Biļešu Serviss - Плохой сервис,заработали на ровном месте!

Плохой сервис,заработали на ровном месте! Labdien, es nopirku biļetes Maiklam Džeksonam šajā vietnē, koncerts vēlāk tika atcelts, man ir jāatgriež izmaksas par šiem izdevumiem, un sākās e-pasta apmaiņa no Bileshu Service un PRO Ivent, viņi metās viens otram ar šo uzdevumu un Man bija jāraksta viņiem katru dienu un Atgādinu par sevi, serviss nav nekāda strūklaka, beigās man atdeva par 15 eiro mazāku summu nekā izdevumi, domāju, ja es nebūtu rakstījusi katru dienu viņi to nemaz nebūtu atdevuši, tāpēc pirms pērkat pakalpojumu no Bilesha...

Itella - Slikts serviss

Slikts serviss Saņēmu ziņu, ka varu saņemt paciņu, bet paciņas vairs skapītī nebija, jo, izrādās, šādu pat instrukciju saņēma arī man svešs cilvēks, kurš manu paciņu, domādams, ka tā ir viņam adresēta, izņēma un, protams, atvēra. Pateicoties tam, ka cilvēks domāja, ka esmu saņēmusi viņa paciņu, atrada manu telefona nr. uz sūtījuma un man piezvanīja, un es savu paciņu, laimīgā kārtā, esmu saņēmusi. Kā arī, protams, es un otrs cilvēks salīdzinājām saņemtās ziņas no Itella un secinājām, ka esam saņēmuši vienādu...

Evor - Aferisti

Aferisti Аферисты, дерут деньги за навязаные услуги а при тревоге прмедут через 20 минут посмотрят сквозь забор и звонят все в порядке, постоянна навязывают услуги то мастел за бешеные деньги нужен чтото поправить то датчик у них купи в 2 раза дороже, некачественная услуга ужасный сервис не рекомендую.

V Val747 3 st atpakaļ
Komentāri 0 Apsardzes firmas

LMT - Absurds LMT

Absurds LMT Iegādājos Bose quiet comfort austiņas LMT centrā, pēc mēneša lietošanas sāka čarkstēt viena puse un aiznesu uz garantiju. Paziņoja ka salabot nevar, jo tādas vairs neražojot. Vietā piedāvā datorspēlēm paredzētas austiņas ar lielu mikrofonu, kas noteikti nav paredzētas ikdienas lietošanai… Ņemot citas, lētākas austiņas tāpat ir jāmaksā tie 309€ kas ir līgumā. (Un 60€ kas jau ir samaksāti, aiziet vienkārši vējā) Uzrakstot ieniegumu par līguma laužanu, konsultants pasaka ka, šaubās ka tas tik...

Vera Keidžana - Krāpniece

Krāpniece Vēlos cilvēkus brīdināt par restorānu krāpnieci. Kādu laiku atpakaļ sāka nākt uz restorānu, kļūstot par ptstāvīgo klientu uztaisa lielu rēķinu ar draugiem. Tālāk nespējot nomaksāt rēķinu itka bloķētas kartes dēļ, sola ka naudu atnesīs. Kas protams galu galā nenotiek.

A AA17 6 st atpakaļ
Komentāri 0 Restorāni

ELVI - Slikts serviss, attieksme pret pircējiem

Slikts serviss, attieksme pret pircējiem Šodien,16.04.24. Plkst9.45 biju iepirkties jūsu veikalā pirku 3preces, kuras viena no tām bija jau ar atlaidi tur skaidrs, pensionāra atlaide nav, bet kāpēc pārējām 2 nebija. Uzrādīju gan elvi karti gan pensionāra apliecību, kasiere vārdā valentīna (starp citu maiņas vecākā) , ļoti nelaipni neko nepaskaidrojot nometa man 0,34centus un pateica man, ka nabagāka viņa jau nepalikšot un lai ejot. Kādā sakarā tie 0,34, ja viena prece maksāja 8,59 kur tad 10procenti, nekas viņai neesot jāpaskaidro...

M Mārīte 6 st atpakaļ
Komentāri 0 Veikali

Stokker - Slikts serviss

Bija veikts internet pasūtījums ar pakomāta piegādi, rēķins tika apmaksāts pilnībā tajā pašā dienā. Bet vēl šai dienai nav saņemta ne prece ne kaut kādi skaidrojumi kas un kāpēc. No pasūtījuma veikšanas brīža jau ir pagājuši 5 Mēneši. Sākumā menedžers kurš pieņēma manu pasūtījumu atvainojās un teica, ka prece īsti nav uz vietas un sūtīs. Tas bija pēc mēneša no pasūtījuma brīža (kaut gan kad preci pasūtīju preci rādija kā pieejamu) un tas tikai tāpēc ka sāku interesēties kur mana prece. Parasti...

IRVE - Bojājums

Bojājums Briesmīgiiii! Nekad mūžā nenesiet uz Irve ķīmisko tīrīšanu. Aiznesu meitiņas izlaiduma kleitu un lūgumu izgludināt un nepārcensties (piekodināju, ka piesardzīgi - tilss un cikas cakas) . Ko es saņēmu? Sabojātu kleitu... Ar asarām acīs, tagad nezinu ko darīt... Briesmīga attieksme - darbinieki viens par otru un galu galā var tikai atbildēt par toletes poda tīrīšanu, vairāk ne par ko! Ja jums rūp jūsu drēbes - tā nebūs tā vieta, kur būtu jānes.

L Liga_ziemele 7 st atpakaļ
Komentāri 1 Pakalpojumi

Gints Pujiņš - Krāpnieks

Gints Pujiņš - lūdzu esiet uzmanīgi, šai personai nekādu robežu nav, skraida pa smilteni un draud visiem pēc kārtas, pēc tam, kad es policijā uzrakstīju iesniegumu viņš man draudēja, lai izņemu to nekavējoties savādāk atņems man visu. Kad otro reizi devos uz policiju, lai šo izstāstītu, uzzināju, ka viņam daudz šādas lietas.. Novēlu ikvienam neuzticēties šai personai un neatklāt lieku informāciju.

Bite - Rēķinās, ka viņu klienti ir stulbi

Rēķinās, ka viņu klienti ir stulbi Man bija tarifu plāns pae 15.25 EUR (neier. sarunas, SMS + 5GB), Bite šo tarifu plānu nomainīja uz sekojošu variantu: 17.10 EUR (neier. sarunas, SMS + 4GB) - šis nav pieejams tarifu plāns. Rezultātā man pārslēdz to, kas man bija - 1GB par augstāku cenu, kaut gan paralēli Bitei ir pieejams tarifu plāns 14.75 EUR (neier. sarunas, SMS + 5GB). Kad šo ieraudzīju, kapratu, ka ir laiks pāriet uz LMT (kam ir labāks pārklājums). Paldies, Bite, par nejēdzīgo sadarbību un agresīvo mārketingu, uz neredzēšanos!

Vidusskola.com - Apkrāpšana

Neiesaku iestāties. Iestājoties daudzas lietas noklusē, piemēram, ka ja nevarēs samaksāt automātisko maksājumu, tad nevarēs ieiet mācību sistēmā, kamēr nesamaksās un bez jebkāda brīdinājuma noņem naudu no konta dokumentus izņemt ir gandrīz neiespējami. Mājaslapā par to vispār nav nekādas informācijas ka to izdarīt uz telefoniem, whatsapp, epasts neviens neatbild, tikai visu laiku sūta savu spāņu par iestāšanos. Lai iestātos ir tik pretimnākoši, visu var izdarīt attālināti, ar visu palīdz, lai izņemtu jāsūta kaut kas pa pastu

E EvijaI 8 st atpakaļ
Komentāri 0 Izglītība

Bite - Slikta attieksme

Slikta attieksme Es biju pilnīgi šokā, par Tukuma astartes darbinieces attieksmi pret kolēģi! Nezinu vai tā drīkst bļaut pa visu zāli ka klienti dzird, jo pats esmu ka vaditājs uznemumā, bet šo dzirdod ka sieviete ar melniem matiem īsiem, (krievtautības) neadekvāti uzvedās katrā ziņā šī bija viela pārdomām!

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Vairāku mēnešu garumā dodoties uz katoļu ielas Hesburger ir nācies šad tad darbiniekiem norādīt, ka ir lietas, kuras nav pieņemamas, taču šoreiz viss bija par strīpu. Tas bija patikāms otrdienas vakars, kurā dodoties mājpus, ar vienreizēju garstāvokli, vēlejos uzēst gardo Hesburger kebaba burgera komplektu. Piebraucot pie katoļu ielas Hesburgera auto lodziņa, veicu kebaba komplekta pasūtījumu, norādot, ka vēletos fri kartupeļus labi ceptus un lavašu grauzdētu( kā parasti tas ir, bez...

Rīgas 59.pirmsskolas izglītības iestāde - Ļoti laba izglītības iestāde, personāls

Par Rīgas 59. Pirmsskolas izglītības iestādi. Iestādes vadība, tai skaitā saimniecības vadītāja ir augstākā līmeņa profesionāļi savā jomā - ar augstu atbildības sajūtu, vienmēr laipni un atsaucīgi. Iestādes personāls efektīvi veic savus tiešos darba pienākumus, kā arī sadarbojas ar vecākiem, lai rastu to labāko bērniem izglītības iestādē. Vienmēr ir atvērti dažādu jautājumu risināšanai. Šajā pirmsskolas izglītības iestādē ir kolosāla vadība un audzinātājas, auklītes.

M Marika_131 9 st atpakaļ
Komentāri 0 Bērni

Konstantīns Andrejevs - Slikts serviss

Slikts serviss Konstantīns Andrejevs (tālr. 25989854) ir pseidomeistars, kurš pieņem darbā nekompetentus amatniekus. Viņš pieprasa 30% uzreiz no kopējās summas, pēc tam viņš neizsniedz čekus un rēķinus. Viņš uzspieda savas idejas un materiālus, kam es nepiekritu. Paņēma par radiatoru pārpakošanu, pēc kuras likt atpakaļ nestrādāja. Izsaucu speciālistu. Pusgadu veica demontāžu, ielika cdprofilu, bet nelaboja. Pilnīga nevēlēšanās strādāt, nemitīgi atrunas un mūžīgi meli. Tika dota summa, pēc tam uz zvaniem un sms neatbild. Vēlāk bloķēja.

M Marina Lisicina 9 st atpakaļ
Komentāri 0 Meistari

Константин Андреев - Slikts serviss

Slikts serviss Константин Андреев (тел. 25989854) - псевдо прораб, который набирает некомпетентных мастеров. Просит30%, сразу от общей суммы, после не предоставляет чеки и накладные. Навязывал свои идеи и материалы с которыми была не согласна. Взял за перепаковку радиаторов, после чего поставить обратно не получилось. Вызывали специалиста. За пол года сделал демонтаж, выставил CDпрофиля, при этом не зафиксировал. Полное не желание работать, постоянные отговорки и вечное вранье. Была дана сумма,после чего на звонки и смс не отвечает. Позже заблокировал.

M Marina Lisicina 10 st atpakaļ
Komentāri 0 Meistari

AtrisinātaRīgas Psihiatrijas un Narkoloģijas Centrs - Cūciska attieksme

Cūciska attieksme Paldies par sabojātiem nerviem jau no paša rīta. Lūdzu, izskaidrojiet kur ir loģika pierakstīt uz 16.04.2024 9.00 pie Otensones uz psihodiagnostiku invaliditātes komisijai un man šodien atnākot reģistratūrā pateikt, ka viņa ir atvaļinājumā? Tad kāda velna pēc bija pie viņas šodien jāpieraksta? Atvaļinājumu piesaka vismaz mēnesi pirms ne? Jums ko tur visi iet atvaļinājumā, kad sagribas? Tad nevajag pierakstīt, ja iet atvaļinājumā! Man bija šodien pieraksts, būtu novirzījuši pie kāda cita...

Rīgas 59.pirmskolas izglītības iestāde - Slikts serviss

Bērnudārza saimniecības vadītāja diezgan bravurīga un nemainīga, mums kā vecākiem negribētos laist savus bērnus šajā iestādē... ... Varētu izvēlēties daudz pieklājības darbinieces. Un laipnākas nekā šī, cilvēks ir iesēdējies ilgus gadus un paliek slinka un rupja

L Liene2306 13 st atpakaļ
Komentāri 2 Pakalpojumi

KOOL Latvija - Labs serviss

Labs serviss Sveiki. Ļoti bieži no rītiem iebraucu Siguldas Kool, vienmer lielu prieku sagādā kad strādā jauna meitene ar gariem tumšiem matiem, vienmer ir apbrīnojami smaidīga un bezgala laipna un izpalīdzīga. Vienmēr sagaida ar smaidu un tieši tāpat pavada ar smaidu un laipniem vārdiem, citas var vien mācīties, un mācīties no šīs pārdevējas. Ar savu smaidu un pozitīvismu, pat agrā rīta stundā liek pašam pasmaidīt un uzlabo rītu. Vairāk šādu darbinieku kas iedveš prieku iegriezties pie jums!

Edīte Čodere - ģimenes ārsta prakse VCA poliklīnikā Aura - Nekompetence, ārsta ņirgāšanās par pacientiem

Čoderes praksē kā paciente biju reģistrēta no 8-9 gadu vecuma, un par attieksmi varu teikt tikai to sliktāko. Pacienta problēmas netiek uztvertas nopietni, katrā vizītē čodere par manis paustajiem pārdzīvojumiem un Veselības problēmām tikai vieglprātīgi pasmējās. Reizēm tas radīja maldīgu iespaidu, ka, ja Čodere tikai pasmejas, tad ar mani viss kārtībā un nekas nav jāārstē – līdz ar to vairākas Veselības problēmas ielaidu un nesaņēmu savlaicīgu ārstēšanu, kura būtu varējusi krietni mazināt un...

P paciente93749 17 st atpakaļ
Komentāri 1 Ārsts

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes