www.220.lv - Meli

Interesanti ka tam pretigajam internetveikalam 220.lv vienmer ir kat kads stulbs ataisnojums kaut gan reali nekas netiek izdarits.Neticiet vinu komentariem vini tikai maldina cilvekus.Ir jau no malas ta viegli spriest, bet kad pats nonac tada situacija tad nav patikami...Man ir diezgan liela pieredze sakara ar iepirksanos interneta , bet ar tadam cukam ka internetveikalu 220.lv man gadijas pirmo reiz un ceru ka pedejo. Butu zinajusi agrak par sadu lapu nakad nebutu iepirkusies internetveikala220.lv , jo ir loti daudz sudzibas par so veikalu.NEPERCIET NEKO INTERNETVEIKALA 220.LV...ja ari kadreiz tur ir izdevies nopirkt sakarigu preci tad ticiet man ari jums pienaks ta reize kad naksies smagi vilties.

I

Komentāri (2)

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 16.02.2015

Labdien, Inga!

Visu pirms, lūgums nerunāt necenzētiem vārdiem!

Kā arī vēlamies visus informēt - lai arī neskaitāmas reizes esam Jums vaicājuši atsūtīt pasūtījuma nr., to jūs nezināmu mums iemeslu dēļ nevarat izdarīt. Bez informācijas par Jūsu pasūtījumu mēs nevaram sniegt komentāru/ jo nevar atšifrēt Jūsu pirkumu! Lūgums - atsūtiet Jūsu pasūtījuma nr.

Papildus vēlamies uzsvērt - interneta veikalā 220.lv klienti var iegādāties tikai oriģinālas preces no gadiem pārbaudītiem piegādātājiem. Iegādātajām precēm tiek nodrošināta garantijas apdrošināšana 2 gadu garunā pēc pirkuma brīža. Ikviena prece tiek pārbaudīta autorizētā garantijas servisa centrā, ja klientam ir pretenzijas pret autorizētā servisa centra slēdzienu, tam ir visas tiesības veikt pārbaudi pie licenzēta neatkarīgā eksperta, par to iepriekš informējot 220.lv.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 19.02.2015

Labdien, Inga!

Telefonu Jūs iegādājāties 2014. gada 6. augustā ar kurjeru to saņēmāt 7. augustā.

Interneta veikalā 220.lv vērsāties gandrīz pēc 4 mēnešiem - jeb 28.novembrī saņēmām Jūsu telefonu, kas tika sūtīts pa pastu - telefonam nebija pievienots nekāds dokuments !

Tā kā nebija neviena pavadokumenta vai pirkuma dokumenta, nevarēja garantijas serviss identificēt to kā Jūsu telefonu, intensīva darba rezultātā tas tika noskaidrots un telefons tika nosūtīts uz autorizēto garantijas servisa centru.

Jau kopš 10 decembra, Jūsu telefons ir saremontēts ( garantijas remontu veica autorizētais serviss) un atrodas mūsu garantijas servisa centrā - Rīgā, Ģertrūdes ielā 94a! Jūsu telefonam tika nomainīts jauns skārienjūtīgais ekrāns - telefons ir gluži jauns un mums nav saprotams, kāpēc Jūs neierodaties tam pakaļ jau vairāk kā 2 mēnešus.

Saistībā ar šo gadījumu pie mums vērsās arī PTAC - vēstulē viņiem sniedzām sistuācijas izklāstu. Arī Jūs esat saņēmusi informāciju no PTAC par šo gadījumu un arī Jums PTAC ir sniedzis savu redzējumu.

Interneta veikals 220.lv ir rīkojies saskaņā ar visiem normatīvajiem aktiem un no savas puses veicis visas darbības, ko tie paredz, mēs esam Jums snieguši garantijas remontu un prece ir kopš 10.decembra ir pieejama saņemšanai - Jūs par to tikāt informēta jau 2014. gada 10.decembrī. Papildus Jums ir sūtīti atkārtoti atgādinājumu - izņemt preci.

Lūdzam rast laiku ierasties pakaļ savam telefonam Jums ērtā laikā:
Pirmdiena - Piektdiena: 9:00 - 20:00
Sestdiena: 10:00 - 15:00
Svētdiena: BRĪVDIENA

Papildus pievienojam arī interneta veikala 220.lv atbildi PTAC.

ar cieņu
interneta veikals 220.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes