www.sudzibas.lv CV PLUS Nuadas kāšana

CV PLUS - Nuadas kāšana

Protams darbu atrast gribās. It īpaši šajā stāvokli. Tādā veidā reģistrējos visās adresēs kur vakances piedāvā. Škan jau labi, rakstīts atzīmējiet sev tīkamās profesijas. Nosūtiet BEZMAKSAS sms un jums automātiski atnāks sms ar jaunām vakancēm un paši Tavā vietā CV nosūtīs. Labi pirmā diena atnāk 3 sms ar tādiem numuriem kuri neeksistē. otrā diena atnāk 13 sms ar tādiem numuriem kuri neeksistē un labākais ka pat starp tiem 13 sms visi numuri vienādi. Šķita aizdomīgi, pārbaudu rēķinu un pēkšņi pa 13ls vairāk esmu notērējis kautgan nevienam nezvanīju un nesūtiju neko. Automātiski meklēju kur šo visu murgu atslēgt un protams tas arī radīja problēmas. Atklājās ka viena ;sit;ada viltus vakances cena ir 0.77ls. Vnk dievīgi, bet ar lieliem burtiem viss bija rakstīts BEZMAKSAS.
Labi ka mēs ar sievu otrajā dienā atklājām un rēķins jau liels 26ls, bet kas būtu ja nepievērstu tam uzmanību ? 26ls*30 dienas ir 780ls un bez darba?! Tā ka cilvēki nemēģiniet šinī saitā atrast darbu. Visas vakances ar neeksistējošiem numuriem un vienādiem un vēl tik naudu zog. Vot tādu darbu atrast. :)

V

Komentāri (4)

R Raivis 23.09.2009

nemaksaajiet to reekinu 26ls jums tas nav jaamaksaa aizsuutiet operaatoram veestuli, ka sos te 26ls nemaksaasiet pamatojoties uz to, ka taa ir kraapsana, jo tiek suutiit vienaadi numuri, pa kuriem nekaa nevar sazvaniit.turklaat juus nebijaat informeeti, ka buus kautkas jaamaksaa, jo rakstiits, ka bezmaksas.

E Elīna 23.09.2009

Ar mani atgadījās precīzi tas pats! Labi ka piefiksēju jau pirmajā dienā. 5 stundu laikā saņēmu 14 sms un rēķins pieaudzis par 11Ls. Un portālā nebija ne vārda par to ka autoimātiski piesaku kādu pakalpojumu, tikai liels uzraksts BEZMAKSAS.

Turklāt darba vakancēm nav iespējams pieteikties.

B beta 06.10.2009

Arī man tāds stāsts... 18 LVL pa kabatu. Nosūtīju sūdzību Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijai bet tie pateica, ka "ka tā savas kompetences ietvaros uzrauga un regulē elektronisko sakaru nozari atbilstoši likumam „Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem” un Elektronisko sakaru likumam." un vē šie rakstīja : "ka pretenzijas nav pret elektronisko sakaru komersantu par sniegtajiem elektronisko sakaru pakalpojumiem. Pamatojoties uz Iesnieguma likuma 4.panta pirmo daļu Komisija pārsūta Jūsu elektroniskā pasta vēstuli izskatīšanai kompetences ietvaros Patērētāju tiesību aizsardzības centram.
Papildus Komisija Jums ar šo iesniegumu iesaka vērsties tiesībsargājošā iestādē."

Es tā arī nesaprotu... es sūdējos tieši par elektronisko sakaru komersantu par sniegtajiem elektronisko sakaru pakalpojumiem - krāpniecību pakalpojumos...

Un šādiem negēļiem birokrātiem es algu maksāju... bet tā jau cita tēma..
Savukārt LMT atbildēja ka atbildi sniegs 1 mēneša laikā. Nu nesaprotu, kamdēļ šajā valstī nodokļi jāmaksā, ja pie atklātas krāpniecības neviens neko nevar palīdzēt...

Skumji...

V VeraLavrentjeva 05.12.2009

Man arī izkrāpa 9 ls.Krāpniekus ir jāsoda.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes