūra kasē)?? Beigās iznāca, ka pati vien esmu vainīga, jo neatgādināju viņai!
Gribu piebilst , ka mana maize bija vienīgā, kas tur cepās un aiz mani vēl kioskā ienāca tikai kādi 2 cilvēki. Tā ka viņai nebija darba pilnas rokas. Biju patiesi nepatīkami pārsteigta par tādu nekaunību!!!
Un jāatdzīst, ka šajā iestādē vienmēr pārdevējas uzvedas tā it kā es būtu iegājusi pie viņām mājās un viņas man izdarītu milzu pakalpjumu mani apkalpojot!

S

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes