Daces Pavlovas ģim.ārsta prakse Ādažos - Nekārtības

Vēlos brīdināt par šīs ārstes darbību. Nav pieņemams, ka pēc pieraksta uz konkrēto laiku atnākušam pacientam ir jāgaida rindā no 1h-4h, jo redziet citiem arī ir tikai ātri kaut kas vajadzīgs. Turklāt, kas dod tiesības izrakstīt receptes dakteres ģimenes locekļiem, kuriem nav nekāda sakara ar medicīnu. Tas ir vistiešākais un klajākais medicīnas darbinieka pārkāpums. Tas ka tā ir viņas privātprakse nedod tiesības stradāt viņas labā neprofesionāļiem medicīnā. Kas nesīs atbildību par nepareizi izrakstītām zālēm, kuras izraksta "medmāsa", bez medicīniskās izglītības. Iespējams ka pati daktere ir ļoti kompetenta un gudra kā mediķis, bet attieksmē pret pacientiem to nevar just. Ja nevar tikt galā ar savu pacientu daudzumu, jo viņu ir daudz par daudz, tad vajag vai nu pieņemt darbā profesionālus, kuri spēj palīdzēt vai arī "izrevidēt" savus pacientus, piedāvājot viņiem pāriet pie citiem Ādažu ģimenes ārstiem un neņemt jaunus savā pacientu lokā!!!

N

Komentāri (10)

N Navei 16.10.2014

Ko nozīmē "izrevidēt" pacientus?

ļ ļipočka 14.11.2014

Labdien. Dacei Pavlovai tiešām bērni palīdz, bet viņi neveic nekādas medicīniskas darbības, kuras var kaitēt pacienta veselībai, jo nav med.izglītības. Tas, ka izraksta recepti, nav nekāda likuma pārkāpšana, jo receptes jau ir gatavas, jo Dr.Pavlova medikamentus jau ir nozīmējusi, tāpēc receptes ir nepieciešams tikai izprintēt. Uz savu galvu neviens nerīkojas, viss ir ar Dr.Pavlovas stingru uzraudzību. Bet, kas saistīts par lielām rindām un ilgu laiku, ko pacienti gaida, tas ir tikai tāpēc, ka Dace Pavlova tiešām ir kolosāls, zinošs speciālists, pie kuras iet liels daudzums cilvēku, kuri negrib iet pie citiem dakteriem Ādažos. Citi ārsti atsakās ņemt pacientus un, protams, Dace Pavlova ņems šos pacientus, jo viņa ir ārsts, kurš solija ārstēt, nevis atstāt nelaimē. Tie kas sēž un gaida, pat nevar iedomāties, kāds cilvēks sēž pie dakteres, kādam ir tikai receptīte, bet kādam ir smagas onkoloģiskas saslimšanas, kardioloģiskas un citas saslimšanas, kuras prasta laiku un dakteres uzmanību. Viņa nevienu neizmetīs no kabineta, jo ir pārsniedzis pieraksta laiku un neatstās nelaimē ar savām slimībām. Viņa NEKAD rupju vārdu nepateiks nevienam, vienmēr, mīļa un smaidīga. Darba laiks ir līdz 15.00, bet ja ienāks praksē 20.00 vai vēlāk, Dace vienmēr ir praksē un neskatoties uz darba laika beigam pieņems pacientu un neizmetīs ārā, kā to dara citi ārsti. Citi ārsti vispār nesēž ārpus sava darba laika darbā un nekad nevienu nepieņems.

Varu to pateikt, jo ļoti labi esmu pazīstama ar Dr.Daces Pavlovas ģimeni. Visu cieņu Dacei Pavlovai.

M Mango_ 21.07.2016

Tikai nevajag d..... Pati daktere darbā ierodas ar stipru nokavēšanos (tā teikt- kad iegribas) un viņas "ģimenes locekļi" zāles izraksta kādas paprasi. Tā teikt- recepšu blociņš tiek iedots tiem palīgstrādniekiem-radiniekiem, lai neveidotos rindas.

D deivids21 03.03.2016

Esmu jau 8 gadus DAces Pavlovas paciente un mans vīrs.Tikko daktere,pārnāca uz Ādažiem sevi kā mediķi parādija profesionālā līmenī.Tad pēc laika dabūja Ģimenes ārsta statusu,un teiksim ar žargonu""sakāpa galvā""!!!Dēļ naudas sagrābās ļoti lielu pacientu skaitu,ar kuru pilnīgi netiek galā.(pacientiem no sākuma patika Dr,profesionālā pieja)(tagad daudzi ir aizmukuši pie citiem ģimenes ārstiem.)Iejot Gimenes ārsta praksē,valda ne tikai cilvēku-pacientu haoss,bet arī viss nekārtīgs,izmētātas kartona kastes ,kautkādas lupatas pie logiem,kuras nenosauksi par aizskariem.Adminstrācijā strādā visi Daces Pavlovas ģimenes locekļi,kuri brīvi izraksta-zāles,norīkojumus pie speciālistiem,un paši veic Sanitāro grāmatiņu apzīmogošanu(nevis pārbaudes)par to samaksājot attiecīgu summu.Protams šiem ģimenes locekļiem nav attiecīgās izglītības-medicīniskās.!!!Pie ārsta kabinetā pieņem kopumā 5.cilvēki,un nevar izprast,kas viņi ir,kāds atkal ir ģimenes loceklis,kāda tikai māsiņa(pie kuras var iet,kad nav dakteres ,viņa viņu aizvieto.Kad man vīrs aizgāja pie ārstes ar Plaušu karsoni,""māsiņa""pasaka,ka viņa viņu nepazīstot un zāles nerakstīs,kaut datu sistēmā uzrādās ,kā dr,pacients.(šī ""medmāsa,vai dakterīte""pati nav nostrādājusi pie dr.pat gadu,un atstāj pacientus bez apskates un zālēm.(tāda ir dr,aizvietotāja)Vienā telpā tiek pieņemti vienā laikā,vienlaicīgi-gan vīrieši,gan sievietes,kā konvejerā,varētu kādu aizslietni vismaz uzlikt.Visi pieci cilvēki-tā saucamie darbinieki visu laiku savā starpā sarunājas,un pacientiem dr.nepaliek laika pievērst uzmanību-viss ir ļoooti pavirši.Tas ka tu esi nogaidījis jau mēnesi ,kad tikt,vēl aiz durvīm nosēdi,kā muļķis,jo nevienu pēc pieraksta nesauc.Ienākot iekšā Dr,vēl var dzert droši kafiju,vai ko uzēst pacienta priekšā-tas viņiem ir normāla parādība.!!Tad notiek ātra,un pavirša pacienta apskate.Kautkādas zāles,analīzes atceras izrakstīt kautkādas ne..
Tev ir nopietnas veselības problēmas,bet atnāc mājās un lasi Googl,kā ārstēties.(kautgan pat viņi to bieži paši tur dara)Pavisam patiesi un no sirds daudz vēl ir pārkāpumu,bet es tos te visus nevaru uzrakstīt,un lieku ļoooti lielu cerību,ka kāda Valsts instance,par to parūpēsies,ka pacienti nav ""dzīvnieki ar naudu""P.s.un jā -ja kādam ļooti daudz naudas ,tad daktere pieņems pat līdz pusnaktij

Ārste Dace ideāls ārsts 15 gadi un nav problēmu ,nepatīk ejiet prom!

D dallasa 11.03.2016

Piekrītu augstāk minētajam.Daces Pavlovas darbību vajadzēja uzsfilmēt,tāpat kā Dr.Zeiļukas darbību raidijumā ''Aizliegtais paņēmiens'',jo te visu dr.dara tāpat un vēl sliktāk.!!!
Attieksme pret pacientiem ir ka tiešām konvejerā.
Neliekas sanitāri tīrs pat....visi nāk un iet...
Vakar biju pie ārsta ,un joprojām kautkādas''māsiņas'',kas izliekas par dakterēm ,pieņem cilvēkus.Tiešām tā saucamais dakteris ir ''sešās personās'',pati daktere uz darbu ierodas nezkāpēc tikai ap pusdienas laiku(tas droši vien ir tāpēc ,ka ārpus darba laika pelna lielo naudu,pieņemot pacientus,kas norēķinās ar lielām sumām.
retu reizi,kopš esmu dakteres paciente 7 gadus,esmu redzējusi izsitam čekus kases.Ja nu vienīgi paši pacienti paprasa.
es ar ļoti ceru,ka šī pašdarbība drīz beigsies.Jo nekas agri vai vēlu nepaliek sodīts.
Mēs ar ģimeni pāriesim pie citas ģimenes ārstes protams.

D dacepavlova 26.04.2016

Paldies par novērtējumu manam darbam! Lūdzu neapmierinātos pacientus izņemt savus medicīniskos dokumentus (ambulatorās kartes) un pārrakstities pie cita ģimenes ārsta, lai atvieglotu manu darba slodzi.

Ar cieņu dr. Dace Pavlova.

D Dallas4 23.05.2016

Dakterei Pavlovai nevajadzētu šeit apvainoties un mudināt pacientus izņemt savas pacientu kartes, bet gan reāli apdomāt situāciju un darīt kaut ko lietas labā. Ādažos dzīvojam nepilnus 5 gadus un pa šiem 5 gadiem es ārsta praksē neesmu redzejusi neko citu, kā vien visu augstāk minēto - pilnīgu haosu un absolūtako vienaldzību pret pacientu. Esmu trīs bērnu māte un vizītes pie dakteres ir visai biežas. Ir bijis tā, ka mēģinu pieteikt mājas vizīti bērnam ar 39 grādu temperatūru, bet tās, tā saucamās māsiņas, pasaka, ka daktere uz mājām nebrauks un lai bērnu vedu pati. Ok, bija viena reize, kad liku bērnam ar tādu temperatūru iet pie dakteres (nedzīvojam Ādažu centrā, savi 7 km līdz praksei ir), pēc tam vēl dabūju, ar gandrīz bezsamaņā esošu bērnu, 3 stundas rindā sēdēt, lai rezultātā tiktu pie dakteres, kura pat jēdzīgi to bērnu neapskatīja, jo redzieties telefona zvani ir svarīgāki, pļāpas ar vedeklu ir interesantākas un bez mums kabinetā atrodas vēl 2-3 cilvēki, kuriem daktere arī cenšas ''palīdzēt''. Kad piedzima otrs bērns un pie dakteres bija jabrauc ikmēneša vizītēs, izrādījās, ka dakterei nemaz neeksistē zīdaiņu dienas, kā tas ir pie citiem ārstiem. Mēnesi vecu bērnu ''marinē'' rindā kopā gripiniekiem un rotiniekiem!!! Vecākais bērns pats palūdza, lai atrodu viņam citu ārstu, ko arī izdarījām. Vidējam bērnam ārstu nomainījām pēc tam, kad daktere viņu 2 mēnešus ārstēja no alerģiskām iesnām un klepus, izrakstot litriem nevajadzīgos cukurainos sīrupus - nosūtījumu pie pulmonologa nācās lūgtin izlūgties, pie kura beigās atklājās, ka bērnam ir abpusējais bronhīts. Trešo bērnu gaidot, pašai nācās visai bieži piestaigāt pie dakteres, jo bija problematiska grūtniecība. Un nemaz nemelošu, ja pateikšu, ka 9 mēnešu laikā es dakteri redzēju tikai VIENU reizi!!! Visās citās reizēs mani pieņēma vai nu māsiņa, vai nu kaut kāda praktikante, kura, ja kaut ko nezināja, tad zvanīja dakterei uz mobilo un prasīja, ko darīt. Daktere, nemaz neredzot pacientu, vienkārši pa telefonu diktēja priekšā, kas jāraksta uz receptes. Pēdējais piliens laikam bija pāris dienas atpakaļ, kad aizvedu pie dakteres jaunāko bērnu. Neesmu mediķis, bet skaidrāks par skaidru bija tas, ka bērnam ir stomatīts. Paldies dakterei, kura manī vispār neklausījās, bet kā vienmēr bija aizņemta ar telfona sarunām un pavirši apskatot bērnu, pret stomatītu izrakstīja Bronhosilu. Pēdējo reizi pārliecinājos, ka no ārsta tur VAIRS nav ne smakas. Brīvdienas šā tā ar grūtībām novilkām un šodien atradām bērnam citu ārstu un arī pie vajadzīgajām zālēm tikām.

M Mango_ 21.07.2016

Patiesi teikts. Dēļ šīs dakteres, man zināmam cilvēkam, tika veikta neatbilstoša ārstēšana, zāļu izrakstīšana, kas, diemžēl, beidzās ar letālām sekām. Ļoti žēl, ka radinieki nevērsās tiesā. Esmu neizpratnē, kapēc medicīnas sistēmā ir šādi- nekompetenti dakteri ,kuri pavirši ārstē cilvēkus, kas griežas pēc palīdzības. Prātam neaptverami!

D Diāna 11.03.2017

У доктора Павловой была пациентом около 6 лет (сейчас перешла к другому врачу,чему очень рада) и посещала врача редко,не было особой надобности,но каждый раз,когда я приходила к врачу,то всегда удивлялась такому отношению к пациентам. Врача никогда нет на месте во время,единственный день,когда к ней можно попасть в 8 утра - это среда (я работаю с 9 и мне важно попасть к врачу именно в 8!). Мне нужно было,чтобы врач меня отправила на полный анализ крови,я пришла к 8,там была только медсестра,которая мне сказала,что врач будет только к 10.На вопрос "почему,если прием с 8" она ничего внятного ответить не могла,начала лепить какие-то непонятные отмазки.Тогда я попросила медсестру лать мне направление на анализы,на что она сказала сейчас спросит у коллег (коллеги сидели в кабинете).После того,как она зашла к коллегам в кабинет,где очень хорошая слышимость,они начали говорить о том,что пускай сидит ждет до 10,мы не собираемся ничего выписывать,ходят тут всякие грипозные,нам еще заболеть нехватало.После этого выходит медсестра и говорит,что мне нужно ждать врача.Даже после моих пояснений о том,что в отличии от врача мне в 9.00 надо быть на работе и до 10 я ждать не могу,она просто промолчала.После этого я перешла к другому врачу,у которого всё чётко по времени,у которого в кабинете пациент находится один и нет такого дурдома,как у доктора Павловой.Надеюсь эту шарашкину контору скоро прикроют.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes