BonPrix

Tellimiskeskus OÜ
Adrese: Printēt Laki 12
Tallinn
Estonia - 10621
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 671 51 666
Fakss: +371 671 51 665
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
10:00 - 15:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
29
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

BonPrix - Sūdzības un atsauksmes

Bonprix - Neatgriež naudu jau mēnesi. Neizņem atgriezto preci no Omnivas mēnesi!!!

Neatgriež naudu jau mēnesi. Neizņem atgriezto preci no Omnivas mēnesi!!! Drausmīgs kantoris. Tika pasūtīta prece, saņemta sliktas, ļoti zemas kvalitātes prece par augstu cenu un saņemšanas dienā uzreiz tika ielikta atpakaļ nosūtīšanai omnivā. Bez dažām dienām mēnesi prece tiek turēta Omnivas Rīgas terminālā, un bonprix nesteidzās preci izņemt un atgriezt naudu. Uz email netiek atbildēts, kāpēc nekas nevirzās. Tika atsūtīta šablona vēstule, ka tādi noteikumi, kaut gan noteikumos nav ne vārda par to ka preces un naudas atgriešana notiks mēnešiem. Noteikumos tiek...

Bonprix - Krāpšana

Krāpšana Не возвращают деньги за отосланный обратно товар. 2 месяца назад вернула товар, деньги за него до сих пор не перечислены. Причем товар они получили, т. К. Он был снова выставлен к продаже. По эл. Почте только отписки, что деньги будут перечислены в ближайшее время. Раньше деньги возвращались тоже с задержкой, но такого безобразия не было. Видимо наплевать на клиентов. Очень не рекомендую делать покупки в данном магазине.

Bonprix - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Очень жаль, что не прочитала заранее жалобы. Вернула товар месяц назад, деньги до сих пор не вернули. Не дозвониться, на имэйлы не отвеяают. Никогда больше не буду заказывать ничего. Несколько раз пыталась написать различнооо рода имэйлы, отвкты так и не приходят, уже не зеаю, есть ли шанс получить деньги назад или всё с концами. Будьте внимательны и лучше ничего там не заказывайте!

Bonprix - Neatmaksa naudu

Neatmaksa naudu 24.01.21. Ar Omniva atgriezu preci. Pēc laika interesējošo vai saņemta.. Pateica, ka saņemta 02.02.21. Un naudu atmaksās 1-2 nedēļu laikā, bet līdz 20.02.21. Neesmu saņēmusi. Sazvanīt atbildēja, ka nodošot grāmatvedi un nedēļas laikā atmaksās. Palasīt sūdzības, sapratu, ka jāuzraksta arī šeit.

Bonprix - Slikts serviss

Slikts serviss Divus mēnešus atpakaļ veicu 10 pasūtījums, sistēma viņu mājaslapā pieņema, bet prece nenāca. Rakstu viņiem kāpēc tā, man atraksta ka konts ir bloķēts un no manis sūtījumus nepieņem, bez iemesla skaidrošanas un man nav ne ziņas kāpēc. Ka arī nebiju brīdināta par to. Un tā dara starptautiska kompānija? Visu maksāju godīgi, preci izņemu laicīgi. Ja nebūtu prasījusi, man tā arī gadu neviens neziņotu, ka esmu bloķēta. Bija nesaprašanas dažreiz par to, ka ja nav preces, kāpēc nevar ar e pastu par to...

Bonprix - Neatgriež Naudu Par Precēm

Neatgriež Naudu Par Precēm Заказала по каталогу товар, но пришлось вернуть так, как качество ужасное и не соответствует размерам по их таблице. Прошло больше месяца, как вернула товар, а вот деньги мои так и не могу дождаться! Деньги мне за возвращены товар все ещё не вернули! Больше никогда не буду связываться с bonprix и никому не советую у них что-либо заказывать! Качество отвратительное и сервис ужасный, и к тому же мошенники!

Bonprix - Nezin neko par savu preci

Nezin neko par savu preci Pirms veikt pasūtījumu, sazinājos ar veikalu, lai precizētu izmērus un citu nianci. Saņēmu atbildi, ka man jāveic pasūtījums un, ja kas, tad preci man apmainīs 14 dienu laikā... Eee, es neko negribu mainīt, bet gan uzreiz nopirkt to, kas man der... Labi, ka apskatījos sudzibas.lv.

Bonprix - Naudas atmaksa

Naudas atmaksa Nu nesaprotu - kā tas var būt, ka mūsdienās tehnoloģiju laikmetā starptautisks uzņēmums, kas vēlas saglabāt labu reputāciju, nevar 14 dienu laikā atskaitīt atpakaļ naudu par atpakaļ aizsūtīto preci? Kāpēc visu jāpanāk ar draudiem, ar lūgumiem, ar ptac iesaistīšanu? Neprasu aizdot, bet atdot!

Bonprix - Slikts serviss

Slikts serviss Ko tur teikt par kvalitāti, kad tu saņem sms un e-pastu no pasta - ka bonprix aizsūtijis tavu pasūtījumu 230 km attālumā no tavas dzīvesvietas un atbildot uz jautājumu-''kāpēc ''? Bonprix darbiniece monotonā balsī atbild, ka es neko neesmu pie viņiem pasūtījusi. Ieejot savā kontā - ir redzams, ka veikts pasūtījums 20. Februārī. Sazvanoties ar pasta nodaļu, uzzinu, ka sūtijums ticis pārvirzīts uz manu īsto adresi.

Bonprix - Slikts serviss

Slikts serviss Bonprix klientu serviss ir ārpus katras kritikas. 08.2018 pasūtīju 4 preces ( dažādus apģērbus). Pēc mēneša, 09.2018 zvanīju un jautāju kad varētu saņemt preci. Operatore monotonā balsī paziņoja, ka nezin- prece neesot saņemta no Vācijas. Pēc sarunas saņēmu e-pastā informāciju, ka visām 4 pasūtītajām precēm būs ilgāks piegādes laiks. Nolēmu apbruņoties ar pacietību un gaidīt. 10.2018 beigās tomēr zvanīju atkārtoti, cerot, ka šoreiz operators varēs sniegt atbildi uz manu jautājumu, bet atkal...

I Inks 15.11.2018
Komentāri 1 Tirdzniecība

Bonprix - neatmaksā laicīgi naudu par atgriezto preci

neatmaksā laicīgi naudu par atgriezto preci Atgrieztā preci tika izsūtīta 9.aprilī,ar Latvijas pasta starpniecību,izsekojot sūtijumu parādījas ka prece Rīgā jau bija 13.aprilī.Es sazinājos ar operātoru maija sākumā,man teica ka galapunktā ir saņemts 25.aprilī,jautāju kapēc nav atskaitīta nauda,jo ir jau pagājušas vinu noteiktais termiņš,Teica ka nauda būšot!šodien jau 14.maijs,naudas kontā nav.

Bonprix - Serviss

Serviss Prece nosūtīta atpakaļ 22.03.18. Naudas joprojām nav, telefona saruna tris reizes maldināja ar naudas atgriešanu termiņu. Operatore šodien 02.05.18. Bija izcili nelaipna. Agrāk šādas problēmas nebija. Naudas joprojām nav! Vairāk neizmantošu šo internet veikalu!

Bonprix - Kvalitāte

Kvalitāte Kvalitāte un cena pilnīgi nesavienojamas lietas šai lapā. Neiesaku nevienam. Pirmā un pēdējā reize, kad iepērkos. Aizkari izmetami (malas nošūtas ar "savelkošo metodi") , jo paspēju pielāgot savam logam. Vāciņi, kas faktiski ir smirdīgas plēves izstrādājumi, tika aizsūtīti atpakaļ, bet ne miņas no atmaksas. Prece, kurai bija liela atlaide, no pirkuma groza vienkārši pazuda.

Bon Prix - Neatgriež naudu par atpakaļ atgrieztu preci

Neatgriež naudu par atpakaļ atgrieztu preci Pasūtīju preci interneta veikalā BonPrix, prece nederēja un 15.12.2016. nosūtīju preci atpakaļ, kad 26.01.2017. vēl nebiju saņēmusi atpakaļ naudu, aizrakstīju e-pastu, man atvainojās, teica, ka prece ir saņemta un naudu atgriezīs (lai gan jau bija jābūt pārskaitītai). Nu ir pagājušas vēl 8 dienas, kopumā jau 50 dienas no preces nosūtīšanas atpakaļ un no naudas ne miņas uz e-pastiem arī vairs neatbild.

Bonprix - Обман, деньги не возвращают

Обман, деньги не возвращают Возврат товара оформлен 12,12,2016 года. В правилах возврата на сайте, нигде не написано, что возврата денег клиенты должны ждать месяц пока товат поступит на их склад и ещё 2 недели пока они перечислят деньги ! Мало того, что при оформлении заказа не была предоставлена скидка 15 %, при заказе 14,11,2016 – хотя баннер красовался в интернет магазине , так ещё 6 недель ждать возврата денег – это просто недопустимо, при условии что о таком сроке НИГДЕ не указывается ! Была высылана претензия в...

V Vera15 31.01.2017
Komentāri 1 Apģērbs

Bonprix - Izmēru nesakritība

Izmēru nesakritība Es tā īsti nesaprotu - Bonprix žurnālā ir izmēra tabulas, tikai jūsu atsūtītie pasūtījumi nemaz nesakrīt ar izmēriem, piem man pēc izmēriem vajadzētu pasūtīt 50 izmēru, bet to zinot ka jūsu drēbes nesakrīt ar rakstītiem izmēriem žurnālā šoreiz pasūtīju 46 izmēru, bet saņemot preci atkal izrādījās par lielu - tāpēc rodas jautājums kāpēc tas tā ir - no kurienes tad nāk tā prece vai no nelegāliem šuvējiem?

Bon Prix - Krāpšana

Krāpšana Pasūtīju teniskurpes sieviešu par 37.90€,un sūtīju preci atpakaļ,naudu par atgriezto preci nesūta. Par atgriezto preci, samaksāto, pastā saņemšanai, neatmaksā naudu un aiztur ilgāk par mēnesi. Un melo par noteikumiem un tiek slēpta atrašanās vieta un pret klienta pretenzijām ņirgājoties atbild.

Bon Prix - Patstāvīgi manā vārdā veic pasūtījumus savā katalogā

Patstāvīgi manā vārdā veic pasūtījumus savā katalogā Man bija atsūtīts reiķins no Bon prix uz 100 eiro caur pastu. Svārki, bikses, džemperis, pat uz izmēri līdzigo manējam. Bet es biju šokā, jo neko nebiju pasutījusi un mani tuvie cilvēki arī. Es piezvanīju pa informācijas tālruni un uz mani nelaipnā tonī uzbrauca par to, ka es pasūtu un tagad atsakos un negribu maksāt. Sākumā es centījos runāt mierīgā balsī un izskaidort, ka neko nebiju sutījusi. Tad operators mani salidzināja ar vecenīti, kura pasūtīja un par to aizmirsa. Atmiņa slikta man 25...

O oblo4ko 23.05.2015
Komentāri 0 Apģērbs

Bon Prix - naudas atgriešana

naudas atgriešana В ноябре 2013 года заказала пальто,качество не устроило и отослала обратно,а деньги до сих пор (уже 2 месяца прошло на 20.01.2014.)не возвратили.Прошу откликнуться тех,кому пришлось столкнуться с такой же проблемой. Объединясь вместе, мы сможем добиться справедливости.Мой е-mail [slēpt]@inbox.lv.

F faskina 20.01.2014
Komentāri 1 Apģērbs

Bonprix - Качество обслуживания

Качество обслуживания Товар путают, присылают не то, что заказано. Необходимое количество заказать нельзя. Цена после доставки может измениться. НЕ ВОЗВРАЩАЮТ ВОВРЕМЯ ДЕНЬГИ. Долго нужно добиваться возврата.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes