Latvijas Pasts

VAS Latvijas Pasts
www.pasts.lv
Adrese: Ziemeļu iela 10
Rīga, Mārupes nov.
Latvia - LV-1000
(Lidosta Rīga)
Tālrunis: +371 27008001
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 16:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

3%
Sūdzības
560
Atrisinātas
14
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Latvijas Pasts - Sūdzības un atsauksmes

Latvijas Pasts - Krāpšana

Krāpšana Sūtījumu uz šo pasta nodaļu piegādāja citā, Limbažos! Sarunā ar pastas darbinieci Dagniju, uzvārds slēpts, dabūju padomi vai braukt uz Limbažiem, vai maksāt kurjeram. Bet, slēdzot pasta nodaļu 4050, bija solīts, kā piegāde būs tieši uz māju, bez papildu samaksu! Kāpēc Latvijas pasts māna klientus? Sūtījums -   ce810861735lv

Latvijas Pasts - Ļoti slikta apkalpošana

Ļoti slikta apkalpošana Atkal sajutos kā padomju laikā kādā valsts iestādē. Iecavas pastā sākusi strādāt līdz šim neredzēta darbiniece. Smagi bija skatīties kā viņa apkalpoja stipri jau gados esošu kundzīti. Kundzīte maksāja rēķinus un ne viss viņai izdevās gludi. Pēc katra jautājuma pasta darbiniece tikai pārbolīja acis un kaut ko atrēja. Pēc mana aizrādījuma arī tiku noriets. Vai tiešām pasta personāldaļa nevar izvēlēties operātoru kurš māk komunicēt ar cilvēkiem. Saprotu, ka algas noteikti pastā ir mazas, bet...

Latvijas Pasts - Tiek pieprasīta ienākumu izcelsme apmaksājot pasūtīto preci

Tiek pieprasīta ienākumu izcelsme apmaksājot pasūtīto preci Kā jau raksta sākumā rakstīts. Latvijas pasts izdomājis savus likumus. Pie pasūtījuma saņemšanas, kura summa pārsniedz 1000euro tiek pieprasīta ienākumu veidlapas aizpildīšana. Kurā uz trijām lapas pusēm sīki un smalki jāizklāsta visi dati par sevi. Līdzīgi, kā pie kredīta apstiprināšanas. Diemžēl nekādus pierādījumus papildus nevaru uzrādīt, jo tie tiek liegti. Nevainoju pasta darbiniekus, bet gan tos, kas šādu pasākumu ir ieviesuši. Tas ir zem katras kritikas. Vēlos rast atbildi par augstāk aprakstīto situāciju.

Latvijas Pasts - Nejauka apkalpošana

Nejauka apkalpošana Pirmo reizi bija jāatgriež sūtījums no amazon. Atzīstu, esmu 21. Gadsimta cilvēks, kuram nav ne jausmas kā tas jādara. Nācu vakarā, pasta nodaļa tukša. Lūdzu palīdzību sūtījuma noformēšanā, apkalpošana bija rupja un nepieklājīga. Zinu, ka noteikti varēju atrast info internetā, taču vienkāršām norādēm nevajadzētu būt tādu nepatiku izraisošām.

Latvijas Pasts - Krāpšana

Krāpšana Labdien, veicu pasūtījumu. Saņēmu ziņu, ka sūtījums saņemts. Sūtījums bija citā adresē kā biju norādījis. Zvanot uz pastu saņēmu informāciju ka jāmaksā uzglabāšanas nauda, taču nebiju iepriekš saņēmis nekādu informāciju, ka tiks piemērota soda nauda. Nebija info nedz sms nedz e-pastā. Vēlējos sūtījumu pārvirzīt uz pakomātu, taču arī tas nebija iespējams. Latvijas pasts ir ļoti dārga un neuzticama iestāde.

Latvijas Pasts - Par sūtījumu

Par sūtījumu Pasūtīju no Swedbankas bankas karti, tika izsūtīta 7 janvārī bet neesmu saņēmis sūtījumu uz Meža iela 43-60, Liepāja. Kā var pazaudēt manu karti. Man jāņem darbā brīvs lai brauktu nokārtot jaunu bankas karti. Un jātērē brīvais laiks. Kā var kautko pasūtīt ja netiek piegādāts. Esmu vīlies un ļoti dusmīgs. Jānis Antanovičs

Latvijas Pasts - Pazaudēts sūtījums!

Pazaudēts sūtījums! Labdien! Veicu pirkumu internetveikalā 220.lv, Latvijas pasts kā piegādātājs sūtījuma nr. Ce795195140lv, izsekošanā redzu ka paciņa ir šķirošanas daļā vienu dienu, divas utt. , bez izmaiņām, rakstu uz lp info vienu, otru vēstuli atbildes nekādas, bingo šodien ir atbildes uz abām, bet risinājuma nekāda! Jāmeklē palīdzība kādā televīzijas kanālā!

Latvijas Pasts - Bojājums. Mans sertifikāts tika piegadāts salocīts un dēļ tā gandrīz pārplēsa pa vidu

Bojājums. Mans sertifikāts tika piegadāts salocīts un dēļ tā gandrīz pārplēsa pa vidu Mans sertifikāts tika piegadāts salocīts un dēļ tā kad es to izņèmu no aploksnes gandrīz pārplēsa pa vidu. Kā es tagad radīšo to darba devējiem? It kā es esmu nekartīgs cilvēks! Tās taču ir dokuments! Tādas aploksnes vajag ar kurjeru piegādāt pie durvim, it īpaši aploksnē ir rakstīts - nekāda gadījumā nesalocīt! Ļoti bedīgi mans sertifikāts tagad izskatas. Paldies Latvijas Pasts.

Latvijas Pasts - slikts serviss

slikts serviss Sakarã ar filiāļu aizvēršanu pasta darbinieki nespēj pildīt savu darbu, pat elementāras lietas kā izdot čeku! Var pieņemt vēstules apmakau, taču nespēj izdot čeku, jo viņam nav pieejama kases aparatūra, kas izdot čekus. Tuvākā pasta filiāle, kura spētu izpildīt minimālākās klienta prasības atrodas 1h braucienā. Uzdodos ar jautājumu kā man izsekot savu vēstuli….

Latvijas Pasts - Mols Latvijas pasta darbinieku nekompetencē

Mols Latvijas pasta darbinieku nekompetencē Šodien, 14.12.2023. Biju aizgājis lai atgrieztu paciņu uz Amazon noliktavu. Paņēmu numuriņu, reāli gaidīju 40 minūtes, visas darbinieces ar skābu ģīmi, strādā tik lēni cik vien iespējams. Palūdzu lai nosūta uz Amazon noliktavu, iepriekš sūtīju citā pasta nodaļā un viņi minēja, ka sistēmā ir sagatavotas atgriešana adreses utt. Šī, precīzi 3 kases darbiniece skatās uz tevi klientu, kā muļķi un uzdod stulbus jautājumus uz kuriem tika atbildēts. Bet apmeklējums beidzās ar to, ka viņa netaisījā...

AtrisinātaLatvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Tika pasūtīta prece no 220. Sabojātas ir pakomāta durvis, jo tās neveras vaļā. Problēma netiek risināta jau 2 nedēļas. Viss, kas tiek darīts ir sūtīts jauns kods. Vai Latvijas pasts vispār strādā? Kā viņi uzdrošinās sevi saukt par "Latvijas pastu", ja uz preci (viņu slinkuma dēļ) ir jāgaida 2 nedēļas?

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Gribu sūdzēties par 39. Nodaļas darbu. Gaidīju ierakstītu vēstuli (re782582318us) no Amerikas, internetā atrādu, ka tā sen ir Rīgā. Ir rakstīts, ka atnāca pastnieks, bet mēs nebijām mājās un mums tika nosūtīts paziņojums. Bet es tajā dienā biju mājās veselu dienu, neviens neatnāca, sms man arī netika nosūtīts. Zvanīju uz pastu - man piedāvāja atnest mājās par 5 eiro. Labs naudas pelnīšanas veids!

Latvijas Pasts - Slikts un neprofesionāls serviss

Slikts un neprofesionāls serviss Ierodos pa ilgiem laikiem Zolitūdes pasta nodaļā, Ruses iela 9, Zemgales priekšpilsēta, Rīga, lv-1029 un esmu šokā par attieksmi. Vēlējos nosūtīt 2 sūtījumus uz Asv, ko esmu darījusi iepriekš citās Latvijas pasta nodaļās. Darīšana šoreiz man bija ar iespējams nodaļas priekšnieci (čekā uzrādās vārds irina zeforova) , kura apskatot paciņas, dusmīgi pavēl: "vajadzīga deklarācija! " sajūta it kā no manis tiktu gaidīta šī deklarācija.. Ok, iedod man deklarācju, kurā aizpildu visus laukus, izņemot h...

Latvijas Pasts - Expresis - piegāde

Expresis - piegāde Tātad, augustā caur 220.lv tika pasūtītas bērniem jaunas gultas. Piegāde-3.10! Vīrs paņem 2 brīvdienas lai gultas saliktu. Pienāk datums, gultas nav. Ok, 1 diena- nav bēda. Šodien 4.10 un atsūta ziņu ka būs tikai rīt. Latvijas pasts- neko nezinot , prece esot atvesta tikai vakar, 220.lv preci jau atdevuši 30.09. Viens uz otru pārmet atbildību, bet gala rezultātā neviens neesot vainīgs! Kurš ir vainīgs?! Kurš nes atbildību par to ka norādītais piegādes laiks nav pareizs un KAPĒC netiek brīdināt...

Latvijas Pasts - Slikts serviss, attieksme.

Slikts serviss, attieksme. Noformējot sūtījumu “Mans pasts ”vidē un atnesot uz pasta nodaļu, darbiniece izprintē A4 lapu un saka kā man to ir paša spēkiem jāpielīmē uz kastes. Nekādi līdzekļi to īstenošanai netiek piedāvāti. Nopietni?! Man jāformē sūtījums elektroniskajā vidē un pēc tam jānāk uz pasta nodaļu ar savam šķērēm, līmlenti un dokumentu kabatiņu? Es nerunāju par to, kā par liekiem 5 gramiem iekasē kā par kilogramu ja paciņa pārsniedz vienu kilo. Ap*isiena tarifs saucas laikām. Tad kāda no jums jēga? Ātrāk un...

Latvijas Pasts - Laikā nepiegādā vēstules

Laikā nepiegādā vēstules Aizstautnieku pastniece uzskata ka vienas vēstules dēļ nav vērts braukt uz mūsu pastkastīti. Tāpēc mēs saņemam vēstules ar lielu nokavēšanos, kad ir uzkratas divas un vairāk, tad atved. Esam mutiski sūdzējušies Dobeles pasta vadītājai, uz ko atbide viena - " tas nevar būt ". Šobrīd gaidu 30.08 izsūtitu vēstuli. Pastkastīte ir tukša.

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien man no Rīgas 10. Pasta nodaļas zvana un Saka kad man jau pirms mēneša ir pienācis sūtījums un prasa ''jums ir tāda maza paciņa izņemta vai nav'', nezināju ko teikt un pajautāju ''man ir sūtījums? '' un tad turpināja jautāt un teica kad kautkas viņiem ir ar sistēmu un nevar saprast vai esmu paņēmusi vai nē, nezināju kad man ir sūtījums bijis pirms mēneša pienācis uz nodaļu, sieviete nevarēja saprast kā es nevaru zināt un kad esmu informēta par sūtījumu, lai gan man nav informācija, bieži...

Latvijas Pasts - Slikts serviss

Slikts serviss Vēlos sūdzēties par Jēkabpils pastu jo nav iespējams kad paku nevar saņemti ja nav tracking īd un uz sūtījuma nava telefona numurs kad no ebay sūtīts ar Royal Mail Standar Shipping metodi un nav iespējams izsekoti kad aizeju uz pastu prasīti vai nav atnākuši paciņa uz norādīto adresi aiziet uz paciņu nodaļu 2 minūtes laikam pastāv un atnāk atpakaļ un prasa vai nav izsekošanas nummura un tagats kad pasūtījums nav saņemts un paku kavē Latvijas pasts un 40€ pasūtījums ir pazudis bez vēsts jo viņi nezina kur atrodas.

AtrisinātaLatvijas Pasts - Nereaģē pogas pakomāta ekrānā

Nereaģē pogas pakomāta ekrānā Strādāju līdz 23.00, atnāca sūtījums Latvijas pasta pakomātā, kas ir diezgan tālu no mājām, jābrauc vēl gabaliņš uz priekšu. Atbraucu vēlu naktī, neviena poga uz ekrāna nestrādā un nav iespējams dabūt savu sūtījumu. Skaidra lieta, ka naktī nezvanīšu nekur. Iztērēts laiks un degviela, paciņa nav savākta.

Latvijas Pasts - Потеряли важные документы 2 раза подряд !

Потеряли важные документы 2 раза подряд ! Я 4 месяца не могу дождаться писем с риги! Выслала заявление в налоговую, созвонилась с ними, оказывается заявление с печатью они мне отослали обратно 2 месяца назад! Выяснила, что почтальон потерял! Из-за этого я не могу дождаться возврата налогов! Ладно, запросила второй раз форму на заявление, послала его второй раз. Жду 2 месяца - потеряли! Почтальон теряет документы два раза! Все разводят руками, мол, ничего не знаем! А к кому мне обращаться, как найти мои документы, кто ответственный?...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes