www.sudzibas.lv Tet Tikai neņemat šo...

Lattelecom - Tikai neņemat šo...

Tikai neņemat šo...
Informācija par kompāniju:
Lattelecom
Īvandes pag., Kuldīgas rajons
Labdien, palasīju daudzās sūdzības par Lattelecom un vēlējos pievienot arī savējo.

1. Nožēloju, ka pieslēdzu to internetu. Visu laiku internets ātrāks nekā bija līgumā - 5Mb/s vietā 7.11Mb/s (http://www.speedtest.net/). Pārtraukumi tikai 2x gadā, un pie tam atsūta brīdinājuma vēstuli, kad tas nebūs 4h, bet parasti tas tikai pazūd uz 15min. Citu laiku tas ir bez neviena pārtraukuma. Nu kā lauku iedzīvotājiem ko tādu var piedāvāt!

2. Iepriekš arī Rīgā īrēju dzīvokli, noslēdzu beztermiņa līgumu par internetu. Samaksāju visus montāžas izdevumus. Nopirku DSL modēmu. Un kad tuvojoties krīzei nācās pārvākties - tas bija jāaslēdz, nebija nekādu līguma sodu, biju mazliet saskumis, ka nemēģina mani apkrāpt. Kā tā Latvijā var !!

3. Tagad arī virszemes TV nopirku. Gāja ar mājas antenu, kuru biju biju nopircis jau sen, lai skatītos TV3 un LNT - citi kanāli negāja. Samaksāju tikai 39Ls un man uzreiz 2 kanālu vietā 5. Tagad jāskatās arī LTV1, LTV7 un TV5. Llaba kvalitāte, nav švīkas un pārtraukumu. Kā tā var!!!

Iesaku arī Jums nekādā gadījumā neiet pie Lattelecom, citādi visu laiku jāsēž internetā un jāskatās TV. Govis neslauktas un sieva neapmierināta :(

Un tiem, kas nelasa līgumus (iepriekšējās sūdzības) - Lūdzu ātri ejat pie ārsta !!!1 1

Komentāri (3)

K Katrss 01.06.2014

Īsti nesapratu, vai visu gribi par velti? Tie laiki sen pagājuši, ja nauda ir tad pērc ko gribi!

L lv baws 01.06.2014

Man pasam lattelecom nepatik baigi dargs.

L Lana2013 17.09.2014

Aicinu visus, kuriem Lattelecom pielietoja negaidāmas summas vai soda naudu rēķinos sakarā ar to, ka Jūs nepievēršat uzmanību vai piemirsāt atteikties no viņu uzspiesta “bezmaksas” 3-mēnešu pakalpojuma. Nesaprotu, kāpēc mums, KLIENTIEM, jāatteicas, ja no paša sākuma bija norunāts, ka pakalpojums UZ 3 MĒNEŠIEM IR BEZMAKSAS. Lattelecom man tā arī neatbildēja, kas viņiem patraucēja atslēgt šo pakalpojumu pēdējā dienā, kad pakalpojums vēl bija bezmaksas. Lūk, tas ir “mārketings”, kuru uzskatu par cinisku, nekaunīgu, neētisku un prettiesisku - juristi, palīdzējiet atrast normatīvo aktu pareizus pantus!

Un tas notiek tāpēc kā mēs slēdzam līgumus ar Lattelecom, piespiežot podziņu mans.lattelecom.lv un nevaram neko tajos līgumos mainīt. Rakstiet PTAC sūdzību par netaisnīgiem līguma noteikumiem! Šodien man teica, ka ja sūdzību būtu vairāk, tad viņi izskatītu šo Lattelecom rīcību, jo, lūk, ir jābūt vairāku patērētāju interešu aizsardzībai!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes