Meklēšanas rezultāti

ARS Medicīnas Sabiedrība - ARS ģeniālie risinājumi (Sūdzība)

ARS ģeniālie risinājumi ...Jānis Līgo vakarā ieleca pa tiešo ugunskurā, otrs, kad pati autobusā mēģināju padzerties sulu un uzgāzu to uz baltās blūzītes, pēc tam tādai nācās pavadīt visu darba dienu. Bet grand prix šajā sarakstā ieņem gadījums ar Medicīnas sabiedrību „ARS”, ko biju spiesta apmeklēt, kad bija radušās problēmas ar ceļu locītavām. Līdz šim to tiku stāstījusi tikai radiem, bet māsa pierunāja uzrakstīt arī plašākai publikai, lai brīdinātu citus no līdzīga stulbuma. Tas notika pirms pāris mēnešiem, esmu 42...

Medicīnas sabiedrība ARS - Pacientu apkalpošana pa telefonu (Sūdzība)

Pacientu apkalpošana pa telefonu Labdien! Vienmēr bijuši vislabākie iespaidi par Medicīnas centru ARS, taču šoreiz kaut kas sagājis greizi. 03. 04. 2018. Centos sazvanīt reģistratūru, tā kā ilgi nevarēju to izdarīt nolēmu pieteikt vizīti pie traumatologa elektroniski plkst. 13: 35, atbildi saņēmu nākošajā rītā, jo tā bija izsūtīta plkst. 19: 00. Nolēmu piezvanīt, lai precizētu laiku, taču operatore, kura man atbildēja ap plkst.14: 30 bija ļoti nelaipna, un man pateica, ka, ja es esmu sūtījusi elektroniski, nevarot mani...

Medicīnas sabiedrība ARS - Pacientus sauc par kretīniem un arī uzraugošajām iestādēm vienalga (Sūdzība)

Pacientus sauc par kretīniem un arī uzraugošajām iestādēm vienalga 2022. gada 11. maijā pl. 11:50 man bija apmeklējums pie dakteres Tamāras Zavgorodnajas medicīnas centrā ARS. Vizītes laikā dakterei uz galda bija novietots datora monitors, tieši manā acu priekšā. Monitorā bija redzami visi tai dienā nākošie pacienti – viņu vārdi, uzvārdi un personas kodi, tomēr vissatraucošākais bija fakts, ka pie šo pacientu informācijas bija iekļauti arī dažādi komentāri, tai skaitā rupji. Pie pacienta A. Barkāna ar vizītes laiku 12:30 bija pierakstīts “kretīns!”, pie...

ARS Medicīnas Sabiedrība - Bezatbildīga klientu apkalpošana (Sūdzība)

Bezatbildīga klientu apkalpošana Neiesaku apmeklēt ARS poliklīnikas dermatologus, kuru galvenais mērķis ir nevis sniegt palīdzību klientiem, bet gan nopelnīt naudu, pat galvā neņemot klientu problēmas. ARS dermatologi nav pat mēģinājuši kaut nedaudz iedziļināties manā problēmā, uztaisīt analīzes un veltīt vairāk par piecām minūtēm laika. Līdz ar to ARS veselības problēmas tiek nevis ārstētas, gan tieši otrādi pasliktinās, līdz ar to iesaku meklēt citu iestādi (kuras tiešām ir), kur strādā ne vienaldzīgi ārsti.

Medicīnas sabiedrība ARS - Плохой сервис (Sūdzība)

Плохой сервис Добрый день... Дерматолог Ю. Бредис из Medicīnas Sabiedrība Ars похоже ставит галочки о колличестве пациентов. На просьбу рассмотреть все участки на предмет плохих родинок - ответил, только на те 2штуки, который пациент ткнул пальцем... Все остальное - на спине - осталось незамеченным... Папиломы - выписал мазь, хотя многие врачи (ну, наверное они не имеют такой опыт...) предлагают лазер. На вопрос о грибке на ногтях... Ответил, что - это в следующий раз посмотрим - такое впечатление, что...

Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss (Sūdzība)

Slikts serviss Обратилась в клинику ARS с проблемой боли в коленях. Мой поход к врачу ортопеду начался с шутки врача, кинутой своему ассистенту по поводу моей фамилии. Потом «прекрасный» врач Arnolds Skirmanis быстро просмотря результаты моего МРТ прокомментировал что мне вряд ли сулит долгая и счастливая жизнь. Его грубая и высокомерная манера общения сразу бросилась мне во внимание, но заплатив 40€ за прием, как бы мне не хотелось развернуться и уйти, я все же пыталась выудить из врача максимум информации...

Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss/attieksme (Sūdzība)

Slikts serviss/attieksme Ierados uz ARS traumpunktu, kur šovakar dežūrējošais ārsts bija Dr. Edvīns Simanovičs. Pirmo reizi dzīvē saskāros ar tik drausmīgu, neprofesionālu attieksmi no ārsta puses! Ja es esmu atnākusi pie ārsta, tātad man ir vajadzīga palīdzība, ko parasti ārsti arī sniedz, nevis nievājoša un izsmejoša attieksme pret tevi kā cilvēku un tavu problēmu, kura jau tā ir diezgan sāpīga tēma... Viss sākās ar to, ka ieejot kabinetā ārsts sāka ar mani runāt krievu valodā. Uz atbildi, ka, jā, mans vārds un...

Medicīnas sabiedrība ARS - slikti medicīniskie pakalpojumi (Sūdzība)

slikti medicīniskie pakalpojumi Mans stāsts sākas ar to, ka man paradījās maza balta pumpiņa. Pēc pāris dienām sāka sāpēt un es nolēmu vērsties pie ārsta pēc palīdzības. Es izvēlējos medicīnas centru ARS, jo šīs medicīnas centrs ir plaši pazītams un labi reklamēts, līdz ar to es iedomājos, ka tieši tur varēs sniegt un es varēšu saņemt visaugstāka līmeņa palīdzību un man varēs izārstēt sapīgo augoni, kas parādījās uz pirksta. Reģistratūrā mani novirzīja uz vizīti pie ārsta – traumatologa-ortopēda Sarmītes Dūzes (pirmdien...

K KN 20.11.2016
Komentāri 2 Ārsts

ARS Medicīnas Sabiedrība - Vizīte 21:30 (Sūdzība)

Vizīte 21:30 Sveiki, Interesanti fakti: 21.maijā vakarā pamatīgi sadūru kāju ar naglu, +- nekas ļoti nopiets, bet 22.maija rītā knapi no gultas izkāpu... 23. jau labāk... bet nu klausot citu ieteikumam 21:30 nolēmu doties uz ARS pēc palīdzības, kaut vai apskates, dezinficēšanas utt... Interesantākais tas, ka apsardzes darbinieks pasauca dežūrējošo "ārstu" vai ko tamlīdzīgu baltā halātā!!! Šī sieviete (neatceros kā sauc) man laipni paskaidroja, ka nekā palīdzēt nevarot pat neapskatoties un neiedziļinotie...

ARS Medicīnas Sabiedrība - Dr. Blūma, neirologs (Sūdzība)

Dr. Blūma, neirologs Vēlos vērst potenciālo ARS apmeklētāju/pacientu uzmanību uz neiroloģes Dr.Blūmas neaptveramo, es pat nezinu, kā nosaukt - nekompetenci? pofigismu? ņirgāšanos?!Mana meita bija pie viņas uz konsultāciju. Daktere, viņai nepieskārusies (neizmērīja ne spiedienu, ne paklausījās pulsu, ne pārbaudīja refleksus) un uzdevusi tikai 1 jautajumu "Vai jūs esat emocionāla?" izdarīja unikālu secinājumu, kas palīdzetu manai meitai viņas problēmā - esot jāēd kāļi, no rītiem pēc dušas janorīvējas ar dvieli un...

Medicīnas sabiedrība ARS - Nekompetents ārsts Dr. E. Vasaraudzis (Sūdzība)

Nekompetents ārsts Dr. E. Vasaraudzis Labdien.Man ir taisītas 2 muguras operācijas,ir 2 grupa.Operācijas ir uztaisītas labi,bet ir problēmas citos skriemeļu līmeņos,visu laiku mocos ar sāpēm.Ievēroju pilnīgi visus ārsta nosacījumus,regulāras rehabilitācijas,fizeoterapēti,vitamīni,nūjošana,baseins,adatu terapijas...viss ko varēju atrast,bet jebkas dod saasinājumus,tāpēc lietoju pretsāpju līdzekļus.Aizgāju uz med.centru ARS,samaksāju 75€ pie dr.E.Vasaraudzis.Izstāstīju par sāpēm,dr.Vasaraudzis apskatījās bildes,pateica,ka esmu...

Medicīnas sabiedrība ARS - Nekompetents manuālais terapeits (Sūdzība)

Nekompetents manuālais terapeits Mana pieredze ar manuālo terapeitu Aleksandru Markovski Rehabilitācijas centrā ARS, Brīvības 39. Vizītes sākumā turpina rakstīt citu pacientu kartītēs, neklausās (vai nesaprot latviski?) manu info, ka man sāp spranda. Iedod man bukletiņu vingrošanai, liek pastaipīties uz priekšu/atpakaļu, pa labi/pa kreisi. Prasa, vai jūtos labāk. Vēlreiz saku, ka sāp spranda. Tikai tagad saprata, ko saku. Izkrakšķina kaut ko pa 3 min, saka, lai eju uz viņa privātpraksi. Liekas galīgi nekompetents speciālists. 60 eur par neko.

R Renchyz 02.11.2023
Komentāri 1 Ārsts

Medicīnas sabiedrība ARS - Gaļina Baltgaile - nekompetents speciālists (Sūdzība)

Gaļina Baltgaile - nekompetents speciālists Labdien, rakstu šo ziņojumu, lai pabridinātu citus cilvēkus, lai viņi netērētu savu laiku un naudu. Kādu laiku atpakaļ, lai atrisinātu problēmu ar galvas reiboņiem, pierakstījos uz konsultāciju pie dr. Baltgailes MS ARS. Varu pateikt, ka man tas bija vienkārši velti iztērēts laiks un izmesta nauda, jo daktere klausījās ļoti pavirši, nenozīmēja nekādus (!) izmeklējumus, izrakstīja kaut kādas vieglas tabletes un iesāka griezties pie sava ģimenes ārsta. Paralēli, piebilstot, ka jūsu vecumā...

Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss, neprofesionāli (Sūdzība)

Slikts serviss, neprofesionāli Atceros Ars kā profesionālu un foršu klīniku, kad apmeklēju to ~12 gadus atpakaļ, taču tagad - es reāli paliku uz pauzes. Pilnīgs kolhozs. Nostāvēju 2 cilvēku Rindā 30 minūtes, lai no reģistratūras operatores dzirdētu, ka man sākumā esot jāapmeklē pats ārsts un tikai tad jānāk uz reģistratūru, kautgan piesakot vizīti man teica tieši pretējo. Stāvot Rindā ārste vairākkārt nosauca manu uzvārdu sakot "ā tu vēl Rindā stāvi" un pacientei aiz manis pa visu gaiteni stāstīja, kā viņa nevarot viņu...

Medicīnas sabiedrība ARS - Dermatoloģe Inese Vītola (Sūdzība)

Dermatoloģe Inese Vītola Ars nodarbinātā Inese vītola ir viens no nekompetentākajiem ārstiem, ar ko man ir bijusi tā nelaime saskarties. Ārstes uzskats, ka Akni vajag ārstēt ar sausināšanu, izmantojot kumelīšu tēju un 70-96% spirta šķīdumu ar ēteri un citām aizvēsturiskām vielām, ir absurds un mūsdienu zināšanām pilnībā neatbilstošs. Tikpat šokējošs bija arī izteikums, ka Saules aizsargkrēmu nevajagot lietot un ka tieši vajagot pasēdēt saulītē. Šķita, ka Vītolai ir arī alternatīvi uzskati par mikrobioloģiju un/vai...

A AuroraB 01.10.2020
Komentāri 3 Ārsts

Medicīnas sabiedrība ARS - Nelaipna apkalpošana (Sūdzība)

Nelaipna apkalpošana ...satraukts un taisa mr pirmo reizi, pie tam ar kontrastvielu, pajautājot elementāro jautājumu - kā tas notiek, kad būs šprice...? , pretī saņemta atbilde paaugstinātajos toņos un ar vārdiem... Tu te mani nemācīsi strādāt... Klusē... ! Šķiet, ka samaksājot par procedūru vairāk nekā 200 eur attieksmei vajadzētu būt labākai! Ceru, ka ars vadība darīs visu iespējamo, lai tik jaukā iestādē strādātu tikai tādi cilvēki, kas mīl savu darbu un ciena pacientus. Ar Cieņu, Aizvainotā pacienta aizstāve.

Medicīnas sabiedrība ARS - Sūdzība (Sūdzība)

Sūdzība Mans stāsts arī par ārstu neirologu Aidu Smiļģi. Cilvēki, jā gribat veikt dārgos izmeklējumus un lai jums izrakstītu dārgos zālēs, kuras jums nemaz nevajadzētu lietot un uzreiz otra dienā tikt slimnīcā. Tad tikai griezties pie neirologa A.Smiļģes. Ārste pat nevarēja uzlikt pareizo diagnozi. Pacients laikam viņai ir tikai bizness! Savas sūdzības izstāstīju ārstam jau slimnīca, kur man uzreiz bija uzlikta pareiza diagnoze un ar zālēm , es jau otra dienā jutos , kā vesels cilvēks! Man ļoti...

I IrenaH8T 08.07.2020
Komentāri 0 Ārsts

Medicīnas sabiedrība ARS - Attieksme pret pacientu (Sūdzība)

Attieksme pret pacientu ...ka esmu studente un 40 eur par vizīti (divām) man ir ļoti liela summa un gandrīz 200 eur par magnētisko rezonansi ir praktiski visa mana pusslodzes alga. Pirms gada potītes mežģījuma rezultātā sāka veidoties artRoze. Jau pirmajās vizītes sekundēs ārsts mani nopētīja no galvas līdz kājām un smīkņāja kaut ko par kārtējo meiteni, kas augstpapēžu kurpes pārvalkājusies tiklīdz kā izlasīja nosūtījuma iemeslu "sāpoša potīte". Tālākā potītes apskate ritēja aptuveni šādi "daudz tu te neizrunājie...

B bizbizmāre 14.04.2020
Komentāri 0

Medicīnas sabiedrība ARS - viedoklis par Jānis Dobelnieks traumotologs (Sūdzība)

viedoklis par Jānis Dobelnieks traumotologs Traumatologs-ortopēds J. Dobelnieks pavirši veic savu darbu, neiedziļinās pacienta vēsturē. Sajūta, ka vienīgais, kas ārstam rūp ir naudas peļņa. Es pati vērsos pie ārsta ar sāpošas kājas problēmu. Izvēlējos ars, jo tas tuvāk darbam, nekā mana ierastā poliklīnika. Kājai problēmas bija gadu atpakaļ, kuras tika atrisinātas. Paņēmu līdzi arī visu iespējamo informāciju jeb "slimības vēsturi" (to skaitā iepriekšējā rentgena slēdzienu) , piebilde, man ir padilis viens skrismlis kāju pirkstos. Tātad...

M Malahiits 10.10.2019
Komentāri 3 Ārsts

Medicīnas sabiedrība ARS - Slikts serviss; nekorektas informācijas sniegšana (Sūdzība)

Slikts serviss; nekorektas informācijas sniegšana Pierakstījos telefoniski uz grupu vingrošanas nodarbību un ārstniecisko masāžu. Paldies par grupu nodarbību blaumaņa ielā, ar to problēmu nebija. Toties pie masāžas skolas ielā tā arī netiku. Pierakstoties konkrēti jautāju vai ir pieejama apkakles zonas masāža uz ko saņēmu apstiprinošu atbildi un pierakstījos. Masieres vārdu man nepateica un es nejautāju, jo parasti uz vietas pasaka kabinetu, kur jādodas un viss. Reģistratūrā man nesniedzot nekādu info, arī apstiprinot, ka esmu šeit pirmo...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes