www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Nelaipna apkalpošana, nekvalitatīva prece un trūkstošas detaļas.

Optimus Mēbeles - Nelaipna apkalpošana, nekvalitatīva prece un trūkstošas detaļas.

Nolēmu iegādāties biroja krēslu, meklēju dažādus budžeta klases variantus cenā līdz 60€. Izstaigājot līdzīgus veikalus, kas piedāvā mēbeles un ne tikai - nolēmu apstāties pie Optimus mēbelēm, jo pievilināja salīdzinoši laba cena par salīdzinoši labu krēslu.

Sūdzības:

1) Nelaipna apkalpošana.

Nonākot pie kases bija jāuzgaida - pārdevējam bija saruna pa tālruni par kaut kādas stikla detaļas trūkumu... Vajadzēja jau tajā brīdī saprast, ka nebūs labi. Bet kā saka viss nāk ar pieredzi. Bija jāpagaida, minūtes piecas.
Kad pārdevējs Andis beidza savu "saturīgo" sarunu pa tālruni, norādot uz savu krēslu, palūdzu simbolisku atlaidi uz ko pārdevējs Andis atcirta lai es paprasot atlaidi benzīntankā vai pārtikas veikalā. Es parasti piekopju šādu praksi - prasīt atlaides sporta pēc un pēc pieredzes varu teikt, ka pusē gadījumu tās arī ir iespējams saņemt. Lai nu kā neapmierinoša bija pārdevēja attieksme - varēja jau atbildēt pieklājīgi.

2) Prasība parakstīt pirkuma līgumu pēc pirkuma apmaksas.

Labi. Samaksāju (ar karti) par krēslu un gaidīju čeku, lai varētu doties prom uz ko pretī saņēmu čeku, preču pavadzīmi (kas protams ir normāli) ar preču pirkuma līgumu otrā pusē, kas tad manī arī izraisīja nepatiku. Labi - paņēmu līgumu un sāku lasīt - pēc pirmajiem diviem teikumiem sapratu, ka šodien nebūs (tas bija svētdienas vakars) - nespēju iedziļināties uzrakstītajā. Palūdzu pārdevējam Andim atcelt pirkumu un atgriezt naudu. Uz ko saņēmu atbildi, ka sākumā jāparaksta līgums, tad varu saņemt savu naudu atpakaļ, bet nākošnedēļ... :) Pēc pāris teikumu apmaiņas, protams pieklājīgas, pieņēmu piedāvājumu - es saņemu savu krēslu, uz līguma Andis parakstās manā vietā, pievienojot piezīmi, ka esmu atteicies parakstīt. Beidzot, pēc ilgstošas stīvēšanās tiku pie sava krēsla.

3) Preču kvalitāte.

Atbraucis mājas, izpakoju savu krēslu - tirdzniecības zālē izliktais krēsls noteikti bija izlasīts, kā labākais. Manējo krēslu pavadīja čīkstoša un krakšķoša skaņa... Šī nu būtu mazākā bēda, jo es taču meklēju budžeta variantu.

4) Trūkstošas detaļas

Kad tuvojās tas brīdis, ka beidzot būšu salicis savu jauniegādāto krēslu - secinu trūkst dekoratīvo uzliku (to trūkums redzams pievienotajā bildē). Nākamajā rītā zvanu uz veikalu un pārsteidzošā kārtā saņēmu laipnu atbildi no pārdevējas (sieviešu kārtas pārstāve), ka varu atbraukt uz veikalu un noteikti kaut ko piemeklēs. Biju pārsteigts un nolēmu, ka notikušais bija pārpratums Anda sliktā garastāvokļa dēļ. Pēc nedēļās, atkal svētdienā, aizbraucu uz veikalu pēc savas iztrūkstošās detaļas un kas mani sagaida - Andis! :) Saņēmu atbildi, ka neesmu parakstījis līgumu, tādēļ man uzlikas nepienākas.

Šo sūdzību nolēmu uzrakstīt, lai cilvēki izlasītu un padomātu, vai mazliet zemākas cenas dēļ ir vērts tērēt laiku un nervus lai saņemtu vai nesaņemtu, kā manā gadījumā, viņiem nepieciešamo mēbeli.

Taisos rakstīt iesniegumu arī pašām Optimus mēbelēm ar prasību izsniegt trūkstošās detaļas, bet palasot pārējās sūdzības šajā portālā, cerība ir maza...

Komentāri (2)

Neiedziļinoties ubagošanas praksē, ko tik sekmīgi piekopj sūdzības autors, pats pirkšanas process izraisa smagas pārdomas.
Par preci tiek samaksāts, saņemts čeks, bet pirkuma līgums, kas acīmredzot paredzēts kā garantija, netiek parakstīts, tā vietā pircējs izdomā atteikties no darījuma.
Lai atteiktos no darījuma nepieciešams aizpildīt naudas atgriešanas akta veidlapu, kas arī ir jālasa un jāparaksta, turklāt jābūt norādītiem pircēja personas datiem.
Tālāk seko kārtējā neizprotamā lieta: pārdevējs paraksta līgumu klienta vietā(!) ar piezīmi, ka klients atteicies līgumu parakstīt un izsniedz preci.
Izlaižot preces kvalitāti, ķeramies pie iztrūkstošajām detaļām. Ja veikalā nav saņemta pilnīgi nokomplektēta prece, tad pirkumu apliecinošs dokuments ir pirkuma čeks un nekādiem līgumiem nav nekāda spēka, īpaši tad ja klients to nav parakstījis.
Tā ka, ja tirgotājs atsakās izsniegt trūkstošās detaļas, varat droši griezties PTAC.

A anglija1232 04.01.2017

Autors gan smieklīgs.
Iegādājas preci un uzreiz grib atteikties. Zini ka pēc likuma naudas atgriešanu ir iespējams veikt uzrakstot rakstisku iesniegumu un divu nedēļu laikā to izskata.
Un tas ka pārdevējs runāja par kaut kādu saplīsušu stiklu un tu nevarēji nedaudz uzgaidīt? Zini ka pārdevēji nav no tiem viglākajiem darbiem un pie tam mēbeļu veikalā. Viņi ir atbildīgi par visu. Vēl sanāks no kabatas maksāt. Varbūt tu esi pieradis saņemt visu tagad un tulīt bet diemžēl dzīvē tā nenotiek. Labi par detaļām protams bet pārdevēji nav vainīgi un nav uzreiz jāraksta šajā portālā par katru tavu neizdevušos dienu. Apdomā kārtīgi pirms ko raksti!;)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes