Adrese: |
Skolas ielā 5 Rīga Latvia - LV 1010 (Veselības centrs) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67201006 +371 67201007 +371 67201008 |
Informācija: | Brīvības iela 137, Rīga, LV-1012 Juridiskā adrese |
Darba laiks: |
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 20:00 8:00 - 15:00 8:00 - 15:00 |
Sociālie tīkli: |
Medicīnas Sabiedrība ARS - Sūdzības un atsauksmes
Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss, maldinoša informācija pacientiem
Veicot izmeklējumu, MR rezultāti tiek solīti 10 darba dienu laikā. Tā ir pacientu maldināšana. Jau pirms pusgadu gadījās situācija, kad jādodas pie ārsta, bet vēl nav izmeklējumu apraksts. Sazvanījām iestādi un nākošajā dienā bija apraksts. Nodomājam, nu kam negadās, mazums kas noticis utt. Tagad atkārtoti tika veikta mr, ārstējošā ārsta vizīte jau pienākusi, bet mr apraksts atkal nav, tajājas 10 darba dienās. Sazvanījām reģistratūru, ļoti laipnas meitenes, solījās nokārtot, pasteidzināt...
Medicīnas sabiedrība ARS - Nekompetents manuālais terapeits
Mana pieredze ar manuālo terapeitu Aleksandru Markovski Rehabilitācijas centrā ARS, Brīvības 39. Vizītes sākumā turpina rakstīt citu pacientu kartītēs, neklausās (vai nesaprot latviski?) manu info, ka man sāp spranda. Iedod man bukletiņu vingrošanai, liek pastaipīties uz priekšu/atpakaļu, pa labi/pa kreisi. Prasa, vai jūtos labāk. Vēlreiz saku, ka sāp spranda. Tikai tagad saprata, ko saku. Izkrakšķina kaut ko pa 3 min, saka, lai eju uz viņa privātpraksi. Liekas galīgi nekompetents speciālists. 60 eur par neko.
Medicīnas sabiedrība ARS - Neprofesionalitāte
Atrodoties šajā iestādē regulāri saskaros ar negatīvu pieredzi reģistratūrā- negatīvas darbinieces kuras neievēro elementāru pieklājību. Citi pacientu palīdz darbiniecēm iztulkot angļu valodu. Pret pacientiem neizturas laipni vairāk pārmetošā tonī :)
Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss
Labdien! Vēlos pabrīdināt cilvēkus par ķirurgu Gundaru Forstmani. Gundars forstmanis kas strādā cēsu klīnikā pret pacientiem ieskaitot mani, izturas ļoti neprofesionāli un ar lielu attieksmi. Uzdodot jautājumus ar pilnu cieņu, pretī saņēmu augstprātīgas un riebīgas atbildes. Blakus māsiņa arī smaidīja un smejās kad uzdevu nopietnus jautājumus, kas man lika justies ļoti nekomfortabli. Daudz neprasu no cita, bet vismaz lai normāli ar cieņu atbild, bet pat to nesaņēmu pretī. No saucamās “ķirurga...
Medicīnas sabiedrība ARS - Gaļina Baltgaile - nekompetents speciālists
Labdien, rakstu šo ziņojumu, lai pabridinātu citus cilvēkus, lai viņi netērētu savu laiku un naudu. Kādu laiku atpakaļ, lai atrisinātu problēmu ar galvas reiboņiem, pierakstījos uz konsultāciju pie dr. Baltgailes MS ARS. Varu pateikt, ka man tas bija vienkārši velti iztērēts laiks un izmesta nauda, jo daktere klausījās ļoti pavirši, nenozīmēja nekādus (!) izmeklējumus, izrakstīja kaut kādas vieglas tabletes un iesāka griezties pie sava ģimenes ārsta. Paralēli, piebilstot, ka jūsu vecumā...
Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss
Начну с записи.запись по эмайлу.позвонили за день до визита,напомнили.в регистрации на вас все равно.ощущения что их там взяли в плен и закидывают больными, которых они ненавидят.Запись была к урологу Кирилу Иванову.он с порога ведет беседу в ключе «я начальник ты дурак».сделал замечание в вопросительной форме о маске.дерзко и высокопарно себя вел. Жалко что оплата до консультации и я не прочла отзывы.
Medicīnas sabiedrība ARS - Pacientus sauc par kretīniem un arī uzraugošajām iestādēm vienalga
2022. gada 11. maijā pl. 11:50 man bija apmeklējums pie dakteres Tamāras Zavgorodnajas medicīnas centrā ARS. Vizītes laikā dakterei uz galda bija novietots datora monitors, tieši manā acu priekšā. Monitorā bija redzami visi tai dienā nākošie pacienti – viņu vārdi, uzvārdi un personas kodi, tomēr vissatraucošākais bija fakts, ka pie šo pacientu informācijas bija iekļauti arī dažādi komentāri, tai skaitā rupji. Pie pacienta A. Barkāna ar vizītes laiku 12:30 bija pierakstīts “kretīns!”, pie...
Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss, neprofesionāli
Atceros Ars kā profesionālu un foršu klīniku, kad apmeklēju to ~12 gadus atpakaļ, taču tagad - es reāli paliku uz pauzes. Pilnīgs kolhozs. Nostāvēju 2 cilvēku Rindā 30 minūtes, lai no reģistratūras operatores dzirdētu, ka man sākumā esot jāapmeklē pats ārsts un tikai tad jānāk uz reģistratūru, kautgan piesakot vizīti man teica tieši pretējo. Stāvot Rindā ārste vairākkārt nosauca manu uzvārdu sakot "ā tu vēl Rindā stāvi" un pacientei aiz manis pa visu gaiteni stāstīja, kā viņa nevarot viņu...
AtrisinātaMedicīnas sabiedrība ARS - Slikta attieksme, nepieraksta pie ortodonta
Labdien, gaju pie ortodonta Ilma Ose, viss bija kartība, pēctam viņa teica ka iet pensija uz ko teica, ja būs cits ortodonts. Pēc lsika man salūza reteiners, zvanīju uz registration, bsigi nelaipni atteica, teica ka Ilmas Oses patients neviens neņems, meklējiet citur, protams nekur mani neņēma, rezultāta atkal šķībi zobi, izmesta nauda. Zvanīju vēlreiz teicu savu bedu uz ko atkal teica ka neņems, tad iedeva menedžera numuru, uzzvanīju, teica ka visu nokārtos, un atzvanīs, rezultātā neatzvanīja. Zobi sabojāti, nauda izmesta.
Medicīnas sabiedrība ARS - Drausmīgs Serviss
Apmeklējot dakteri Daci Kreicšteini, saskarāmies ar drausmīgu attieksmi. Aizvedot sešus mēnešus mazu bērnu uz USG gūžām, mazais no sānu pozās, kuras procesā tiek pieturēts plec un kāja, lai veiktu USG mazais raud un šādā pozā nav iespējams tik mazu bērnu nomierināt no neērtās pozas uz ko daktere reaģēja pārmetoši, ka es nevarot savaldīt bērnu un ka viņa netaisās turpināt apskati. Es nemākot nomierināt bērnu un ka šāda pieredze viņai ir pirmo reizi! Vai tiešām šādam mazam bērnam, kam ir seša...
Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss
Šodien, 3. Novembrī Arsā bērnam bija pieraksts pie speciālista. Vakar, 2. Novembrī, zvana no reģistratūras un jautā “vai plāno būt uz vizīti? ” atbildu: ”plānojam būt. Bērnam ir iesnas vai speciālists pieņems? ” reģistratūras darbiniece nemāk atbildēt un Saka, ka noskaidros un atzvanīs. Pēc 10 min saņēmu zvanu no reģistratūras darbinieces: ” kādas ir iesnas - tekošas vai lipīgas? ” Atbildu: “lipīgas” reģistratūras darbiniece: ”labi tad pierakstu atstāju spēkā un gaidām jūs rīt. Ja kas mainā...
Medicīnas sabiedrība ARS - Reģistrācijas darbiniece
Šodien gribēju veikt pierakstu Arsmed medicīnas centrā pa telefonu pie ģimenes ārsta, taču saskāros ar agresīvi noskaņotu reģistratūras darbinieci, kura pēc neilga dialoga nometa klausuli. Šī jau nav pirmā reize, kad uz līnijas tieku ar šo sievieti.
Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss
Gribu brīdināt par pieredzi ar ļoti nekompetentu reģistratūras darbinieci, kura, reģistrējot vizītes pieteikumu telefonsarunas laikā, izrāda necieņu un izsaka ironiskas piezīmes par vēlmi uz konkrētu izmeklējumu. Kur kas tāds dzirdēts? ! Vai mēs nevaram rūpēties par savu veselību un veikt izmeklējumus, ja nejūtamies labi! Kauns tādam servisam!
Medicīnas sabiedrība ARS - Neiesaku neiroloģi Smiļģi
Noteikti neiesaku doties pie neiroloģes Dr. Smiļģes. Neskaitāmas reizes pārtrauc teikuma vidū, neļauj līdz galam izskaidrot savas sūdzības. Kad mēģini papildināt sevi pāris minūtes vēlāk, jāklausās replikas kā - bet nu to jau jūs sākumā vispār neteicāt. Okay forši. Uzstādītā diagnoze ļoti apšaubāma, kas ir pretrunā ar viņas pašas teikto.
Medicīnas sabiedrība ARS - Nesapratne attieksme
Biju pie dakteres Andra Apine - levites tika veiktas analīzes tā rezultātā rakstīts par maz analīžu saturs nauda samaksāta adbilde jātaisa no jauna. Tad pierakstījos pie dakteres Inguna Zupa analīzes tika veiktas 28.04.2021 adbilde uz analīzēm neesmu saņēmusi jo analīzes parasti vai tajā pašā dienā vai nākošā dienā kas par to atbild.
Medicīnas sabiedrība ARS - Плохой сервис
Добрый день... Дерматолог Ю. Бредис из Medicīnas Sabiedrība Ars похоже ставит галочки о колличестве пациентов. На просьбу рассмотреть все участки на предмет плохих родинок - ответил, только на те 2штуки, который пациент ткнул пальцем... Все остальное - на спине - осталось незамеченным... Папиломы - выписал мазь, хотя многие врачи (ну, наверное они не имеют такой опыт...) предлагают лазер. На вопрос о грибке на ногтях... Ответил, что - это в следующий раз посмотрим - такое впечатление, что...
Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss
Proktologs Gundars Forstmanis ir augstprātīgs un negrib uzrunāties normāli ar pacientiem. Diemžēl caur viņa riebīgo attieksme nevar izskatīt profesionālismu. Vairs negribu apmeklēt šo iestādi. Ir dažāda pieredze citās medicīnas iestādēs, bet šī ir viena no sliktākajām. Es neprasu īpašu attieksmi, bet vienkārši neapslāpējiet, jo es runāju ar dakteriem diezgan cienīgi un pie tam maksāju €40 par katru konsultāciju.
Medicīnas sabiedrība ARS - Dermatoloģe Inese Vītola
Ars nodarbinātā Inese vītola ir viens no nekompetentākajiem ārstiem, ar ko man ir bijusi tā nelaime saskarties. Ārstes uzskats, ka Akni vajag ārstēt ar sausināšanu, izmantojot kumelīšu tēju un 70-96% spirta šķīdumu ar ēteri un citām aizvēsturiskām vielām, ir absurds un mūsdienu zināšanām pilnībā neatbilstošs. Tikpat šokējošs bija arī izteikums, ka Saules aizsargkrēmu nevajagot lietot un ka tieši vajagot pasēdēt saulītē. Šķita, ka Vītolai ir arī alternatīvi uzskati par mikrobioloģiju un/vai...
Medicīnas sabiedrība ARS - Nelaipna apkalpošana
Veicot galvas izmeklējumu (17.09.) MR procedūrā ir saņemta nelaipna apkalpošana no procedūru veicošā personāla. Cilvēks ar Veselības problēmām, kas tāpat jau satraukts un taisa mr pirmo reizi, pie tam ar kontrastvielu, pajautājot elementāro jautājumu - kā tas notiek, kad būs šprice...? , pretī saņemta atbilde paaugstinātajos toņos un ar vārdiem... Tu te mani nemācīsi strādāt... Klusē... ! Šķiet, ka samaksājot par procedūru vairāk nekā 200 eur attieksmei vajadzētu būt labākai! Ceru, ka ar...
Medicīnas Sabiedrība ARS Larisa Antonova - Slikts serviss, briesmīga attieksme
Tiku šodien pie ginekologa Larisas Antonovas, tik briesmīga ārsta vēl neesmu redzējusi, attieksme pēc principa, ko atnāci, pajautāja par sūdzībām un uzreiz pārtrauca ka negribot klausīt un man jāiet pie pavisam cita speciālista. Labi ka vispār krēslā paskatījās 5 sekundes un neko nenokomentēja, uztaisīja negribot ultrasonogrāfiju pateica ka es runāju muļķības, iedeva arī negribot nosūtījumu uz asinsanalīzēm un aizsūtīja prom. Attieksme šausmīga, nokavēja manu vizīti uz 15 minūtēm jo aizgāja...