Optimus Mēbeles - Bojājums

Sveiki! Vēlējos pabrīdināt nākamos pircējus, kas pērk mēbeles veikalā Optimus. Pasūtīju plauktu un vajadzēja arī meistaru kas viņu pēc tam atnāk un saliek,kad atnāca plaukts piefiksēju kad trūkst detaļa nācās gaidīt nedēļu kamēr detaļa atnāca un meistaram arī nav laika atnākt salikt teica kad būs laiks tad pazvanīšot ta nu pagājušas kādas 2 nedēļas un no meistara ne ziņas..Diezgan jauka attieksme kad tu pērc mēbeli tad visi jauki un laipni, bet kad nopērc un kautkas nav kā vajag vienīgo atbildi ko saņem ir mums vienlaga vai mums nav laika [slēpt]@ Vairs nekad neiepirkšos šajā veikalā....

P

Komentāri (3)

D Dzidra Gaidele 28.05.2017

Par OPTIMUS mēbeles -intenet veikals visu izskaidro un ātri noformē pasūtījumu. saņemu savā tuvākajā Aizkraukles veikalā ,tiek iekrauts transportā. jauka apkalpošana. Neticu,ka man tikai paveicies.Lai veicas kolektīvam

A AGr 28.05.2017

Nedomāju, ka ir kāds iestādījums, kurā 100% gadījumu ir slikta apkalpošana (vismaz tādos, kas sniedz pakalpojumus ilgāk par mēnesi), un tas ir tikai normāli, ka kādam arī paveicas ar labu apkalpošanu. Tomēr pat ja slikta apkalpošana ir 20-30% gadījumu, tas jau ir par daudz.

Optimus Mēbeles Pārstāvja atbilde 29.05.2017

Paldies Jums par labiem vārdiem. Mums rūp mūsu klientu apmierinātība un cītīgi strādājam pie klientu apkalpošanas standartiem.
Mēs priecājamies, ka ir cilvēki kas māk un runā arī par labi padarītiem darbiem un notikumiem. Labi vārdi vairo pozitīvo...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes