www.sudzibas.lv Parnass Klaja necieņa un nepieklājīga izturēšanās

Parnass - Klaja necieņa un nepieklājīga izturēšanās

17.11.2015. aizsūtīju firmai PARNASS Presentreklam lūgumu sniegt cenu piedāvājumu par 2 viņu Ziemassvētku dāvanu produktiem. Mūsu firmas vadības iniciatīva bija iepirkumu veikt , neuzrādot patieso pasūtītāju, lai varētu salīdzināt cenas. Uz manu epastu atsaucās Projektu vadītāja , kura it kā 15 gadus esot strādājusi savā amatā. Sākās viss ar to, ka palūdza nosaukt kompāniju kuru pārstāvu. Nosaucu pirmo, kas iešāvās galvā. Izrādījās, ka šai kompānijai augustā apturēta darbība. Piezvanīju lūdzu skaidrot vai tapēc man nedos piedāvājumu? Jā, lūk tāpēc, ka šāds statuss viņa nevar man dot piedāvājumu par izcenojumiem. Aizgāja līdz tam, ka viņa uz mani telefonā kliedza bilnā balsī un apvainoja, lūk, ka viņiem nesamaksāsim. Ieminējos, ka ir taču iespējams priekšapmaksas rēķini vai tamlīdzīgi. Nē un viss. Lūdzu, lai savieno ar direktoru, jo šādu bļaušanu un apvainojumus jau vairs nevarēju izturēt. Nevienoja, esot prom. Direktors tur ir. Aizrakstīju e-pastu viņam par necienīgo darbinieku izturēšanos. Neviena vārda par atvainošanos, par darbinieka izturēšanos. Izskatās, ka šī kompānija ir tikai lēta izkārtne. Lūk, to arī vajadzēja pierādīt, ka šādu partneri nedrīkst izvēlēties! Darbojos iepirkumu jomā vairāk kā 7 gadus, bet šādu nekaunību nebiju dzirdējis. Ja vēl būtu vainīgs?! Vienkārši nepateicu kompānijas nosaukumu, kas liek domāt, ka cenas attiecīgi tiek nominētas atkarībā no firmas lieluma...žēl, ka sabojāja svētus.

Komentāri (7)

L Lelle Bez Matiem 19.11.2015

Ir atšķirība starp "nepateikt kompānijas nosaukumu" un "samelot". Es arī negribētu klientu, kas melo pat stādoties priekšā.

E ebay.business 20.11.2015

Kādā sakarā ir jāzin kas pieprasa cenu?
Vai Tu Lelle Bez Matiem gribētu, ka pērkot sieviešu paketes, paprasītu Tavu vārdu un uzvārdu?
Tas ir absurds...
..bet to, ka Parnass katram klientam atkarībā no tā lieluma (biezuma) savu cenu dod, tas nu gan ir dzirdēts un to vien apliecina dotais starpgadījums.
Vai tas godātā Lelle Bez Matiem ir godīga uzņēmējdarbība???

L Lelle Bez Matiem 23.11.2015

Hmm...paketes es parasti pērku personīgai lietošanai, veikalos kur cena jau ir norādīta, un mans vārds un uzvārds nevienu neinteresē. Ja es izlemtu iegādāties paketes pa taisno no ražotāja, gan jau būtu cits stāsts un bez datiem man neviens neko nepārdotu.
Principā vari ņemt piemēru no manis un arī iegādāties firmas dāvanas Drogās nevis tajā Parnasā, un acīmredzot visi būs apmierināti :D
Mans komentārs bija par faktu, ka tu nevis paziņoji, ka cenu vēlies noskaidrot anonīmi, bet gan sāki ar melošanu. Tavuprāt kādu priekšstatu tu radi par sevi un firmu, ja nosauc bankrotējušas firmas nosaukumu un pēc tam sāc stulbi taisnoties? Vadība tevi neatlaida?
Loģiski, ka aprēķinot cenu, tiek ņemts vērā arī pasūtījumu apjoms. Parasti liela firma nozīmē lielus un regulārus pasūtījumus, līdz ar to viņi arī dabū labākas cenas. Ar kapeiku vērtiem pasūtījumiem neko īpaši nevar nopelnīt. Ja vēl piedevām klients čakarē smadzenes, tad nav brīnums, ka tādus sūta 3 mājas tālāk.

E ebay.business 24.11.2015

:D
Redzu, ka ne tikai ar iepirkumiem to tendencēm bet arī ar uzņēmumu stratēģijām esi uz Jūs...vai arī apguvusi virspusēju kursu, ja jau iesaisties diskusijā...
Tu spried pēc vienkārša latvieša loģikas, bet Tās lietas ir daudz sarežģītākas mūsdienās :)
Vai Tu domā, ka ikdienā Tevi neietekmē kaut vai kā piemērs - veikala plauktu izkārtojums, pirmās un pēdējās preces, preču krāsa un iepakojums? Protams te nerunāju par lauku veikaliņu Dobeles rajonā, bet par veikalu ķēdēm un pazīstamiem zīmoliem. Tas viss ir sīki un smalki izpētīts un iekārtots tā, lai no tā visa izspiestu maksimāli labumu :)
Ne jau mūsu pašu bāliņi kaut ko stūlbu savās galvās izdomā, bet pie tā strādā spečuku komandas, veselas kompānijas pasaules līmenī, kas pēta un iesaka veidu kā tiek realizēta uzņēmuma pārdošanas vai iepirkumu politika, lai maksimāli efektīvi sasniegtu kompānijai izvirzīto mērķi.
Un šeit nav runa par melošanu, bet par plānotu Parnass kompānijas cenu politikas pārbaudi, kas līdz ar sevi parādīja arī uzņēmuma personāla attieksmi un darba stilu :)
...un man ir prieks, ka mūsu kompānija ar Parnass turpmāk nesadarbosies, bet es joprojām kā nodaļas vadītājs strādāju un strādāšu tur, kur varu sniegt savā jomā labāko.

E ebay.business 24.11.2015

...un dāvanas, ja ne uzņēmumam, tad vismaz sev iešu noskatīt Drogās :D

V VarBūtArīTā 24.11.2015

Nepiekrītu sūdzībai.Neviens normāls un sevi cienošs uzņēmums ar meļiem nesadarbosies. Strādāju nopietnā nozarē un par sadarbību ar Parnasu varu pateikt tikai labāko, arī prezentpreces kvalitatīvas, piedāvājums interesants un piedāvā interesantus un oriģinālus risinājumus jebkurai situācijai. Un cenas protams atbilstoši kvalitātei. Ieteikums: nevajag sākt sadarbību ar melošanu tas pie laba nekad nenoved.

J Janka 2 22.01.2016

Kas tas par sviestu apvainoties, ja nenosauc cenu. Neviens normāls auto veikals nesaka cenas auto pa telefonu vai e-pastu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes