www.sudzibas.lv 1a.lv Slikts servis

1a.lv - Slikts servis

Slikts servis. Pasūtīju matu dzenamo mašìnīti 18.12.2016 tika solìts, ka piegādās uz Cēsīm 22.12.2016, bet diemžël netika piegādāt un netika atsūtīta nekāda informācija par kavēšanos. Zvaniju vienreiz, necëla, uzspiedu lai atzvana, neatzvanīja, šodien beodzot sazvanīju un izrādās ka redz paciņu kurjiers neesot saņëmis un paši pakaļ braukt nevarot, jo redz nepaspēšot atvest uz ofisu no pakošanas vietas. Interesanti kādēļ netika dota nekāda informācija par kavëšanos. Un ko man darīt ja man šo paciņu vajag lìdz rītdienai, jo tā tomēr ir dāvana un es uzskatu, ka tā tika pasùtīta laicīgi. Man teica, ka kurjieram esot šodien nodots, bet saņemt varēs tikai 27.12.2016, bet man viņu vajag šodien? Vai tad tiešām Jums nav jāpaziņo par kavēšanos un nav jāmeiğina problēma atrisināt nevis jāsaka, ka neko nevar izdarīt?

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 24.12.2016

Sveiki. Ir nodarbināti visi iespējamie papildspēki, lai pēc iespējas vairāk pircēju saņemtu pirkumus pirms Ziemassvētkiem, kā arī tiek nodarbināts mūsu loģistikas cents uz pilnu jaudu, tas strādās bez brīvdienām 24h diennaktī, lai arī tiktu izsūtīti tie sūtījumi, kuri diemžēl vēl nav izsūtīti. Šajā Pirmssvētku laikā pasūtījumu skaits ir daudzreiz vairākkāršojies, līdz ar to ir zināmas grūtības laicīgi apstrādāt milzīgu daudzumu pasūtījumu. Diemžēl jāatzīst, ka daļa sūtījumu tiks piegādāti tikai pēc Ziemassvētkiem. Ceram uz Jūsu sapratni un pozitīvu sadarbību nākotnē. Priecīgus Jums Ziemassvētkus :)

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes