www.sudzibas.lv Delat Group SIA Attieksme un darba algas izmaksa

Delat Group SIA - Attieksme un darba algas izmaksa

Delat Group SIA - Ļoti "jauka" vieta karjerai. Ja potenciālie darbinieki šajā lieliskā kompānijā vēlas, lai viņiem regulāri kavētu darba algas izmaksas līdz pat 3 nedēļām, patstāvīgi solot, bet nepildot neko no solītā, lai būtu jāmaksā par viesnīcām komandējuma laikā no savām kabatām un pēc tam jālūdzas mēnešiem, lai Jums atgriež naudiņu, droši var pievienoties draudzīgajai vadībai SIA Delat Group. Attieksme no vadības puses 1/10, sociālās garantijas 1/10 (uz atvaļinājumu var necerēt), alga 4.5/10 (45% no Latvijā vidējās algas konkrētajā specialitātē), (slēpta procentu izmaksu politika), organizācija, sekmīgai darba pienākumu izpildei 1/10. Pataupiet nervus sev un sev tuviem cilvēkiem un turieties no tās vietas pēc iespējas tālāk. Paldies!

O

Komentāri (2)

D delat 04.01.2016

Labdien Oļeg!

Kaut arī mēs Tevi nepazīstam, pie mums nekad nekādi Oļegi nav strādājuši, bet pieļaujam ka Tu esi mūsu darbinieces Līgas draugs, kas ievietojis šeit šo sūdzību.
Vēlamies atbildēt uz Tavu vēstuli:

Par sociālajām garantijām un nodokļiem VID EDS ir iespēja to visu redzēt, tādēļ esam ļoti izbrīnīti, ka Līga nezināja, ka par viņu tiek maksāti nodokļi. Kaut vai pēc sarunas ar Līgu, viņa ļoti atvainojās un teica, ka viņa esot saņēmusi izdruku no sociāla dienesta un ir sapratusi, ka nodokļi tika maksāti. Uz jautājumu, kādēļ tad tiek apmelots uzņēmums, viņa esot domājusi, ka nodokļi netiek maksāti un vispār viņa nožēlo ka ir ielikta sūdzība, bet diemžēl viņas draugs nezin kā vai nevēlās izņemt sūdzību.

Par komandējumiem, Līgai bija iespēja rezervēt viesnīcu caur Booking ko apmaksā no uzņēmuma konta, kā arī bija iespēja prasīt viesnīcas recepcijā rēķinu ko mēs uzreiz apmaksājam uz viesnīcas kontu. Līga izlēma maksāt skaidrajā naudā par viesnīcu, visi čeki, kas tika iesniegti grāmatvedībā tika apmaksāti uz darbinieces kontu.

Par vidējo algu jums ir iespēja apskatītes VID mājas lapā. Delat Group SIA darba samaksa atbilst pēc VID statistikas šajā specialitātē. Ja runā par piemaksām, piemaksa ir jānopelna, esam izmaksājuši visas piemaksas, ko Līga bija nopelnījusi, diemžēl aizbraucot pie klienta un necenšoties pārdod, bet tikai pierakstot pasūtījumu, nesanāks piemaksa, kas arī Līgai tika izskaidrots ka ir jāpardod, tad sanāks piemaksa, nezinu kāpēc viņa Jums nav to izstāstījusi, ka piemaksu nemaksā tāpat vien, viss ir tikai atkarīgs no pašas un no pasūtījumu daudzuma.

Par karjeru mūsu uzņēmumā, tā arī ir jānopelna, jo nostrādājot gadu un neizrādot iniciatīvu un savas spējas pārdod, nekomunicējot ar kolēģiem, slēpjoties, karjeru nevarēs izveidot arī citā uzņēmumā. Piemēram, zvanus kas bija strikti noteikti zvanīt no biroja, Līga slēpās un veica no noliktavas, lai neviens nedzirdētu. Kā arī Līgai bija iespēja sevi pierādīt Igaunijā, bet diemžēl angļu valodas nezināšana vai kāda cita iemesla dēļ Līga pameta šo karjeras iespēju.

Par atvaļinājumu Līga saņēma daļu no tā vasarā uz Līgo svētkiem, tādēļ svētki nebija divas dienas, bet daudz ilgāk. Atlikušo atvaļinājuma periodu Līgai bija iespēja izņemt uzrakstot iesniegumu. Par neizņemto atvaļinājumu Līga saņēma aprēķinu un tā tika izmaksāta uz kontu. Žēl, ka pat šo Līga nav sapratusi.

Es saprotu, ka cilvēkiem mēdz būs atšķirīgi viedokļi par tiem kuri ir lojāli uzņēmumam, par to kas ir nodokļi un uzņēmuma attieksme pret darbiniekiem. Ir ļoti žēl, ka Tu neesi novērtējusi cik daudz uzņēmums investēja Tavā attīstībā zinot kad Tev nebija pieredze tirdzniecībā, tā lai Tu varētu sākt labi pelnīt, ir ļoti žēl kad Tu nespēj novērtēt to ka pēc 6 mēnešu nostrādātā laika Tevi novērtēja un piešķīra Tev darbam jaunu 2015. gada auto Škoda Fabia, pret kuru Tu attiecies nevīžīgi, nekopi un jau pēc neilga laika auto tika saskādēts. Bet nu kā ir tā ir, lai Tev veicas uzņēmumā Officeday kurš arī prasīs no Tevis darbu, un gan jau šis uzņēmums sapratīs kāds Tu esi darbinieks.

Personīgi no manis Līga ļoti žēl, ka šeit kāda persona raksta ka esam tik slikta vadība, kam nav sakara ar mūsu uzņēmumu, kā arī ļoti žēl ka Tu braukā pie mūsu klientiem un aprunā, tas arī nav korekti no uzņēmuma kurā Tu strādā šobrīd, konkuretni parasti neliek saviem darbiniekiem braukt un runāt sliktu par konkurentiem, ja Tu ceri tādā veidā palielināt pasūtījumus iežēlinot klientus, cik man bija tur slikti, paņemiet no manis preci, tad esmu apbraukājusi dažus mūsu klientus un esmu izskaidrojusi kas notika, bet viņi tikai pasmejas par Tevi. Žēl, ka Tu vairs neatceries, kā visu laiku raudāji nezināmu iemeslu dēļ un Tevi visu laiku vajadzēja mierināt, kā arī naktī kad Tev draugs atteicās braukt pakaļ, es Tevi vedu uz autoostu lai naktī nevajadzētu iet pa tumšajām ielām, kautvai Tu jau biji uzrakstījusi atlūgumu un es zināju ka Tu ej strādāt pie mūsu konkurenta. Kā arī preci uz 46.00 Eiro ko biji paņēmusi un pavadzīmi ko neesi apmaksājusi, nomaksāju pati no savas algas.

Ir bēdīgi lasīt, ka par uzņemumu sūdzību ievieto cilvēks, kas nekad nav bijis uzņēmumā, šis cilvēks nepasīst ne vadību, ne ir piedalījies sapulcēs, ne ir slēdzis līgumu ar šo uzņēmumu vai runājis par karjeras iespējām viņa draudzenei šajā uzņēmumā.

Ar cieņu.

D Darbiniece 06.07.2016

Arī esmu tur pastrādājusi. laikam jau vairāk piekritīšu pašai sūdzībai vairāk kā komentāram!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes