Reitings Aviokompānijas

Aviokompānijas Tūrisma aģentūras Viesnīcas Viesu nami
Sūdzību skaits uzņēmumā
Uzņēmuma uzticības līmenis
AirBaltic
159
3%
Lidosta Rīga / RIX
77
4%
Ryanair
27
0%
Booking.com
21
0%
Wizz Air
14
0%
Flysiesta.lv
12
0%
FlyBus
7
43%
Avionet
1
0%

AirBaltic - Bez paziņošanas dzēsti kluba punkti

Bez paziņošanas dzēsti kluba punkti Man 01.01.2024 iztecēja punktu termiņš, bet ne reizi 2023. gadā es nesaņēmu par to nekāda veida paziņojumu. Protams, pašam būtu bijis jāseko līdzi, bet tāpat nejauki pat e-pastu neatsūtīt. Iesaku cilvēkiem pašiem sekot līdzi, it īpaši, ja jums ir liels punktu skaits - AirBaltic ir izdevīgi, ja jūs palaižat garām punktu derīguma termiņu.

AirBaltic - Slikts serviss. Apsūdz mani kad es nepatiesību stāstu

Slikts serviss. Apsūdz mani kad es nepatiesību stāstu Maltīte tika pasūtīta 2 mēnešus pirms lidojuma. Bet maltīte tomēr netika pasniegta lidojuma laika . Stjuartes (olga) ķiķināja lidojuma laika, ļoti nenopietna attieksme pret pasažieriem. Šokējos serviss. Es uzrakstīju airbatic customer services par šo gadījumu. Viņi mani uzrakstīja kad es nestastu patiesus faktus. Izrādās kad stjuartes man esot piedāvājušas ēdamo bet es neatsaucos. Vai arī neesmu sēdējusi norādītajā sēdvieta. Kādas muļķības. Man neviens nepiedāvāja ēdamo. Bet pasažieri ka...

AirBaltic - Slikts serviss

Slikts serviss Pērkot biļeti turp - atpakaļ Rīga - Stokholma iegādājos atpakaļceļa biļeti no arlandas 15.10. Liels pārsteigums man bija, kad reģistrēju biļeti, izlidošanas laiks pēkšņi ir 20.05. Nekāda skaidrojošā e pasta, ne sms. Tagad Rīgā papildus izdevumi par mašīnas stāvvietu un vismaz 5 h vēlāk ierašanās mājās. Esmu dusmīga! Rez. Nr. Ki4eaq

Booking.com - Krāpšana!!!

Krāpšana!!! Rezervēju dzīvokli paņevežā! Naudu kā prasīts, iemaksāju pilnībā. Braucu uz dzīvokli, zvanu saimniekam, lai noskaidrotu kā saņemt atslēgu. Neviens neatbild, stāvu citā valstī pie ēkas, neviena nav (atbildes nebija ne booking ziņās, ne whatsapp, ne arī atbildēja uz zvaniem) . Rakstu booking.com atbalsta komandai, viņi atbild pēc 24h. Ko lai dara? Palikt uz ielas nevar! Pērku nākamo dzīvokli (tur viss ātri un godīgi, plkst 21 esmu drošībā) . Booking atbild, ka ļoti žēl par radušos situāciju...

AirBaltic - Nesaņēmu biļeti

Nesaņēmu biļeti ! 9.10 es apmaksāju 2 biļete uz Barselonu. Lidojums no 07.02 2024 līdz 17 .02 nauda bija noņemta, bet biļetes netika atsūtīts un tagad es nezinu rezervācijas numuru un man nav apstiprinājums par pirkumu, izņemot izraksta no banka ludzu atsūtiet apstiprinājumu ar cieņu Lubova Zaka.

AirBaltic - Neizpildīts pakalpojums

Neizpildīts pakalpojums Labdien! 22.09.2023. pl.16.50 lidoju ar reisu BT603 no Rīgas uz Briseli. Bija pasūtīta maltīte, kuru nesaņēmu. Kā paskaidroja stjuarte, tā netika piegādāta. Pievienoju rēķinu. Lūdzu atgriezt naudu par nesaņemto pakalpojumu. Mans konta numurs: LV40HABA0551000988503 Ar cieņu- Zaiga Mangusa.

AirBaltic - Slikts serviss

Slikts serviss AirBaltic vairs nav AirBaltic. Tāds kādu pazinām iepriekš, kad lidojumu varēji izbaudīt, kad tas bija kvalitātes rādītājs. Nu tas ir kļuvis sliktāks par Ryanair noteikti. Konveijera sajūta. Aizmirsti par izlidošanu laikus, vienmēr kavē. Tad kad būtu jau jākāpj iekšā, tikai nolaižas lidmašīna no iepriekšējā reisa, visus izmet ārā un krāmē nākamos pasažierus. AirBaltic lidmašīnu arī neredzēt, vienmēr kāda citas iznomātas aviokompānijas grabaža ar izļurkātiem krēsliem utt. Biļetē rakstīt...

Lidosta Rīga / RIX - Security check

Security check Nu jau 6 gadus lidoju ar savu plastmas maisiņu/maciņu, kurš nav vienreiz lietojams. Pirmo reizi man lika pārkraut visu lidostas maisiņā, kas ir daudz mazāks un tai pašā laikā blakus esošos cilvēkus laida cauri ar viņu pašu plastmasas maisiņiem, kas bija lielāki par lidostas maisiņiem, kas liekas nedaudz negodīgi, jo ja man pašai būtu vienreiz lietojamais plastmasas maisiņš, kuram tilpumu varu izvēlēties pati, es būtu tikusi cauri. Bet šodien man nācās izsviest šo to ārā. Kā arī jāuzsver, ka...

AirBaltic - Slikts darba devējs

Slikts darba devējs Sāku strādāt airbaltikā, no sākuma nodrošina apmācības un cilvēku iepazīst intervijā, protams, ja viss ir gludi, tiec uz apmācībām, apmācībās tiek norādīts, ka apgūsi vissu nepieciešamo, lai uzsāktu savas darba gaitas, protams pozicionēšu to, ka apmācībās tev apsalūti neko neiemāca, visam tiek vienkārši pavirši pārskriets pāri, tikai lai saucamie pasniedzēji būtu izpildījušies termiņos un nodevuši qvotu. Liek nervozēt par it kā neuztverto vielu, kaut gan vissiem pie vienas vietas, vai tu vispār...

Lidosta Rīga / RIX - Lielisks serviss

Lielisks serviss Grībējam izteikt pateicību par izcilu darbu un palidzību Mārim un viņa komandai, kuri nodrošinā atbalstu cilvēkiem ar ierobežotām pārvietošanās iespējām. Sirsnīgi, jautri, pieklajīgi, izpalidzīgi, visslabākie! Liels Paldies Jums, Jūs esat Latvijas zelts! Мы хотели бы выразить благодарность за отличную работу и помощь замечательному Марису и его команде, которые оказывают поддержку людям с ограниченной подвижностью. Душевные, сердечные, веселые, вежливые, услужливые, самые лучшие! Спасибо большое, Вы золото Латвии!

Lidosta Rīga / RIX - Bērnu ratiņi security

Bērnu ratiņi security Es rakstu to nevis kā sūdzību, bet vairāk kā ieteikumu tālāk nākotnē kā, mūsuprāt, labāk būtu jārīkojas lidostas "Rīga" darbiniekiem pie pārbaudes (security) lidojot ar mazu bērnu, kurš izmanto ratiņus un tajā brīdī atrodas dziļā miegā tajos, kā piemērs, edinburgas lidostā, ja bērns guļ ratiņos (ir aizmidzis) ejot cauri security, tad lidostas darbinieki paņem tos ratiņus un bērnu (bet nepaceļot rokās) un izmantojot nelielu skenēšanas iekārtu noskenē gan bērnu, gan ratus vai arī vienkārši izlaiž...

AirBaltic - Slikts serviss, krāpšanas mēģinājums

Slikts serviss, krāpšanas mēģinājums Lidoju ar suni no Rīgas uz Berlīni 21.07.2023. un no Berlīnes uz Rīgu 24.07.2023. (par lidojumu ar nelielu mājdzīvnieku biju veikusi atsevišķu samaksu gan turp ceļam, gan atpakaļ ceļam). Atbilstoši Airbaltic norādītajai informācijai par reģistrēšanos lidojumam, es to varēju izdarīt tikai lidostā - un tam bija jābūt bez maksas. Turpceļā lidostā Rīgā tiku brīnišķīgi apkalpota, iereģistrēta lidojumam ar suni, man pat tika piedāvāta iespēja sēdēt kopā ar vīru. Izcils serviss. Atpakaļceļā viss bija...

AirBaltic - Tehniskās kļūdas un apkalpošana

Tehniskās kļūdas un apkalpošana 2023. Gada maijā Airbaltic notika datu noplūde (tehniska kļūda nr1) , kuras rezultātā manās rezervācijā tika pārceltas uz citiem datumiem un laikiem. Pēc kļūdas atrašanas man tika atsūtīti divi e-pasti ar jaunajām rezervācijām, solīts, ka tās tiks nomainītas arī manā Airbaltic profilā. Jūlija sākumā vēlējos rezervēt vietas un pamanīju, ka solījums nav izpildīts, rezervācijas numurs nav ticis mainīts, paskaidroja, ka atkal ir tehniska klūda (jau otrā) un, ka vajadzēs reģistrēt lidojumu kopējot...

AirBaltic - Maldināšana

Maldināšana 2022 gada decembrī tika iegādāts radiem kā kāzu dāvana ceļojums uz Rhodes salu. Pēc četriem mēnešiem izrādījās ka sieva ir stāvoklī un ārsts lidot aizliedza. Airbaltikā jebkādu palīdzību atteica jo mēs neesot paredzējuši citu cilvēku likteni. Gribējām samaksāt par pasažieru vārdu maiņu bet ne. Pērciet jaunas biļetes. Noteikumos rakstīts ka var tādu iespēju iegādāties bet kad mēģini to darīt tad nekā.

AirBaltic - Krāpšanās

Krāpšanās Ir apnicis airbaltic krāpšanās un shēmošana ar jaunajām lidmašīnām. Šogad jau 4 reizes iegādājos dārgās aviobiļetes uz eiropās valstīm(Vīne, Nīca, Barselona, Minhene - citas avio kompānijas ir līdz 3 reizēm lētākas) . Sakarā ar to, ka man ir bail lidot izvēlos maksāt dārgāk un lidot ar mūsu jaunajām lidmašīnā, ko esam paši samaksājuši no saviem nodokļiem. Tieši nevienā reisā nebija jauno lidmašīnu (vecas grabažas) , krēsli neatliecas, nolietotas un grabošas. Tai pašā laikā, no katras lidosta...

Lidosta Rīga / RIX - Krāpšana

Krāpšana Lidosta Rīga, ielidošanas terminālis c, tur novietots atspirdzinošo dzērienu automāts. Vesela Rinda ar mangāni 0.5l ūdens pudelēm, visām Cena norādīta 1.30€. Izdaru izvēli, noskanēju bankas karti, pudele izkrīt, viss ok. Pēc tam bankas izrakstā parādās, ka novilkts 2.80€. Kāpēc? Kas šos automātus apkalpo un "pelna" uz tūristiem?

Lidosta Rīga / RIX - Serviss

Serviss 1. Kāpēc pēdējā laikā, lai iekāptu un izkāptu no lidmāsšinas nav iespējasm to veikt par tuneli. Tā vietā ir jākāpj lejā un jākāpj augšā. Ir cilvēki ar kustību truacējumie, rokas bagžas, mātes ar maziem bērienņiem utt. Kad tas tiek aizrādīts lidostas darbiniekiem, tad ir ļoti nicinoša atbilde - rakstiet sūdzību. Ti arī daru. 2. Kāpēc autobusa šoferi, kuri nogādā pasažierus uz izkāpšanas termināli (lidmašīna ielidoja no Frankfurtes 17.06.), nenolaida autobusu, lai cilvēki varētu normāi iekāpt...

AirBaltic - Slikts serviss, slikta komunikācija, neatbilstoša pakalpojuma cena

Slikts serviss, slikta komunikācija, neatbilstoša pakalpojuma cena Labdien! Vēlos iesniegt sūdzību par airbaltic pakalpojumiem. 11. Maijā lidojām no Rīgas uz milānu. Iepriekšējā dienā saņēmu e-pastu, ka tiekam informēti par lidmašīna tipa maiņu. Tas, protams, ļoti apbēdināja. Lidojums tika izpildīts ar vecu, netīru lidmašīnu. Bet pieņemu, ka var gadīties visādi... Atpakaļ lidojums bija paredzēts 24. Maijā no romas. Iepriekšējā vakarā saņēmu ziņu par lidmašīna tipa maiņu! Vai ir izvēle nelidot? ! Lidostā sastapāmies arizteikti nelaipnu attieksmi pie...

Ryanair - Krāpšana

Krāpšana 01.06.2023. Tēvs atstādināts no reisa Rīga – Īstmidlenda: pie iekāpšanas vārtiem bija uzrādīta nepilsoņa pase un e-formātā Uk uzturēšanās atļauja. Pamatojums - nepieciešamā plastikātā id kārte (Uk residence permit) . Tika atteikts nodrošināt interneta pieslēgumu lai uzradītu no gov. Uk. Saņemto e-dokumentu, kā arī atteikts aicināt priekšnieku, lai saņemtu paskaidrojumus. Pēc 20 minūtēm, kad lidmašīna izlidoja, tēvu aizveda uz biļešu kasi un piedāvāja iegādāties jaunu biļeti - uz Londonu, bez jebkādiem šķēršļiem dokumentu ziņā.

Smartlynx - Smartlynx Nepamatots atteikums kompensācijas izmaksāšanai un mēlošana

Smartlynx Nepamatots atteikums kompensācijas izmaksāšanai un mēlošana 2019. Gadā kompānija smartlinks aizturēja savu lidmašīnu vairāk nekā uz 8 stundām no Tenerifes uz Rīgu. Atgriežoties mājās, iesniedzu sūdzību kompensācijas izmaksai saskaņā ar eiropas regulu 800 eiro apmērā. Vēršoties tieši kompānijā, saņēmu nepamatotu atteikumu ar izdomātu stāstu par it kā atteikšanos kompensēt kādu pasažieri. Vēršos Ptac (paldies viņiem, viss bija profesionāli) , kas palīdzēja sastādīt sūdzību un pārsūtīja to atbildīgajai institūcijai Spānijā, kas atzina aviokompānijas vainu...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes