Vairāk Saules - Pateicība

Pateicība Liels paldies par sirsnīgu un jauku apkalpošanu 24,aprīlī 2024.gadā. Atzīmējām draudzenei skaistu jubileju. Ēdieni tika skaisti pasniegti un arī garšīgi. Nepajautājām viesmīlei vārdu. Viņai liels, liels paldies. Noteikti atnāksim vēl. PALDIES! Anita un Faina

A Anita Krūmiņa 15 min atpakaļ
Komentāri 0 Restorāni

Itella - Slikts serviss, nekorekta piegāde

Slikts serviss, nekorekta piegāde Pasūtīja paciņu un pēc pāris nedēļām saņemu ziņu, ka to var saņemt citā pilsētā divu stundu laika logā vai tā tika aizvesta uz šķirošanu. Tagad tā jau nedēļu ir šķirosanā. Zvanot uz servisu tika atbildēts, ka uz mājām nepiegādās, jo viņiem ir kaut kāds līgums, ka var piegādāt 12 km rādiusā. Kaut kāds vakums :)

Kristaps Sagaidaks - Nesamaksā un pazūd.

Nesamaksā un pazūd. Kristaps Sagaidaks īrēja dzīvokli. Uzskata, ka izīrētāja pienākums nodrošināt viņam sanatoriju. Visu laiku saka, ka NĀK PRETĪ, tikai neviens nesaprot, ar ko tieši. Uztaisa parādus par 2 mēnešiem un aizlaižas, atstājot atslēgas zem tepiķa. Dzīvoklī visa tehnika sabojāta, dzīvoklis nolaists, netīrs, koka logi sabojāti neatgriezeniski. Šobrīd aizbēdzis uz ārzemēm. Gan jau atgriezīsies un meklēs dzīvokli īrei. ESIET UZMANĪGI! Viņa telefona nr. +37129787479 un +37120547335

J Juris9999 3 st atpakaļ
Komentāri 0 Īrnieki

Sportsdirect - Atteicās no garantijas un nevēlas nomainīt bojātos apavus.

Atteicās no garantijas un nevēlas nomainīt bojātos apavus. Viņi nevēlas atgriezt vai nomainīt saplēstās kedas Nike air max. Viņi atteicās no garantijas un teica, ka tā ir nolietošanās. Bija eksperts, kurš uzrakstīja slēdzienu, ka tas ir rūpnīcas defekts. Es ierados veikalā ar šādu secinājumu, bet viņi joprojām atteicās samainīt vai atgriezt naudu. Tam visam pavadīju daudz laika, 3 reizes gāju uz veikalu, vienu reizi pie eksperta, samaksāju par stāvvietu centrā un par eksperta atzinumu. Tagad jādodas uz PTAC un jāiesniedz pieteikums. Esmu jau nogurusi un nav tā vērts. Vienkārši nejaucieties ar Sportdirect veikalu, ja nevēlaties zaudēt nervus.

Bolt - Negodprātīgs taksists

Negodprātīgs taksists Izsaucu caur Bolt taksi. Aplikācija, diemžēl, nenostrādāja ar samaksas veidu - ar karti, tāpēc atzīmēju, ka masāšu skaidrā naudā. Maksāju skaidrā un kad jautāju šoferim kā ar čeku vai rēķinu, viņš pateica, ka būs Bolt aplikācijā pieejams. Diemžēl aplikācija nebija, sazinoties ar Bolt atbalsta dienestu, viņi saka, ka šoferim vajadzēja izsniegt čeku un, ka viņi nekādi nevar palīdzēt. Tas bija komandējums un, diemžēl, man nav ne čekā, ne rēķina ko iesniegt. Šoferis Aleksandrs TQ-8221, Ford C-Max.

Darkwood Tavern Galda spēļu veikals - Slikts serviss

Pasūtīju preci - Lego mašīnu ar piegādi uz Omnivas pakomātu - atsūtīja rēķinu, kuru arī apmaksāju tajā pašā dienā, kad izrakstīja rēķinu. Veikals atsūtīja ziņu, ka prece veikalā būs pēc divām dienām un man tiks atsūtīta vēl pēc divām dienām. Trešdienā rēķins tika apmaksāts (rēķina izrakstīšanas datums) un veikals solīja, ka vēlākais - pirmdien- precei jābūt pakomātā. Pagāja pirmdiena, pienāca otrdiena - zvanu uz veikalu, pēc vairākiem zvanīšanas mēģinājumiem, beidzot atbildēja. Kad izstāstīju...

D Dita Strēle 4 st atpakaļ
Komentāri 0 Spēles

TFBank - Krāpšana - nav iespējams atteikties no sms reklāmas

Vienreiz nācās izmantot viņu pakalpojumus, jo pirku līzingā veļas mašīnu 220.lv Atmaksāju super ātri, jo procenti par maksājumu kavējumu ir milzīgi (ap 40%?), un vispār kompānija izskatās, ka Scam. Viņi saka sūtīt sms ar reklāmu, katra īszinas beigās ir kods, kuru ir jānosūta uz konkrēto numuru lai atteiktos no sms. Nosūtīju jau vairākus - sms turpina nākt. Šī ir ļoti jocīga iestāde, nav skaidrs kāpēc lieli veikali ar viņiem sadarbojās, un šis triks ar reklāmu ir vienkārši kaitinošs! Respektāblas bankas šād neuzvestos.

A alidaa 7 st atpakaļ
Komentāri 1 Bankas

Rīgas Stradiņa Universitāte - Krāpšana

Krāpšana Ilgi nācās saņemties, bet nolēmu tomēr ielikt sūdzību par RSU. Sakarā ar to, ka pieteicos uz erasmus rudens semestri, viss tika Skaisti solīts, ka atbildes par doto braucienu tiks sniegtas u. T. T. Ok, visus pieteikumus uzrakstīju, nosūtīju, jautāju kad būs intervijas plānotas, teica, ka pēc lieldienām. Lieldienas sen pagājušas un nekādas ziņas neesmu saņēmusi, tukša muldēšana ne nopietna iestāde. Man arī nav laika plānot visu pēdējā brīdī, kamēr izkasīsies tas rsu ar savām intervijām. Šis ir...

B Bez_vārds 20 st atpakaļ
Komentāri 2 Slimnīcas

SIA Fehu 689 uzņēmums Jūsu mēbeles - Krāpšana

18.10.2023. pasūtīju bērnu gultu, apmaksu veicu uzreiz. Uzņēmums piegādes laiku pārlika divu mēnešu garumā ar dažādiem attaisnojumiem, vēlāk neiznāca uz kontaktu un naudu 563,00€ apmērā neatgrieza. Esiet uzmanīgi pirms izvēlaties internetā kaut ko iegādāties, lasiet atsauksmes! PTAC un Valsts policijā informēja, ka vairākas sūdzības ir par šo uzņēmumu.

Vannaspasaule - Slikts serviss

Pilnīgi atbalstu viedokli par sliktu servisu uzņēmumā. Es arī esmu pasūtījusi preci, solīja piegādāt pēc mēneša, bet pēc diviem mēnešiem sāku pati zvanīt un prasīt, kad tad būs. Kad prece atnāca, solīja nākošajā dienā piegādāt, nepiegādāja. Kad trešajā dienā zvanīju un jautāju par piegādi, teica, ka pārpratuši un piegādās nedēļas beigās, kad atnāks citas preces, ko pasūtīju vēlāk. Noteica, ka nedēļas laikā piegādās. Piektdienas dienā zvanīju un jautāju par piegādi - atrunājās, ka prece nav...

Riepu Garāža - 2,5 stundas

2,5 stundas 14: 00 atbraucu nomainīt riepas un izvalcēt disku. Divas stundas nevarēja uzlikt, jo neriktigi diski, vienu uzlikuši 3 riepas nevar uzlikt, kaut kāds pirmais gadījums. Jāpērk dārgākas, tad varbūt sanāks. Paņemu vasarenes pa 200 eiro, tas uzreiz pa 10 min uzlika. Nu 16: 16 jautā man, kur ir ceturtā riepa, es saku, ka iedevu viņiem velcēt, tad tikai atcerējās par ceturto. Beigu beigas izčakarēta visa diena, komunikācija nulle, gailis kas sēž aiz lētas Saharova iela vispār gandē uzņēmumu. Iemācāties runāt un mainīt riepas. Neiesaku nevienam šo pagrīdes kantori.

Baby Store - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Vairāk kā mēnesi atpakaļ pasūtīju zīdaiņu pudelīti. Nedēļu pēc pasūtījuma sāku interesēties par pudelītes atrašanās vietu uz ko es saņemu atbildi pēc 3. Dienām, ka viņiem ir atnākusi pudelīte ne 60ml, bet 120ml ar jautājumu vai derēs, es piekritu, paejot vēl nedēļai pudeli es nesaņemu, palūdzu atgriezt naudu kurai bija jāatnāk 14. D laikā, naudu arī vēl neēsmu atguvusi. Ja es nebūtu interesējusies par savu pirkumu neviens arī nebūtu izrādījis intresi pabrīdināt par aizkavēšanos, par pasūtījuma...

Bite - Bite atkal paceļ cenas 4g 5g mājas internetam

Bite atkal paceļ cenas 4g 5g mājas internetam Čau draugi un nedraugi. Nesen bite pacēla tarifus uz balss pieslēgumiem1.5€ ~ sakot ar aprīli līdz jūnijam visiem mājas internetiem 4g un 5g tiks paceltas Cenas. Esiet uzmanīgi un kamēr jums ir līgums jūs varat atslēgt pakalpojumu. Cenas kāpums tiks piestādīts 2€ pie tekoša rēķina. Informācija ir 100% šo informāciju jums salona zvanu centra neteiks.

Narvesen - Nelaipna pārdevēja ar īsiem, melniem matiem

Nelaipna pārdevēja ar īsiem, melniem matiem Labdien! Šodien (23.04.2024.) saskāros atkal ar šo mūždien nelaipno, augstprātīgo pārdevēju. Ne labdien, ne uzredzēšanos, ne lūdzu, ne paldies. Viņai tik ļoti nepatīk strādāt ar cilvēkiem, rodas jautājums, kāpēc viņa vispār tur atrodas? Turpmāk dienās, kad viņa strādās, savu kāju tur nesperšu. Viņai ir īsi melni mati, diemžēl nezinu viņas vārdu.

Bite - Vērtības celšana BITE Mājas internetam : Izlasi

Vērtības celšana BITE Mājas internetam : Izlasi Čau draugi un nedraugi. Nesen bite pacēla tarifus uz balss pieslēgumiem.1.5€ ~ sakot ar aprīli līdz jūnijam visiem mājas internetiem 4g un 5g tiks paceltas Cenas. Esiet uzmanīgi un kamēr jums ir līgums jūs varat atslēgt pakalpojumu. Cenas kāpums tiks piestādīts 2€~ pie tekoša rēķina. Informācija ir 100% tāpēc es jau noslēdzu internetu un pārgāju pie cita operatora ko arī iesaku jums. Šo informāciju pašlaik jums nesniegs neviena salona un zvanu centra. Jūs šo informāciju ieraudzīsiet tikai un vienīgi e-pasta ka parasti spama un jūnija rēķina. Visiem veiksmi un daudz gardumu.

Swedbank - Lojalitātes iztrūkums ilggadējiem klientiem

Lojalitātes iztrūkums ilggadējiem klientiem Esmu bijusi par tele2 klienti kopš 2007. Gada. Viena no jūsu kolēģiem teica, ka varu ierasties uz vizīti par atrastās kartes atjaunošanu. Bija ļoti laipna un nozīmēja man vizīti. Bet es saslimu. Nevarēju ierasties. Tagad varu, bet man par jaunās kartes izdošanu, kas nav iespējams aplikācijā, tagad ir jāmaksā 15 eur? Kur ir jūsu lojalitāte pret ilggadējo klientu? @tele2.lv

Prof.lv - Плохой сервис

Плохой сервис Была куплена в prof Lv , инсталляция в туалет фирмы grohe , при открытие коробки была обнаружена трещина , но коробка самая без вмятин и без повреждений , скорее всего при разгрузке придавили , позвонил в prof.lv попросили прислать фото , я прислал фото ,prof.lv сказал свяжется с производителями ! прошел месяц так и не позвонили , позвонил сам ! Сказали еще ответи от grohe не пришел ! На дворе 2024 год , разве месяц надо ждать что бы пришло ответ? По итогу прийдется покупать новый за свои деньги ! К покупке товаров на prof.lv не рекомендую ! Уже не первый раз слышу что у prof.lv плохой сервис

SIA Coffee time - Krāpšana

Vēlos brīdināt citus par uzņēmumu coffee time. Februārī iegādājos tur kafijas automātu un tā kā izrādījās ka šis veikals nav oficiālais nivona tirgotājs un tā pārdotajiem kafijas automātiem nav garantijas Latvijā nolēmu to atgriezt, kā to paredz ptac 14 dienu laikā. Iekārtu nodevu andrim kalvānam, kas ir šī uzņēmuma īpašnieks. Uz ieģādes dokumenta tika uzrakstīts ka iekārta ir nodota atpakaļ un ir saņemta un kalvāna kunga paraksts uz tās. Vienojāmies, ka dažu dienu laikā saņemšu atpakaļ...

Delor - Administratores neprofesionāla uzvedība

Administratores neprofesionāla uzvedība Ne tik sen uzsāku veikt masāžu šajā salonā. Diemžēl, dažas reizes vajadzēja pārcelt vizītes laiku. Bet vienmēr brīdināju 24 stundas pirms apmeklējuma. Administratore (ar gaišiem matiem) bija laipna līdz brīdim, kad man nācās 2 nedēļas pēc kārtas pārcelt vizīti vienkārši uz citu dienu. Viņa man teica, ka vajadzēs no manis ņemt priekšapmaksu (kaut arī minēju iepriekš ka minimāli 24 stundas pirms vizītes vienmēr brīdināju) un kopumā runāja ar mani stingri un nelaipni. Man bija nepatīkami dēļ tāda...

Unimotors Latvia SIA - Krāpnieki

Cilvēki esiet uzmanīgi iebraucot šajā autoservisā. Nekādā gadījumā vieglprātīgi nepaļaujieties uz servisa darbinieku godaprātu, vairumā gadījumu pārbaudot servisa darbu lapas atklājas ka klāt nākušas detaļas kuras nemaz jūsu auto nav mainītas bet naudu par to pieprasa. Darbs bieži vien ir ļoti nekvalitatīva - tā lai pēc neilga laika jūs servisā iegrieztos atkārtoti. Cilvēki tiek krāpti ar servisa izmaksām. Servisa vadītājs savu vīra vārdu viegli ņem atpakaļ +371 29642212 iesaku turēties pa...

M Mariks66 22.04.2024
Komentāri 0

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes