www.sudzibas.lv Fleur Salons Nekvalitatīvs serviss

Fleur - Nekvalitatīvs serviss

Labdien! Žēl, ka neizlasīju visas iepriekšējās sūdzības, nekad nebūtu gājusi uz salonu Fleur. Bet nu ... Sākšu ar to, ka friziere latviešu valodu nemācēja, manu matus nokrāsot vienā tonī uzskatīja kā ļoti sarežģītu uzdevumu, kas manī radīja lielu uztraukumu. Par mani runāja trešajā personā ar meiteni, kura laikam mācījās, skatoties. Friziere izskatījās it kā dusmīga, ka es tur esmu atnākusi, neko neteicu, jo domāju, ka vēl sabojās matus. Uz manis esot virsū tīrīja apmetni, ko uzliek, lai nenosmērētos drēbes, nepiedāvāja ne ūdeni, ne tēju, kafiju, kā arī žurnālus gaidīšanas laikā. Par kuponā iekļauto masku neko nepastāstīja. Frizētavā vienīgā kliente biju es. Kā arī beigās par matiem, kas man tagad ir līdz pleciem vajadzēja piemaksāt 15 EUR, krāsu daudz izmantoja, kā arī sākotnējais garums man bija līdz pus mugurai. Matus uzreiz nogrieza un darbojās ar īsiem - ko tik pat labi es varēju izdarīt pirms apmeklējuma un būtu mazāk? Kopumā neieteiktu nevienam - pērc kuponu un attieksme uz nulles. Viens pozitīvs aspekts - gala rezultāts ļoti skaists un esmu apmierināta :)

V

Komentāri (2)

2 2016merk 07.02.2016

1. Vai meistare matus griež un krāso ar mēli?!? Kāda starpība kādā valodā viņa runā?! Galvenais, ka saprata ko jūs gribējāt galarezultātā uz savas galvas un viss . Visbiežāk par valodas nezināšanu frizieriem sūdzas tie, kas pieraduši ar frizieriem izrunāties pa visu dzīvi. Friziera darbs ir veidot un pārveidot jūsu matus, bet nevis ar jyms runāties par sazin ko.
2. Kafija, tēja utt.??? Šo visu kopumu, lūdzu, droši kafūzī. Frizētavām ar to nav jānodarbojas. To dara tīri aiz klientu piesaistes vai skrienot pēc krūts butjiku modes. Frizētava sniedz pakalpojumus,nevis izklaidi.
3. Ja liekas nelaba attieksme, vienmēr var pajautāt - vai esmu nelaikā, vai arī ir kādas problēmas? ! Un var droši aiziet . Ja normāla friziere, tad uzreiz attieksme būs ok, ja nē, tad nav ko tur sēdēt un ciest. Nākat citu dienu ar savu kuponu pie cita meistara un miers.
Un līdz ar klienta klusēšanu un nespēju neko ne darīt, ne pateikt rodas sūdzības, kuras pat par sūdzībām droši nevar nosaukt.

S Sabana 13.02.2016

Labdien!Esmu ļoti pārsteigta par Jusu sūdzību, jo jau daudzus gadus savus matus kopju tieši salonā ´´Fleur´´. Rezultāts vienmēr izcils, meistare iesaka kosmētiku, kura vairo manu matu skaistumu un personāls vienmēr pozitīvs un smaidīgs.
Jūs ar rezultātu bijāt apmierināta, tātad valodas barjera nebija šķērslis. Tik tiešām frizieris nav pshihiatrs vai psihoterapeits!
Kuponos par piemaksu parasti informē, nezinu par Jūsu konkrēto kuponu... Bet, ja es kādreiz izmantoju kuponus, parasti pati iepriekš noskaidroju par piemaksām, tas jau tikai mūsu pašu interesēs, tāpēc jau mums ir dotas valodas prasmes.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes