1188

Lattelecom BPO SIA
Adrese: Dzirnavu iela 105
Rīga
Latvia - LV-1011
(Biroja adrese)
Tālrunis: 80001188
+371 67054100
Darba laiks: 8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30
8:30 - 16:15
slēgts
slēgts
Kategorija: Internets  •  Web lapas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
45
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

1188 - Sūdzības un atsauksmes

1188 - Slikts serviss

Slikts serviss Nepaspēju nopirkt sev biļeti, tāpēc kapu autobusā "Ventspils-Liepājas AO", lai nopirktu biļeti izvilku un parādīju šoferim 3+karti un ID karti. Nu šoferis skatoties uz 3+ karti saka, lai nosauc derīguma termiņu, nu es padomāju neredz varbūt? Nosaucu un uz 3+ kartes bija 03.05.2024, bet dienā kura pirku ir 11.032024, tāpēc nesapratu. Šoferis man neļāva pirkt biļeti, tāpēc bija jāgaida līdz nākošajam autobusam 2+h. (Autobuss 14.25)

1188 - Neatļauta, nepieļaujama šofera rīcība

Neatļauta, nepieļaujama šofera rīcība Vakar, (29.12.23.) maršruta Daugavpils-Ilūkste-Subate-Aknīste, autobusa šoferis braucošā transporta līdzeklī sāka smēķēt. Tas pats atkārtojās arī no rīta (30.12.23.) , braucot maršrutā Aknīste-Subate-Ilūkste-Daugavpils. Un šī nav vienīgā reize. Neiedomāji, kā vispār kāds ko tādu var atļauties! It kā nevarētu izkāpt no transporta līdzekļa un tad smēķēt, kā visi citi normāli cilvēki to dara. Laika tam ir pietiekami (pirms atiešanas, pēc atiešanas, gaidot pieturās) , bet nē, vajag pabojāt citiem plaušas un gaisu. Cerams, ka šis tiks pēc iespējas ātrāk atrisināt .

1188 - Ļoti nejauka attieksme no konkrēta šofera, neskaitāmas reizes

Ļoti nejauka attieksme no konkrēta šofera, neskaitāmas reizes Šodien ar autobusu Alsunga-Kuldīga 15: 50 09.08.2023 atkal saskāros ar šoferi kurš bija nejauki pret mani izturējies pagājušo vasaru. Kāpjot autobusā, kliedza man virsū, lai noslauku kājas (ko es izdarīju) Melnās kapeikas šoferis nevēlējās pieņemt, tādēļ devu 5€ banknoti, uz ko viņš man kliedz virsu, ka viņam nav ko izdot.. Prasiju, ko nu? Kliedza lai kāpju āra, pēc 10min Ilgas baurošanas izmainīja.. Šodien 09.08 kapjot iekšā uzreiz noslqucīju kajas, jo atcerejos cik nejauks viņš spej but...

1188 - Autobusu reisi

Autobusu reisi Esmu ļoti vīlusies. Vairs uz autobusu nevar rēķināties . Jau cik reizes ir jāsalst pieturā, jo autobuss kavējas 15-25 minūtes . Citreiz pat vispār neatbrauc un sanāk kavēt darbu. Tā kā dzīvoju kilometru no pieturas , nākas vien stāvēt un gaidīt nākamo. Un nav tā ka tas notiktu 1x mēnesī , tas notiek reāli regulāri. Tā kā tas būtu okei . 😡😡😡

1188 - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikta komunikācija ar pasažieriem! Iekāpu autobusā lai brauktu uz Priekuļiem maksāju caur telefonu un aparāts nokārās..jautāju vai varu samaksāt tad ar karti un man pasaka nē kontroliere kas arī bija iekāpusi saka šeit nav veikals šoferim jāsteidzas ja nēsot nauda tad nēsot esmu ļoti vīlies jo šis ir 2023 un joprojām slikta apkalpošana pasažieru.

1188 - Bezadbildība, vieglprātīga darbinieku attieksme

Bezadbildība, vieglprātīga darbinieku attieksme Nostāvēju 30min - 15 aukstumā, autobusa šoferis iebrauca nepareizajā platformā, dispičeris nepaziņoja, ka autobuss ir pienācis un kurā platformā atrodās. Beigas svētdiena ar pēdējo autobusu netiku mājas un paliku uz ielas. 17: 20 Rīga-Baltinava. Paldies par darbinieku vieglprātīgo attieksmi pret saviem tiešajiem pienākumiem. Ecoline.

1188 - Rupji izturas

Rupji izturas Reiss nr - 6824134, vadītājs - 201551 autobuss-1290 šofere ļoti beskaunigi izturas, itipasi pret bērniem un pecionariem, uzkatu ja neapmierina savs darbs vai slikts garastāvoklis nav jāizgāž uz pasažieriem. Šis nav bijis vienīgais gadījums, esmu izdzirdēJusi no šoferes, kad bērnam kuram ir 3+ ģimenes karte (uzprasot bērns, cik jāmaksā) atbilde ir - ka tu vari nezināt? Ja nezini summu būs jāmaksā par pilno biļeti. Uzskatu kad tas ir cūciski.

1188 - rupja un nepieklajīga valoda, prasa vairāk naudu

rupja un nepieklajīga valoda, prasa vairāk naudu rupja un nepieklajīga valoda. Iedevu šoferim 3+ karti kurai ir 90% atlaide , pateicu , ka maksāšu ar karti , viņš teica “Labrīt , varēj ātràk pateikt” , un tai vietā, lai es maksātu 0,25 centus viņš man paņēma 2,25€ pilnu summu.

1188 - Slikts serviss un reisu ne noņemšana

Slikts serviss un reisu ne noņemšana Jau kuro reizi pa šo gadu neatbrauc maršrutnieki un ir jāstāv un jāgaida, kad tomēr atnāks jau cits reiss. Šodien, 7: 00 bija jāizbrauc marsutniekam no Slokas uz Rīgu, bet marsutnieka kāpēc tad nebija:) ) ) ) ) ) , bija jāsalst ara gaidot nākamo, vai tā ir normāla attieksme pret klientiem? Kāpēc nevar paziņot savā interneta mājas lapā, par reisu atcelšanu, ja vien viņiem nav slinkums piecelties agrāk no rītiem, lai veiktu izmaiņas reisos:) ) )

1188 - Krāpšana

Krāpšana Izņemiet taču no saraksta autobusu, kurš nekursē, ne reizi gaidot nav sagaidīts pieturā Priedaine (klintaines novads) plkst.21: 06. Kas dodas uz Pļaviņām. Beidziet maldināt cilvēkus. Tas pats arī attiecas un sarakstu pieturā! Šis autobuss pēc saraksta ir noteikts konkrētā laika posmā, taču šajā laika posmā nebraukā, ja nu vienīgi viņš ierodas pus h pirms noteiktā laikā.

1188 - Krāpšana

Krāpšana 2. Jūnijā reiss, kurš no Rēzeknes iziet plkst. 12.30 Rēzekne_Viļāni_Varakļāni-Jēkabpils. Nenotika, kaut arī ziņo, ka ir tāds reiss.. Un tas atkārtojas patstāvīgi, ne pirmo reizi... Ārprāts! Viļānos neierādās! Izskatiet pēc iespējas ātrāk

I Inga Supe 02.06.2021
Komentāri 0 Web lapas

1188 - Šofera nepieklājīgi teksti

Šofera nepieklājīgi teksti 23.05.2021. 16: 43 autobuss: Ainaži - Rīga, šoferis ļoti nelaipns, izteica neapmierinātus un nepatīkamus komentārus (piem. “pavācaties malā”) par to, ka vēlējāmies bagāžā novietot bērna ritentiņu. Maksājot par biļeti izskanēja vēl pāris dažādu nepatīkamu komentāru arī bērna priekšā (piem. “jums ar dzirdi viss ir kārtībā? Es jums teicu - nesiet riteni iekšā. ”)

N Nenene123 23.05.2021
Komentāri 2 Web lapas

1188 - Atgāja no autoostas ātrāk!

Atgāja no autoostas ātrāk! Labdien, vēlos uzrakstīt sūdzību par to, ka autobuss atgāja ātrāk no Iecavas autoostas! Man bija jābrauc uz Bausku, bet dēļ tā, ka autobuss atgāja ātrāk es nepaspēju! Autobusam vaidzēja atiet 14: 25, bet kad atnācu uz autoostu (14: 23) autobus jau bija izbraucis no autoostas un brauca jau no luksafora uz Bauskas pusi! 02.01.2021

. ... 02.01.2021
Komentāri 1 Web lapas

1188 - Neierašanās laikā, stāvot uz vietas

Neierašanās laikā, stāvot uz vietas 11.08.2020 autobusam preču-2 (13) 19: 42 bija jāierodas pieturā Babītes stacija, taču stāvēja 15 minūtes uz vietas, sedeja telefona, pipeja un nedomāja kustēties. Cilvēki aptuveni 15 bija, kurus šoferis no savas vietas redzēja. Visi cilvēki blakus pūta nopūtas.

1188 - Nauda krapšana un śausmigs serviss

Nauda krapšana un śausmigs serviss Отсутствует напрочь понятие сервиса. На претензию по телефону разговаривают хамовато и с бандитским налетом. Понимаешь что претензию высказывать бесполезно и на все твои слова летит куча " у нас тысячи клиентов и мы вам тут не шарашкина контора", но по общению создается впечатление что именно она и есть так как претензии даже не хотят слушать. Чтобы остановить договор нужно писать объяснительную по которой принимают решение "дозволено" или нет тебе приостановить контракт. Заплатили за 3 месяца...

1188 - Neizpratne

Neizpratne Esmu neizpratnē kāpēc vienu dienu autobuss Rīga - Jēkabpils, pļaviņās ienāk 20.07, tad citu dienu 20.12, un tagad uz doto brīdi tāda nav, ir tas pats veicas 20.40 nafigam šitā cilvēkiem prātus jaukt? Katru dienu autobusam savādāks laiks cikos ienāk pļaviņas! Absurds kaut kāds!

M Megija 16.04.2019
Komentāri 1 Web lapas

1188 - Rīgas- Dobeles autobus stopējot aizbrauca garām

Rīgas- Dobeles autobus stopējot aizbrauca garām Šorīt no paša rīta ap pulkstens 11 no Rīgas izbrauca Dobeles autobus , pieturā to stopēja vairāki cilvēki, bet viņš vienkārši aizbrauca prom pat nepaskatoties, ka cilvēki stopēja un ka cilvēkiem ļoti vajadzēja tikt uz viņu. Mikrinā bija tikai 1 vai 2 neieskaitot šoferi un vietu bija daudz, bet tas tāpat neko nemainīja. Ta notika pieturā pie prizmas.

1188 uzzinu dienests - Slikts serviss, bezjēdzīgs uzņēmums

Slikts serviss, bezjēdzīgs uzņēmums Slikts serviss, bezjēdzīgs uzņēmums. Zvanu, kas nozīmē, ka esmu klients, maksājoš, jo zvans ir par maksu. Jautājums "kur ir tuvākais "swedbank bankomāts", es atrodos... " uz ko man atbildēja lai es paskatos internetā vai zvanu bankai. Ja man ir steidzami nepieciešama šāda informācija, un/vai nav pieejams internets, tad šādai informācijai būtu jābūt pieejamai 1188, ko tiešām var atrast internetā. Smiekli nāk par tādu servisu

R Roberts 28.11.2017
Komentāri 3 Bankas

1188 - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien 05.07.2017 gaidot autobusu juglas pietūrā uz valmieru! Autobusam bija jābūt pietūrā 14:07 es stāvēju jau 13:55 un gaidīju, beigās nesagaidīju! Paskatijos sarakstā izradās tas ir autobus Rujiena-Valmiera, tad sapratu ka biju redzējusi Nordeas autobusu ar rakstu Mazsalaca-Rujiena caur Straupi, mīlie daugi bija 4 cilvēki kuri gaidija to autobusu! Tad bla viens rakstites ka visiem autobusiem Mazsalaca-Rūjiena caur Valmieru, kas man tagad jāzīlē vai tas ir īstais autobuss vai nav? Nu galīgi jocīgi, pietiek ar to kad šoferi dažkart ir riebīgi un katik kādam rupji sakot uzdirst!

1188 - плохой сервис

плохой сервис Добрый день! 05.06.2017. я по ссылке оформил подключение интернета с ТВ. 07.06.2017. с моего счёта в Swedbank перечислены деньги 11.88 евро на WWW internet televizija LV1011 Rīga . До сих пор со мной никто не связался. 15 06 2017 мне звонил оператор и сообщил: что регистрацию мою видит, а деньги не перечислены. Высылаю заверенное банковское подтверждение перечисления денег. Жду какого- нибудь результата- получения услуги или возврата денег. С уважением, Fjodors Rjabovs 18 Novemra iela 186-16, [slēpt]@inbox.lv

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes