LV RU
www.sudzibas.lv Atpūtas nams Dole Codes pagastā Klienta maldināšana, slikts serviss

Atpūtas nams Dole Codes pagastā - Klienta maldināšana, slikts serviss

Nesen biju viesībās atpūtas mājā dole.
Ēdiens negaršīgs-kotletes neizceptas (sarkanu vidu) un no vecas, smirdīgas gaļas, karbonāde papīra lapas biezumā un gaļas veltnīši sausi. Aukstā gaļas plate sastāv no apšaubāmām diva veida gaļas ruletēm un salami desas sagrieztas šķēlēs (rimi variants) un tāda paša veida desas, sagrieztas gabaliņos. Saimnieki stāsta, ka galda klājumu gatavo paši uz vietas, bet tā nav taisnība. Noskaidroju, ka galda klājumi regulāri tiek sūtīti vienā ēdināšanas uzņēmumā. Tā ir klienta maldināšana, jo klients ir pārliecināts, ka būs mājas ēdiens, bet tiek pasniegts pavisam cits ražojums. Klientam ir tiesības pašam izvēlēties: vai iznomāt tikai telpas un galda klājuma nodrošināšanu meklēt pašam vai paļauties uz saimnieku godaprātu, kuri stāsta, ka ēdienus gatavo paši uz vietas.
Bez tam par netīro trauku novākšanu, mazgāšanu un brokastu galda saklāšanu ir atbildīgs klients/jubilārs, izņemot kāzu viesībās, kad saimniece nodrošina šo pakalpojumu.
Telpas jātbrīvo nākamā dienā līdz noteiktam laikam, bet mājas saimniece jau krietnu laiku pirms noteiktā telpu atbrīvošanas laika, sāk staigāt ar slotu un spaini, lai tās uzkoptu (2. Stāva guļamtelpas) , kaut gan viesi vēl brokasto 1. Stāvā un viņu mantas atrodas 2. Stāvā.
Ir aizdomas par nesankcionētu video novērošanas klātbūtni atpūtas mājas telpās.
Neiesaku atpūtas mājas dole piedāvāto "servisu".

Komentāri (2)

What? 03.02.2019

Pirmā sūdzības daļa izklausās pēc Gordona Remzija :D

Aw awalanch 11.02.2019

sviests ne sùdzìba

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes