LV RU
www.sudzibas.lv 1a.lv Preces nepiegādāšana un neinformēšana

Atrisināta1a.lv Lielākais interneta veikals Latvijā - Preces nepiegādāšana un neinformēšana

16.01.2019 pasūtīju preces 1a.lv par summu 400€. 22.01.2019 saņēmu epastu par to, ka prece ir izsūtīta. Kā plānotais saņemšanas datums tika norādīts 22.01.2019. Gaidu, gaiduun tā arī nesagaidu. Uz 26.01. Uzrakstu epastu, lai mani informē par preces statusu in piegādes termiņiem, tā arī nekādu atbildi dienakts laikā nesaņēmu. Joprojām gaidu...

27.01.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no 1a.lv Pārstāvja atbilde 28.01.2019

Labdien,
Preču saņemšanas laikus koordinējam ar piegādes dienestiem, diemžēl mēdz būt situācijas, kad piegāde kavējas dažādu no mums neatkarīgu apstākļu dēļ.
Sūtījums tika nodots piegādes dienestam 22.01.2019. Darīsim visu iespējamo, lai sūtījumu Jūs saņemtu pēc iespējas ātrāk.
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām, saistībā ar radušos situāciju.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Artūrs Kupčs 12.02.2019

Pasūtījums pēc 1a.lv teiktā esot pazudis pie DPD kurjera, jeb precei "pieauga kājas", tas pēc manām domām. Bet paldies 1a.lv par to, kad atgrieza iemaksāto naudu.

Komentāri (4)

Wa Watafuks 27.01.2019

Tu pagaidi vēl! Varbūt sagaidīsi darba dienu kad kundziņam cilvēki varēs atbildēt.

Ar Artūrs Kupčs 27.01.2019

Šie jau Te devinās, kad dienas laikā atbildod, ja kas, tas kantoris ar sestdien strādā, lai neslinko, naudu tak ir saņēmuši. Un to standarta atbildi, ko viņi te visiem raksta, bla bla...piegādātājs nolaidis ūdeņus man nevajag. Preci pirku pie viņiem, viņi ar naudu saņēma lai skaidro,kas noticis. Ja godīgi zb.

Ka Kaspars 08.02.2019

Tā veikalam nav ne vainas, pats tur esmu iepircies ļoti daudz reižu, bet ar piegādi gan viņiem problēmas. Pats ar esmu gaidījis nedēļu un vairāk kamēr saņemu preci

Ar Artūrs Kupčs 08.02.2019

Diemžēl preci joprojām neesmu saņēmis. DPD to kaut kur "pazaudējis". 1a.lv pēc vairākkārtējas sarakstes intresēšanās,tikai liek gaidīt, bet nekādus risinājumus tā arī nav piedāvājis. Normāls veikals vai nu atgrieztu naudu vai atsūtītu citu līdzvērtīgu preci vietā, jo kā nekā iegādāt pie viņiem. Ar ar DPD lai tad paši skaidro kur precei "pieauga kājas".

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes