www.sudzibas.lv 220.lv Krāpšana

220.lv - Krāpšana

Labdien!
Si gada sakuma jūsu veikala pirku visu nepieciešamo 3 istabu dziv. Iekārtošanai. Mēneša laika dziv bija jābut pilnīga kartība. Neskaitamas pakas nāca katru dienu ...Tika veikti ari pēdējie remonta darbi. Pie sis situācijas nebija iespējams uzreiz parbaudit paku saturu. Turklāt pasūtījumi tika sadalīti uz vairākām piegādes reizem.
Kad remonts bija pabeigts un katra lieta stāveja sava vieta, atklāju ka pietrūkst stāvlampa technolux cosmo s. Vērtība 135 eiro. Pasūtījuma nr. 2991136. Nekaitamas reizes zvanīju dispečeriem ar lūgumu atsūtīt iztrukstošo lampu, bet bez rezultāta. Atbilde bija: lampu es esmu jau saņēmuši. Ta nav taisnība !!! Jutos sasutusi un vilusies...Viss tik labi sakas. Manu pasūtījumu kopsumma sasniedza vairākus tukstošus eiro. Tādu pircēju vel vajag pameklēt ...Vairāk šeit neko nepirkšu un ari savus draugus bridināšu par so saubago interneta veikalu.
Velu jauku dienu! Benita

Papildināts Benita Kocai 24.08.2016

PS. Jau sen gribēju informēt administrāciju par šo gadījumu tikai nezināju kur griesties . Bija doma aiziet uz biroju Getrudas iela 94a bet LV esmu divas reizes gada ....patstāvīga dziv. vieta ir Vācija Tikai šodien ieraudzīju sūdzību saldu un izlēmu uzrakstit ....pagājis jau pus gads , bet ta slikta sajuta vel ir.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 31.08.2016

Labdien,

Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām,
Taču balstoties uz mums piejamo informāciju,
Jūs pasūtījāt preces 21.01.2016 pasūtījumā bija 4 preces līdz ar to 4 paku numuri un pakas tika Jums piegādātas 23.02.2016, Mūsu pirkšanas noteikumos ir norādīta informācija, ka pasūtītājam ir tiesības iepazīties ar preci un tās kvalitāti 14 dienu laikā no saņemšanas brīža. Ar visiem noteikumiem Jūs varat iepazīties šeit: http://220.lv/lv/t/garantija
Savukārt pirmo reizi informāciju par to ka Jūs neesat saņēmusi preci mēs saņēmām no Jums 06.04.2016, tas ir 44 dienas, 1 mēnesis un 14 dienas vēlēk. Pēc visas informācijas pārbaudes tika konstatēts, ka visas 4 pakas Jums ir piegādātas, un par katru no tām Jūs esat parakstījusies. Kā arī pavadzīmes un DPD kurjerdienesta saņemšanas kvītis ar parakstu tika nosūtītas Jums uz e-pastu. Līdz ar to pēc lietas izskatīšanas, mēs bijām spiesti to slēgt. Mūsu klientu apkalpošanas komanda nosūtīs atkārtoti visas kvītis kā apstiprinājumu. Atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām. Ar cieņu!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes