www.sudzibas.lv Narvesen Slikts serviss, nesaprot valsts valodu

Narvesen - Slikts serviss, nesaprot valsts valodu

3. augustā pasūtīju Narvesen mājas lapā fotogrāfijas, un saņēmu paziņojumu, ka tās būs gatavas 4. augusta vakarā. 5. augustā no rīta aizgāju pēc fotogrāfijām, bet pārdevēja nesaprata, ko es vēlos, jo nebija apmācīta darbam, un vāji saprot latviešu valodu.
Turpmāk izvēlēšos citu uzņēmumu pakalpojumus fotogrāfiju izgatavošanai, un to pašu iesaku citiem!

Papildināts Armands Krengelis 25.08.2016

Rīga, Sarkandaugava, kiosks Nr. 127

Komentāri (6)

Latviešu tautas 11.08.2016

Dabigi jo Stokholmā nerunā latviski!

D Danina 12.08.2016

Kur Tu šeit redzi, ka Stokholmu piemin? :D

Latviešu tautas 14.08.2016

Tāpēc ka nav uzrzdītā vieta vai adrese!

A Armands Krengelis 25.08.2016

Narvesen un Fotolukss jau sen zin par šo starpgadījumu, kopš tā notikšanas brīža, jo ņemot vērā, ka es ar sāpošu kāju biju speciāli gājis uz kiosku pēc bildēm, nekautrējos viņus par to informēt.
Kā jau minēju, turpmāk meklēšu citu vietu, kur izgatavot fotogrāfijas.

Latviešu tautas 25.08.2016

A kur rakstīts ka tas vispar notiek Latvijā? Adresu nav!!!

A Armands Krengelis 26.08.2016

Pilnīgiem idiotiem paskaidroju:
1) Kiosks Nr. 127 atrodas Latvijā, Rīgā, Sarkandaugavas ielā 26 (Tramvaja pietura "Aldaris"),
2) Sūdzība nav tik daudz par konkrēto kiosku vai pārdevēju, bet par Narvesen Latvija kā uzņēmumu,
kas nenodrošina jauna darbinieka apmācību darbam.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes