Hotel Wolmar - Attieksme

Labdien! Velejos padalities ar savu pieredzi Hotel Wolmar. Izvelejos praksi saja uznemuma, jo uzkatiju, ka uznemums spej daudz sniegt un paplasinat manu profesionalo izaugsmi. Skaidri zinams, ka labu panakumu atslega ir attieksme ka izturies pret klientu un ka izturas pret tevi, kads ir kolektivs un pats galvenais kada ir uznemuma vadiba. Protams, uznemuma ilgi neuzkavejos, saprotot, ka attieksmes del mana profesionala izaugsme nebus iespejama. Es ticu, ka vaina ir viesnicas vadiba. Tadel, velejos bridinat toposos praktikantus, Hotel Wolmar ka prakses vietu neizveleties, ja vien Jums ir dzelzs raksturs un bezgaliga neatlaidiba "ziepeties", tur neviens praktikants nav pietiekami labs. Jums solis zelta kalnus, bet klatiene pelnu cupas. Es nevienam nenovelu to, kam bija jaiziet cauri man. Man ir zel darbiniekus kuri tur strada, algas, salidzinajuma ar nostradatam stundam ir tik pat ka necienas izradisana. Protams, serviss ir ietits rozu puski un neviens no klientiem nekad nevaretu nojaust, kadi erkski un kam cauri ir jaiet ik vienam si uznemuma darbiniekam, lai iegutu to perfekto rezultatu. Zinu, ka profesija nav viegla un taja ir jastrada ar atdevi, ko ari dariju, tomer, lai vai ka man iegulditais darbs netika novertets. Macos pedejo gadu ka specialists viesnicu servisa, apmeklejot un redzot ka funkcione citas viesnicas Latvija, esmu parliecinajusies, ka saja viesnica valda haoss. Tagad praktizejos arzemes un attieksmi seit nevar salidzinat ar attieksmi uznemuma kura praktizejos pirms ierados seit, ka ari sapratu, ka vaina nav mani, protams, es vel macos un man ir tals cels lidz profesionalam limenim nozare kuru esmu izvelejusies. Stradaju recepcija un kolegi ka ari viesnicas direktors ir apmierinats ar manu darbu. Manas zinasanas ir pietiekamas, lai varetu stradat pilnigi viena, jo seit praktikantiem dod iespeju un uzticas. Kas nav mazsvarigi, viesnicas Wolmar direktore, jau pasa sakuma iepazinusies ar manu prakses programmu sacija, ka praksi varesu iziet ieverojot prakses programmu, tomer ta ari visus dienestus iziet nevareju, jo ka direktore sacija: "Es jus liksu tur, kur ir darbs!" Radas iespaids, kalab akceptet praktikantu, ja nespej tam nodrosinat pilnu prakses programmas izpildi. Praktikanti nav zemaki par zemi un mums katram ir jadod iespeja, lai spejam pilnveidoties!

K

Komentāri (1)

A Amis Amis 20.11.2015

Jau pus gadu strādāju šīs viesnīcas restorānā. Varu atklāti teikt, ka tur trādāt nav viegli, jo dažu brīd nākas padsmit stundas no vietas nostrādāt, taču kolektīvs ir jauks. Viss jau atkarīgs no tevis paša, proti, kā tu izturies pret citiem. Darba vietā nav jādraudzējas, bet tikai jāizturas draudzīgi!
No savas puses varu teikt, ka vadība ir pretimnākoša un ja nepieciešama brīvdiena, tad arī atrod risinājumu un aizvietotāju. Darba samaksa ir tik cik noteikta līgumā un ja likme neapmierina, tad nevajag parakstīt tādu līgumu.
Padomajot, no uzņēmēja puses, tas ir tikai loģiski, ka praktikantus izmanto uzņēmuma labā, jo praktikantiem nav jāmaksā darba alga. Bizness un ētika ne vienmēr iet roku rokā, taču nav arī tā, ka darbinieks šajā uzņēmumā ir pēdējā vietā.
KAtrā darba vietā ir jāprot piemēroties iekšējiem apstākļiem un vadībai. Ir jāiepazīst cilvēki, lai varētu veidoties labas attiecības.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes