LV RU
www.sudzibas.lv MAXIMA Slikts serviss

Maxima - Slikts serviss

18. 12. Iepērkoties Deglava ielas Maximā, radās situācija, kuras dēļ vairs nav vēlmes atgriezties šajā veikalā. Saprotu, ka ir svētku laiks, ir jārēķinās ar to, ka pircēju būs daudz, bet gribētos sagaidīt labāku attieksmi un sapratni arī no veikala personāla puses. Situācija sekojoša- veikalā ļoti daudz cilvēku, arī mēs ar draugu, pielasījuši pilnu grozu ar nepieciešamajiem produktiem, dodamies uz kasi. Pie katras kases rinda vismaz 20 cilvēku garumā. Nostājamies rindā un gaidām apmēram 15-20 minūtes, līdz pienāk darbiniece un priekšā stāvošajiem cilvēkiem iedod zīmīti ar to, ka kase slēgta (tātad mēs kā nākamie un vēl vismaz 10 cilvēki aiz mums netiks apkalpoti). Jautājot, ko tad mums tagad darīt, saņemam atbildi- ejat pie citas kases. Forši, gandrīz izstāvējām vienu rindu, tagad iet stāties citas rindas galā un gaidīt vēl vismaz pusstundu?! Man šķiet, ka būtu tikai loğiski šādos gadījumos kasi slēgt rindas galā, nevis kaut kur pa vidu. Saprotu, kasieru darbs nav tas vieglākais- noteikti bija jāiet pārtraukumā vai kā, bet taču padomājiet ar galvu! Pati strādāju apkalpojošajā sfērā- ja rinda ir līdz durvīm, neuzdrošinos pat uz tualeti aiziet, kur nu vēl slēgt kasi un sūtīt uz citas rindas galu, kas par sviestu?! Viss beidzās ar to, ka pirkumus atstājām un aizbraucām mājās. Līdz šim vienmēr iepirkāmies šajā Maximā un vienmēr viss bija kārtībā, ja neskaita kasieru īgno attieksmi, bet nākamreiz dosimies uz citu veikalu. Paldies par jauko attieksmi pirmssvētku laikā, Maxima! :)

La

Komentāri (3)

Džozefīne 19.12.2016

Nav, ko čīkstēt, kasieri arī ir cilvēki, nevis roboti. Riebjas tie mūžam neapmierinātie cilvēki, kasieriem tās daudzās stundas loģiski, ka ir nogurdinošas, it sevišķi, ja veikals ir mahima, un kaut elementāri uz tualeti aiziet, ir tikai normāli. Un visiem tiem čīkstuļiem es ieteiktu kaut mēnesi pastrādāt tādā vietā, lai saprastu, kas tas ir. Elementāra pieklājība un laipnība nav daudz prasīts.

La Lauraxxx 20.12.2016

Es jau rakstīju, ka saprotu, ka kasiera darbs nav viegls un paldies, neesmu čīkstule- pati strādāju līdzīgu darbu, tieši tāpēc vēl jo vairāk šāda attieksme pret klientiem liekas vairāk kā dīvaina. :) neko nesaku par garajām rindām vai par to, ka kase tika slēgta, bet gan par to, ka tā tika slēgta rindas vidū, nevis beigās, kas būtu pavisam normāli saprotams.

To Tong Po 21.12.2016

Katrā Maksimā ir pieejami konkrētā veikala vadītāja kontakti. Vai izteici savas pretenzijas un iebildumus konkrētā veikala vadītājai? Jeb uzskati, ka tikai publiskā vidē ir jāpasūdzas un viss?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay