www.sudzibas.lv Liepājas Autobusu Parks Slikts apkalpošanas serviss

Liepājas Autobusu Parks - Slikts apkalpošanas serviss

Labdien, Vēlos izteikt sūdzību par Liepājas sabiedriskā transporta šoferiem! Vakar 30.05.2016, plkst. 10.17. braucu ar sabiedrisko transportu Nr 6, maršruts : M.ķempes iela - slimnīca, Autobusa nr. 8237.
Autobusa šoferis paceļ balsi uz klientiem. Vakar tas viss notika dēļ tā ka pasažieris ar mazu bērnu iekāpa pa vidējām durvīm, bērnu nosēdināja sēdeklī un tad tikai nāca pirkt biļeti pie šofera. Citēju šoferi - " ja esot vajadzīga biļete, tad jākāpj pa pirmajām durvīm nevis pa vidējām, man biļetes nevajag, jums vajag", uz ko pasažieris atbildēja ka - " Esmu ar mazu bērnu un domāju ka viņa drošība ir galvenā tāpēc nosēdināju viņu un nācu pirkt biļeti", šoferis uz to ateiktdams : " man vienalga, Jums biļeti vajag neviss man " !!!!
Vai tiešām ir jāpaceļ balss vai pat jābļauj pa visu autobusu?? Cik zinu viņam nav atļauts bļaut uz pasažieriem, it īpaši situācijā šajā situācija ar mazu bērnu!!
Iesaku pārbaudīt visus šoferus un šada attieksme nav normāla...
un tas nav pirmais gadījums ka kautkas tāds notiek autobusā... vēlāk ap 16:00 braucu mājas atkal ar 6 autobusu uz M.ķempes ielu, viens cits šoferis biļetes kas tiek dotas par velti invalīdiem, šoferis ar nepatiku iedeva biļeti pasažierim noteiktdams ka " pie tirgus šīs biļetes dodot vairumā un viņam tas īsti nav jādara"..
Kā tas ir ? Es esmu beigusi Klientu apkalpošanas speciālista profesiju un cik zinu ka tada apkalpošana nav pieļaujama..
izskaties manu sūdzību un iesaku pārbaudīt visus šoferus, jo zinu ka neesmu vienīga kas ir neapmierināta ar Liepājas sabiedriskā transporta šoferiem.

M

Komentāri (3)

Pamācies vēl! "Es esmu beigusi Klientu apkalpošanas speciālista profesiju", acīmredzot pareizi salikt teikumus un izteikt savas domas, atšķirībā no tā šofera īsti neproti, tāpēc kaut arī šoferītis visticamāk nav beidzis Klientu apkalpošanas speciālista profesiju, viņš vismaz savu darbu darīt prot, pretējā gadījumā nebūtu kam rakstīt šo murgu.

V Vecmilgravis Osis. 31.05.2016

Vakar arī zvanīju RS 80001919 un prasīju kāpēc jau trešo dienu pēc kārtas kavējas mans 24 /2 autobuss , ( veselas 20 minutes).. Tad atbilde bija šāda: uzgaidiet lūdzu ( un sāk skanēt mūzika... skan ... skan.. ) man tas apnīk un nometu, pēc 5-10min pārzvanu, gaidu gaidu un sazvanos. Uz ko man atbild: tā tam vajaga būt, gaidiet. WTF

G Gavare 16.06.2016

tu pati esi st*** ,ja tev vajadzetu visu dienu izvadat visadu publiku un invalidus ,tad tu nevien blautu

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes