www.sudzibas.lv 1a.lv Briesmīgs serviss

1a.lv - Briesmīgs serviss

15.12.2016 interneta veikalā 1a.lv tika izvietots pasūtījums - telefons (dāvana uz Ziemassvētkiem).
Tajā pašā dienā tika saņemta info ka apmaksa ir saņemta.
19.12.2016 saņemta informācija tikšu informēts kad viss būs nokomplektēts un gatavs piegādei solīts 2-3 dienas.
Tā arī bija pēdēja informācija īzziņas/mail veidā no veikala.
21.12.2016 tika zvanīts un precizēts vai viss ir kārtībā, solija ka 22.12.2016 tiks nodots DPD priekš piegādes.
22.12.2016 nekas neatnāca.
23.12.2016(piektdiena pirms svētkiem) zvaniju uzzināt kās tad ir noticis (kopā zvaniju kādas 15minutes) tika pateikts ka nepaspēs piegādāt (vainīgs ir piegādātājs - tieši DPD). Kā variantu uzzināju vai varēs tajā dienā piegādāt tieši uz viņu ofisu un sestdienā līdz 15:00 izņemt pats. Pateica ka jā, tā var, vakarā viņi saņems preces un vakarā mani informēs.
Vakarā nekāda zvana nesaņēmu, sestdien zvanot man pateica ka atkal diemžēl kaut kas atgadijies, solija ka varēs piegādāt 28.12.2016 (paldies Ziemassvētki izbojāti).
Kopš pagājušās sestdienas esmu pavadijis klausoties cik viņiem mans zvans ir svarīgs (gan krievu gan latviešu valodās) 1 stundu 44 minūtes. Vienīgais info ko es esmu sapratis (no sūdzībām šeit un facebook) tas ka sola uz 06/12/2016...

1a.lv Paldies Jums par priecīgiem Ziemassvētkiem un Jauno gadu!

P.S. Nevajag ņemt kumosu par lielu, ja nevarat norīt.
Preci sagaidīšu, labāk vēlāk nekā nekad, bet šo internet veikalu principiāli neizmantošu, otrs 220.lv

Komentāri (2)

R random 03.01.2017

Vizmaz tu saņemsi savu preci, bet mani piekāsa. Es pasūtīju preci 24.12.16 viņi 27.12.16 saņēma naudu un solija 1-3 dienu laikā izsūtīt tā arī gaidīju, bet nekā... 02.01.17 uzrakstīju viņiem mājas lapā, kāpēc mana prece vēl nav izsūtīta, un viņi atbildēja, ka aizķeršanās noliktavā līdz 10.01.17 prece tiks izsūtīta, bet pēc 2h uz e-pastu atnāca ziņa ''Labdien!

Diemžēl, saņēmām informāciju, ka prece, kuru Jūs pasūtījāt, ir beigusies un nav informācijas, kad tā būs pieejama.
2-3 darba dienu laikā atgriezīsim Jums samaksāto naudas summu. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.''
Kas viņi paši nezina kas atrodas un kas nē pašu noliktavā?
Un tikai jautājums kā es varēju pasūtīt to preci kura nebija tur un par ko tad es samaksāju?

K kukulitis1988 08.01.2017

Man arī sabojāti svētki,jo prece jau 3 nedēļas ceļo pie manis,bet vēl nav zināms kad atnāks vai vospār atnāks.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes