www.sudzibas.lv 220.lv nepiegādā duškabīni

www.220.lv - nepiegādā duškabīni

Cereju, ka mana pasūtītā kabīne atnāks laicīgi 10-12 darba dienu laikā, piezvanu pēdējā dienā veikalam kad bus mana prece, saka, ka notika aizkavēšanās un noteikti būs pec 4 dienām. Nākošajā dienā viņi man piezvana un saka, ka būs pec 7 dienām. Nu domaju nogaidīt. Un, protams, vēl nākošajā dienā man atkal piezvana un saka, ka kavēsies vēl uz dienām 11!!! Prasīju naudu atpakaļ, jo samaksāju 550€, nav tāda summa ar ko var riskēt un bezgala gaidīt.

A

Komentāri (6)

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 24.03.2014

Labdien, annavanna! Lūdzu, atsūtiet mums uz [email protected] sava pasūtījuma numuru vai e-patu, lai mes varētu izskatīt Jūsu pasūtījumu un pārbaudīt, kāpēc prece kāvējas.

Inženieris 17.09.2014

SIA "Pigu Latvia", 220.lv pārdod tukšus solījumus!
Ja ir vēlme pērciet!

2 220-krapnieki 17.09.2014

Jā, 220.lv ir tik lieli mahinatori, ka viņi var paņemt naudu par preci, un pēc pārliktiem termiņiem utt. paziņot, ka prece vispār nebūs, bet to tu uzzini miljons reizes zvanot pats, jo viņi tev pat nedomā, un netaisās piezvanīt par to, ka prece kavēsies vai pat, manā gadījumā, vispār nebūšot!!!

normāla krāpniecības shēma!!!
malači 220.lv tā tik turēt!!!
Jūs vienkārši netīšām uzkāpjat ne tiem cilvēkiem uz galvas un attieksme jums ir " priecājaties, ka mes jums vispar kautko pardodam, par to, vai tas bus, un bus laicigi, un vai vispar bus mes jums nemaz netaisamies pazinjot, jums vajag - jus zvanat un terejat savu laiku, taka nauda jau musu konta - no musu puses darijums beidzies "

Veiksmi un IZTURĪBU visiem, kam problēmas ar viņiem, Jūs neesat vienīgie...
labprāt apvienotos ar kādiem cilvēkiem, kam arī riktīgi zb šitais viņu bizness, varētu tādu lielu iesniegumu ptac uzrakstīt!!!
bet pēc tā, ka viņi teica paši klientiem, lai dodas uz ptac, bail, ka viņi jau tur ir salobējuši, un liekas, ka tā arī ir, jo ja tik liels uzņēmums var čakarēt klientu prātus, tad skaidrs, ka viņiem ir kontakti ptac un tas ir tas iemesls, kāpēc viņi vispār vēl eksistē...

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 23.09.2014

Labdien, Inženieris! Ja ar Jūsu pasūtījumu 220.lv interneta veikalā ir radusies kāda problēma, lūdzu mūs informēt uz [email protected]. Paldies!

Inženieris 23.09.2014

Cien., 220.lv

Problēma ar manu pasūtījumu no Jums bija ļoti, ļoti sen - bet tā bija pirmā un pēdējā reize, kad at Jums sadarbojos.
Jo jau tajos gados sapratu, kas Jūs īstenībā esat.

Arī tagad saprotu, ka savā izvēlē neesmu kļūdijies.

interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 14.10.2014

Labdien, Inženieris. Ikviens var brīvi izvēlēties kur iepirkties un izvērtēt visas piedāvātās priekšrocības, lai iepirkšanās būtu ērta un izdevīga.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes