www.sudzibas.lv 1a.lv slikts serviss,nav komunikācijas ar klientu

Atrisināta1a.lv - slikts serviss,nav komunikācijas ar klientu

27.07.2016 ir pārskaitīta nauda par preci avansā.Izrādās, ka preces nav. It kā atsūtīts e pasts ar citu preču piedāvājumu pasūtītās preces vietā ,kaut gan tādu e pastu neesmu saņēmusi un vispār kāpēc man būtu jāņem kaut kas cits!? Zvanot informēju ,ka vēlos saņemt naudu atpakaļ.Sola atskaitīt .Jau ir pagājušas 3 darba dienas-naudas kontā nav!!!Uz manu nosūtīto e pastu atbildes arī nav!!

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 11.08.2016

Labdien, Astrīda. Diemžēl ir gadījumi, kad pasūtītā prece beidzas noliktavā, tādos gadījumos informējam pircēju par to un vietā piedāvājam alternatīvas. Pēc Jūsu pieteikuma pasūtījumu atcēlām un nodevām grāmatvedībā informāciju, lai atskaita Jums naudu atpakaļ. Atvainojamies, ja naudas pārmaksa vēl nav ienākusi, pārbaudīsim vai nav kāda aizķeršanās. Atvainojamies par sagādātām neērtībām.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Sudzibas.lv Admin 26.09.2016

Uzņēmuma 1a.lv pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Autora minētā situācija ir atrisināta, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes