www.sudzibas.lv 220.lv VISS IESPĒJAMAIS

www.220.lv - VISS IESPĒJAMAIS

Ar ko lai sāk, pat nezinu!!!!Tātad, izdarījām lielu kļūdu un pasūtījām no 220.lv ( uzķērāmies uz labajiem mārketinga trikiem t.i.- maldinošas reklāmas, labi saukļi ), neienāca pat prātā, ka vajadzētu ienākt šajā 220.lv mīļākajā mājaslapā un izlasīt cik daudz cilvēkiem 220.lv ir čakarējuši prātu..Pilnīgi pamatoti ir tas,ka 220.lv ir sudzibas.lv TURIES TĀLĀK topa pirmajā vietā... 1. Pasūtījām 3 lietas ( visa s" bija" noliktavā) 19. augustā ( pasūtījuma izpildes laiks bija 10-11 darba dienu laikā) , viena lieta atnāca laicīgi, zvanījām lai uzzinātu, kas tad noticis ar pārējām, teica, ka grilu varēs piegādāt laicīgi, bet, ka pagarinātājs būs jāpagaida ilgāk. Pagarinātāju noņēma no sākuma pasūtījuma un uztaisīja jaunu. Atnāca paziņojums, ka jāmaksā vēl, bet pēc tam, ka apmaksāts, jāpiegādā līdz 11. septembrim, ok. Pienāk 3. septembris, gaidu, gaidu kad kāds piezvanīs, bet neviens nezvana, zvanu, prasu, kur ir mans grils, saka, ka neesot informācijas, ka pārzvanīšot. Kā jau te daudzi rakstīja - ne ziņas, ne miņas no 220.lv. Zvanīju atkal prasīju, kāpēc man neviens neatzvana un, kad būs mans grils,jo pasūtījuma termiņš šodien beigsies, prasīju kāpēc man tiek melots un kā var nepiezvanīt, ja viņi nav piegadājuši preci, atbildētāja jutās tik aizvainota, tā it kā es melotu un šis būtu pirmais gadījums kad tā noticis, bet kad ienācu šajā portālā un izlasīju sudzības, bija skaidrs, ka tā viņas runā ar visiem, kaut kādus sarkastiskus jokus izspļauj, jā, varu teikt, ka es ar viņām nelaipni runāju, bet viņas tieši nekā neapsaukāju , izmantoju tādus vārdus kā faking, sūds, bet viņi šajā gadījumā bija tie, kuri neizpilda savus solījumus un reālus līgumus, neatzvana, un pat neiedomājās pabrīdināt klientu, ka prece aizkavēsies, biju vienkārši šokā par šādu attieksmi, un ja pret klientu var ar tādu disrespektu izturēties, uzskatu, īsti nav savādāk ar tādu uzņēmumu nevar runāt un viņiem jāsaprot, ka tu neatlaidīsies.. Saku, ka ka gribu runāt ar menedžeri vai vecāko smth, saka, ka tāda iespēja neesot. Bet šī saka,ka atkal pārbaudīs info, bet grilu šodien nevarēs piegādāt. Ā, tas pagarinātājs vispār nemaz nebūšot, tas tā. ( samaksā naudu par to, kas nebūs ) Prasu tad lai viņa noskaidro info un atzvana tajā dienā un informē mani par to,kad viņš tiks piegādāts. Es teicu, ka es neticu, ka viņi man piezvanīs, jo viņi ir neatzvanījuši jau tik daudziem. Viņa sola, ka atzvanīs. Viņa nomet klausuli, jo es "saukājos", kaut gan es viņas nenosaucu ne vienā sliktā vārdā, bet viņu kompāniju gan. UZMINIET? viņi neatzvanīja. Zvanu nākamajā dienā, prasu kur ir mans grils, nu jau esmu ļoti nikna, jo viņi solīja atzvanīt un mani informēt par notiekošo. Pēkšņi pēc ilgāka klusuma pie klausules vecākā, sākumā baigi laipnā, pēc laika jau nelaipns tonis utt. Kad prasīju kāpēc ir tā, ka jūsu personāls var nomest klausuli un neatzvanīt, kad sola to izdarīt, teica, ka viņa blakus esot stāvējusi patiesībā un klausījusies sarunu, un tā esot bijusi ļoti "nepatīkama", es saku, ka protams, ka nepatīkama, man arī ir nepatīkami, ka jūs solat atzvanīt - neatzvana, un ka nepiegādā preces laicīgi, bet tā telefonoperatore vakar meloja un teica,ka nav iespējams runāt ar menedžeri, tāpēc tas jau bija viens no daudzajiem meliem, kuros viņi bija sapinušies. Prasīju kur un kad būs mans grils, jo pašlaik notiek diezgan pretlikumīga darbība, viņi ir pārkāpuši termiņus, nauda ir iesaldēta un viņi saka,ka vispār ja es negribu gaidīt, tad viņi naudu atgriezīšot atpakaļ. Es prasu cik ilgi, viņa saka, ka līdz mēneša beigām, es vienkārši šokā prasu kā tas var būt, ja grilam jau vakar bija jābūt uz mana galda, kā jūs varat pārdot neesošas lietas, un solīt, ka būs kaut kādos datumos, kaut gan jūs vēl pat pasūījumu neesat uztaisījuši, tad jau es varu iet uz veikalu un ņemt lietas un pēc tam samaksāt.. kautkad.. mani par to apcietinātu, bet redz kantorim 220.lv tas nav nekāds šķērslis ar uzplaukumu apčakarēt cilvēkus. Kā tāda situācija vispār var rasties, pēkšņi viņiem JAUNA sistēma, kurā vēl nepilnības utt. es saku,ka neticu, jo es neesmu vienīgā, vēl ir 100 cilvēki, kuri ir šitā čakarēta, es saku,ka es gribu grilu un ātrāk par 30. septembri, jo darījums ir noslēgts.. viņa nometa klausuli. Zvanu atkal viņiem, prasu, kad būs mans grils, teicu,ka gribu atkal runāt ar to vecāko, bet šī operatore jau saka pilnīgi kaut ko citu, ka grils jau būšot pieejams 6 darba dienu laikā. Es saku, ļoti labi, ka gaidīšu. Negribēju čakarēt viņai prātu un neprasīt kāpēc tā. Reāli viena operatore lika atteikties no pasūtījuma un meloja par piegādes termiņiem, bet cita saka,ka 6 dienu laikā būs. Atkal meli, meli, meli Un par brīnumu bija arī. Naudu par pagarinātāju vēl neesmu saņēmusi, bet šodien zvanīja un teica,ka 2 dienu laikā viņam vajadzētu būt, atliek vien gaidīt.Tātad secinājumi - 1. NEKAD nekādos apstākļos neiepērkaties tur, jo jūs nekad nevarēsiet zināt, vai tas pats neatgadīsies ar Jums. 2. 220.lv ir sapinušies savos melos, viņi atvainojās 100 reizes par sagādātajām neērtībām, bet viņi varētu arī viņas neizraisīt un tad arī nebūtu par ko atvainoties.3. Fakts, ka viņiem publiskajā telpā ir jāizliekās, ka viņi grib atrisināt visas šīs situācijas ir pilnīgs bullshits, jo kāpēc kad zvana, tad visiem viss ir pie vienas vietas, bet kur cilvēki var redzēt, tur tik ļoti grib atrisināt to, kas bez viņu nolaidības nebūtu radies, bet tas viss ir sistēmā. 4. Domāju,ka 220.lv vienīgais uzņēmums, kas kādam maksā par to, lai sudzibas.lv atbildētu uz visām sūdzībām un izdomātu "pozitīvos komentārus", tāpēc jautājums, vai izdevīgāk nebūtu salabot "sistēmu" un beigt čakarēt cilvēkus?5. Viņi taisnojās ar daudz klientiem utt. esam veikuši pasūtījumus no Amazon, kuram bez šaubām ir entās reizes lielāks pieprasījums, un nekad nav bijušas nekādas problēmas, tāpēc tie ir vienkārši stulbi attaisnojumi, kas ir jāsaka, lai varētu atkratīties6. Viņi lūdz saprast viņus...kā viņiem vienkārši nav kauna? Būtu jāsaprot, ka klientam ir visas tiesības būt niknam, ja veic tik sliktus darījumus..7. Kāpēc viņi šeit lūdz citiem rēķina numurus, ja viņi jau ir iesnieguši citus dokumentus un tai lietai jau vajadzētu būt nokārtotai, tas tikai parāda to, ka tie uzrakstītie iesniegumi aiziet nebūtībā un viņi cer, ka klientam vienkārši nebūs laiks ar viņiem tur čakarēties un viņš atstās to tā... Bet kad uzraksta sudzibas.lv, pēkšņi 220.lv ragu vietā spārni un visi grib palīdzēt.. Nekad, nekur, neko nerakstu, jo vienmēr slinkums un aizmirstās, bet tāda attieksme ir vienkārši zem jebkuras kritikas un negribu lai citiem ir tik pat sačakarēta pieredze. Paldies 220.lv par lielisko iepirkšanās pieredzi, nu katrs, kuru satieku, brīdinu, lai nekad neiepērkas jūsu nožēlojamajā internetveikalā.

Komentāri (24)

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 19.09.2014

Labdien, visu pirms vēlos personīgi atvainoties uzņēmuma vārdā par šo situāciju. Mēs nevairamies runāt, ka uz doto brīdi uzlabojam apkalpošanas sistēmu un daram citus soļus, lai turpmāk šādu sūdzību nebūtu.

Paldies, ka informējat, ka dažādi operatori Jums sneidz dažādu informāciju - to ir nepatīkami dzirdēt. Tāpēc lūgums atsūtīt Jums savu pasūtījuma nr. uz [email protected], vai uzrakstīt šeit, lai mēs varētu pacelt šo gadījumu. Kāpēc Jūsu pasūtījuma nr ir nepieciešams - jo diemžēl ar šeit pausto informāciju ir par maz, lai tiešam identificētu Jūsu pasūtījumu!

Ar cieņu
Interneta veikals 220.lv

A Aigarins 28.07.2017

Nemelojat pasi sev,un apkartejai sabiedribai.Esat vien lets krapnieku kantoris tak.Nemaz nemeginiet izspelet te,ka parzinat,ka parzinat labas apkalposanas kulturas standartus,un etiku.Kaunieties.

2 220-krapnieki 19.09.2014

Kas tad raksta šos komentārus, un atvainojās 220.lv vārdā?
saprotiet, man jūsu nožēlojamā atvainošanās nav vajadzīga, jo jūs to darāt, lai citi redzētu, ka jums ķipa rūp !!!

ja jau te rakstat, tad jau izlasījāt, ka es neesmu saņēmusi naudu vēl par pagarinātāju, un šodien ir jau pāri jūsu atkal jau solītajām 14 dienām, un protams, ka neviens nav zvanījis par iemesliem, kāpēc šī nauda nav kontā jau, kas tad tagad " nauda nav noliktavā " vai " banku transfērs prasa tik ilgu laiku " vai sistēmā kļūda, ka banka nav aizskatījusi????

kas būs atkal vainīgs, viss tikai ne jūsu uzņēmums???

labāk būtu atskaitījuši man manu naudu nevis te atvainojušies!!! nožēlojama kompānija

beidziet visiem te atvainoties, bet izpildat, to, ko jūs GARANTĒJAT !!! neviena no jūsu miljons atvainošanām man neatgriezīs manu dārgo laiku un nervus, ko esmu pavadījusi ar jums te strīdoties un kasoties!!!

cik sapratu, te viena sieviete rakstīja, ka viņai nav bijušas nekādas problēmas, jo viņa nekad nesamaksā internetbankā, bet un uz vietas, tāds jums bizness, par klientiem, kura naudu jūs vēl neesat dabūjuši jūs uztraucaties, bet to kuru, nauda jau sen ir jūsu kontā, pret tiem var izturēties tā, itkā viņiem nebūtu tiesības saņemt jūsu norādītajā laikā preces

Jūs nesaprotat vienu, to, ka visi, kas te raksta, ir dusmīgi par jūsu nihilistisko un vienaldzīgo attieksmi pret klientiem, par to, ka jūs neatzvanat, kaut gan solat to izdarīt, tā nu nav sistēmas kļūda, nestāstiet man to, par to, ka tiek melots par precēm, kas ir, un nav noliktavā, jo jūsu uzdevums būtu brīdināt klientu par preces aizkavēšanos, utt, BEZ MILJONS REIZES ZVANĪŠĀNĀS JUMS, par to, ka jūs vienkārši sākat ignorēt klientus, kuri ir samaksājuši par savām precēm...
es nekad ar jums te nestrīdētos un netaisītos nekādu savu taisnību pierādīt un pat naudu dabūt atpakaļ, jo summa ir maza, t.i.
ja man būtu piezvanījuši, atvainojušies, utt, jo man 220.lv piezvanīja un apjautājās, vai saņēmu grilu, , bet visas parējās reizes, es esmu zvanījusi un runājusi ar jūsu nožēlojamajām telefonoperatorēm, un kā jau te daudziem bija, piezvanam, saka, ka noskaidros info un atzvanīs, un citiem te 10 dienas var nezvanīt, bet es negaidīju jo biju izlasījusi, ka jūs tā darat, tāpēc zvanīju atkal un prasīju, kā var neatzvanīt...

JŪS NEATBILDĒJĀT KĀ VAR NEATZVANĪT JA SAKA, KA ATZVANĪS!!!

2 220-krapnieki 19.09.2014

Tātad, šodien viesojos pie 220.lv vadības !!! :)

tas bija trakākais, kas ar mani noticis!!! pirmais, nevaru atrast viņu vadības vietu, jo nekur nebija norādes, kur viņi ir, jo viņiem vēl nav uzliktas norādes, ka viņi atrodas tajā mājā...
Pa priekšu man gāja viena no viņu telefonoperatorēm...
Aizeju, liek uzgaidīt, ieeju telpā, dzirdu, kā telefonoperatores iziet no galvenās telpas, un kā aizgāja sāka čukstēt un smejoties izteikt tādas frāzes kā " es taču teicu, ka tā bija viņa, viņa tur gāja un tā bija tā, kas tur rakstīja sūdzību " utt, nedzirdēju visu, bet nu fakts, ka viņas, kā mazas 13 gadīgas meitenes, kam smadzeņu vietā ir makaroni, mani aizgāja aprunāt, bet es domāju, ko gan es varu zaudēt un iet pajautāt, vai tas ir normāli, iet un apčakarēto klientu, kuram viņu kantora attieksme ir tik ļoti apriebusies, vienkārši aprunāt aiz muguras, un viņa man pajautāja, vai tas ir normali noklausīties svešas sarunas, bet nu es to vienkārši dzirdēju, gribēju vai negribēju... tātad, tā jau bija atzīšanās, ka viņas mani aprunāja, un tā viena meitenīte vēl novēla vainu uz otru... beigās novēlēja man veiksmi...protams super sarkastiskā tonī!!!

To pateicu gan apkalpojošās daļas personālvadībai, gan nezinu, kas tā bija par sievieti, bet tai arī, uz to tākā atbildītes nebija...
tāpēc negribu pat iedomāties, kā viņas noliek klientus, kas piezvana un ir nesapratnē... jo pa klausuli, jo visi māk uztaisīt mīļo balstiņu un tēlot, un atvainoties...

Tas jau vien parāda, kāds līmenis ir šajam kantorim

tātad, atnāk divas sievietes, kuras nesaprot, kas man redz par problēmām...
prasīja, tā " Vai jums ir sāpe, ka mēs jums par maz uzmanības pievērsām ? " kas es kaut kāds bērns, kam jāpievērš uzmanība, es gribu normāluu atbildi nevis stulbus attaisnojumus kā " mums ir daudz klientu, mums sistēmā kļūda" un tās garantētās 14 dienas naudas atgriešanai, neattiecas uz manu gadījumu, viņiem redz pēc LR likumdošanas ir 30 dienas laika, kaut gan viņu mājaslapā nekur nav teikts, ka tas attiecas tikai uz to, ja klients atsakās no sava pasūtījuma, nevis viņi..

Sākumā jau viņām teicu, ka nekad nekasītos ne par kādiem 6 eiro, ja nebūtu tik pretīgi vienaldzīga attieksme pret klientu un par visu tiktu pabrīdināts!!!

redziet, VIENREIZ viņi man bija zvanījuši, un es nebiju pacēlusi, un ar to viņiem liekas, ka viss, ka vairāk taču nevajag piezvanīt, jo viņiem ir tik daudz klientu un vienam cilvēkam nevar zvanīties visu dienu... un to viaņas man atgadināja vairrākkārt, ka vienreiz taču man zvanīja...
kad viņām likās, ka visi jautājumi jau ir izrunāti, viņas sāka prasīt ko es vēl te gribu dzirdēt un priekškam es te vispār atnācu, teicu, ka lai pačākarētu jums prātu un likt atbildēt uz jautājumiem, viņas teica, ka izsauks apsardzi... normāli vai ne? :)

tad vēl teica, ka ja viņām būtu pilnīgi vienalga, tad viņas varētu nemaz nenākt un nerunāt ar mani... forši vai ne, tu esi neapmierināts ar viņu servisu, un viņi var pateikt, ka viņiem var arī tas neinteresēt...

āaaaa un tad vēl teica, ka sudzibas.lv ir tikai sūdzības, bet LABĀS atsauksmes neviens neraksta, es teicu, ka raksta gan komentāros.. bet nu fakts, ka ļoti daudzi nemaz nezin tādu lapu, kā sudzibas.lv un nevar tāpēc uzrakstīt atsauksmi, viņiem neinteresē...

karoče, nožēlojami attaisnojumi, ka daudz cilvēku, bet atbildes uz jautājumiem, kāpēc likumsakarīgi tiek apčakarēti tie, kuri pārskaita naudu nevis tie, kuri maksā uz vietas, arī nebija...

viņi ķipa atzīst, ka viņu kļūda, un šodien man būšot nauda. VIŅA MAN ACĪS SKATĪDAMIES SOLĪJA, KA NAUDA BŪŠOT ŠODIEN, UN VĒL TEICA, KA NAUDA JAU VAR BŪT MANĀ KONTĀ, IEŠOT APSKATĪTIES... IR JAU 18.00 UN MAN LIEKAS, KA GRĀMATVEDE JAU IR MĀJĀS, UN NAUDIŅA MAN ŠODIEN NEBŪS...

vai vai vai vai vai...

un vēl, visiem kuriem problēmas ar 220.lv un grib vismaz saņemt naudu atpakaļ, kā viņa man solīja, jau šodien, var iet uz Kurbada ielu 2a, pie Kafeinīcas Pie Kurbada, tur durvis, pa labi un augšā, 4 stāvs, durvis taisni...
tur jūs sagaidīs prātā nepieaugušas telefonoperatores, kuras jūs aiz muguras noliek, dzirdot... un nepatiesi solījumi...

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 19.09.2014

Labvakar!

Kā vienojāmies ar Jums šodien klātienē - pirmdien tiksimies ar Jums un pārskatīsim visu sarunu gaitu! Vēlreiz atvainojamies, par sagādātajām neērtībām, kā jau Jums jau to jau izdarījām šodien.

Par naudu -gramatvedes priekšā tā tika pārskaitīta, Ja jums ir cita banka, naudas pārskaitījums var aizņemt laiku. Tie ir vispārpieņemti noteikumi, kuri mums gribot vai negribot eksistē un mēs nevaram ietekmēt banku darbību.

Tāpat vēlreiz vēlētos uzsvērt - Mēs nenoliedza, ka pieļāvām kļūdu - un par to jau atvainojāmies Jums personīgi. Taču nav korekti apvainot mūsu darbiniekus ar nekorektiem izteicieniem.

Tāpat vēlamies uzsvērt interneta veikals 220.lv un tā vadība ir pieejami ikvienam klientam. Mēs esam pazīstamākais interneta veikals ar 11 gadu pieredzi Latvijas tirgū, attīstoties un ieviešot sistēmas notiek pārpratumi, un ja tajos ir iesaistīti klienti mēs atvainojamies, kā to ne tikai caur sudzibas.lv izdarijām, bet izdarījām arī klātienē šodien!

Veiksmīgu nedēļas nogali!

2 220-krapnieki 19.09.2014

Nu, es gaidu naudiņu, vēl viņa nav manā kontā, es jau gaidīju atrunas ar šitiem tekstiem, ka bankas ilgi pārskaita un tāda tā sistēma, paredzami, bet nu es pārskaitīju no SWEDbankas uz SWEDbanku jums, un cik redzu jums 220.lv mājaslapas kontaktos rekvizīti arī ir SWED banka, bet nu protams, ka noteikti jūs pārskaitījāt no nezinu, ārvalsts bankas un nauda jau būs tikai pirmdien, vai tieši swedbankas kontā jums nebija 6 eiro un nācās no seb vai citas bankas, kas nu protams, būtu mazliet ilgāk nekā no swed, jo cilvēkam, kuram ir tik brīnišķīga pieredze ar jūsu uzņēmumu, jūs nevarat vienkārši pārskaitīt naudu, jo zinat, ka no swed un swed ir visātrāk, konkrētāk kādas 10 minūtes, bet vēl pirms piecām skatījos kontā, un naudu neredzēju...

Nav korekti, ka pie jums strādā nenobriedušas meitenes, kuras atļaujas pat klientam dzirdot ķiķināt un aprunāt viņu, un viņa to atzina, noveļot vainu uz otru meiteni... tā kā, tur jau nu nav pie vainas sistēma, bet gan liekulīgā attieksme pret klientu

11 gadu pieredze cilvēku apkrāpšanā un maldināšanā, jo kā jau te citās sūdzibās bija rakstīts, ka jūs uzpūšat atlaides lietām, un pārdodat viņas pa pilno cenu, jo salidzini.lv to visu katrs ļoti labi var redzēt, un vēl, ja jau tā teicāt, ka jums tādas tiesības 30 dienu laikā atteikt pasūtījumu ( par kuru klients jau ir samaksājis, kura nav un nebūs noliktavā un tiek solīta piegādāt ), un tad vēl 30 dienas likt gaidīt klientam savu naudu, tā nav pareiza attieksme pret klientu, vispār nē.

vai jūsu gada apgrozījums sastāv tikai no iesaldētās naudas, kuru jūs paņemat par precēm, kuras nekad nemaz netiks pasūtītas ??
jums ļoti slikti partneri tādā gadījumā, ja tā var visu laiku uzmest uz tik daudziem pasūtījumiem

Paldies, ka pačakarējāt man prātu lai varu turpmāk brīdīnāt par jūsu uzņēmuma mahinācijām un lielisko likumdošanu.

K kreditorsPG 19.09.2014

Nu, par tām pozitīvajām atsauksmēm taisnība vien ir, neraksta cilvēki neko labu. Bet ja kaut kas nav pa prātam, tad nu gan gatavi visās malās paspazmot. Tāds nu tas cilvēks parastais ir.

2 220-krapnieki 19.09.2014

nu, tie kuri uzskata, ka vinjiem ir bijis normāls serviss, šeit arī komentāros uzraksta, bet nu ko darīt, ka nav tāda labo atsauksmju mājaslapa, jo nu par šādu attieksmi pret klientu, nevar neierakstīt sūdzībās, ir visādi pigori piedzīvoti, kliegušas virsū tantes, jo nesaprotu krieviski, vispār nesaprot latviešu valodu, neapkalpo, pus stundu aizmirsts par tevi, utt. viss kas, bet tas vienmēr ir uz īsu brīdi, ja 220.lv jau būtu man atskaitījuši naudu tad, kad viņi man pateica, ka prece nebūs, vai vismaz tuvāko dienu laikā, es taču te nebūtu... tā nožēlojamā attieksme pret klientu nav pieņemama, un tāpēc, es neesmu vienīgā, kuriem 220.lv uz kādu ilgāku laiku ir pačakarējuši prātu...
tā jau latvieši šausmīgi kūtri uz kaut kādām sūdzībām, nu nav mums pieņemts visu visur sūdzēt tiesā, jo process ir dārgs un advokāti viņiem labi, arī ja neapkalpo labi, vidusmēra latvietis neko neteiks, vienkārši pieņems to tā un vairs neatgriezīsies, jo uzskata, ka nav vērts tērēt laiku...

2 220-krapnieki 20.09.2014

nu skaisti. 220.lv
protams, tā ķā jūs solījāt naudu manā kontā piektdienas dienā, tas jūsu kārtējais solījums nav noticis, jo nauda nav manā kontā vēl, bet nu protams, kā jau iepriekš rakstīju, gaidīju atrunas par citem bankas kontiem tāpēc ilgāk jāgaida...
tāpēc, man ir jāgaida līdz pirmdienai, jo pārskaitījumi citu banku starpā notiek tikai darba dienās...
tā kā, naudai jau bija jabūt manā kontā ceturtdien, nauda būs vien pirmdien, dienas pirmajā pusē...

paldies 220.lv atkal par melošanu, jo blondā 220.lv pārstāve, acīs man skatīdamies vēl teica " nauda jau varbūt ir jūsu kontā, es iešu apskatīties ", jo teicu, ka vairākas reizes jau piektdien skatījos

tas nozīmē, ka arī 15tajā dienā, kad viņiem bija tad VISMAZ jāpamana sava kļūda, un fiksi fiksi jāpārskaita, tas ir, pirms 12.00, jo viņi skaita no citas bankas, tad vismaz nauda būtu man piektdien, bet tā kā, viņi labāk nodarbojās ar atbildēšanu uz komentāriem, nevis REĀLU rīcību, tad nu, atkal, nolaidība no jūsu puses, pilnīgākā...

nesaprotu arī, kāpēc, ja jūs zināt kā darbojās bankas, un zināt, ka man būs jāgaida visa nedēļas nogale, ja pārskaitīsies no citas, ne no swed, kāpēc nevarējāt izdarīt to ko apsolījāt un atskaitīt MAN NAUDU MANĀ kontā no swed, un viss jau būtu galā?

Novēlējāt man veiksmīgu nedēļas nogali, bet tākā jūs mani atkal apčakarējāt, aizbildinoties, ka tāda ir banku sistēma, tad nu, paldies JUMS par neizdevušos sestdienu :)

2 220-krapnieki 22.09.2014

220.lv - vai ir kaut viena lieta, ko jūs arī izdarāt izņemot atvainošanos????

Jūs man reāli melojāt acīs skatīdamies, un šeit arī melojāt visiem, ka jūsu klātbūtnē ir pārskaitīta nauda...

Nauda atnāca tikai šodien, no jūsu bankas konta, SIA PIGU swedbankas konta, kā jau te iepriekš rakstīju...
Naudu jūs arī pārskaitījāt tikai šodien, un nevajag man pūst atkal pīlītes ausīs, ka tā ir bankas vaina un tik ilgi notiek transakcijas...
NO SWED un SWED pāris minūšu laikā atnāk... zvanīju arī uz SWED lai pārliecinātos par to, un varbūt viņi pateiktu, ka šajā nedēļas nogalē bija kaut kādas aizķeršanās, un tāpēc varbūt bija iespējama kavēšanās, bet nē... Operatore manas domas apstiprināja, un teica, ka tā var būt tikai ja lielas naudas summas tiek pārskaitītas... tāpēc neskrēju te un "nebruku" uzreiz virsū, bet uzzināju, vai tā tiešām ir.

"Par naudu -gramatvedes priekšā tā tika pārskaitīta, Ja jums ir cita banka, naudas pārskaitījums var aizņemt laiku. Tie ir vispārpieņemti noteikumi, kuri mums gribot vai negribot eksistē un mēs nevaram ietekmēt banku darbību."

Ticu, ka jau pēc tam, kad aizgāju prom, bija jau pulkstens pieci, un grāmatvede bija mājās, tāpēc bija vien jāmelo un jāsaka, ka naudu jau pārskaitījāt, pat par šo jūs man neteicāt taisnību, tāpēc es gaidīju pirmdienu, lai redzētu, no kādas bankas jūs man esat pārskaitījuši, un ŠEKU REKU SWED!!!

kas bija grāmatvedes priekšā aizskaitīta, jūs viņas priekšā vai viņa jūsu priekšā, un tad jau jūs redzejāt, ka man ir SWED bet te atkal sakat, ka cita man banka...un tais aizņemšot laiku .
Pārskaitījums ir noticis tikai šodien, nauda ir manā kontā... bet jūs noteikti nesapratīsiet ko es te rakstu un jūsuprāt "kasos" ja jau nauda ir..

ko lai saka, mans lietotāja vārds ir 100 pareizs, un jau vairākiem desmitiem cilvēku būšu pateikusi, lai nekādā gadījumā neielaižas ar jūsu kantori.

Līdz šim jūs esat melojuši man visur, acīs skatīdamies, un komentāros, tāpēc, rakstu šeit atkal un atkal, lai visi redzētu kāda jūsu kantorim īpatna pataloģija ir t.i. - melošana.

J jaunnais 23.09.2014

Sāc ar izvairīšanos no 220 un problēma risināta

Inženieris 23.09.2014

SIA Pigu Latvia Vadības melošana - tā ir pierasta prakse jau vairāku gadu garumā, bet šo praksi viņi ieviesuši arī savos darbiniekos!
Jo darbiniekam ir pienākums klientu vazāt aiz deguna un "karināt batonus uz ausīm".

Šim uzņēmuma darbiniekiem cilvēcīguma pazīmes ir sveša lieta, tāpēc arī nav ko brīnīties par atsauksmēm!

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 23.09.2014

Labdien, 220-krapnieki! Mums ir prieks, ka problēma ir atrisināta un naudiņa atgriezās atpakaļ pie mums. Mums ir žēl, ka Jūs piedzīvojāt negatīvo pieredzi kopā ar mums, tomēr problēma ir atrisināta un mēs vēlreiz atvainojamies par sagādātām neērtībām.

S [email protected] 23.09.2014

Wuhuu. izlasiju vissu. Paldies autorej, un iespeejams autoram, par tik ciitigu "insaidingu",
Kaadu laiku biu nopircis datoru tur. Pozitiivus kometnaarus neraksta??? kas par muljiibaab, varat pamekleet kaadu gadu vai divus atpakalj ljoti labi atrakstiju pozitiivo komentaatru par sho sharashkina buudu...

Nekad vairs neiepirshkosh pie shiitaas suuda mushas 220. Kas visvairaak "fascinee"... tas ir tas ka vinjii vel nerimstaas UN RAKTA SAVUS OOJ OJ OJ SORRYYY KOMENTAARSU, reaali kjikjinaas! atvainojaa kaa pidors kautkaads. Iepeejas komentaators taads ir. Kursh ne par vienu vaardu neatbild. FUJ kubaa par taadu servisu!!!

2 220-krapnieki 23.09.2014

Paldies par komentāru, tāpēc arī rakstīju tik daudz un tik detalizēti, lai visi, kas apmeklē šo lapu, var izvēlēties, vai viņi riskēs ar savu laiku un naudu, vai nē.
Jo es ticu, ka ir cilvēki, kuriem paveicās un viņi visu saņem laicīgi un tā, bet riskēt un vēl nervus iznīcināt, nav vērts nevienam

Pasūtījām televizoru no EKO shop, saņēmām tajā pašā dienā, no turienes var pasūtīt, paskatījos, nav arī neviena sūdzība..
Ne vienmēr vajag pasūtīt no lielākā izplatītāja ar 11 gadu pieredzi, kurā viņi nav pat iemācījušies attiekties pret klientiem ar normālu attieksmi..
Jo ja es kā pārdevēja kaut vai jūsu veikalā, nepareizi saskaitīšu naudu un netīšām nepaņemšu vai izrēķināšu savādāk, es varu jums teikt tur daudz cilvēki, viss nav perfekti, atvainojos par neertībām, jauna sistēma, un jums no tā būtu mīnusi, jūs nebūtu diezgan priecīgi un gan jau mani atlaistu, jums tās liktos muļķīgas atrunas, jo vienkārši tādas būtsikas kļūdas nevar tā vienkārši pieļaut.

Kā pēdējā vizītē man teica, un atzina, ka jā, visos posmos visi bija kļūdījušies. no tām 12 reizēm kad zvanīju 220.lv saņēmu no katra cilvēka nepareizu un nepatiesu informāciju, tas viss netīšām, kā arī partneri, un, kurjeri, un visi visi...
11 gados vajadzētu jau būt pieredzei kā ar klientiem jāstrādā un kādi cilvēki jāatlasa klientu apkalpošanas centram, prātā mazas meitenes, kuras noliekot klausuli aprunā noteikti visos iespējamajos veidos, īsti nav tas labākais risinājums.

un vēl 220.lv ieteiktu jūsu 220.lv noteikumos ierakstīt un brīdināt, ka arī JŪS no savas puses varat mierīgi pārtaukt līgumu, un ka tajā gadījumā neattiecas 14 dienu naudas atgriešanas garantija, bet gan 30 dienu...
Neko tādu jūsu noteikumos neredzēju...

A Aigarins 28.07.2017

Sitas krapnieku kantoris darbojas 11 gadus,man soks tad!Kur skatas atbildigie dienesti,vai tadu nau.Kas kontrole krapniekus interneta?Sen bija jabut anuletai licenzei.Sodien pec vinu sutijuma sanemsanas un izpakosanas,ta vien gribas versties prokuratura ar iesniegumu,par krapsanas faktu.

S [email protected] 24.09.2014

Iespeejams ka es pateicu kautko paaraak daudz. Izlasot vissu un vel ieprieksheejaas suudziibas par sho firmu. Lika palikt reaali niknam.
Iisteniibaa pat neticaas ka ir tik daudz negatiivu suudziibu par sho firmu.
IIsteniibaa ka veikals vareetu taa arii teikt ja ir kraapnieku suudziibas.
Savu teikto njemu atpakajl. Nezinu kaa tur ir.
Bet fakts paliek fakts. Es nopirku datoru, gadus 3 vai chetrus atpakalj. Viss bija lieliski.
Kontreeti shai suudziibas ticu. Un fuj par taadu servisu.

A Aigarins 28.07.2017

Varu Jums atradit skyp ko sie krapnieki 220.lv vai SIA Piga atsutija sodien.Ta ka,sudzibas ir realas un pamatotas.

U unigunde 25.09.2014

Paldies, ka dalījāties savā pieredzē ar 220.lv. Tagad es saprotu, kas notiek. Pasūtīju preci 8.septembri, samaksāju internetbankā. 19.septembrī pēkšņi pazvanīja meitenīte un pateica, ka no divām precēm būs tikai viena. Man bija spraigs darba brīdis, nebiju gaidījusi, ka ar pasūtījumu 220.lv būs problēmas (iepriekš biju pasūtījusi un nekad nebija problēmu), samulsu... piekritu saņemt vienu preci, citas izvēles jau nebija. Kad atskaitīs atpakaļ pārmaksāto naudu, nepajautāju, kaut kā pašsaprotami likās, ka kādu pāris dienu laikā, ja jau preces nav. Vakar -24.septembrī uzrakstīju e-pastu uz norādīto adresi, neviens līdz šodienai nav atbildējis. Šodien uzrakstīju no mājaslapas ar cerību, ka saņemšu atbildi. Tagad ienācu šeit, vismaz saprotu, kas notiek. Vajadzēja palasīt pirms pasūtīju :-)

2 220-krapnieki 25.09.2014

Nav par ko :)

rakstīju sīkumos, lai cilvēki varētu redzēt visas viņu mahinācijas...

haha, nu man jau vispār teica 3 dienu laikā, tad pēc 3 sekundēm 3-5 dienu laikā, pēc jau ilgāka laika 14 dienu laikā, bet LR likumos 30 dienu laikā viņi var atgriezt naudu... tikai par to nekur nav rakstīts, ir jāzin likumi par distances līgumu, lai zinātu, ka viņi jau pēc termiņiem, kad bija jāpiegādā var vienkārši atteikties piegādāt to, ko Tu jau sen gaidi... un tad vēl likuma kārtībā 30 dienas pārskaitīt naudu. Nevis par sagādātajām neērtībām atskaitīt to ātrāk, par viņu garantētajām 14 dienām.. bet novilkt laiku pēc iespējas ilgāk... jo tāda tur tā sistēma un operatorēm netīšām vislaik gadās sameloties...
Veiksmi un pacietību darījumos ar 220.lv
Būtu es arī palasījusi pirms tam, šis varētu nenotikt, bet diemžēl, notika. Visu laiku pasūtam no ārzemēm ar tā saucamo priekšapmaksu, un nekad nav bijis problēmu.. nez kapēc tur uzņēmumiem vien ar 5 vai pat mazāk gadu pieredzi nav tādas problēmas ar "sistēmu"

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 29.10.2014

Labdien, 220-krapnieki jeb Līga!

Paldies par Jūsu viedokli, vēlamies velreiz uzsvērt, ka Jūsu problēma jau sen tika pilnībā atrisināta 22.09.2014. Ja Jums tomēr palika kādi jautājumi, lūdzu vairāk informācijas meklējiet http://likumi.lv/doc.php?id=62580, kur Jūsu variet detalizēti iepazīties ar visiem punktiem, ko paredz distances līguma.

Veiksmīgi!

A Aigarins 28.07.2017

Cienitais interneta veikala 220.lv parstavi,ieteiktu Jums pastudet Latvijas Republikas Likumdosanas 177 panta.2 dalu.Jo driz pec vina var nakties atbildet tiesa!Jauku Jums vakaru!

N nikita17 12.08.2016

"VIENREIZ viņi man bija zvanījuši, un es nebiju pacēlusi..."- man bija tas pats, esot zvanijuši... es teicu, ka ar Bites izdruku varu apliecināt, ka nav zvanījuši... esot zvanījuši un viss, iepūt viņiem. Melo visi un ne par velti nosaukums ir Pigu Latvia. Pie velna tos leišu kantorus!

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 31.07.2017

Labdien, Aigarins!

Visu pirms paldies par Jūsu pausto informāciju pie 6 sūdzību komentāriem, arī pie 2014. gada un 2015. gada sūdzībām.
Vēlamies informēt, ka interneta veikala prioritāte ir klientu apkalpošana un nemitīga tās uzlabošana.
Ja rodas nepatīkamas situācijas, interneta veikals vienmēr ir gatavs tās risināt.

Tāpat, ja apkalpojot Jūs ir gadījusies kāda situācija,
kas Jums liek domāt par to, ka apkalpošana nav kvalitatīva, lūgums informēt mūs uz [email protected],
jo bez papildus info, nevaram objektīvi spierst par sūdzības pamatotību.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes