Pēdējie jautājumi

Noderīga informācija

Pēdējie komentāri

(Pirms 1 stundas 34 minūtēm)
Guntis Punkstiņš
(Pirms 8 stundām 52 minūtēm)
P.Stradiņa sl-cas 11. aritmoloģijas nodaļa
(Pirms 10 stundām 20 minūtēm)
1897
(Pirms 10 stundām 39 minūtēm)
Stomatoloģijas klīnika Horta
(Pirms 11 stundām 34 minūtēm)
Olegs Selivanovs
(Pirms 11 stundām 39 minūtēm)
Seļivanovs Olegs
(Pirms 12 stundām 2 minūtēm)
K-Rauta
(Pirms 12 stundām 33 minūtēm)
Jolanta Kuzņecova
(Pirms 12 stundām 59 minūtēm)
MP Latvija, skaistuma centrs 24K
(Pirms 13 stundām 4 minūtēm)
S&T GROUP SIA

Sliktākais reitings

220.lv (-5)
220.lv (-3)

Populārākās sūdzības

220.lv (15)
220.lv (9)

Turies tālāk

RIMI (2)
173PII (2)
Tele2 (1)
Drogas (1)
MEGO (1)

Sūdzība par Internetveikals 1a

Lasīt visas sūdzības par Internetveikals 1a

Internetveikals 1a

Publicēja:
 neapmierinatslops Oct 9, 2012
Brāķētas un nekvalitatīva prece
Informācija par kompāniju:
Internetveikals 1a
Rīga
Rīga, Mūkusalas iela 41, LV-1004
www.1a.lv
Pārdod nekvalitatīvu preci, apkrāp klientus. Iegādājos portatīvo datoru, ar tehniskām problēmām, kad apmainīja otrais arī ir ar tehniskām problēmām. Kā arī programmatūra viņiem ir brāķēta un dārga, naudu atsakās atgriezt. Visiem pircējiem iesaku uz vietas prasīt, lai atver un parāda ka strādā! Arī programmatūru uzstādiet uz vietas, kaut vai visu dienu sēdiet.

Lasīt komentārus Elektronika un Tehnika
Vairāk Internetveikals 1a sūdzības
Internetveikals 1a - prece

Komentāri

Krievu posiltorga analogs! Speciāli domāts priekš nēģervalstiņām!
Komentēja: Oct 9, 2012
Ausainītis

Pērkam pie viņiem divus personāldatorus. Viens man kalpo jau 6 gadus, vienreiz jau pēc garantijas bija remontā ar kādu nieciņu. Otro datoru paņemam pusotru gadu atpakāļ - arī nekādu sūdzību.
Domāju, kā Jūsu gadījumā, vienkārši ir rūpnīcas brāķis šim modelim.
Komentēja: Oct 10, 2012
Vasilisa

Mans Laptops ar strādā jau 5to gadu un viss ok!
Komentēja: Oct 21, 2012
uzzy

Nebija slinkums visiem veikala darbiniekiem rakstīt komentārus? Saprotu, ka visa prestiža tiek sagrauta, bet neko darīt mūsdienās daudz konkurentu. Jāsamierinās, ka nespēj sniegt kvalitatīvu pakalpojumu. Un neiet runa vai interneta veikals ražo vai neražo, bet gan par tirgošanu! Ja nemāk pārdot kvalitatīvu preci un pakalpojumus tad tā ir pašu vaina. Nedomāju, ka kāds būtu priecīgs samaksāt naudu par vairākām precēm un neviena no viņām nepilda savas funkcijas (brāķēta prece). Neviens nesaka, ka tā ir darbinieku vaina, ka nestrādā, bet gan paša uzņēmuma vaina, ka nespēj sadarboties ar kvalitatīviem pakalpojuma sniedzējiem. Paskatoties kā prece līdz Latvijai nonāk, nebrīnos, ka cilvēki nes atpakaļ mainīt un ir neapmierināti, jo tikko iegādāta KVALITATĪVA JAUNA prece un neko nevar izdarīt, jāmet ārā, nevajag stāstīt, ka šis ir pirmais gadījums tāds jūsu veikalā.


* Ja nav ko uzrakstīt, tad labāk nerakstīt. (Attiecas uz īpaši apdāvināto komentāriem!)
Komentēja: Oct 22, 2012
neapmierinatslops

Cienījamais darbiniek, nebojā ar mani nervus. Izlasi vēlreiz un varbūt sapratīsi, bet īpaši apdāvinātiem es jau izteicu piedāvājumu nerakstīt. Es dzīvoju demokrātiskā valstī man ir tiesības brīvi paust savus uzskatus! Nevajag runāt, ka visā pasaulē kaut kas notiek, pati zinu, māku arī izlasīt. Pieredze ir liela ar ārvalstīm, visas preces kuras iegādātas ārzemēs vēl līdz šim kalpo un no pirmās dienas bez problēmām! Arī ar lielveikalā iegādātiem portatīvajiem datoriem viss ir kārtībā! Tā kā nevajag stāstīt, ka visā pasaulē! Runa iet par konkrēto interneta veikalu nevajag bāzt citus, ja veikals ir tik atzīts, pazīstams tirgū un ar ilgu gadu pieredzi, tad kur ir kvalitāte? Tad nav ko termiņus likt 14. dienas! Jābrīdina cilvēki, ka tiek pārdota brāķēta prece un atpakaļ nepieņemam, naudu neatgriežam, ka nesniedzam kvalitatīvu preci vai pakalpojumu. Nu nevajag visus uzskatīt par muļķiem, ja es iegādātos šajā veikalā preci un man viņa neietu, es visu kantori apgrieztu kājām gaisā, pa visām tiesām iznēsātu tā ka maz neliktos, vajag domāt ar ko sadarbojas, nav ko iepirkt Lietuvas pazemes kantora preci. Tā kā šajā gadījumā preci iegādājās amatpersona un kurai nav laika un pacietības visu šo izturēt viņš gaida, kad interneta veikals sniegs pilnu un kvalitatīvu pakalpojumu! Tas nozīmē, ka preces aprakstā sniegto informāciju gaida no šīs konkrētās prece, kas iegādāta interneta veikalā www.1a.lv

*Par personas goda un cieņas aizskārumu draud Kriminālatbildība.
*Pastāv ētikas kodekss!
Komentēja: Oct 22, 2012
neapmierinatslops

Ieteiktu nesteigties ar apvainojumiem! Diez vai gribēsi ar tiesvedību nodarboties!

Lasīt jāiemācās, nevar lasīt starp rindiņām!
Neviens nav teicis, ka ir iegādāts viltots portatīvais dators, ir iegādāts ar tehnisku defektu (nejūti starpību vārdos?) Tāda politika jāņem ārā no konkrētā interneta veikala, ja nespēj sniegt tādas ekstras kā bez defekta preces.
Kāds sakars ar pārbaudi? Man taču neinteresē kā viņi pārbaudīs, es maksāju naudu viņiem jādod prece, kas ir tāda kāda viņai jābūt. Ja uzņēmums nespēj sadarboties ar kratīgiem piegādātājiem tad taču tā ir uzņēmuma vaina.
Ja palasa sociālajos tīklos, neviens vien izsaka savas pretenzijas par konkrēto interneta veikalu, secinājums, ka kaut, kas uzņēmumam "klibo" (neiet/neveicas). Nevar būt, ka cilvēki visi priecājas par to, ka iegādājušies brāķētas preces.

Nu nav smuki kad vaina ir uzņēmuma pusē vēl, pretenzijas izteikt. Jo cilvēks, kas pērk preci viņš pērk no konkrētā uzņēmuma nevis no ražotāja preci, tad sanāk ka uzņēmums kurš pārdod ir starpnieks un atbildība jāuzņemas uzņēmumam!
Biznes ir smaga lieta, ja neveicas, tad arī neveiksies, nav lemts!
____________________________________________________________________________________
Jānomierinās būtu tajā galā un nevis jāizvairās no atbildības un jāsūta prom cilvēks kurš dzīvo demokrātiskā valstī un ar savām tiesībām, gudrāk būtu atbildēt par to ko dara, runā, domā, raksta!

Es labāk zināšu kā un kur man dzīvot! Pašam būtu jāpārdomā vai iederas šajā sabiedrībā. Nevajag mācīt, kad pašam vēl jāaug!
Komentēja: Oct 22, 2012
neapmierinatslops

Galīgi jau ne pa tēmai!
Kāds sakars firmām? Nevajag visu tagad gāzt ārā, ja grib palielīties ar gudrību, var to darīt citur, man gudrība neinteresē!
Runa iet par uzņēmumu KONKRĒTI SIA ''MOBILUKS" vai tiešām nav skaidrs? Runa iet par to kādu preci viņi kā uzņēmums sniedz cilvēkiem, nešķirojot pēc rasēm, tautībām un finansiālo stāvokli! Tāda attieksme kā Jums, ir sodāma ar Krimināllikumu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Viela pārdomām uzņēmums (x) iegādājas preces, pircējs ierodas, iegādājas un pēc laika konstatē, ka ir bojāta piemēram: Jūs iegādājaties kaut vai kādu augli(nav būtiski, tā arī ir prece), atnākat mājās, sākat griezt viņu, viņš ir sapuvis, jūs nesat uz veikalu prasiet, lai atgriež naudu vai apmaina (pēc jūsu izvēles), bet veikals jums pasaka mēs par to neatbildam griežaties pie ražotājiem šajā gadījumā pie piegādātājiem, lai viņi jums dod naudu vai maina!
Tas bija jau pa bērnu līmenim izskaidrots kā strādā uzņēmums.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tā pat notiek ar uzņēmumu kurš no sevis vainu noveļ uz ražotājiem, piegādātājiem. Uzņēmums negrib uzņemties atbildību, jo negrib dzīvot zaudējumos. Ja uzņēmums paņemtu preci sabojāto ko pārdeva un atgrieztu pircējam naudu tad sanāk, ka pircējs apmierināts, bet firma neapmierināta, jo zaudējumi un īsti arī ražotāji negribēs ņemt, jo ražotājiem taču arī nevajag zaudējumus. _____________________________________________________________________________________
Svešus cilvēkus uzrunā uz ''JŪS'', ''TU'' var lietot kad dresē suni.
Kurš runā par kādu dārgumu?Jūs zināt manu finansiālo stāvokli? Kā varat Man kaut ko pārmest? To inteliģenci un ētiku vajadzētu pamācīties.
Nevajag spriedelēt, ja neko nezin. Klusēšana labākā atbilde. Ja nav ko atbildēt, nevajag es sapratīšu, ka nav vārdu. Nevajag sevi neērtā situācijā likt, nezinot par cilvēku, kaut ko absurdu teikt.

*Es jau teicu man neinteresē kā prece nonāk līdz uzņēmumam, man interesē ko uzņēmums sniedz man kā klientam.
Komentēja: Oct 22, 2012
neapmierinatslops

Ļoti izglītota persona.

Jūs sev varat vilkt savu uzpurni. Man neinteresē par jaunu preci garantija, nevajag jau pēc sava maka spriest par citu preci. Ja Jūs pats nespējat iegādāties tādu preci, nevajag jau uzreiz citus apskaust.

Nezināju, ka interneta veikals 1a pārdod mēslus. Tagad arī citi lasītāji redzēs kā veikals darbojas. Prece pie tam ir jaunākais modelis, tā kā gudrības izlēcieni neizdevās.

Jūs tik zinošs par 1a darbiniekiem, jo pats/pati izmantojat papildus pakalpojumus?

Būtu pa priekšu pārliecinājies, ko un kā uzrunāt, ''smīkņa'' arī daudz ko neizsaka, tāpēc pirms kaut ko sakāt padomājat vai nenāksies atbildēt par savu rīcību.

*Tiesvedība ir smaga lieta, neiesaku sprēgāt, jo dažiem sagādā prieku citus iesūdzēt un vēl morālo atlīdzību pieprasīt.Nevajag domāt, ka neviens neko neatradīs, neuzzinās. Likuma nezināšana, neatbrīvo no atbildības. Cilvēkus ar īpašu gudrību tiesa ļoti gaida.
Komentēja: Oct 22, 2012
neapmierinatslops

Man nekas nav jāatzīst, man ir sava taisnība un vari taisīt cik gribi savu muti vaļa vai ciet. Man neko neaizvērsiet.
Nekādas īpašās pretī nākšanas neviens neprasa, prasa, lai savu nekvalitatīvo preci maina bez pretenzijām vai atgiež naudu klientam.

Labāk neraksti te neko un pašam vieglāka dzīve būs.
Komentēja: Oct 22, 2012
neapmierinatslops

bieži vien problēma nav datorā, bet gan blīvē starp monitoru un krēslu
Komentēja: Nov 22, 2012
Tiicis

Kārtējais neiznēsātais daunis kurš izdomājis ka ir baigais tehnikas vērtētājs.
Neprot pat nosaukt ko pircis, neprot pateikt ne1 faktu, tikai pļūta.
Tādiem maukasbērniem būtu jāaizliedz lietot elektroniku, piedalīties vēlēšanās, u.t.t.
Komentēja: Dec 11, 2012
macbeton

Pievienot komentāru

Pārbaudiet pareizrakstību, pirms ievietojat komentāru
    Jūsu attieksme Piekrītu Neitrāls Nepiekrītu
    Pievienot bildes
    Apstiprināšanas kods

    Pievienot

    Šodienas bilde

    Kategorijas

    Apģērbs / Apavi
    Atpūta / Izklaide
       - Viesu nami
    Auto / Transports
       - Autoskolas
    Avīzes / Žurnāli
    Bizness / Finanses
       - Bankas
    Būvniecība
       - Celtnieki
    Ceļojumi
       - Viesnīcas
    Datori / Pakalpojumi
    Drošība
    Dzīvnieki
    Elektronika un Tehnika
    Iepazīšanās
    Internets
       - Web lapas
    Izglītība
    Jurisprudence / Konsultācijas
    Kafejnīcas, bāri, restorāni
    Karjera / Darbs
    Kino / Teātri
    Literatūra / Grāmatas
    Māksla / Daiļrade
    Mēbeles / Iekārtas
    Mobilie telefoni
    Mūzika
    Nekustamais īpašums
       - Kaimiņi
       - Īre
    Pārējās
    Pārtikas produkti
    Politika / Valsts struktūras
    Reklāma
    Reliģija
    Skaistumkopšana
       - Kosmētika
    Spēles
    Sports
    Telekomunikācijas
    Televīzija / Radio
    Veikali / Tirdzniecība
    Veselība / Medicīna
     Ieteikt jaunu kategoriju

    Video

    Viesnīcām zvaigznes - valstīm indeksi
    Viesnīcām zvaigznes - valstīm indeksi
    Vairaki video


    RSS Feed
         
     

    Piereģistrēties

    Lietotājvārds
    E-pasta adrese
    Parole
    Kods
    Reģistrēties

    Piereģistrēties

    Apstiprināšanas vēstule tika nosūtīta uz norādīto e-pastu "".
    Lai apstiprinātu jūsu profilu lūdzu uzklikšķiniet uz e-pastā nodarīto linku.

    Ja jūs neatradāt pie ienākošajam vēstulēm šo e-pastu, lūdzu pārbaudiet Spam kastīti.
    OK

    Autorizācija

    E-pasta adrese
    Parole
    Autorizēties
    E-pasta adrese
    Sūtīt     Atpakaļ
    Loading...
    Jūsu parole tika nosūtīta uz norādīto e-pastu. Autorizēties

    Ienākt ar Facebook profilu

    Lietotājvārds
    Autorizēties

    Ienākt ar Draugiem.lv profilu

    Lietotājvārds
    Autorizēties