www.sudzibas.lv Tet Krāpšana, slikts serviss, nesakārtota apkalpošana, nekorekti rēķini.

Lattelecom - Krāpšana, slikts serviss, nesakārtota apkalpošana, nekorekti rēķini.

Esmu lattelecom klients jau kādus četrus gadus, viss bija lieliski līdz nomainīju dzīvesvietu.
Sazinājos ar lattelecom un jautāju vai mainot dzīvesvietu (viss rīgas robežās, no centra uz Āgenskalnu) lattelecom spēs sniegt to pašu piedāvājumu un par tādu pašu cenu. Diemžēl optiskais internets konkrētajā adresē nebija pieejams, bet lattelecom piedāvāja nedaudz sliktāku/lēnāku internetu, bet par lielāku samaksu. Tā kā līdz šim biju apmierināts ar viņu piedāvājumu kvalitāti nolēmu piekrist, vienojāmies par 20 eur/mēnesī, bez līgumsoda + man bija jāapmaksā pieslēgšanas izmaksas 5eur (tas arī bija sīkums) . Saņēmu līgumu kur bija norādīts, ka līguma lauzšanas gadījumā man būs jamāksā līgumsods un mēneša maksa ir 20.50eur. Neskaitāmas reizes rakstot lattelecom, ka mums bija citi vienošanās noteikumi, viņi beigās izņēma no līguma nosacījumu par līgumsodu, bet atteicās mainīt abonēšanas maksu. It kā sīkums, bet ja būšu viņu klients vismaz desmit gadus, tad viņi man izkrāps 60 eur.
Pieslēdzot jaunajā adresē, vienojos, ka paņemšu iekārtas no vecās adreses, tā arī rīkojos. Montieris veicot pieslēgumu izmantoja daļu no vecajām, tās kuras vajadzēja nomanīt nomanīja, bet visu pārējo paņēma līdzi. Pēc diviem mēnešiem saņēmu rēkinu par 80 eiro, kurā bija norādīts, ka neesmu nodevis iepriekšējā pieslēguma iekārtas un nu man par tām ir jāmaksā. Nosūtīju vēstuli caur manslattelecom, atbildes pagaidām nav. Zvanot uz lattelecom maksas tālruni (nekļūdos 1.50eur+pvn par zvanu) mani atšuva ar standartfrāzēm: " mēs nenodarbojamies ar problēmu risināšanu, bla, bla, bla". Kāpēc man ir jātērē savs laiks un nauda lai risinātu lattelecom neorganizētības radītās problēmas, kurš man kompensēs laiku un naudu? Tikko saņēmu piedāvājumu no cita operatora par digitālās televīziju un internetu par 13.50eur/mēnesī. Izskatās, ka lattelecom kļus par vienu klientu mazāk. Vienvārdusakot - neiesaku izvēlēties lattelecom, viss kļust tikai sliktāk...

Komentāri (2)

SIA Tet Pārstāvja atbilde 04.01.2017

Paldies par komentāru. Izskatīsim konkrēto situāciju. Ar Jums sazināsimies 2 darba dienu laikā.

I Imants Jaudzems 27.01.2017

Lattelecom atvainojās un kļūdaino rēķinu izlaboja,bet ,protams , gadiem iegūto uzticību zaudēja.
Imants Jaudzems.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes