www.sudzibas.lv Ir Group Slikts serviss, slikta kvalitāte

Ir Group - Slikts serviss, slikta kvalitāte

Labdien!

Vēlos padalīties negatīvā pieredzē ar uzņēmumu “IR GROUP”.

Tuvojās Līgo un Jāņu svētki. Mūsu svinētāju kompānijā bija trīs Jāņi, kā rezultātā mēs nolēmām viņiem sarūpēt kādu patīkamu dāvanu. Pēc ilgiem meklējumiem uzgājām mājaslapu http://www.irgroup.co , kas piedāvā dažādus darinājumus no koka. Mums ļoti iepatikās krūzīšu paliknīši ar dažādiem latviešu simboliem. Par cik bija palikušas tikai trīs dienas līdz svētkiem, pirms pasūtīt, zvanīju un jautāju, vai līdz svētkiem ir iespējams pasūtījumu saņemt. Biju ļoti priecīga, kad saņēmu atbildi, ka 22.06.16. prece būs bez jebkādām problēmām pakomātā Omniva. Tā nu mēs visi sametām naudiņu un 20.06.16. pasūtījām trīs paliknīšu komplektus, norādot kurā pakomātā vēlamies saņemt.
Pienāca 22.06.16.- īsziņu uz savu telefonu par preces esamību pakomātā tā arī nesaņēmu. Satraukta mēģināju sazināties ar uzņēmumu gan 22.06.16., gan arī nākamajā dienā – 23.06.16. Uzrakstīju trīs e-pastus, nepārtraukti zvanīju, sūtīju sms, taču neviens neatbildēja. Likās, ka uzņēmums sācis svinēt jau pāris dienas pirms. Uzrakstīju vēstuli arī sociālajā tīklā Facebook.com, atbildes nekādas – lai gan var redzēt, ka vēstule ir izlasīta tajā pat dienā. Nāca jau 23. datuma pievakare un sapratu, ka pasūtījumu nesaņemsim. Par cik svētki jau bija nākamajā dienā, steigšus bija jāmeklē cits variants, kas radīja mums liekas raizes svētku pievakarē. Beigās atradām citus paliknīšus pie kāda ļoti jauka amatnieka, kurus arī iegādājāmies. Rezultātā iztērējām divtik naudas, nekā bija paredzēs.
Pagāja svētki un pasūtījums joprojām nebija saņemts. 27.06.16 atkārtoti, ar nodomu pieprasīt paskaidrojumus, griezos uzņēmumā pa telefonu – šoreiz klausule tika pacelta. Aizbildinoties ar lielo pasūtījumu skaitu, teica, ka nav paspējuši noformēt pasūtījumu un izdarīšot to vēlākais 28.06.16. Šis datums arī pagāja un lieki teikt, ka prece nebija saņemta.
30.06.16. rakstīju ierakstītu vēstuli, pieprasot atgriezt samaksāto naudu, jo līgumā paredzētā triju darbadienu piegāde bija pārkāpta jau vairākas reizes. Piedevām līdzvērtīgu preci bijām iegādājušies jau citur un paliknīši principā vairs nebija arī vajadzīgi. Tā nu gaidīju, kad saņemšu atbildi un sekoju pasta mājaslapā savas vēstules gaitām.
04.07.16. (tātad gandrīz divas nedēļas vēlāk, nekā paredz līgumā minētais piegādes laiks) saņēmu sms par to, ka man ir pienācis pakomātā sūtījums. Domāju, nu labi, izņemšu tos paliknīšus un gan jau izdomāšu, ko ar tiem vēlāk darīt. Taču par cik vēstule jau bija nosūtīta, ar interesi gaidīju uzņēmuma reakciju. Nebija liels mans pārsteigums, kad pēc ilgās gaidīšanas mana vēstule 03.08.16. atgriezās atpakaļ, jo neviens to nebija izņēmis. Un te man kļuva skaidra uzņēmuma politika, kas nodarbojās ar cilvēku “čakarēšanu”.
Pasūtījuma piegādes noteikumos mājas lapā rakstīts, ka preces atgriežšana, kā arī atteikuma tiesību pieteikšana 14 dienu laikā notiek, rakstot vēstuli uz viņu juridisko adresi. Nez kā tas darbojas, ja uzņēmums velk laiku un pat neizņem pastā tam adresētas ierakstītas vēstules vairāk kā mēnesi? (vēstule izsūtīta 30.06.16. uz atgriezta 03.08.16.). Rezultātā laiks, kas paredzēts, lai izmantotu atteikuma tiesības sen jau ir pagājis.
Viss jau būtu štrunts, ja uzņēmuma pārstāvji būtu pacēluši klausuli vai atbildējuši uz e-pastiem, atvainojušies, informētu, ka nesanāks pasūtījumu tik ātri sagatavot. Visādi gadās. Taču dusmas uzsita tieši tā ignorēšana un visatļautība. Ne reizi uzņēmums pa visu šo laiku nebija ar mani sazinājies.
Vēl vēlējos piebilst, ka paliknīšu kvalitāte bija neapmierinoša. Nu katrā gadījumā nebija tāda, kā bildēs mājas lapā.

Komentāri (4)

P pulkvedis 11.08.2016

Iesaku ievietot šīs sūdzības linku IR WOOD facebook lapā...

V Viktorija Pff 12.08.2016

Viņu facebook lapas laika joslā neko pievienot un ierakstīt nevar. Ja nu vienīgi sekot katram viņu postam un zem katras bildes likt kā komentāru.

V Viktorija Pff 12.08.2016

Tikko ieliku vienam postam apakšā komentāru, lai pirms izdara pirkumu palasa sudzibas.lv un linku - mans komentārs jau pāris sekunžu laikā bija izdzēsts. Naski strādā.

O omanova 01.01.2017
krāpšana

Šajā majas lapā veicu pasūtījumu. Svečturu komplektu. Pasūtīumu nesaņēmu,īpašnieks uz zvaniem un īsziņām neatbildi,naudu atpakļ arī neesmu saņēmusu. Vistrīrākā krāpniecība,jo kā izrādās apkrāpto ir ļoti daudz.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes