Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Vairāku mēnešu garumā dodoties uz katoļu ielas Hesburger ir nācies šad tad darbiniekiem norādīt, ka ir lietas, kuras nav pieņemamas, taču šoreiz viss bija par strīpu. Tas bija patikāms otrdienas vakars, kurā dodoties mājpus, ar vienreizēju garstāvokli, vēlejos uzēst gardo Hesburger kebaba burgera komplektu. Piebraucot pie katoļu ielas Hesburgera auto lodziņa, veicu kebaba komplekta pasūtījumu, norādot, ka vēletos fri kartupeļus labi ceptus un lavašu grauzdētu( kā parasti tas ir, bez...

Rīgas 59.pirmsskolas izglītības iestāde - Ļoti laba izglītības iestāde, personāls

Par Rīgas 59.pirmsskolas izglītības iestādi. Iestādes vadība, tai skaitā saimniecības vadītāja ir augstākā līmeņa profesionāļi savā jomā - ar augstu atbildības sajūtu, vienmēr laipni un atsaucīgi. Iestādes personāls efektīvi veic savus tiešos darba pienākumus, kā arī sadarbojas ar vecākiem, lai rastu to labāko bērniem izglītības iestādē. Vienmēr ir atvērti dažādu jautājumu risināšanai. Šajā pirmsskolas izglītības iestādē ir kolosāla vadība un audzinātājas, auklītes.

M Marika_131 30 min atpakaļ
Komentāri 0 Bērni

Konstantīns Andrejevs - Slikts serviss

Slikts serviss Konstantīns Andrejevs (tālr. 25989854) ir pseidomeistars, kurš pieņem darbā nekompetentus amatniekus. Viņš pieprasa 30% uzreiz no kopējās summas, pēc tam viņš neizsniedz čekus un rēķinus. Viņš uzspieda savas idejas un materiālus, kam es nepiekritu. Paņēma par radiatoru pārpakošanu, pēc kuras likt atpakaļ nestrādāja. Izsaucu speciālistu. Pusgadu veica demontāžu, ielika CDprofilu, bet nelaboja. Pilnīga nevēlēšanās strādāt, nemitīgi atrunas un mūžīgi meli. Tika dota summa, pēc tam uz zvaniem un sms neatbild. Vēlāk bloķēja.

M Marina Lisicina 51 min atpakaļ
Komentāri 0 Meistari

Константин Андреев - Slikts serviss

Slikts serviss Константин Андреев (тел. 25989854) - псевдо прораб, который набирает некомпетентных мастеров. Просит30%, сразу от общей суммы, после не предоставляет чеки и накладные. Навязывал свои идеи и материалы с которыми была не согласна. Взял за перепаковку радиаторов, после чего поставить обратно не получилось. Вызывали специалиста. За пол года сделал демонтаж, выставил CDпрофиля, при этом не зафиксировал. Полное не желание работать, постоянные отговорки и вечное вранье. Была дана сумма,после чего на звонки и смс не отвечает. Позже заблокировал.

M Marina Lisicina 1 st atpakaļ
Komentāri 0 Meistari

Rīgas Psihiatrijas un Narkoloģijas Centrs - Cūciska attieksme

Cūciska attieksme Paldies par sabojātiem nerviem jau no paša rīta. Lūdzu, izskaidrojiet kur ir loģika pierakstīt uz 16.04.2024 9.00 pie Otensones uz psihodiagnostiku invaliditātes komisijai un man šodien atnākot reģistratūrā pateikt, ka viņa ir atvaļinājumā? Tad kāda velna pēc bija pie viņas šodien jāpieraksta? Atvaļinājumu piesaka vismaz mēnesi pirms ne? Jums ko tur visi iet atvaļinājumā, kad sagribas? Tad nevajag pierakstīt, ja iet atvaļinājumā! Man bija šodien pieraksts, būtu novirzījuši pie kāda cita...

Rīgas 59.pirmskolas izglītības iestāde - Slikts serviss

Bērnudārza saimniecības vadītāja diezgan bravurīga un nemainīga, mums kā vecākiem negribētos laist savus bērnus šajā iestādē... ... Varētu izvēlēties daudz pieklājības darbinieces. Un laipnākas nekā šī, cilvēks ir iesēdējies ilgus gadus un paliek slinka un rupja

L Liene2306 5 st atpakaļ
Komentāri 1 Pakalpojumi

KOOL Latvija - Labs serviss

Labs serviss Sveiki. Ļoti bieži no rītiem iebraucu Siguldas Kool, vienmer lielu prieku sagādā kad strādā jauna meitene ar gariem tumšiem matiem, vienmer ir apbrīnojami smaidīga un bezgala laipna un izpalīdzīga. Vienmēr sagaida ar smaidu un tieši tāpat pavada ar smaidu un laipniem vārdiem, citas var vien mācīties, un mācīties no šīs pārdevējas. Ar savu smaidu un pozitīvismu, pat agrā rīta stundā liek pašam pasmaidīt un uzlabo rītu. Vairāk šādu darbinieku kas iedveš prieku iegriezties pie jums!

Edīte Čodere - ģimenes ārsta prakse VCA poliklīnikā Aura - Nekompetence, ārsta ņirgāšanās par pacientiem

Čoderes praksē kā paciente biju reģistrēta no 8-9 gadu vecuma, un par attieksmi varu teikt tikai to sliktāko. Pacienta problēmas netiek uztvertas nopietni, katrā vizītē čodere par manis paustajiem pārdzīvojumiem un Veselības problēmām tikai vieglprātīgi pasmējās. Reizēm tas radīja maldīgu iespaidu, ka, ja Čodere tikai pasmejas, tad ar mani viss kārtībā un nekas nav jāārstē – līdz ar to vairākas Veselības problēmas ielaidu un nesaņēmu savlaicīgu ārstēšanu, kura būtu varējusi krietni mazināt un...

P paciente93749 9 st atpakaļ
Komentāri 1 Ārsts

Ecolines - Slikts serviss

Slikts serviss Iekāpu Rīgā autoostā autobusā lai iegādātos biļeti, vēlējos maksāt ar karti, kā parasti to daru, ar karti viss bija kārtībā 5 minūtes pirms iekāpšanas autobusā to biju izmantojusi. Tika atcelts mans maksājums, lūdzu šoferītim mēģināt vēlreiz veikt apmaksu arī otrā reize neizdevās, uz ko autobusa vadītājs agresīvi atbildēja - “nav ko braukāt ar autobusiem, ka naudas nav! ”, lai gan maksājuma atteikumam nebija nekāda sakara ar nepietiekošiem līdzekļiem, jo uz bankas konta bija vairāk kā tikai...

M Mārdža 12 st atpakaļ
Komentāri 0 Pakalpojumi

Rukhsora Alieva otolaringologs - Slikts serviss

Alieva Rukhsora, ļoti nekompetentā ārste! 15.04.2024 gadā atnācu uz vizīti pie otolaringologa Alievas. R ar ģimenes ārsta nosūtījumu, ar sūdzību ka jau ilgu laiku nevaru elpot caur degunu no vienas puses, ka jau sāp auss un acis, ļoti bieži sāp galva, teicu ka jau ārstējos vairākās reizes, bet nekas nepalīdz, lūdzu lai izraksta nosūtījumu uz magnētisko rezonansi, bet viņa man iedeva uz kompjūtera tomogrāfiju, caur kuru nevarēs redzēt iekaisumu un audzējus, jo kompjūtera tomogrāfija rāda tikai...

Ipasnieku Sabiedriba - Плохое обслуживания поднимают плату не собирая собрания и голосованием жильцов

Хочу написать о говно домоуправления Ipasnieku Sabiedriba которая думает только как набить себе карманы ! Дома находяться в ужасном состоянии уходят фундамент в землю а они себе карманы почти каждый месяц набивают без собрания жильцов и голосования вот захотели себе поднять Apsaniek maksa и подняли ! Все ругают Rnp эти не лучше такие же шулеры ! Письма игнорируют показываешь им факты о их говно обслуживания они просто игнорируют и поднимают цены у нас за год только подняли Apsaimnieko maksa два...

I inga86 16 st atpakaļ
Komentāri 0

GA GRUPA SIA - Krāpšana

Es tiku pieņemts oficiāli darbā Sia Ga Grupa kur nostrādāju trīs dienas. Ceturtajā dienā tiku atlaists no darba un par nostrādātajām dienām atalgojumu nesaņēmu. Pamatojums, jo es nezinu angļu valodu, lai gan, stājoties darbā par angļu valodu nekas nebija minēts.

P Palīgs. 17 st atpakaļ
Komentāri 0 Ražošana

Baltcom - Надоедают постоянными телефонными звонками

Надоедают постоянными телефонными звонками Компания использует агрессивную и максимально навязчивую модель маркетинга, постоянно надоедая неуместными телефонными звонками, причём, названивают на случайные номера, которых у них в базе нет и быть не может. Они не знают ни моего имени, ни моего адреса, я никогда не подписывался на их рассылку и никогда не соглашался на то, чтобы мне наяривали их девочки из колл-центра одна за другой, наперебой. Очень непрофессионально, максимально навязчиво, ниже плинтуса.

Rimi - Slikts serviss

Slikts serviss Sieviete aiz gaļas vitrīnas 14.04.2024. Sāksim ar to, ka viņa pat neskatījās manā virzienā, kad es pienācu, bet ar muguru stāvēja un gorījās, lai viņa mani ieraudzītu stingrāk uzteicu - hallo! Uz ko pārdevēja ļoti asi noreaģēja un nelabā tonī sāka bļaut man virsū, viss beidzās ar to, ka viņa draudēja fiziski ar manīm izrēķināties, garām gāja cita pārdevēja, kurā nobļāvās viņai - atkal šitādi! Ja uz šo netiks nekādā veidā reaģēts, es sūdzēšos citās iestādēs, kamēr visa Latvija nezinās to kādiem...

L LIGITA11 21 st atpakaļ
Komentāri 3 Veikali

CleanR - Slikts serviss

Snigšanas dēļ atkritumu izvešanas automašīna neieradās vajadzīgajā dienā saskaņā ar grafiku. Es piezvanīju, lai uzzinātu, kad notiks izvešana. Clean R operators nosauca to par iespējamo izvešanas dienu, tādējādi nobīdot grafiku. Par šo laika apstākļu nobīdi Clean R pieprasa papildu maksu no klienta, lai gan mēs jau esam samaksājuši saskaņā ar grafiku par visām atkritumu izvešanas dienām.

R Raimonds9871 23 st atpakaļ
Komentāri 0

Salt Firma - Slikts serviss

Labdien, gribu pasūdzēties par salt pārdevēju vīrieti, nemāk runāt ar cilvēkiem, neko nezin, neko nemāk paskaidrot, nelaipns. Uz labdien, pat īsti neko neatbild, varbūt var nomainīt to pārdevēju uz citu, cik zinu saltā daudz cilvēku strāda, lūdzu nomainiet to pārdevēju, mums Kauguros viņš visiem nepatīk, visi mani draugi, kuri pīpe salt negrib pie viņa iepirkties. Mēs būtu priecīgi ja kāds no salt pārstāvjiem šo izlasīs!

L Lasma332 23 st atpakaļ
Komentāri 1 Tirdzniecība

Jolly.lv - Slikts serviss, nepiegādāja pasūtīto

Es pasūtīju preci un apmaksāju, bet preci nesaņēmu. Pasūtījums bija veiks 25.marta, kompānijas solījums bija piegādāt 3 - 10 dienas laika, šodien ir jay 15.aprilis, prece nav piegādāta. Un telefona zvaniem, uz elektronismam vēstulēm kompānija jolly.lv neatbild.

Ģimenes ārsts Gita Cekule - Slikts serviss

Ģimenes ārsts Gita Cekule, attieksme briesmīga, neatbild ne uz zvaniem, ne uz īsziņām, vienkārši ignorē. Zvanot 10 reizes pēc kārtas un atstājot ziņu, kur pajautāju vai darba laiks vel nav sācies, ka neatbild, uz ko saņēmu pretī “numurs nedarbojas. ” neko neteiktu, ja nebūtu bijusi nopietna situācija. Ne tikai viņa neatbild, bet arī viņas nolaidības dēļ dažiem pacientiem radušās vairāk Veselības problēmu nekā pirms viņas “labajiem ieteikumiem. ” pirms apmeklējat šo ārstu, it īpaši ar mazu...

M Martaag20 15.04.2024
Komentāri 1 Ārsts

Bites nelikumības - Krāpšanās

Krāpšanās Saņēmu kārtējo Bites rēķinu, kas man nesaprotamu iemeslu dēļ bija palielināts. Mana bite nekas neliecina, ka būtu pārsniegti tarifi, kas man tāpat jau bija zināms. Jautāju bite, kas par lietu. Atrakstīja tāda Diandra, kas pieprasīja paroli, lai piekļūtu manabite maniem datiem. Paroli viņai nosūtīju, lai jau pārbauda un redz, kādi ir mani tarifu plāni. Nekāda iepriekšēja oficiāla paziņošana par tarifu izmaiņām nebija. Ja tarifus maina kopumā, tad ir mēnesi iepriekš jāpaziņo un jāļauj klientam...

Kurši - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti nelaipna, nekvalitatīva apkalpošana no strādnieka Cēsīs. Neprofesionala un rupja komunikācija ar klientiem. Vairs nekad neatgriezīšos uz šo veikalu un pazīstamajiem arī neieteikšu, jo nav pirmā reize. Darbinieka vārdu diemžēl neatcerešos, bet bija maza auguma un kliboja uz vienu kāju. Lūdzu neejiet uz turieni, ja negribat zaudēt laiku un dabūt sliktu noskaņojumu.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes