Rīgas Satiksme - Dzērājiem uzrādīt biļetes nevajag
Šorīt, braucot 1. tramvajā uz centru, iekāpa biļešu kontrole. Kontroliere pārbaudīja visiem biļetes, izņemot diviem dzērājiem, kuri sēdēja man priekšā - viņiem vienkārši pagāja garām. Es nesaprotu, vai dzērājiem biļetes nav jāpārbauda? Viņi var braukt par brīvu? Esmu redzējusi entos gadījumus, kad skolēniem, kuri tiešām aizmirsuši nopīkstināt e-talonu (ir bijušas reizes arī kad skeneris nestrādā vai uzskaras ik pa laikam), liek maksāt naudas sodu, bet šādiem cilvēkiem, kurus jau tā no tramvaja...
SIA De Lera - Krapsanas
Как я искал подработку и стал жертвой мошенников В даукавпилсн магазин жэнской адэжды SIA De Lera Хачу предупридить саискателей рекламных мэноджиров есть магазин дэдера в даугавпилсе Им нужин был маркитолог чтобы разблакировать их страницу на фэйзбуки ани не магли потвердить личность и рекламный акаунт заблакировали мы встретились два раза я абеснил что нужин саставить договор и на аснаваний договара я выставлю щет по аказаной услуги маркитолога кансультацию придлажил два вырянта первый...
Bolt - Support neatbild jau vairāk par 48 stundām
Paris dienas atpakaļ taksī izkrita atslēgas no mašīnas. Pa cik dzīvojam Rīgas centrā izmantojam to reizi pāris dienās. Kad ievērojām, uzreiz mēģinājām zvanīt vadītājam, bet pa cik pagāja vairāk par 24 stundām, telefons nebija pieejams. Uzreiz uzrakatīju support. Netika atbildēts. Uzrakatijām vēl vienu keisu par to specifisko braucienu. Arī nekas. Beigu beigās jau vairāk par 48 stundām stāv 6 neatbildētie čati. Nav iespejas nekur piezvanīt. Pat paprasijām draugus uzrakstīt. Arī klusums. Vai tas ir labs serviss? Pagajušo reizi izrakatīja sodu uz 500 eiro par bojājumu, kuru pat nevarēja pierādīt.
LuckMix SIA DIPEX - Slikts serviss, bojājumi
Pasūtīju pie viņiem auto aizmugurējo lukturi, atnāca ar salauztu stiprinājumu, mēģinot atgriezt preci, atgriešanas kods bija nederīgs, vēlāk vienojamies kaut ka un atgriezu preci, vieta saņēmu citu lukturi bez stiprinājumu un nolauztu dalu no luktura stūri. Mēģinot atkal atgriezt preci, tas pats variants, nederīgs kods kas pierada, ka vini to dara ar nodomu, lai cilvēks kas nesaprot vai negrib tērēt laiku, maksa par bojātu preci un dzīvo tālāk, neiesaku nevienam pirkt auto detaļās no šī uzņēmuma.
MK TRADE - Garantijas remonta atteikums
2023. Gada augustā no Mk trade iegādājos Pc Stūri trustmaster t248x, pēc vairāku mēnešu neregulāras lietošanas parādījās defekts, stūre iesprūda un nebija vairs pagriežama, radās iespaids, ka ir defekts stūres mehānismā. Prece oriģinālajā iepakojumā tika nogādāta uz garantijas remontu, kur pieņemšanas laikā viss tika rūpīgi pārbaudīts - process aizņēma ap 20 minūtēm, no pieņēmēja puses tika atzīts, ka fiziski bojājumi nav redzami un prece tika pieņemta uz garantijas remontu, šis tika...
1a.lv - Отвратительный сервис
Оформил заказ на сумму 440 евро, оплатил заранее. Обещали доставить в определенный день, в этот день статус заказа поменялся на выслан в магазин, по телефону сказали что машина с заказом уже приехала в магазин и скоро его примут, но его не приняли ни в этот, ни на следующий день. В результате деньги заплатил а заказ забрать не могу...
BITE Internets - Slikts serviss
Esmu ņēmis internetpakalpojumus no bites. Pirmie 3 Mēneši bija ļoti laba un stabila interneta kvalitāte. Pēc 3 mēnešiem, kā jau mani apkārt brīdināja, bite samazināja stabilitāti un ātrumu. Interneta ātrums nokrita no 500-600 mbps uz knapi 100 mbps, un retos gadījumos paaugstinājās līdz 120 mbps. Es esmu veicis internetparbaudi no rītiem, vakarām un pat naktīm... Nekas nemainās, un stabilitāte arī vairs nav tāda, kādai jābūt... Esmu sazinājies ar viņiem caur telefonu, kur man sakot, ka...
Rd Electronics - Krāpšana
17.01.2024. Esmu iegādājusies aplle planšetdatoru veikalā Rd electronics. Precīzi pēc 2 mēnešiem 17/03/2024. Planšetes ekrāns acu priekšā, strādājot uz tās, turot rokās ir palicis melns. Tātad ir beigts. Aiznesu uz garantijas servisu kopā ar visu vāciņu. Veikala darbinieks rūpūgi to izpētījis, iztīrījis, teicis, ka: "dīvaini, planšete ir bez bojājumiem, parasti tas notiek, kad planšete krīt. " nav ne kritis, ne sedēts uz tās. Pēc divām nedēļām saņēmu atbildi ar kaut kādām bildēm, ka nepareiza...
Balex Metal - Krāpšana, termiņu kavējums, nepareizs produkts
Pasūtījām sendviča paneļus pie Zaharāna priekš mūsu ražošanas telpām, kurš pārstāv poļu balex metal. Higieniskās prasības - ar slēptajām skrūvēm! 1. Tika piedāvāta Cena, kas jau rēķinā palielinājās par 1500 euro, jo piedāvātā esot bijusi kaut kāda "iekšējā" Cena. 2. Piegādes termiņš tika nokavēts par 2 nedēļām 3. Tika piegādāti nepareizi paneļi, paši parastākie, kļūdu neatzīst, atbildes kavējas nedēļām, faktiski klients tiek ignorēts, būvlaukums stāv iesaldēts. Uzņēmums sūtot e-pastu...
DPD - Slikts serviss, nepareiza piegādes adrese
Nepareizi piegādāta Dpd paciņa, kaut gan norādītā adrese ir pareiza. Zvanīju uz dpd klienta informāciju, lai sūtījumu pārvirza uz pareizo norādīto adresi, bet tas redz neesot iespējams. Kā tas iespējams, ka tas ir sarežģītāk, nekā sūtījumu atgriezt atpakaļ nosūtītājam. Tā vietā, lai klients būtu apmierināts ir otrādāk. Vēl vairāk dpd sarežģīja situāciju. Paldies par jauko un atro servisu!
Bite - Legāla veida krāpniecība
Vēlos pabrīdināt kā bite izdomāJusi labu shēmu cilvēku apkrāpšanai ar tarifu maiņām. Pamanīju ka tarifiem pieaugušas izmaksas, devos uz bites centru kur mani gudri atšuva sakot lai pārbaudu telefonā epastus ka viņi esot brīdinājuši par tarifu maiņām. Atveru viņas acu priekšā savu epastu kur man no bites ir atnākuši vismaz ~30 epasti. Viņa nosauc precīzu mēnesi/dienu kur būtu jābūt, bet nekā par to nau. Ir visādi piedāvājumi/reklāmas bet vairākiem epastiem par vairāku numuru tarifu maiņām...
Tet - Nav sazvanāmi!
Tet maina līguma nosacījumus, bet, lai apspriestos, sazvanīt nav iespējams! Zvanu vairākas nedēļas, bet tik ilgi gaidīt, kad savienos, nav iespējams! Gaidu pacietīgi, bet tas nav viss, ko var atļauties darīt. Ja maināt līguma nosacījumus un saprotat, ka būs daudz zvanu, tad palieliniet savu kapacitāti, lai būtu sasniedzami!
Bite - Slikts serviss
Kārtējo reizi sūdzība par biti. Zvanu uz biti, lai beidzot tiktu skaidrībā, kādēļ vispār man nav zonas. Protams, bites operators, sāka prasīt kāds ir mans līguma nr. Utt. Okey es saprotu, ka tas piederās pie lietas. Šeit būtiski noradīt, ka līguma slēdzējs ir cita persona, bet numuru izmanto cits. Visu šo situāciju izstāstot, man bites operators teica, ka neko nevar palīdzēt, lai zvana cilvēks, kas noslēdza līgumu. No vienas puses es to visu saprotu, ka drošība utt, bet nu jopcik miziņ, cilvēk...
Omniva - Bojāta prece
Omnivas prieka piegādātāji sabāza 3 sūtījumus mazākajā pasta kastītē, rezultātā 80ml tūbiņa ar ķīmiju tika deformēta. Pārējie bija veseli, bet aizrakstīju omniva, šie atbildēja, ka pārbaudot nebija bojājumu. Tikai izpakojot es konstatēju, ka tur iekšā ir putra. (kā omnivas ģēniji pakā iepakotu preci vizuāli novērtēja kā nebojātu, tas ir jautājums bez atbildes) kamerās šie ģēniji konstatēja, ka ievietots labi un pie izņemšanas problēmas neredzēja. (kā man varbūt turpmāk jāuzvedas, ja ir...
STP*cv-lite* Etampers - Krāpšana
1 marta caur internetu pasūtīju 1gab cv par 1.95 eiro kurš uzglabājās datu bāzē 1. Nedēļu, tā tur bija norādīts.12.04 2024 pamanīju ka šī firma grib nozagt no mana konta 29,99 ko arī izdarīja 14.04.2024. Pirms tam bija nozagti 29,99 15.03.2024 es to uzreiz nepamanīju, man to pateica bankā. Es rakstīju viņiem ka nekādas abonentmaksas neesmu pieteikusi un vairāk viņu lapu neesmu apmeklējusi. Viņi atsakās atriezt man naudu. Es neesmu vienīga cietusī lasīju komentāros.
Riva Marine SIA - Krāpšana, slikta attieksme
Labdien, cienījamie lasītāji vēlētos jūs informēt, lai NEKĀDĀ gadījumā nedotos strādāt uz Riva Marine uzņēmumu. 1. Algas neizmaksā 2. Darba devējs izvairās no atbildības un negrasās atbildēt uz nekādu pretīmnākšanu. 3. Vienīgais ko uzņēmums piedāvā ir nosūtīt uz kuģa pārsvarā 90%+ gadījumos ar sūdīgu attieksmi , darba stundas pārstrādā 2x . Maksā tikai par 8h pēc līguma. 4. Ja rodas problēmjautājumi, tad negrasās tās risināt un ignorē.
Uzdevumi.lv - Identifikācija
Veicu uzdevuma izpildi portāla uzdevumi.lv un jutos šokēta par diskrimināciju no tik zolīdas iestādes puses! Pievienoju citātu no "nevainīga" uzdevuma teksta: "izvēlies pareizo identitāti! " vai tas ir normāli? ! Opcijās nebija varianta cits, homoseksuāls u. C. Es jūtos sagrauta! Mūsdienu realitātē tas nav pieņemams, tā ir genderierobežosana!? ! Es piedāvāju savākt 100 sūdzībās attieciba uz portālu uzdevumi.lv un skolotajam vēlams neuzdot skolēniem darbus šajā diskriminējošajā portālā!.
Latvijas loto - Krāpšana
Cik nepērc loterijas biļetes nekad nevinnēsi. Esmu iztērēJusi lielu naudas summu 8gadu laikā uz simtgades loterijām utt. Pirkusi visdažādākajās vietas un pat paras reizes pa iepakojumam uzreiz. Tas pats internetā... Tukšas reģistrēju bet ari tur tu netiec-gadu gadiem... Tīrākā krāpšana.
Biļešu Serviss - Плохой сервис, заработали на ровном месте!
Labdien, es nopirku biļetes Maiklam Džeksonam šajā vietnē, koncerts vēlāk tika atcelts, man ir jāatgriež izmaksas par šiem izdevumiem, un sākās e-pasta apmaiņa no bileshu service un pro ivent, viņi metās viens otram ar šo uzdevumu un man bija jāraksta viņiem katru dienu un atgādinu par sevi, serviss nav nekāda strūklaka, beigās man atdeva par 15 eiro mazāku summu nekā izdevumi, domāju, ja es nebūtu rakstīJusi katru dienu viņi to nemaz nebūtu atdevuši, tāpēc pirms pērkat pakalpojumu no bilesha...
Itella - Slikts serviss
Saņēmu ziņu, ka varu saņemt paciņu, bet paciņas vairs skapītī nebija, jo, izrādās, šādu pat instrukciju saņēma arī man svešs cilvēks, kurš manu paciņu, domādams, ka tā ir viņam adresēta, izņēma un, protams, atvēra. Pateicoties tam, ka cilvēks domāja, ka esmu saņēmusi viņa paciņu, atrada manu telefona nr. Uz sūtījuma un man piezvanīja, un es savu paciņu, laimīgā kārtā, esmu saņēmusi. Kā arī, protams, es un otrs cilvēks salīdzinājām saņemtās ziņas no itella un secinājām, ka esam saņēmuši...