CAMEL kurpes - garantija

Labdien!šogad februārī veikalā CAMEL ACTIVE t.c. Alfa nopirku ādas kurpes par ls 70 ar 2 g garantiju bet jau rudenī apaviem sāka atdalīties zoles un plīsumu vietās varēja saskatīt materiālu kas stipri atgādina parasto kartonu!!06.11. aiznesu kurpes uz veikalu, tur laipna meitene pieņēma apavus un noformēja dokumentus.tad sākās pats interesantākais-14.11. es no sia Viastor(Camel veikala īpašnieks) saņēmu "prasības atteikumu" jo precei neesot rūpnieciska defekta, es pats esot apavus nepareizi valkājis un tie tiek nosūtīti uz ekspertīzi, kam es biju piekritis un par kuru jāmaksā "pusei, kuras viedoklis, pēc ekspertu atzinuma, izrādijies nepamatots".tā nu es 23.12.saņemu neatkarīgā eksperta atzinumu nr.745 kurā teikts- "Pārbaudītajām vīriešu kurpēm konstatēti ražošanas defekti, kas radušies apavu ražošanas tehnoloģijas neievērošanas rezultātā''.it kā viss ok, bet tur klāt ir arī vēstule no Viastor kurā viņi man pieprasa samaksāt ekspertīzes izdevumus ls 29.50, draudot pretējā gadījumā sūdzēt mani tiesā!bet kura viedoklis te ir ''izrādijies nepamatots''?vai tā nav atklāta ņirgāšanās par klientu?manuprāt te ir darbs tikai PTAC vai nu arī Viastor piesauktajai tiesai!visiem priecīgus Svētkus un iesaku uzmanīties ar iepirkumiem CAMEL ACTIVE.

N

Komentāri (23)

E Evelīna 29.12.2008

Iesaku tiešām vērsties PTAC, jo likumā tā nav paredzēts!Pēc ekspertu vēstules spriežot neesi zaudētājpuse!

T toony 29.12.2008

Mēģina iebiedēt. Iesaku neļauties provokācijai, bet gan riktīgi šo bodi izvazāt pa visām iespējamām instancēm - vismaz sava ļauna prieka pēc.

N Normunds 30.12.2008

Paldies par atbalstu!viss jau ir procesā, šoreiz Viastor attieksme mani ir pamatīgi nokaitinājusi, viņi spiež uz to ka defekti eksperta skatījumā esot maznozīmīgi.bet tie ir!un palasot PTA likumu kā arī konsultējoties ar PTAC es pārliecinājos ka arī tādā gadījumā man ir tiesības uz bezierunu preces apmaiņu nevis remontu plus manis apmaksāta ekspertīze, ko man tagad piedāvā Viastor.

I ivo 30.12.2008

diemžēl ari PTAC musu valsti ir bezspēcīgs kaut ko darit lietas labā, tikai tukšas konsultācijas, kas bieži vien ir kļūdainas.

V Vita 09.01.2009

Cien.Viastor, vai ar lieliem defektiem preci liek apgrozībā???

P Patr/iC 10.01.2009

UUU te firma pārkāpa likumu, viņiem ir jāapmaksā šo ekspertīzu, jo viņiem tak nepamatota atteikšana. Ekspertīzes cena ir ap 20ls nevis 29, 50ls

N Normunds 28.01.2009

ja nu kādu interesē šīs epopejas noslēgums.pāris nedēļas pēc sūdzības PTAC saņēmu zvanu no veikala CAMEL ACTIVE (nez kapec soreiz t/c Mols), pārdevēja teica ka saņemusi vēstuli no VIASTOR kurā viņi ir ar mieru atmaksāt man ls 45, 50 jo apavu nolietojums esot 35% (tas ari bija norādīts ekspertīzes slēdzienā).zvanīju atkal uz PTAC, tur pateica ka likums to pielaujot ja veikalā nav tieši tāda prece ko samainīt, lai gan atnesot apavus atpakal uz CAMEL veikalu man tika solīta maiņa uz citu preci par līdzvērtīgu summu, resp. ls 70.tad nu sanāk ka esmu zaudējis ls 24, 50.secinājums man ir tikai viens-sia Viastor izmantos jebkuru iespēju lai klientu tomēr apčakarētu.

P phee 11.02.2009

Kaut kas pazīstams, tikai vīram bija drusku vairāk pavalkāti apavi, bet principā varēja vēl strīdēties, vienkārši nebija tam laika. Arī zābakiem defekts, uz ekspertīzi, kur noteica, ka tā ir valkātāja vaina. Pirmkārt, tas eksperta atzinums bija galīgi murgains, kurš ir noteicis skalu, kāds ir apavu nolietojums utt, otrkārt, Viastor vēstulē rakstīja, ka zābaki nēsāti neatbilstoši laika apstākļiem, tjipa slapjā laikā utt. Interesanti, cik pie mums ir sausu dienu, īpaši tad, kad velkam zābakus. Ko tad viņi pārdod tādus zābakus, kas nav atbilstoši Latvijas laika apstākļiem, turklāt par dārgu naudu!
Vobšem kantoris riktīgi naglijs, kā saka, un jau sagatavojis savas shēmas, ka apčakarēt klientus. Varu saderēt, ka tā firma, uz kuru viņi sūta apavus ekspertīzēm, arī ar viņiem laipni sadarbojas un varbūt šiem kāds % vēl atlec. Nožēlojām, ka neaizsūtījām vēl apavus uz citu ekspertīzi.
Ir tā, kad pērkam apavus, tad visi ir tik laipni un ja kas, tad dabūsim naudu atpakaļ, vai citus apavus, bet, kad sastopamies reāli ar problēmām, pārdevējfirma pilnībā mainījusi savu nostāju. Pastāv riktīgi pārkāpumi, tikai ar tiem neviens necīnās, jo pircēji pasīvi (kā mēs), tas jau būtu jādara augstākā - likumdošanas līmenī, bet nav jau kas tās zaglīgās melīgās firmas soda! :(
Es Camel Active neko nepirkšu. Zagļu banda! SIA Viastor tik raksta, ka apavi nav pareiz valkāti utt. un galu galā no viņu teiktā iznāk, ka apavi nav vispār jāvelk kājās, tad nebūs problēmu vai arī jāvelk tikai telpās, uz teātri! Absurds!

V Viastors 12.09.2009

Jāvēršas ne tikai PTAC, bet arī VIDā, jo kā jau lielākajā daļā no "latviešu" firmā arī šinī konkrētajā algas tiek maksātas aploksnēs. Un protams, ja jums kaut kas nepatīk varat meklēt sev labākus medību laukus, jebšu ejat kaut kārties... :(

I Ivars 22.10.2009

Cik es zinu apaviem nav garantijas laika, bet ir divu gadu periods, kura laikā var pieteikt prasījumu, ja apavos uzrodas defekti .
Defektu rašanās cēloņus nosaka eksperts, veicot vai nu konsultāciju vai veicot ekspertīzi.
Pamatā viens no priekšnoteikumiem, lai apavi kalpotu ilgi ir strikta apavu lietošanas pamācības ievērošana un apavu valkāšana atbilstoši to pielietošanas mērķim.Piekrītu, ka Latvijā ir mitri laika apstākļi un bieži nevar paredzēt, kas sagaida dienas beigās vai saule vai lietus.Ja īslaicīgi apavi atradīsies mitruma iespaidā nekas jau traks nenotiks, ja apavi regulāri kopti ar parastiem kopšanas līdzekļiem(apavu krēmu atbilstoši ādas tipam).Tikai ja apavi ir samirkuši nedrīkst viņus mitrus lietot otrā dienā, ja lieto tad draud to deformācija un citas ar to saistītas problēmas.Ja nēsā apavus katru dienu un mitrus un nekoptus, draud ātra apavu izjukšana.Parasti apavu nolietojumu, cik es saprotu nosaka simtiem faktoru-vide, cilvēks(svars, raksturs, gaita, dzīves vieta utt) kā arī cena un izgatavotāja valsts.Nevar nopirkt apavus pa 15 Ls(ja nav izpārdošana) un domāt, ka tie būs ilglaicīgi, jo materiāli kurus lieto apavu izgatavošanā arī ir lēti un neizturīgi un ātri nodilst un nonēsājas.Pareiz ir daudzi apavi, kuri neatbilst saviem pielietošanas mērķiem, lūk tie ir tie kuri jādod atpakaļ veikalam, bet to jau nosaka speciālisti.Nav jau grūti ieiet kurpnieku darbnīcā un paprasīt padomu, jo par to neviens naudu neprasa.Aktuāls ir jautājums, ka apavi laiž cauri mitrumu it īpaši rudenī.Iedomājaties, ja jūs gumijas zābakam ar šujmašīnu izšūsiet purngala daļā skaistu puķīti, mitrums sūksies vai nesūksies caur to? Bet ādas apavu virsa ir šūta un ar mikro caurumiņiem šuvju vietā, kā tad ir?Lai daļēji aizsargātu apavus no mitruma iekļūšanas apavā, tiek gudroti un ir dažādi apavu krēmi un aerosoli, tad lietojat tos.Apavu žāvēšanas palīgierīces, bet bez materiāliem ieguldījumiem vislabāk apavus žāvēt ievietojot tajos avīzes un ja iespējams pirms tam izņemt no apaviem iekšzolīti, ja tā ir pēc konstrukcijas izņemama.Ja apavi ļoti mitri tad būs jānomaina arī avīzes vairākas reizes.
Ceru ka būs dažādi viedokļi, bet es esmu gatavs iesaistīties diskusijā.

J Jevgenija 12.08.2010

Manuprāt, labākā līdz šim zināmā reklāma uzņēmumam ir apmierināts klients (un otrādi).
Par ko domā Latvijas uzņēmumu vadība? Es ļoti šaubos, ka citviet ES ir sastopama šāda attieksme pret klientiem.
Manas draudzenes ļoti labi atsaucās par SIA Viastor kurpēm, abas pastāvīgas klientes, viss kārtībā - kvalitāte laba, cenas pieņemamas. Es arī iegādājos nesen kurpes šajā veikalā (Barona ielā). Klāt pieskaņoju arī no šī paša veikala somiņu :) Kā jau sievietēm mēdz gadīties veikalos.
Pagāja tieši 1 nedēļa, kad uz līdzenas vietas, uz pilnīgi jauna asfalta ceļa.. HOPS! un vienai kurpei papēdis nolūzis. Meitene, kas gāja aizmugurē iesaucās: "Vai, tas bija tik viegli! Tiešām, hops, un nav! Neko tādu vēl nebiju redzējusi!".
Sākumā es par to pat nepārdzīvoju. Paņēmu kurpes pie rokas un gāju tālāk. Vakarā pat nopriecājos, jo līdz mašīnai mani nesa draugs uz rokām :)
Kad es ierados veikalā, biju pārliecināta, ka man samainīs kurpes un atvainosies par sagādātajām neērtībām. Tā man reiz bija gadījies kurpju veikalā, kad bija nedēļas laikā pēc pirkuma veikšanas noplīsusi zole ādas zābakiem. Es nemaz neprasīju naudu atpakaļ, jo kurpes ir skaistas, gan tās, kas saplīsa, gan daudzas citas Charles & Keith veikalā.
Bet nē, man bija jāaizpilda pieteikums uz ekspertīzi. Noskaņojums bija sabojāts. Samaksā par kurpēm, nopērc pieskaņotu šīm kurpēm somiņu, bet rezultātā?!
Tagad es gaidu atbildi no veikala par viņu eksperta atzinumu. Ļoti ceru uz veikala godīgumu, vismaz saprātīgumu. Jo te ir acīmredzams ražotāja defekts.
Te es atcerējos joku par Šleseru - kāpēc Latvijā nav nedz labu ceļu, nedz naudas? :)
Vēlāk informēšu par tālāko notikumu gaitu. Ceru, ka šim komentāram nebūs jāpārtop par sūdzību :)

J Jevgenija 16.08.2010

Labdien!
SIA Viastor eksperts atzina, ka kurpēm ir ražotāja defekts. Es drīzumā iešu izvēlēties sev jaunas kurpes :) Starp citu, 19.08. būšot jauna kolekcija ;)

L Liāna 05.01.2011

Starp citu - pārdevējas tajos veikalos neko apmainīt nevienam nevar, ofiss izturas pret viņām kā zvēriem būrīšos. Ja ir defekts, protams, jāraksta prasījuma pieteikums, bet tie apavi netiek sūtīti un ekspertīzi, bet uz ofisu, kur tad paši uzņēmuma saimnieki arī domā - ir tur defekts vai nav.. Kopumā uzņēmums ir briesmīgs, cenšas apšamaukt ko vien var un kur vien var. Bet pārdevējas nevajag vainot - viņām tas ir tikai darbs, ja kas nepatīk, atlaiž un atrod ātri citu vietā..

D Dace 26.09.2011

~2 mēnešus atpakaļ veikalā Charles & Keith nopirku kurpes, kuras nebija tās lētākās un nu viņā nodilusi zole priekšā līdz tādam materiālam, kāds parasti stāv papēžos iekšā- pirmo reizi ar kaut ko tādu saskāros. Vēl piedevām kurpes pārsvarā tika valkātas pa ofisu.Veikalā attieksme laipna un tā, paņēma pretī kurpes un iedeva aizpildīt VIASTOR lapu, kur viņi sūtīšot un skatīsies kas un kā. Tagad ir atteikums, jo tipa kaut kā pārāk ne tā nonēsātas vai kaut kas tamlīdzīgs. Tagad izskatās, ka būs jācīnās tālāk. :(

K kaspars šauriņš 26.10.2012

Labdien nopirku alfa camel veikalā kurpes pēc mēneša saplīsa aiznesu atpakaļ pēc piecām dienām pazvanija varu saņemt atpakaļ naudu nekādu problēmu.

B brāķi 02.03.2013

ko nu par kurpēm, tām vismaz ir saskarsme ar asfaltu.bet manam vīram bikses par 50 Ls saplīsa un nomazgājās krāsa pēc pirmās mazgāšanas, t.i. pēc 4 dienu valkāšanas, nezin, vai vispār ir jēga kaut ko mēģināt atgūt, ja jau šie ar tādu attieksmi.Labāk pastāvēšu ar plakātu pie Spices camel!! Būs labāka iedarbība, nekā savus nervus bojāt ar alkatīgajiem tirgotājiem.Diemžēl Latvija nav tā vieta, kur pirkt kaut vai apenes.

L lietotaaja 11.09.2013

Piekrītu pēdējam komentāram par vīriešu biksēm. Vairākkārt esmu iegādājusies vīriešu džinsus Camel Active veikalā. Līdz šim uzskatīju to par ļoti labu, augstas kvalitātes apgērbu veikalu. Taču pēdējās divas reizes džinsus mazgājot, ievērojot mazgāšanas norādījumus, pēc pirmās mazgāšanas bikses zaudēja krāsu un firmas zīmes ādas leibls nokrāsoja bikšu jostas daļu. Vienmēr šos džinsus esmu mazgājusi 40 grādu temperatūrā kā ir norādits un lietojusi veļas pulveri krāsainām drēbēm. Šoreiz aiznesu atpakaļ uz veikalu, uzrakstīt pieprasījumu, lai samaina. Veikalā man atbildēja, ka nedrīkstot mazgāt ar pulveri, bet jālieto šķidrie mazgāšanas līdzekļi. un labāk tomēr mazgāt 30 grādos. Tad nesaprotu, kāpēc pirms gada, diviem, trīs, pat desmit pirktās bikses pēc šādas mazgāšanas nesabojājās, bet tagad pēdējās divas sabojājās. Nekad neesmu lietojusi tos škidros līdzekļus, tikai pulveri un nevienu citu apģērbu tas nav bojājis. Jeb jūsu bikses ir tik dabiskas, kā veikalā teica, ka jāmazgā ar pelniem vai veļas ziepēm...?! Agrāk nemaz nebija tādi šķidrie līdzekļi, izņemot vienu"Kastani", ko arī pārdevēja man tik pārleicinoši minēja... no SIA " Viastor", protams, saņēmu atteikuma vēstuli ar neatkarīga eksperta atzinumu, ka bikses nepareizi mazgātas. Diez kā viņi to zin ar kādu veļas mazgājamo mazgāju. Laikam visiem izsūta tādu stanadarta vēstuli. Vienkārši neapšaubāmi ražošanas kvalitāte ir pasliktinājusies. Man ir mājās bikes, kas tur pirktas pirms 10 gadiem un šogad. Mazgāšanas tehniku neesmu mainījusi, bet tās pirms 10 gadiem pirktās izskatās labāk kā šogad. Tā ka iesaku izvērtēt uzņēmumam ražošanas procesu. Taču jāteic, ka vienu pastāvīgo klientu esiet zaudējuši un iesaku arī citiem būt uzmanīgiem, iepērkotes šajā veikalā. Pērciet džinsus Lee Cooper veikalā, tur vismaz var nopirkt bikses parastiem cilvēkiem ikdienas valkāšanai un, kuras drīkst mazgāt 40 grādos ar veļas pulveri :)

L LilitaM 18.09.2013

vislabāk ziemas un rudens apavus pirkt Gabi veikalos. pārbaudīts!

V vikk 18.04.2014

Camel ofisa attieksme zem katras kritikas, ambiciozas mamzeles, neatzīst viņu pašu brāķi un nopirktie eksperti nav ne sū... vērti, visiem iesaku rakstiet uz galveno ofisu,

uzliekiet camel active atvērsies mājas lapa un droši rakstiet vai nu vācu, krievu vai angļu valodā.

V VeseligaKritika 27.02.2015

Par biksēm es piekrītu. Pats pirms kāda 1/2 iegādājos džinsu bikses šajā veikalā un nu jau varu lepoties ar izdilušām biksēm un cauru kājstarpi. Čeku neesmu saglabājis, bet nu nelaime nav leila. Vienigais secinājums - nepierikšos tur un neiesaku citiem tur iepirkties. iespējams, ka trāpīju uz neveiksmīgu variantu. Kādriez tā nebija...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes