www.sudzibas.lv 220.lv slikts serviss

220.lv - slikts serviss

Pasutiju preciIzvelejos speciali tadu preci kas atrodas noliktava,lai piegade butu pec iespejas atraka.Ta ka 220 bija akcija ar atru bezmaksas piegadi uz majam un atru pasutijuma noformesana taja pasa diena.
Papildus konsultejos ar konsultantu vinju chataa par piegades ilgumu,kur teica,ka divu dienu laika jo izveleta prece ir noliktava.Pasutijumu veicu 18.datuma.Pasutijums nodots izpildei tikai nakamaja diena,lai gan viņu akcija bija ka taja pasa diena.Meilaa atraksta ka bus piegade līdz 31.10-ka tad tas sanak?
sanemu sms 22.10 ka prece beidzot nodota kurjeram un bus 1-2 dienu laika.Nu jau atkal ir pagajusas 4 dienas un no preces ne minas.Zvaniju un man saka ka bus tikai 31.10 jo neesot bijusi noliktava.Ko var melot...es speciali dabuju izveleties citu preci ks bija noliktava 100% jo to dariju ar onlain operatora palidzibu. Milie cilveki tad kam ticet,katrs sola savadakuu piegades laiku.Taisat akcijas,kuras pasi nevarat izpildit.Tada cilveku mulkosana sanaak..Atrodoties pāri simts metrus no 220 butu aizgajusi pakal pati,ja butu zinajusi ka bus jagaida divas nedelas vai vairak.Godavards no kinas sanak ka atrak piegada,neka no blakus skersielas.Nedomajuu vel kadreiz seit ko iegadaties,jo pasutiju davanu cilvekam, kuram jau vairs nedavinasu so preci logiski pec 2 ned.Nesmuki

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 25.10.2016

Labdien,

vēlamies lūgt Jūs atsūtīt pasūtījuma numuru, lai pārbaudītu visu informāciju par radušos situāciju un sniegtu Jums atbildi. Atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām,

Gaidīsim Jūsu atbildi,

Komentāri (3)

J Jonsons Babys 25.10.2016

Grūti pirms ko no viņiem pasūti atvērt internetu un palasīt atsauksmes? Manuprāt kopš šos nopirkuši Poļi šī lapa vairāk domāta viņu sūdzībām, jo katra piektā sūdzība ir par 220 apkalpošanu un servisu. Jūs esat muļķi ja vēl pērkat no 220!

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 25.10.2016

Labdien,
Paldies par Jūsu komentāru, mēs katru dienu strādājam pie tā, lai ikviens klients būtu apmierināts ar mūsu apkalpošanu,
Ja Jums ir kādi ierosinājumi, mēs būsim pateicīgi tos saņemt uz e-pastu [email protected].
Lai Jums jauka diena.

J Juris010 26.10.2016

Ja vien citi darbinieki strādātu tikpat čakli un apzinīgi, kā atbilžu rakstītāji! Sūdzību skaits par 220.lv nu nekādīgi nemazinās.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes