Reitings Veselība / Medicīna

Aptiekas Ārsts Slimnīcas Veselības / Dzīvības apdrošināšana Veselības centrs Zobārstniecība
Sūdzību skaits uzņēmumā
Uzņēmuma uzticības līmenis
E. Gulbja laboratorija
84
1%
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests
64
15%
Rēzeknes slimnīca
53
0%
Medicīnas centrs Pulss 5
42
2%
StockholmHealth
37
70%
Latvijas Republikas Veselības ministrija
34
0%
Centrālā laboratorija
33
14%
Dental Art
29
5%
LSA Latvijas Samariešu apvienība
20
5%
Daugavpils Reģionālā Slimnīca
20
0%
StockholmDiet
9
11%
Bikram Yoga
4
0%
Daina Palma "Dziedinošās masāžas"
2
13%
MedStaff
1
0%
Pranamat
1
0%
Daces Ločmeles zobārstniecības privātprakse
1
0%
Silvanols
1
0%
Acu Veselības Centrs
1
0%
Planta
1
0%
Jantarnij Bereg sanatorija
1
0%
Ogres invalīdu biedrība
1
0%
Megazi
0
0%
Willow Med
0
0%

Rēzeknes Slimnīca - Ārsta bezatbildība

Ārsta bezatbildība Bijām tikuši Rēzeknes slimnīcas traumpunktā ar rokas traumu, bija diezgan liels sasitums, kura dēļ sāka pampt vidējā pirksta locītava u pampums diezgan ātri piepildījās un izskatījās ļoti nelabi. Devāmies ap 23: 30 vakarā, stundu pēc traumas. Atnākot, māsiņa nosūtīja uz rtg. Lūzuma nav. Pasaucot ārstu pa tlf viņa teica “nau ko man zvanīt naktī par kkādu roku, ja lūzuma nav lai brauc mājās”. Māsiņa izrakstīja ziedi, roka turpināja pampt. Pateica nākt pēc izraksta. Uz manu jautājumu kā viņa viņu...

Rēzeknes Slimnīca - Paldies!

Paldies! Paldies Rēzeknes slimnīcas insulta komandai ar Dr. Stērninieku priekšgalā un neiroloģijas-neiroķirurģijas nodaļas kolektīvam, kuri palīdzēja manai vecmāmiņai atveseļoties smaga insulta gadījumā! Neskatoties uz cienījamo vecumu - 91. Gads - vecmāmiņa atkal atguvusi dzīvesprieku un labu veselību. Paldies! Pārliecinājos, ka pacienti, kuri nonāk pie jums ir drošās rokās!

Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss

Slikts serviss Noteikti neiesaku apmeklēt zobu higiēnisti Iveta Glodena. Tik brutālas metodes - strādā kā ar cirvi un kapli, turklāt nenormālā ātrumā - jādomā, lai pieņemšanas laikā "iespiestu" vairāk klientu. Rezultāts - paviršs, sasteigts darbs, ko apstiprināja cits higiēnists, pie kā pēc tam vērsos, lai pārbaudītu savas aizdomas, ka 35 minūšu ātrumā paveiktais darbs ir nekvalitatīvs. Brutāla, nevietā ātri paveikta un nekvalitatīva zobu higiēna. Iestādes administrācijai vajadzētu papētīt, cik šī persona paspēj izmalt cilvēku vienas dežūras laikā. Nav brīnums par rezultātu.

KZS klīnika Dr. Zālamane - Nolaidība, noveda meitu līdz 3. Stadijai vēža

2019. Gada augustā mana meita griezās pie dakteres Ineses Zālamanes ar nedaudz iekaisušu krūti. Dakteres vienaldzība, neskatoties uz augstiem cenu tarifiem, uztaisīja manai meitai ultrasonogrāfiju, neko neatrazdama izrakstīja tabletes un teica mana meita lai dzerot tās pus gadu un ierodās pēc gada. Daktere pat nepiedāvāja griezties, ja būs pasliktinājumi... ! Decembra vidū, kad mana meita pati sāka meklēt pie kāda ārsta griezties, noskaidroja, ka jāgriežas pie momologa, atrazdama speciālistu un...

Rēzeknes Slimnīca - nav ārstējošā ārsta un nicinoša attieksme pret pacientu

nav ārstējošā ārsta un nicinoša attieksme pret pacientu Atbilstoši pacienta tiesību likumam, pacientam ir tiesības zināt savu ārstējošo ārstu, kā arī tiesības saņemt informāciju no ārstējošā ārsta par savu veselības stāvokli, slimības diagnozi, ārstēšanās plānu, utt. Diemžēl, šīs manas pacienta tiesības tika ignorētas atrodoties stabiņas vadītajā ķirurģijas nodaļā laika posmā no 20.12. Līdz 25.12. , jo savu ārstējošo ārstu tā arī neredzēju. Man nebija iespējas neko noskaidrot par ārstēšanu. Izbrīnīja, arī nodaļas vadītājas stabiņas attieksme, jo...

Rēzeknes Slimnīca - Slikts serviss, krāpšana izsmiešana

Slikts serviss, krāpšana izsmiešana Šodien (~19: 00) ieradāmies rēzeknes slimnīcā, traumatologija, sakarā ar sāpēm pirkstā, uzpampumu, kurš ilga jau diennakti (iespējamais iemesls-skramba pirkstā) ārstu konsultācijas talrunī lika noprast, ka steidzami ir jādodas uz slimnīcu, jo iespējams ir panarīcijs. Ierodoties traumpunktā, nesastapām nevienu ārstu, uzjautājot pēc palīdzības pēc pāris minūtēm ieradās medmāsa. Izjautājot mūs par to, kas ir noticis, izbrīnīti un nedaudz izsmejoši tika izteiktas pretenzijas par ārstēšana...

Medicīnas sabiedrība ARS - Necienīga attieksme

Necienīga attieksme Aizejot pie kardioloģes Vitas Zitmanes tika saņemta ļoti neprofesionāla attieksme. Pēc provukatīvu jautājumu uzdošanas par noteikto tēmu, dakteres atbilde bija nosodoša, un valoda kāda tika izmantota, neadekvāta profesijai. Ar žargoniem “Nafig” utt.. Vizītes noslēgumā tika nevis rasta atbilde un problēmu, bet gan pateikts, lai pārtrauc ierasto, kas nav nekāda atbilde.

Ūnijas doktorāts - Vienaldzība pret pacientu

Svetlana koola. Gāju pēc nosūtījuma uz krūšu Usg, jo man sāpes parādījušās, informēju, ka man implanti, ka tāpēc vēlos pārbaudīt. Mani pasūtīja tiešā tekstā. Kad teicu, man vienmēr dots nosūtījums, lai tad es arī ejot pie tiem ģimenes ārstiem, kurš deva.. Viss. Vari darīt ko gribi ar savu sāpi.

Medicīnas centrs Pulss 5 - Briesmīgs dežūrārsts Andris Siliņš

Briesmīgs dežūrārsts Andris Siliņš Andris Siliņš ir visneprofesionālākais ārsts, pie kāda esmu bijusi. Lasot citas sūdzības saprotu, ka neesmu vienīgā, kura tā domā. Pretīga attieksme. Nievājošs, lecīgs. Nesaprotu, kā šis indivīds kļuva par ārstu. Nevienam neiesaku un jūtu līdzi visiem, kuriem ir nācies šo "ārstu" apmeklēt.

Veselības Centrs Pļavnieki - Халатное отношение к своей работе

Халатное отношение к своей работе 30.09.19. Упала, подвернулась нога. Боль была такая сильная, что обратилась к своему сем. Врачу. Дали направление на рентген стопы. Сделала, на следующий день в ответе было, что в костях изменений не обнаружено. Пробыла на больничном две недели, так как наступать на ногу было невозможно.15.10.19 вышла на работу, ходила плохо, хромала. Так как имею заболевание позвоночника наблюдаюсь у травматолога-ортопеда Киреева, к нему у меня была запись на 14.11.19. Увидев что я хромаю, спросил причину, вот...

Ginekologs Inga Vēvere - Attieksme

Nekad nevienam neiesaku vērsties pie šīs tā sauktās " dakteres"! Attieksme ir pretīga, nievājoša. Kad viņa izmeklē pacientu, sejā ir pretīgs smīns! Nebrīdina, neprasa pacientā atļauju vai piekrīt ko darīs nākamo, kādus izmeklējumus veiks, tik bāž pirkstu kur vien ienāk prātā! Fuī!

Centrālā laboratorija - Attieksme pret klientiem

Attieksme pret klientiem Šodien gribēju ar mazo (1,6g) nodot viņam analīzes. Ieejam laboratorijā, mums priekšā viena sieviete. Būtībā tukša laboratorija. Labi, mēs paņemam numuru un gaidām. Mēs nogaidījām 30 min un aizgājām prom. Man jautājums, kāpēc vispār ir jāņem numuri, ja tur darbiniekiem viss ir vienalga. Māsiņas, kurām būtu jābūt procedūru kabinetā, sēž pieņemšanā un pļāpā par teātriem un citiem pasākumiem un nedara savu darbu. Arī klientiem nav stundām laika sēdēt un gaidīt, kamēr darbinieces izdomās viņus pasaukt.

AGIHAS - Krapsana

Neticu šai valdei, kuras priekšsēdētājs Andris veikenieks, kaut vai tas, ka bez brīdinājuma vairs nesuta, kad ierasties uz sapulcem. Loti ceru, ka tās labdarības iestādes, kas sponsorē šo nevalstisko organizāciju, Latvijā ir loti daudz tādu cilvēku, bet grupā kadi 30 skaitās, bet reāli, kas piedalās kaut kados braucienos ir vieni un tie passi, un tas protams ir par saziedotiem līdzeklim no visam organizācijam, ne jau par savu naudu brauc vieni un tie pasi, tāpēc kauns un negods sai nevalstiskai...

Medicīnas centrs Pulss 5 - Poliklīnikas, kā arī ārstu pavirša attieksme pilnīgi pret visu

Poliklīnikas, kā arī ārstu pavirša attieksme pilnīgi pret visu Biju pārreģistrēta pie ģimenes ārstes Ritas Draškas,Kuru, pat nebiju personīgi redzējusi viņas atvaļinājuma dēļ (un paziņojuma neesamības) , septembrī saņēmu ziņu, ka man vairs nav vispār ģimenes ārsts, jo daktere draška vienkārši vairs tur nestrādā. Ok. Sistēmā rakstīts, ka varu pārreģistrēties pie d. Graša. Reģistratūrā mani atklāti pasūta, 101 pārjautā no kurienes es izdomāju ka man jābūt ģimenes ārstam, ja man viņš vispār nav (reāli? !) . Aizejot pie graša kunga šī gada novembrī, samaksājot...

Medicīnas centrs Pulss 5 - Andris Siliņš - dežūrārsts

Andris Siliņš - dežūrārsts Aizgāju pie šī “ārsta” ar sūdzībām par sāpošu un aizkritušu ausi, kas mijās kopā ar temperatūru un spēcīgām kakla sāpēm. Cerēju tikt pie antibiotikām, jo te pat zilonim skaidrs, ka bija sācies vidusauss iekaisums. Viss, ko šis “speciālists” pateica - jums ir sēra korķis! 1,42€ un laiks izmesti vējā :) Tādam “speciālistam” pat 3 centus būtu žēl. Nākamajā dienā devos pie maksas lora, pie kura tad arī tiku pie zālēm. 3 dienu laikā sāpes pārgāja. Ja būtu uzticējusies tam “ārstam”, tagad varbūt...

Rēzeknes Slimnīca - ārsts Ints Vēveris nepamana lūzumu

ārsts Ints Vēveris nepamana lūzumu Šī gada 14. Novembrī mans bērns skolā guva traumu - klasesbiedrs iespēra pa roku. Rezultātā labās rokas mazākais pirksts ļoti pietūka un radīja lielas sāpes. Pēc iespējas ātrāk devāmies uz Rēzeknes slimnīcas traumpunktu, lai pārliecinātos vai nav lūzums. Ierodoties, mūs pieņēma ārsts ints vēveris. Bērns tika nosūtīts uz rentgena kabinetu. Atgriežoties no rentgena kabineta pie ārsta vēvera kabinetā, viņa vairs nebija uz vietas. Izrakstu ar aprakstu / diagnozi mums nodeva tajā brīdī kabinetā...

Dr. Ingūna Kairiša - Vienaldzība

Daktere domāta veseliem cilvēkiem. Ja ir kaut kāda problēma ar stikla acīm pasaka, ka pati internetā varu palasīt: par medikamentiem un to lietošanu grūtniecības laikā. Pati netaisa ultrasonogrāfiju, bet bez tās negrib runāt. Uz saņemtām analīzēm nereaģē, par skrīninga rezultātiem neinformē. Divas reizes izgāju pēc viņas vizītes raudājot, ka viss ir slikti, atnākot pie cita ginekologa, tā nav.

Jūrmalas bulduru slimnīca med.preču veikals - Krāpšana

Никогда, ничего не покупайте в магазине мед.товаров в Булдурской больнице и Каугурский поликлинике. Хозяйка - мошенница! Я имела не осторожность заказать там противо варикозные колготки для беременных. Пришел бракованный товар, не моего размера. Вот так меня ограбили. Хозяйка отказывается обменять или вернуть деньги и перестала отвечать на мои звонки и смс-ки...

Visio Optika - Pārdevēju nekompetence un nekaunīga attieksme, priekšnieces ignorēšana, ietvaru bojāšana

Atnācu visio optikā ar savu briļļu rāmi, lai viņi uzstādīja briļļu lēcas. Samaksāju priekšapmaksu, uztaisīja brilles ar stikla bojājumu. Nepieņēmu tādas brilles, paņēma uz pārtaisīšanu. Man paziņoja ka bojājumi ir tikai deļ briļļu rāmja, jo nav nopirkts pie viņiem. Izradas neizdosies uztaisīt tādas lecas, jāizvēlas citas. Izvēlējos - pāgaja 2 mēneši kamēr es saņēmu savas brilles ar lēcam. Brilles saņēmu ar deformējumu (saspiests rāmis tā, kā nevar nesāt) . Uzrakstīju iesniegumu, kā nav...

Rēzeknes Slimnīca - Sūdzība par ārsta attieksmi O. Ondžuli

Sūdzība par ārsta attieksmi O. Ondžuli Atbraucu uz rēzeknes poliklīniku, lai izrautu saknes "gudrības" zobam. Reğistratūrā man izrakstīja kartiņu un nosūtīja gaidīt pie kabineta. Rindā sēdēju pusotru stundu. Beigās iznāca medmāsa un pateica, ka ārsts vairāk nepieņem. Sarunā ar ārsti teicu, ka atbraucu no citas pilsētas, pie tam mājās mani gaida 3 mēnešus vecs bērns, ka gaidu pusotru stundu. Uz visu šo o. Ondžule man atbildēja - "ko jūs braucat pie mums, pie jums ir savs ārsts un man vienalga ka bērni un ka gaidījāt. Es neesmu vēl...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes