Reitings Kosmētika

Kosmētika Masāžas un SPA saloni Plastiskā ķirurģija Skaistumkopšanas saloni
Sūdzību skaits uzņēmumā
Uzņēmuma uzticības līmenis
Dzintars
6
0%
Beauty Shop
4
0%

Lielmuiža SIA" - Slikts serviss, krāpšana bojājums

Slikts serviss, krāpšana bojājums "Frizieru servis slikta, negodīgs iestāde, - "pārdod nekvalitatīvus trimmerus... Šoreiz biju iegādājusies " Babylisspro - foil shaver gunsteel šeiveri ar dubultu galviņu, melnu, e. Birznieka - Upīša, 5/7, Rīgā, iegādes datums 02.09.2023... - kas pēc 3 griešanas reizēm saplīst un visulaiku ierīce ir jānes uz remontu, - "jāgaida 2 nedēļas kad meistars trimmeri salabos, līdz nākamajai reizei kad atkal trimmeris nojūk un tā jau vairākas reizes pēc kārtas... - 2 reizes nogriež matus un saplīst...

Douglas - Derīguma termiņš

Derīguma termiņš Douglas nenorāda derīguma termiņu lokšņu maskām savā e-veikalā. Arī saņemot (biju pasūtījusi 3 dažādas, t. Sk. Vienu kosmētiskās zeķītes) un apskatot iepakojumus, uz divām no tām terminiņu neatradu vispār un vienai sejas maskai termiņš pēc nepilniem 3 mēn. Iztek. Jāpiebilst, ka maskas tika tirgotas ar atlaidi, kas protams ir atraktīvi. Bet es personīgi, ja sākotnēji zinātu ka derīguma termiņi vai nu neeksistē vai tuvu beigām, nebūtu iegādājusies šīs preces.

Douglas - Serviss

Serviss Nesen apmeklēju Douglas veikalu spicē. Parasti jau vienmēr, ienākot šajā veikalā, ātri ieskrienu, paņemu, kas nepieciešams un aizskrienu, jo konsultanti brutāli uzbāžas, bet šoreiz gribējās pastaigāties un apskatīties, kas ir piedāvājumā. Pie manis nupat piegāja konsultante, palūdzu viņai palīdzēt ar dažu produktu izvēli, bet pēc laika sapratu, ka viņa vispār nesaprot, ko pārdod un kādu preci prezentē. Ne uz vienu no maniem jautājumiem konsultante nespēja atbildēt un arī piemeklēt man...

Douglas - Pārdeva ne tās smaržās

Pārdeva ne tās smaržās Biju Douglas Akropole veikalā, iepirkos, kur iedeva prada vīriešu testeri, draugam ļoti iepatikās, nolēmu uztaisīt pārsteigumu un nopirkt viņam tās smaržas. Aizgāju uz veikalu ar testeri, pajautāju konsultantam palīdzību, kuras tās tieši ir, konsultante pārliecināti teica, ka tās, beigās nopirku, uzdāvināju draugam, attaisīju vaļā, uzpūtu pūtienu un sapratām, ka tās ir pavisam citas smaržas.. Ļoti skumji, ka konsultanti ir bez zināšanām.. :) protams paveicās, ka smaržas nebija pavisam...

Membershop - Smaržu viltojumu tirdzniecība

Smaržu viltojumu tirdzniecība Dear Membershop clients, I have bought perfume Van Cleef Patcouli via internetshop Membershop.lt. Substance that I have received isn't a original perfume. I know the bouquet of Patchouli perfume very well, 100% I have got a fake...+ I have very sensitive nose to recognize an authentic product. Even box of perfume is bad quality, label of Van Cleef on perfume box is glued awry. 😕 I asked Memberhop.lv how you can prove that perfume is authentic they replied that they have an Agreement with UAB...

Prece1.lv - Krāpšana

Pasūtīju matu kopšanas serumu, jo Facebook redzēju reklāmu. Prece joprojām nav atnākusi. Nauda 23,09 eiro ir noņemta no konta. Mājās lapā prece1.lv norādīts tālruņa numurs uz kuru neviens neatbild, zvani kad gribi. Rakstīju uz e-pastu trīs reizes, konsultante Lidija atbild - satraukumam nav pamata, prece būs. Taču jau mēnesi kā nav. Atsūta norādes, kā izsekot sūtījumu, bet kartē nekas neparādās. Neiekrītiet uz reklāmu, kura joprojām ir pamanāma Facebook! Šeit ir serums, kuru nekad nedabūt: https://prece1.lv/products/a-touch-of-magic-matu-kopsanas-serums

Myfragrance.lv - Viltojumi

Iegādātas smaržas edp chanel allure un idole edp. Viltojums! Chanel pat korķis nav, idole korķi nevar aiztaisīt, krīt nost. Galvenais kas atšķir oriģ no viltoju ir protams pati smarža un ilgturība. Šīs vispār uzgaist 10 minūtēs, un man ir daudz chaneli, turās gandrīz visu dienu, pat edt turās. Šeit kā minēju 10 min. Chanel allure vispār gandrīz nav aromāta, ka odekalons. Uzrakstīju viņiem, atbilde ka viss ir oriģināls un viņiem esot dokumenti! Lūdzu cilvēki pirms pērkat, skatāties atsauksme...

A Alona P 08.06.2023
Komentāri 1 Kosmētika

Saapio /SIA Eoma - Krāpšana

Krāpšana Deviņdesmit eiro vērts online veikala pasūtījums tā arī nebija izpildīts. Lursoft dati rāda, ka kompānija ir aktuālie parādi, bet saapio.lv online veikals joprojām darbojas, un cilvēki var pirt produkcija, kura droši vien nekad netiks piegādāta. 2022.gada 17.decembrī online veikalā saapio.lv iegādājos Hidralizētp kolagēnu 90 eiro vērtībā. 29.decembrī, sākot raizēties par to, ka neesmu saņēmusi pasūtījumu, uzrakstīju viņiem epastu. Jautāju viņiem, kā es varu izsekot savu pasūtījumu, jo manā...

Douglas - Tirgo ar produktiem, kuriem ir beidzies derīguma termiņš

Tirgo ar produktiem, kuriem ir beidzies derīguma termiņš Veicu pasūtījumu Douglas interneta veikalā un man atsūtīja preci, kurai derīguma termiņš bija beidzies vēl mēnesi pirms es šo preci saņemu. Tik pazīstama kompānija un nevar atļauties izmest sabojātus produktus, mēģinot tos pārdot pircējiem, kuri neskatās uz produktu derīguma termiņu. Uzrakstiju viņiem, palūdza atgriezt preci un man viņi atgriezis naudu.

I I.P. 27.01.2023
Komentāri 1 Kosmētika

Douglas - Slikts serviss

Slikts serviss Ar tik sliktu apkalpošanu Douglas veikalos saskārusies nebiju... Izvēlējos savus iecienītākos sejas kopšanas produktus un devos uz kasi, lai apmaksātu pirkumu, bet diemžēl 7 minūšu laikā neviens tā arī nepienāca! Zālē redzēju 3 konsultantus un centos izveidot acu kontaktu, jo cerēju, ka varbūt tad kāds pienāks, velti. Es saprotu, ka skaidrojot un iesakot, konsultants pie manis uzreiz neskries, bet bija Brīži, kad cilvēks jau izvēlās un apskata produktus patstāvīgi, bet konsultants tik stāv...

Drogas Akrapole - Обвинение в краже

Обвинение в краже Меня объявили виноватой в краже консилера Nyx, я пришла в магазин за пудрой, взяла консилер чтобы потом выбрать что лучше купить то или это. Ко мне подбежала девушка начала на меня наезжать что я якобы воровка, у консилера было отодран чу чуть кончик упаковки, меня заставили купить. Консультанты хамы, начали орать на подростка, дизлайки.

Douglas - Slikts serviss

Slikts serviss Katru reizi, kad izdomāju klātienē apmeklēt Douglas veikalu, visu laiku saskaros ar pārdevēju skatieniem apmēram “ko tu šeit dari? ” protams ir arī pārdevēja, kura īpaši izteikti izceļās, katru reizi nopēta no galvas līdz kājām, ne labdien, ne uzredzēšanos, ļoti nelaipna. Nerunājot par to, ka Stūri stāv ar kolēģēm un iesmej, kā arī sniedz pilnībā nepatiesu informāciju par produktu, tikai lai to pārdotu, un protams ne par to lētāko produkta cenu ir runa. Jau cik gadus šī pārdevēju strāda dougla...

E Evija44 26.11.2022
Komentāri 5 Kosmētika

Saapio.lv - Neapmierinošs serviss

09.10.2022 veicu un apmaksāju saapio.lv mājas lapā savu pasūtījumu 158 eiro vērtībā. Uz ko saņēmu apstiprinājumu ar paziņojumu, ka "kad pasūtījums būs gatavs, jūs saņemsiet e-pastā ziņu". Līdz 24.10.2022 neko netiku saņēmusi. 24.10.2022 sūtīju pirmo ziņu ar jautājumu par savu pasūtījumu mājās lapā. Bez atbildes. Zvanu ļoti uzstājīgi un vairākkārtīgi uz norādīto saziņas numuru 28070555, kurš neatbild un arī neatzvana. Rakstīju arī 27.10.2022 uz [slēpt]@saapio.com, arī nav atbildes līdz pat 31.10.2022. Izskatās, ka uzņēmums Latvijā ir "miris".

EOMA SIA, T/A Saapio - Netiek atgriezta nauda par atcelto pasūtījumu

23. Septembrī pasūtīju preci, pēc nedēļas nolēmu uzrakstīt un pajautāt - kad saņemšu preci, uz ko saņēmu atbildi, ka preces nav noliktavā. Toties mājas lapā tā ir pieejema vēl joprojām. Piedāvāja pagaidīt 3-5 nedēļas, kamēr prece atkal būs noliktavā, vai maiņu uz kādiem citiem produktiem no esošā klāsta, kas ir noliktavā, vai atmaksāt dāvanu kartē vai veikt pilnīgu pasūtījuma atmaksu par trūktošo preci. Es palūdzu veikt pilnīgu pasūtījuma atmaksu par trūkstošu preci. Tad uzrakstīja man e-pastu...

N Ninomiya 10.10.2022
Komentāri 16 Kosmētika

EOMA SIA, T/A Saapio - Preces joprojām nav, internetā piedāvā

3. Augustā pasūtīju preci, bet saņēmu ziņu, ka produkta nav un tas tiks piegādāts 3-5 nedēļu laikā. 06.09. Preci joprojām neesmu saņēmusi, viss jau būtu kārtībā - pati piekritu pagaidīt, bet kāpēc uzņēmuma mājaslapā šo preci iespējams iegādāties? Vai tā nav krāpšana - rodas vēlme pasūtīt un paskatīties ko tad šoreiz teiks.

V Vi Pl 06.09.2022
Komentāri 29 Kosmētika

Notino.lv - Pircēju maldināšana

Mājas lapā tika sniegta info, ka visiem pirkumiem virs 60eur tiek piemērota 10% atlaide, bet netika pateikts kā šo atlaidi var saņemt - tāpēc uzskatīju, ka tā tiek piemērota automātiski pie pirkuma noformēšamas. Tomēr arī tur atlaide netika piemērota. Vēl sliktāk - neskatoties uz to, ka saņēmu pirkuma apstiprinājumu, izrādinās, ka "pirkums neesot pabeigts" un es to solītajā laikā nesaņēmu (pirku dāvanu) . Kad zvanīju un interesējos, kas noticis ar manu pasūtījumu - man paskaidroja, ka ta...

A ARu 08.08.2022
Komentāri 2 Kosmētika

Douglas - Slikts serviss

Slikts serviss Visos Douglas veikalos pārdevējas ir vienkārši briesmīgas. Izvēlos pasūtīt internetā. Vēlējos iegādāties dāvanu un palūdzu to iepakot dāvanu iepakojumā. Pārdevēja man pateica, lai paeju malā un palaižu citu klientu pa priekšu uz ko atbildēju, ka arī es esmu klients. “Vai kāda Jūs principiāla” bija atbilde, kuru saņēmu. Serviss vienkārši briesmīgs. Varbūt pārdevējām beidzot jānolaižas no mākoņiem?

E ewucism 24.07.2022
Komentāri 2 Kosmētika

Douglas - Nekompetenti un bezrūpīgi pārdevēji. 150 eiro izsviesti vējā

Nekompetenti un bezrūpīgi pārdevēji. 150 eiro izsviesti vējā Man jau labu laiku bija Dior Sauvage Parfum, kas man liekas ļoti labas smaržas. Aizgāju uz plazas veikalu nopirkt jaunas, jo tagadējās beidzās. Uz plaukta stāv dažādas Dior Sauvage smaržas (edt, edp, elixir) . Jautāju pārdevējai, kāda ir atšķirība starp šiem smaržu variantiem, uz ko atbilde bija - tikai stiprums atšķiroties un elixir esot visspēcīgākais. Tad nu nopirku elixir variantu, un izrādās, ka tas smaržo pilnīgi citādāk, nekā dior sauvage parfum. Apmainīt pret citu vai pret naudu vair...

T Toms47 21.07.2022
Komentāri 8 Kosmētika

Algol SIA - Atis Liepiņš - Krāpšana, netliek izmaksātas algas (ex. SIA DORENA)

Strādāju uzņēmuma 4 mēnešus - pilnu slodzi. Veselu gadu vēlāk joprojām neesmu saņēmis savu atalgojumu. Atis Sola un Sola, taču nekad neizpilda savus solījumus. Visticamāk mainījis SIA nosaukumu, lai potenciālie darbinieki neuzraktu krāpniecisko uzņēmuma vēsturi. Valdes loceklis Atis melo par SIA likvidāciju, lai izvairītos no algas parāda atmaksas.

Oriflame - Piegāde

1, ka viss ir kļuvis ļoti dārgs, bet kvalitāte necik nav uzlabojusies, nu tā-uz 5/6 viss ar retiem izņēmumiem. Bet 2. , ka nu jau piegāde uz kc jāgaida nedēļu, par ko vēl jāmaksā 2€! Ir gan nekaunība! Nepasūtīšu tur vairāk neko! Visu var nopirkt sākot ar drogām utt.

R Rikija 14.05.2022
Komentāri 4 Kosmētika

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes