www.sudzibas.lv Panda Taxi Slikts serviss

Panda Taxi - Slikts serviss

Šodien, 16.01.2016, plkst. 8:50 izsaucu ''Panda Taxi'' mašīnu, zvanot uz centrāli. Skaidri un gaiši pateicu, ka vilciens no Ikšķiles ienāk Rīgas stacijā plkst 9:27, un ka mašīnai jābūt centrālās stacijas laukuma pieturā plkst 9:30, ka es jau tur būšu un gaidīšu. Dispečerei stingri piekodināju, ka mašīnai jau 9:30 ir mani jāgaida. Jā - viss būs kā vajag.

Šoferis, tel.nr.25256920 (borta nr. nezinu), plkst. 9:14 zvana un jautā - kur es esmu. Atbildēju, ka mašīna bija runāta uz plkst. 9:30 un ne ātrāk. Teica, ka viss labi - gaidīs.
9:30 jau stāvu pieturā - zvanu šoferim un jautāju - kur piestājis, lai varu atrast. Šis atbild, ka atrodas labierīcībās un viņam vajagot vēl 4 min. Viss saprotams - ja daba sauc - tad sauc. Paiet kopumā 7 minūtes (gaidīt nevaru, jau kavēju, un esmu punktuāla), iesēdos jau Red cab, kas pie ''Fēnikss'' spēļu zāles ir vesela jūra, sākam braukt - zvana ''Pandas'' šoferītis - biju nikna un vienkārši noskaldīju ''Nevajag tik ilgi čurāt''.
Atvainojos par leksiku.
Ja Jūs zināt, ka Jums ir jānokļūst konkrētā vietā laikus un taxi esat izsaucis uz konkrētu laiku, tad ziniet, ka uz ''Panda taxi'' nevar paļauties.
Punktuāliem cilvēkiem, kas zin, ka nokļūs galamērķī laikus - iesaku citu firmu.

Z

Komentāri (2)

R ruksis 14.02.2016

Tadi bomzu klijenti , kas brauc pa nieka 2 eiro nav vajadzigi ,un vel izmantojot savas limonadshemas lecot no vilciena panda iedzen velmi iesplaut gimi tadam bomzu klijentam

Z za4iits 17.02.2016

Tad nevajag strādāt bomžu kantorī, tad nebūs tevis minētie - bomžu klienti :D

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes