Nevienam neiesaku Rīgas 1. Slimnīcu. Šeit strādā neprofesionāli darbnieki. - Ierodieties pie ārsta, Ineses Jurisas, konstatēju ar vīru faktu, ka tiekam vazāti aiz deguna.

Ierodieties pie ārsta, Ineses Jurisas, konstatēju ar vīru faktu, ka tiekam vazāti aiz deguna. Katram pacientam ir tiesības uz augstas kvalitātes aprūpi un profesionālu attieksmi. Griežoties ar sūdzību Rīgas 1. Slimnīca piever acis… Saprotams par telpām jāmaksā naudu vajaga, bet arī mēs vēlamies profesionālu speciālistu - nevis izmestu naudu. Izniekotu laiku. Un ļoti slikti saņemtu pakalpojumu! Speciālistu ar savām traumām… Mēs izvērtējām citus speciālistus un griezāmies pie Vitas K. (Nerakstīšu pilnos datus, jo neesmu šeit, lai reklamētu), bet sliktus speciālistus, kā Inese...

Dailadama 25 min atpakaļ
Komentāri 0 Slimnīcas

Par autobusa šoferi, kas 17:20 izbrauc no Rēzeknes - Šausmīga attieksme

Jau otro piektdienu saskaros ar šo šoferi. Šausmīga attieksme, vienmēr atrod par ko piekasīties. Bļauj uz visu autobusu, ka nevaru nopirkt biļeti autoosta, tad jau otro reizi piekasās par to, ka maksāju ar karti. Lūdzu, vai nomainat šoferi, vai iemācat viņam pieklājības manieres. Uzvedās ļoti nepieklājīgi, var uzkliegt kā uz maziem bērniem tā arī uz veciem cilvēkiem. Paldies, par uzmanību!

NVA Jelgavas filiāles Jelgavas KAC - Neprofesionāla attieksme

NVA Jelgavas filiālē KAC man iedeva konsultantu Ligita Pranaite. Biju konsultācijā, kurā daudz ko par sevi uzzināju. Tas, ka man ir krievu izvārds (kaut esmu latviete), nedod Jums tiesību pazemot mani, nosaucot mani visādos vārdos, un pazemot mani visādās frāzēs kā “ak cik apnikuši jūs, neizglītojas līdz galām un kko vel vēlās”. Manuprāt, tas nav normāla klientu apkalpošana. Bezjēdzīga konsultācija un nekādas palīdzības.

Itella - Slikts serviss

Slikts serviss Es nesaprotu, kas ir jāraksta adreses vietā lai saņemtu paku pareizajā pilsētā. Jau kuri reizi, mana paciņa tiek nosūtīta uz Lielvārdi, kaut gan dzīvoju Ogrē. Vairākkārtīgi esmu zvanijusi lai paciņai nomainītu adresi. Ja paciņai virsū ir rakstīta pilsēta, vai tiešām lasīt neviens neprot? Un nerunāsim jau par klientu apkalpošanas centru, kurš klausuli nemaz neceļ visas dienas garumā.

Itella Logistics SIA (Smartpost) - Slikts serviss, patvaļīgi maina piegādes noteikumus

Pasūtot preci no Amazon, pārdevējs ir norādījis piegādes datumu kā 04.04.2024. Šīs plānotais piegādes datums vēlāk palika nemainīgs visos saistītos posmos: pasūtījuma apstiprinājumā, piegādes izsekošanā utt. Kā arī 04.04 no Itella Smartpost atnāca no rīta īsziņa par plānoto piegādi dienas laikā. Gaidot kurjeru, paliku mājās, neizgāju darbā, zaudējot nenopelnīto naudu, bet kurjers neatbrauca… Visu saprotu: mēdz gadīties tehniskās problēmas, veselības problēmas, vai vienkārši var neuzspēt visu...

V Vs77 5 st atpakaļ
Komentāri 0 Kravu pārvadājumi

Drogās - Labs serviss

Labs serviss Izsaku lielu pateicību pārdevējām no veikala Drogas Olainē,par godīgu ieteikumu sniegšanu un alternatīvu iespēju piedāvāšanu.Jautāju meitenei par mitrinošo krēmu un uzacu kosmētiku, ātri atrada visu nepieciešamo, man bija liels prieks, ka sniedza godīgu atsauksmi par izmēģinātajiem produktiem un ieteica alternatīvas.Ceru, ka tādu konsultantu būs vēl un noteikti pastāstīšu saviem draugiem daudzos veikalos.

Julianus inkasso - Krāpšana

Krāpšana Sveiki tautieši. Man ir viens jautājums. Situācija ir tāda, es esmu parāda 1000 eiro Julianus krāpniekiem, maksājot ši summa tikai aug, sekojoši maksāt es beidzu. Tagad viņi man draud, ka ir nodevuši lietu tiesai un sazinoties ar viņiem lai sastādītu maksājumu grafiku, viņi atsakās un saka lai maksāju visu uzreiz vai nāksies maksāt tiesai. JAUTĀJUMS - Vai Julianus inkasso ir iespēja vispār pieprasīt naudas atmaksu caur tiesu vai tie ir tukši vārdi un maldināšana?

Zalando - Slikts serviss, sākumā atbild pēc tam pilnībā ignorē

Slikts serviss, sākumā atbild pēc tam pilnībā ignorē Klientu apkalpošanas serviss ir vienkārši briesmīgs. Nav pirmā reize. Sazinoties ar viņiem, sākotnēji komunikācija notiek, bet sniegtās atbildes ir nelietojamas un ļoti virspusīgas. Nepalīdz situācijas risināšanā un nemitīgi atkārto vienu un to pašu, neskatoties uz uzdoto jautājumu. Katrā atbildē sūta risināt situāciju pie pārvadātājiem, kas arī ir problemātiskā un pat vairākas dienas nevirzās uz priekšu. Uz pēdējiem nosūtītajiem e-pastiem, kas tika nosūtīti vairākas dienas atpakaļ, tā arī nav atbildējuši. Pilnīga ignorēšana.

S SB 6 st atpakaļ
Komentāri 1 Apģērbs

Lemon Gym - Nezināšana tiek izmantota kā peļņas iespēja

Nezināšana tiek izmantota kā peļņas iespēja 2023. gada oktobrī devos uz Lemon Gym, lai izmēģinātu šī uzņēmuma sniegtos pakalpojumus. Noslēdzu PREMIUM FLEX abonementu, kura cena ir 39.99 EUR mēnesī. Pēc pus mēneša treniņiem Lemon Gym sapratu, ka šī trenežieru zāle nebūs man atbilstoša un vēlējos līgumu lauzt. Zvanīju uz viņu atbalsta tālruni +371 27275757 un informēju darbinieci par vēlmi lauzt līgumu. Darbiniece bija laipna un uzrunāja mani ar iespēju līgumu "iesaldēt" uz 6 mēnešiem. Šai idejai piekritu. Ir pagājuši 6 mēneši un bez...

Biķernieku poliklīnikas aptieka - Krāpšana

Kārtējo reizi pavecā, tumšmatainā pārdevēja krāpās ar naudas izdošanu, proti - centās neizdot 10 eur. Iepriekšējo reizi iepērkoties, noskenēja zāļu kārbiņu 2 reizes. Vēl viņai ir maniere čekā ielikt lielāku iepakojumu nekā pērk pircējs. Ja ir nevērīgi pircēji, tie nepamana pērkot zāles pirmo reizi. Tā kā tuvumā nav citu aptieku, cilvēki tiek apkrāpti regulāri.

J Jaunkalne 8 st atpakaļ
Komentāri 0 Aptiekas

Gabi.lv - Slikts serviss

Internet veikala pasutijam un uzreiz apmaksajam daz"as apavus. Pec nedel,as pasutijums bija vel apstradas stadija. Uz e-pasta neatbildeja, sazvanit pa noradito piegades jautajumiem numuru - nevar! Kad galu gala atbildeja pa citu numuru, izradas ka informacija pat nebija nodota noliktavai, kur vel japaskatas, vai visas preces no musu pasutijuma ir uz vietas! Pec ka, darbiniece piemineja, ka vin,am ir tiesibas nosutit preci pircejam pec 30 dienas un, pati esam vainigi, ka neuzmanigi izlasijam...

I Inga Gintere 8 st atpakaļ
Komentāri 2 Apavi

Edgars Manuhins - Krāpšana

Krāpšana Edgars Manuhins nespēj vai negrib uzņemties atbildību par saviem paveiktiem darbiem un pieņemtajiem lēmumiem. Ir nenokārtotas finansiālas saistības ar ārpakalpojuma sniedzēju, kā arī sola, rītidena būs saulaina un gaišāka, Tu tikai pagaidi un viss būs.. ! Iesaku nesadarboties ar šo indivīdu. Vel ir manīts uzņēmumos SIA "Eurowool"; Mans ciemats 40008116157

Viada - SLIKTS SERVISS

SLIKTS SERVISS Es vēlos iesniegt sūdzību par jūsu pārdevēju, kas darbojas jūsu uzņēmumā. Es biju pārsteigts par viņas nekompromisajiem un neprofesionālajiem uzvedības veidiem, kad pieprasīju sasildīt manu maizīti mikroviļņu krāsnī. Pārdevēja pilnīgi atteicās izpildīt manu pieprasījumu un pat raudzījās ar mani, radot neērtības un konfliktu. Man šķiet, ka šāda attieksme ir nepieņemama un neatbilst jūsu uzņēmuma standartiem klientu apkalpošanā. Lūdzu, rīkojieties atbilstoši, lai novērstu šādas situācijas nākotnē un nodrošinātu labu klientu apkalpošanu.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtījām no pupumaiss.lv ar kurjera piegādi uz mājām, jo pats veikals strādā tikai darba dienās līdz plkst. 18.00. Beidzot kurjers atsūta ziņu 8.27, ka piegāde tiks veikta šodien 9.17-10.17. Izmantoju linku, lai, protams, piegādi mainītu. Skatos, ka nav pat varianta atzīmēt par piegādi pēcpusdienā. Kā tā var būt? Iepriekš, sūtot citas preces, tas bija iespējams. Vai vainīgs pupumaiss.lv? Attiecīgi sazinos ar dpd, sarunājam, ka vedīs vienīgajā dienā, kad kāds būs mājās laikā no 11.00-18.00...

AtrisinātaPāvels Siņickis - Krāpšana neatbilstība

Mērnieks Pāvels Siņickis, bc-132, ik "topos" sūdzība par topogrāfiju un mērniecības darbiem sveiki, gribu izteikt sūdzību par pāvela siņicka veikto topogrāfijas un mērniecības darbu kvalitāti un darbību, kas man rada bažas un neuzticību. Vēlos, lai cilvēki, kuri ar viņu sadarbojas vai plāno sadarboties, būtu informēti par maniem pieredzētajām problēmām. 1. Situācija: pāvels siņickis veica topogrāfijas un mērniecības darbus manā teritorijā, taču tika novērotas neprecizitātes un neatbilstība...

G Gadiba 10 st atpakaļ
Komentāri 0 Būvniecība

Bite - Krāpšana

Krāpšana Labdien! Ar mobilo sakaru operatoru bite visu laiku ir problēmas, gandrīz vai katru mēnesi pie rēķina mistiski pieaug pa Eirikam. Ja pa janvāri un februāri bija tik un tik rēķins, tad tagad par martu atnāk rēķins pa 4€ vairāk.. Maksājam jau tā katru mēnesi mistisku summu ap 65€, tai pašā laikā man paziņas iesaka pāriet uz Lmt, kur pa to pašu ir mazāka summa uz pusi.

Agris Byggtjeneste - Krāpšana, slikta firmā, neizmaksā galīgo apreiķinu!

Krāpšana, slikta firmā, neizmaksā galīgo apreiķinu! Nauris Andersons un Agris Andersons neizmaksāja man pēdējo algu par februāri, Agris Andersons skaitās lielais priekšnieks viņa brālis uz vietas Norvēģijā. Kad jautāju algas Lapiņu, negribēja sūtīt un tāpēc aizgāju no darba, bet izdomāja abi, ka var nesamaksāt tā rezultātā, bet kur paliek cilvēka intereses, maksājumi, pārtika un viss pārējais. Kauns par šādiem tautiešiem! Atrunas, ka klients nav samaksājis pa mani bet kāds sakars klientam kur strādāju līgums man ar viņu un tā jau daudz mazāk saņēmu nekā darba līguma bija! Telefona numuri viņu - naura - +37127888800 Agris - +37122423333

Ezītis miglā - Nekad nav kokteiļu kas ir dzērienu kartē

Nekad nav kokteiļu kas ir dzērienu kartē Mani neizsakāmi katru reizi apbēdina fakts, ka, atnākot uz palasta ielas ezīti, nekad nav "grūti" uztaisāmo kokteiļu, kas ir dzērienu kartē. Jebkurā dienas, vakara vai nakts laikā, pasūtot mohito vai pina colada, atbilde ir "mums nav piparmētru" vai "mums nebūs tādu un tādu nepieciešamo sastāvdaļu". Kā tas var būt, ka nekad nav iespējams pasūtīt kokteiļus, kas ir dzērienu kartē? Man kā šīs iestādes patstāvīgam un mīlošam klientam šī ir ļoti sāpīga tēma. Ja kokteiļus tiešām ir tik sarežģīti...

S skumjsklients 17 st atpakaļ
Komentāri 1 Restorāni

Nekustamā īpašuma pārvalde SIA - Krāpšana

Krāpšana Ja jūs domājat, ka noslēpumainas pazušanas notiek tikai bermudu trijstūrī, tad jūs maldāties. Adresē Aizkraukle, Lāčplēša 23 atrodas piecstāvu ēka, kuras sestajā un septītajā stāvā ir dzīvokļi. Zinātne vēl nav noskaidrojusi šīs parādības būtību, vai mūsu mājā ir durvis uz paralēlo pasauli, vai tas ir Teleportācijas terminālis uz kaimiņu galaktiku. Pēc pārvaldnieka sia nip (sia ” nekustamā īpašuma pārvalde”, Ģertrūdes iela 2-11, Rīga, lv-1010, pvn lv40003238943, https://nips.lv...

Tele2 - Krāpšana, slikts serviss, neatbilstoša reklāma

Krāpšana, slikts serviss, neatbilstoša reklāma Kā jaunam klientam Cenas zemas, ja esi vecs klients no tevis paņems par pakalpojumu dubultu summu. Reklāmas neatbilst patiesībai. Par vienu internetu maksāju 21.99 (reklamē 12) par otru 17vai 18, par jauniešu pieslēgumu 12.99 (reklamē 9.99) . Manā mājā zona ir slikta, brīžiem pazūd. Nolēmu no viena interneta atteikties, izrādās sods 50eur par līguma laušanu kaut netiku brīdināts.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes