www.sudzibas.lv 220.lv slikts serviss

220.lv - slikts serviss

Pievienojos visam iepriekšējiem, jo nesaprotu, kā viņiem atļauts strādāt, un reklamēties. Jo, labu gribēdami, nopirkām multivārāmo katlu, labas firmas, par augstu cenu, jo biju pārliecināta, ka REDMOND RMC-M250, ka nevar būt brāķis, kā izrādās šeit var, tā vietā, lai atgriestu naudu, viņi man atbildēji
Atcerieties! Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir tiesības preci lietot tiktāl ciktāl tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā).
Neskaitāmas reizes zvanot konsultantam, viņi atbildēja, ka man ir tiesības saņemt naudu, bet servisā strādā attapīga darbiniece Inga Purvinska, kura iesmērēja Atteikuma tiesības anketu vietā, Pieteikuma anketu, un tā rezultātā, naudu par brāķi mēs nesaņemam. PTAC arī nevarēja palīdzēt, jo 220.lv tā strādājot. Tā, ka esat uzmanīgi, ko aizpildat, un kam uzticaties. Ceru, ka taisnība kādreiz uzvarēs.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 21.10.2016

Labdien,

Precizejiet lūdzu Jūsu pasūtījuma numuru, lai mēs varam pārbaudīt informāciju un izrisināt sitāciju.

Gaidīsim Jūsu atbildi.

L

Komentāri (5)

Ventilators 21.10.2016

Veikali neražo preces. Redmond ražo tā pat kā citas preces. Bieži vien mēdz būt 1-3 rūpnīcām vienam ražotājam.
Bet tā taču ptac lapā rakstīts "tik tāl cik tas iepsējams veikalā!", ja arī būtu no Ptac lapas izdrukāts pieteikums, naudu neatgrieztu ja būtu mēģinājuši kaut ko tur vārīt.

Līdz ar to jaunu vai līdzvērtigu vietā, vai remonts. Ja remonts atzīs brāķi tad arī divas iespējas! Jauns vietā vai nauda. Bet to nosaka jau serviss.

L Laura Liepa 27.10.2016

Izskatās, ka serviss centrs ir ar Jums uz vienu roku, jo LV korupcija aug un zeļ. Es pirku dārgu katlu, lai viņš man stāvētu stūrī, jo uz viņ nevar neko pagatavot. Jo, pēc remonta vismaz pogas strādāja. Bet, to , ka ēdiens paliek neizvārīts nav iespējams uzzināt pēc katla neizmantošanas. šķiet, ka Jūs tālu esat no realitātes. Jo normālas, kompānijas , lai nebojātu savu tēlu vai nu atgriež naudu, kā bija mūsu gadījumā, ko vēlējāmies, jo sapratām, ka nevēlamies nekādas saistības vairāk ar Jums. Vai sliktākā gadījumā samaina ar ejošu preci, bet tā vietā, man pus mēnesi nervus bojādams visu laiku kāds atrakstījās, kamēr es vairs neizturēju.

BondsBonds 22.10.2016

Kura taisnība? Katlu taču gribēji? Domā viņi tos katlus speciāli bojā, lai viņiem būtu papildus publicitāte? Nevajag nākt ar savu taisnību un stāstīt ka tā ir vienīgā taisnība, taisnībai ir vairākas puses.

L Laura Liepa 27.10.2016

Gribēju gan, kurš atvieglotu manu ikdienu....Nevis uzturēt liekēžus. Vienmēr, pastāv brāķu procents, bet tad, ja Tu ar tādu biznesu nodarbojies, šo risku uzņemies, neviss slēpties zem segvārda un te bļausties, kā upuris.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 27.10.2016

Labdien,
vēlamies atkārtoti lūgt atsūtīt Jūsu pasūtījuma numuru, lai mēs varam precizēt visu informāciju un palīdzēt Jums izrisināt situāciju.
Ar cieņu,
Internetaveikals 220.lv

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes