Optimus Mēbeles

SIA ALB
Adrese: Lenču iela 19C
Cēsis
Cēsu nov.
Latvia - LV-4101
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 67885252
+371 25655530
Darba laiks: 8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
9:00 - 17:00
9:00 - 15:00
Kategorija: Mēbeles / Iekārtas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

21%
Sūdzības
229
Atrisinātas
44
Ar atbildēm
39
Apskatīt statistiku

Optimus Mēbeles - Sūdzības un atsauksmes

Optimus Mēbeles - Slikts serviss - ražošana

Slikts serviss - ražošana Slikts kvalitātes no dīvāni priekšēja un aizmugurē laminētas plātnes neizturēs radīt problēma - defekti! Vajag ielikt masīvkoki dēli! Un arī, slikts kvalitāte mēbeļu ražošana - pieprasa ABS aplīmēšana kvalitāte - kosmētiska izskats , glancēta virsma - apdares kvalitāte, nevis mākslīgi plēves glancēti apdares! Novēl, jums var pasūtījumi oficiāli galdniecība, tur ir augstāka kvalitāte ražošana, nevis Optimus! P.S. Skaidri zināms, ka Optimus Mēbeles ražošana SIA "AIB", bet fakti SIA "AIB" neesi ražošana mēbeļu, pasūtījumi ārzemju valstis: Krievija, Ukraina, Ķīna un Lietuva.

Optimus Mēbeles - Bojāta prece

Bojāta prece 22.04.2022. Iegādājāmies Optimus veikalā apavu plauktu ar ādas mīksto plauktu. Kad atvedām uz māju, konstatējām ka āda vienā vietā pārgriezta. Izlēmām nākāmā dienā aizvest brāķēto preci atpakaļ uz veikalu. Veikalā pateica ka jāaizpilda pieteikumu par bojāto preci. Pārdevēja pati nofotografēja, aizpildīja un mēs tikai parakstījāmies. 11.05.2022. Atnāca atbilde, ka mēs nepierādījām to, ka mēs paši to neizdarījām. Tādu attieksmi pret pircējiem negaidījām. Liekās ka tas nav likumīgi.

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Neiesaku iepirkties šajā veikalā. Attieksme no pārdevējas briesmīga. It kā mums būtu jālūdzas lai mums to preci pārdod. Aizbraucām uz veikalu, izpētījām kāroto preci, izdomājām ka ņemsim. Aizejot līdz pārdevējai sākam ka gribam nopirkt kumodi. Nopirkt nevar jo veikalā neesot. Prasām vai pasūtīt vajag un samaksāt. Ne nevajagot. Mašīna brauks nākamnedēļ tad būšot. Vajagot pa nedēļu aizbraukt un apskatīties vai ir atvesta. Nākamā nedēļa aizbraucām prasām vai ir atvesta. Ne nav, vajagot pasūtīt un...

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Pus otru mēnesi atpakaļ veicām pasūtījumu - dīvāns, skapis, 3gab bāra krēsli. Ar mums sazinājās telefoniski, lika pārskatīt naudu. Dēļ krēsla dizaina mums teica, ka mēnesi var aizņemt piegāde, jo mēneša laikā ražotie krēsli tiks piegādāti veikalam un tad tālāk mums. Pēc vairāk kā mēneša atnāk e-pasts, ka bāra krēsli tomēr nebūs vairs pieejami, tādus vairāk neražos, lai izvēlamies citus. Izlēmām piezvanīt, lai saprastu, kas notiek. Zvanot un saucot pasūtījuma nr sieviete tikai runāja par...

Optimus Mēbeles - Slikti darba apstākļi

Slikti darba apstākļi Vēlos pabrīdināt cilvēkus kas ir apsvērusi domu uzsākt darba gaitas Optimus Mebelēs. Konkurēti par Talsu veikaliem. Optimus kolektīvā nostrādāju nepilnus divus mēnešus. Pirmā problēma sākās ar to ka veikala vaditāja ir pilnibā nekompetenta savam amatam. Sieviete ir iesprūdusi psrs laikos. Nemitīgi piesienas par tiešām muļķīgām neizdarībām. Piemēram bija situācija kad man bija jāizkrāmē prece divos veikalos un pēctam tā jāpieņem. Tas bija aptuveni 2-2,30h intensīvs un smags darbs. Kad veikala...

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Strādā svētdienas dienā, bet drēbju skapi nevar nopirkt, nejauc arā, un pašiem arī neļauj izjaukt. Nafigam tad jūs vispār svētdienā strādājat? Par piegādi vispār nerunāsim, negrib vest, Saka lai dabūn mašīnu, un paši lai ved.

Optimus Mēbeles - Slikts serviss, bojājums

Slikts serviss, bojājums Divus mēnešus gaidījām kamēr tiks izgatavots pasūtītais dīvāns. Atvedot to, tas bija bojāts. Tika apstiprināts, ka tiks veikta dīvaina maiņa pret jaunu, tik jāgaida atkal divi Mēneši kamēr dīvāns atnāks no ražotāja. Pagāja vairāk kā divi Mēneši un pati zvanu, lai interesētos kad būs dīvāns. Sola noskaidrot un atzvanīt. Pēc laika saņemu ēpastu, ka menedžeris pateicis, ka maiņa nenotikšot. Interesanti kāpēc sākumā apstiprina, ka tiks veikta maiņa, bet pēc diviem mēnešiem kad divānam itkā būtu jau jābūt gatavam, atbild, ka nebūs.

Optimus Mēbeles - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Nu ko teikt, šeit populāra firma, katalogā nenorāda, ka prece nav pieejama izjauktā veidā, paņem naudu par piegādi, kuru neveic un saņemto naudu neatgriež. Beigās prece vel bojāta. Turpmāk tikai caur tiesu, jo jebkādas sarunas ar firmu ir bezjēdzīgas, serviss katastrofāls. Secinājums, neko un nekad nepasūtiet no Optimus mēbeles, iztērēta nauda un sabojāti nervi, neko vairāk jūs neiegūsiet. Cerams, ka tas krāpnieku kantoris, drīz nobankrotēs.

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtījām skapi 19.10.21 tākā skapis nebija noliktavā, bija jāsūta no ražotāja solīja piegādi 49 dienu laikā skapis tika piegādāts veikalā 21.12.21. Tajā dienā atvedām mājās atpakojām kastes (lai sāktu uzstādīšanu) secinājām ka viena kaste nav pareizais iepakojums, ziņojām veikalam nogādājam atpakaļ veikalā nepareizo kasti, lai saņemtu savu īsto kasti, šodien ir jau 12.01.22 un savu paku vēljoprojām neesam saņēmuši un nezinam kad vel saņemsim, cik zvanam visi ir bezspēcīgi lai viņu ātrāk atrastu.

Optimus Mēbeles - Slikts serviss, bojājums

Slikts serviss, bojājums Я заказывала шкаф по интернету магазину пришел быстро. Но потом когда открыли упаковку там был брак у дверей шкафа разбито стекло. Ну пожаловалась в магазин что у нас брак нужно менять. Написала что было разбито прислала фото где брак. Они отправили на Reklamacijas dalu. Заказ у заказчика дверей они заказали 26.10 сказали ждать месяц и более до 40 дней. И тоже почему так долго ждать если в любом магазине меняют максимум за неделю деталь и но не за месяц когда тебе в квартире эту деталь некуда...

Optimus Mēbeles - Krāpšana

Krāpšana Sveiki, pirms pāris gadiem nopirku zīdaiņu gultiņu, atverot iepakojumu, sapratām ka prece nav tā ko nopirkām, kaut gan čekā bija viss. Tākā garantija beigusies tad paši vainīgi esam, ka nepaskatījamies ātrāk. Cilvēki pārbaudiet vai tiešām jums iedod tās preces kas rakstīts čekā un ko tiešām pērkat.

Optimus.lv - Krāpšana

Krāpšana Pasūtīju internetveikalā vairākas preces. Tika solīta preču piegāde 5-7 darba dienu laikā ar bezmaksas piegādi uz mājām. Preces tika piegādātas tikai pēc 9 darba dienām. Vienu no saņemtajām precēm - neatvērtā orģinālajā iepakojumā vēlējos atgriezt. Sazinājos ar komersantu, lai informētu par preces atgriešanu, taču komersants paziņoja, ka, ja vēlos atgriezt preci, tad man būs jāmaksā par preces piegādi, kas sākotnēji bija bezmaksas. Sazinājos ar Ptac, lai mēģinātu šo situāciju atrisināt...

Optimus.lv /mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss 31.oktobrī veicu pasūtījumu internetveikalā un pasūtīju divas taburetes TKMB par 12, 50 euro. Apmaksāju pirkumu-25 euro. 1.novembrī menedžere man uzrakstīja, ja šīs preces nav un piedāvāja man TKC+MP tabureti par 20 euro. Es piekrītu un piemaksāju vēl 15 euro. Kopā 40 euro. 2.novembrī izņēmu preci no veikalā, man deva taburetes TKC+MP. Es uzticos gan interneta veikalam, gan veikalam un uzreiz pēc preces izņemšanas aizvedu to montāžai cilvēkam (dzīvoju viena, pati netiktu galā), kad atbraucu...

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki, šodien gribējām nopirkt gultu, veikalā ieradāmies ap 17.00. , bet neizdevās, jo darbiniece bija neieinteresēta. Ja mēs kaut ko gribot tad nesanākšot, jo šodien preces vairs neizsniedzot, fūre esot atbraukusi un neesot arī darbinieki kas izsniedz. Tas tika pateikts garām ejot kasei pie kuras gaidījām jau kādu laiku. Cilvēkiem, kuri pirms mums nopirka galdu pašiem bija jāiznes no veikala. Vai tad klients nav pirmā vietā? !

Optimus Mēbeles - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Отвратительное обслуживание. Заказ был сделан 14.08.21, на месте в магазине, сказали что 28.08.21 уже привезут с лиепаи. 29.08.21 сами звонили в магазин, поскольку звонка от них не дождались, сказали что курьер не повёз заказ в Елгаву, подождите до 05.09.21. 30.07.21 позвонили и просили подождать ещё до 13.09.21. Начальство прячется, продавцы хамят.

Optimus Mēbeles - Preces kavēšanās un to pārcelšana

Preces kavēšanās un to pārcelšana Preci no optimus mēbelēm pasūtīju 1. Aprīlī, kā man teica prece no ražotāja pienāks no 40-60dienām, paiet kāds laiciņš atnāk epasts, kad preces piegādes tiek pārcelta uz 3. - 10. Augustu, pienāk šis dienas un preces vēl nav rakstu optimus mēbelēm un viņi protams atbild: "jā, prece ir noliktavā un tā tiks piegādātāja no 5-10darba dienām, un protams prece nav atnākusi. Turpinu rakstīt epastus, viens atbild: "precīte 26. Vai 27. Augusta, bet vēlākais 30. ,31.08, tagad atkal rakstu epastu un otr...

Optimus Mēbeles - Не дают инструкцию и ключи к сборке мебели

Не дают инструкцию и ключи к сборке мебели Был куплен кухонный уголок которым оказался на экспозиции последним. По просьбе попросил разобрать его т. К в легковую машину не поместится в итоге договорились, но звонка 2 дня подряд не дождался пока сам не позвонил и не переспросил по поводу разбора уголка, в итоге отзвонили. Итог упаковано отлично, косметические дефекты в нескольких местах, ключа для сборки не давалось, и инструкции тоже. Хотя этот уголок был на экспозиции и последним должны были инструкцию по сборке распечатать и дать ключ. Мнение о их магазине не очень!

Optimus Mēbeles - Slikts serviss, nepatiesas ziņas, krāpšana

Slikts serviss, nepatiesas ziņas, krāpšana 2021. Gada 23. Martā pasūtīju 3 preces uz kopējo summu 550 eiro. Mājaslapā ir atrakstits, ka piegāde 5-7 dienas (kovida dēļ var nedaudz aizkavēties) sazinoties ar veikalu, pateikt konkrētāk piegādes laiku varēja tikai pēc naudas pārskaitīšanas. Pārskaitīju naudu, atnāca ziņa ka piegāde būs 23. Maijā. ~8-9 jūnijā atrakstīja, ka divas no precēm būs vēl pēc 2 mēnešiem. Piekritu lai atved vismaz vienu preci - dīvānu, par pārejām lai atgrieztu naudu, jo man neliekas normāli gaidīt preci pu...

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīja preces jo redzēja ka preces "Ir Noliktavā", bet tas nozīmē gaidīt 87 dienas (tas 60 darba dienas) . Es jau daudz rakstīja/zvanīja, bet kad paprasīja atgriezt naudu, viņi uzreiz jau nākamā darba dienā bija gatavi piegādāt preces. Galu galā piegādāja. Pirkuma līgumā rakstīts ka pēc preces saņemšanas es nevaru vērst nekādas pretenzijas (ja atradīšu komplektācijas trūkums vai defektu) . Un 14 dienas atgriešanas iespējas nav jo pēc līguma visas preces skaitas kā "individuāli, pēc pasūtījuma saražoti".

Optimus Mēbeles - Bojājums

Bojājums Šodien nopirku kumodi, izkatijās labi sakomplektēta, bet ir ļoti lielas problēmas, Caurumi priekš sliedēm nav pareizi (neviens) un lai pieskrūvētu tās sliedes pietrūka 2 skrūves kuras ir speciālas, vajadzēja pašam doties uz veikalu un piepirkt. Nerekomendēju šo mēbeļu veikalu, jo mēbelēm ļoti slikta kvalitāte!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes